peeling enzymatyczny plus olejek rycynowy czyli odnowa twarzy - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - pytania do kosmetyczki Miejsce, w którym rozmawiamy o pielęgnacji twarzy i ciała oraz sprawdzonych kosmetykach. Masz pytanie? Zadaj je kosmetyczce.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2015-09-25, 09:29   #1
WiktoriaPolek
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2014-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 59

peeling enzymatyczny plus olejek rycynowy czyli odnowa twarzy


siemka, dziewczyny bylam wczoraj u znajomej kosmetyczki na oczyszczaniu twarzy. mam skore tłustą i wczesniej peelingow nie stosowalam, ale powiedziala, ze powinnam złuszczac te skóre. jednam ziarnisty odradza, bo mam mega wrazliwą skore (rok temu bralam antybiotyki silne na tradzik przez kilka miesiecy, poitem skora jest mega wrazliwa i sklonna do podraznien) do tego powiedziala, ze mam przerzedzone rzęsy i polecila mi olejek rycyony.
ja jestem kompletnie zielona jesli chodzi o taką pielęgnację kosmetyczną, dlatego prosze, podzielcie sie jakie macie doswiadczenia z
  • peelingiem enzymatycznym - czy ładnie złuszczal i nie podraznial skóry ? i czy drogi zawsze znaczy dbry ? szczegolnie to pytanie kieruje do osob ktore przechodzilyu kuracje antybiotykową albo mają bardzo wrazliwą skórę
  • olejkiem rycyonowym - rzeczywiscie byla poprawa jak stosowalyscie na brwi / rzęsy ?
WiktoriaPolek jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2015-09-25, 10:01   #2
chimay
Zakorzenienie
 
Avatar chimay
 
Zarejestrowany: 2011-11
Lokalizacja: Niemcy
Wiadomości: 25 326
Dot.: peeling enzymatyczny plus olejek rycynowy czyli odnowa twarzy

Cytat:
Napisane przez WiktoriaPolek Pokaż wiadomość