2009-06-03, 22:37 | #61 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Just Like Heaven :-)
Wiadomości: 1 202
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Butelki zwrotne - to nie jest film komercyjny, ale to jest plus, przynajmniej dla mnie. Naprawdę piękny film, zastanawiałam się nad jego przesłaniem, bo ono nie jest tak od razu widoczne - może źle je zinterpretowałam, ale w sumie to jest fajne w tego typu filmach - że można wyciągnąć różne wnioski. Stary człowiek zwalnia się z pracy, przestaje uczyć i swoje miejsce odnajduje w innym zawodzie. Zachowuje się wspaniale. Ostatnia scena ---> lot balonem.. Film kończy się w momencie gdy są razem, obejmują się, przeżyli tę wycieczkę i to jest piękne. Aż łza się w oku kręci. W ogóle piękne jest to, jak zmienia świat. Naprawdę polecam - 9/10.
__________________
|
2009-06-06, 17:04 | #62 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 3 861
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Fahrenheit 9.11 - film dokumentalny Miechela Moora o powiązaniach Busha z rodziną bin Ladenów, w kontekście wydarzeń z 11-ego września. Film niezły, choć osoby nie lubiące dokumentów pewnie się zanudzą (trwa 122 minuty).
__________________
"Whatever you woke up worrying about this morning - get over it. Make a call and move on." sir Ken Robinson |
2009-06-06, 17:43 | #63 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 1 580
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
7 pounds Will od tego momentu chyba zostanie moim ulubionym aktorem. ostatni raz tak pobeczałam sie na filmie bardzo jak ogladalam "ostatniego smoka"
nie mogłam zrozumieć o co chodiz w tym filmie, aż do momentu kiedy powiedział jej, ze ja kocha. jeszcze mam katar, przed chwila przestalam ogladac... 9/10. a nawet 10 |
2009-06-06, 18:01 | #64 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Just Like Heaven :-)
Wiadomości: 1 202
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Senność - film opowiada historię 6 osób - dwóch małżeństw oraz związku homoseksualnego, które łączą się pojedynczymi momentami. Na pewno nie jest to dzieło typowo komercyjne, jednym może wydać się nudne innym bardzo ciekawe, ale myślę, że jeśli komuś się nie spodoba, to na pewno nie będzie ziewał czy wręcz przerwie oglądanie. Ładne zdjęcia, historia też dość ciekawa, chociaż dość wymyślne dialogi, czy zestawienia słów w zdaniach mogą wydawać się trochę sztuczne - takie odniosłam wrażenie oglądając grę aktorską Joanny Pierzak, szczególnie w początkowych scenach. Ogólnie to film przypomina mi "Pręgi" - podobny klimat, zresztą ten sam zespół realizatorski (reżyser M. Piekorz, scenariusz W. Kuczok, zdjęcia M. Koszałka, muzyka A. Konarski). 7,5/10
__________________
|
2009-06-06, 18:33 | #65 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 9 935
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Piła 3. Obejrzałam tylko dlatego, że w tv leciało. Zawsze się bałam to obejrzeć, bo nie lubię takich filmów. Duża dawka sadyzmu i okropnych scen. Daje 5/10.
__________________
Ciężki jest los współczesnej kobiety. Musi ubierać się jak chłopak,
wyglądać jak dziewczyna, myśleć jak mężczyzna i pracować jak koń. |
2009-06-06, 20:09 | #66 | |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 2 737
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
To nie tak jak myślisz kotku - chciałam się zrelaksować po ciężkim dniu a od śledzenia misternej intrygi kto z kim rozbolała mnie głowa. Film może nie najgorszy ale namotany do granic możliwości. Nie rozbawił mnie wcale. A miało być tak pięknie.. 4/10
__________________
Cytat:
|
|
2009-06-06, 20:28 | #67 | ||
Raczkowanie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Cytat:
miałam zamiar obejrzeć ten film, a twoja recenzja dodatkowo mnie zachęciła, więc pewnie niebawem po niego sięgne [1=1264cfbd25b40f51a2184ba b410ce1a999cc0a39_625ded7 235d3c;12644027]7 pounds Will od tego momentu chyba zostanie moim ulubionym aktorem. ostatni raz tak pobeczałam sie na filmie bardzo jak ogladalam "ostatniego smoka" nie mogłam zrozumieć o co chodiz w tym filmie, aż do momentu kiedy powiedział jej, ze ja kocha. jeszcze mam katar, przed chwila przestalam ogladac... 9/10. a nawet 10[/QUOTE] zaczęłam film oglądać.. jednak w pewnym momencie przestałam. Nie dlatego, że był nieciekawy, jak dla mnie był nudny. Znajomi potem zdradzili mi zakończenie i ogólnie uważam, że historia przedstawiona w filmie jest ciekawa, ale jak dla mnie zbyt się przeciągało wszystko. Cytat:
Ostatnio oglądałam remake piątku 13. Lubiłam oryginał, mimo tego, że był absurdalny, w latach 80 to mialo jakiś tam swój powiedzmy 'klimat'. Remake totalne dno. I oczywiscie założe się, że aktorki występujące w filmie na castingu zostały wybierane na podstawie okazałych biustów. Pośmiałam się jedynie z jednego bohatera. Niezmiernie mnie bawiła niekonsekwencja tych ludzi. Uciekają przed mordercą ciemnym lasem z włączoną latarką, co przecież rzuca się w oczy ;p Jedyny pozytywny aspekt, jaki wyniosłam z tego filmu to darmowy red bull przy wejściu i jakby nie spojrzeć to całkiem dobra 'komedia'. |
||
2009-06-06, 20:49 | #68 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 18 424
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Bamboozled Spike'a Lee. i cóż mogę powiedzieć, fenomenalny! wnikliwa analiza świata telewizji i bardzo dobra satyra. i smutna bardzo.
bardzo podobały mi się drobne smaczki w postaci wymownych scen/pojedynczych ujęć. i operowanie kamerą, stylistyka dokumentu. świetna gra Wayansa, jeszcze lepsza kreacja Rapaporta- taki śmiech przez łzy w tym przypadku. Dan in Real Life (o żenującym polskim tytule "Ja Cię kocham, a Ty z nim")- ciepły i rodzinny film obyczajowy. o tym, że w każdej rodzinie bywają lepsze i gorsze momenty. Gran Torino- polecam ze względu na ochrypłego Eastwooda, humor i motyw stosunków mniejszości narodowych w Stanach. Kogel-mogel- nie wiem, który już raz to oglądałam, ale wiem jedno- ten film nigdy mi się nie znudzi. a rodzina docenta zawsze będzie bawić. idealny film na gorszy humor. Bridget Jones. W pogoni za rozumem- chyba jednak nie tak dobra jak pierwsza część, ale mimo wszystko polecam, bo w każdej z nas jest odrobina BJ. Edytowane przez 2016070150903 Czas edycji: 2009-06-06 o 20:50 |
2009-06-07, 00:34 | #69 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 19 268
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
E tam dokumentalny, propagadnowy raczej... malo ze sluzy przywaleniu kogos kogo nie lubi, to nudny jak cholera. Przeciwko dokumentom nic nie mam, przeciwko nudnym gniotom juz tak
__________________
Łajrak blog: https://wizaz.pl/forum/blog.php?u=288138 Myslisz, ze mu sie podobasz? Czyli rzecz o nadinterpretacji: https://wizaz.pl/forum/blog.php?b=2437 OCZY (patrz av) cisna mi na MOZG. Prosze wez to pod uwage przy czytaniu moich postow. |
2009-06-07, 09:33 | #70 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Just Like Heaven :-)
Wiadomości: 1 202
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
bardzo mnie to cieszy naprawdę warto go obejrzeć, prosta historia, ale przyjemna dla serca
__________________
|
2009-06-07, 11:21 | #71 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 3 861
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Ja tam lubię filmy Moore`a Choć wiele razy spotkałam się z opinią, że przynudza (większość moich znajomych nie wytrwało choćby na "Zabawach z bronią").
__________________
"Whatever you woke up worrying about this morning - get over it. Make a call and move on." sir Ken Robinson |
2009-06-07, 12:03 | #72 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 875
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
"TATARAK" i pieknie ukazany w nim Grudziądz!!
__________________
`Starość we wszystko wierzy. Wiek średni we wszystko wątpi. Młodość wszystko wie.` |
2009-06-07, 12:19 | #73 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 736
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Vicky.Cristina.Barcelona 7/10
piękne klimaty, aż chciałoby się tam pojechać. Bardzo podobała mi się Penelope Cruz no i oczywiście Scarlet, ma coś w sobie co powoduje, ze oglądam wszystkie filmy z jej udziałem. I am Legend 9/10 wydaje się po poznaniu fabuły, ze to bedzie film raczej dla meskiej czesci, ale jestem miło zaskoczona. Chętnie jeszcze wrócę do niego. Kobiety pragną bardziej 6/10 hmm przyjemnie się ogląda, myśle ze jest to film raczej dla kobiet. Mężczyzni by się na nim wynudzili. |
2009-06-07, 14:39 | #74 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Just Like Heaven :-)
Wiadomości: 1 202
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Elegia - w głównej roli Penelope Cruz, którą uwielbiam, dlatego to już jest duży plus filmu. Historia sama w sobie jest ciekawa, nie mniej jednak trochę miałam wrażenie, że to dramat trafiający w serca, film po to, żeby się sprzedał. Sama nie wiem, może to kwestia, że przy okazji ćwiczyłam na rowerku, a nie w 100% zajęłam się oglądaniem Nie mniej jednak był moment, że łza się w oku zakręciła --> gdy Penelope przyszła do niego, po tym jak dowiedziała się, że ma raka i zaczęła się rozbierać, by on zrobił jej zdjęcie.Piękna muzyka, więc może ona też na to wpłynęła. Aczkolwiek kompozytor zrobił kawał dobrej roboty 8,5/10
__________________
|
2009-06-07, 15:34 | #75 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Forks
Wiadomości: 81
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Ostatnio "Dziennik nimfomanki". Daję 7/10. Książki nie czytałam, więc miałam wszystko świeże. Ostre sceny
|
2009-06-08, 13:55 | #76 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 2 101
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Nizenajomi 7/10
Całkiem ciekawy film, trzymający w napięciu. Dość przewidywalny, ale mający swój klimat Jedynie koniec filmu nie przypadł mi do gustu.
__________________
♥ Niektóre szczyty można pokonać tylko razem..♥ Natalia |
2009-06-08, 16:21 | #77 | |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 2 737
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Anioły i demony - no nie zachwycił. Czytałam książkę i zdecydowanie bardziej mi się podobała niż film. Ewan McGregor - świetna rola drugoplanowa. No i jako plus te widoki, panoramy i ogólny efekt estetyczny 6/10
__________________
Cytat:
Edytowane przez bajeczka000 Czas edycji: 2009-06-08 o 19:52 Powód: dopisek |
|
2009-06-08, 18:15 | #78 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 736
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Sin City 7/10 dużo krwi, prostytutek i zabijania, mimo to nawet wciągający film. Cały czas cos sie dzieje, ni powiewa nuda.
|
2009-06-08, 19:04 | #79 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 19 268
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Cytat:
A czy duzo krwi i zabijania to ma byc kryterium dyskwalifikujace film?
__________________
Łajrak blog: https://wizaz.pl/forum/blog.php?u=288138 Myslisz, ze mu sie podobasz? Czyli rzecz o nadinterpretacji: https://wizaz.pl/forum/blog.php?b=2437 OCZY (patrz av) cisna mi na MOZG. Prosze wez to pod uwage przy czytaniu moich postow. |
|
2009-06-09, 12:35 | #80 |
Zakorzenienie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Ile waży koń trojański? 2008
Całkiem przyjemny, miły powrót do PRL-u czasów, których ja osobiście nie pamiętam, ale dla mnie było to śmieszne zwłaszcza, że obecnie mamy zupełnie inną rzeczywistość. Tamte fryzury i inne owłosienie na pewnych częściach ciała . Film spoko, ale spodziewałam się po Machulskim, że zrobi film, który będę nie raz oglądała (jak to się ma przy innych jego produkcjach), a tu raczej się nie zapowiada. Na pewno nie będzie czołowym filmem w mojej filmotece i to jest jedyny minus 7/10 Gnijąca panna młoda/Corpse Bride 2005 Dla mnie rewelacja. Polecam tym, którzy jeszcze nie oglądali, nie widzieli. 9/10
__________________
"Sto wiorst nie droga, sto rubli nie pieniądz, sto gram nie wódka." To, jak ja widzę świat i jak go opisuję, niekoniecznie pokrywa się z tym, jak go widzą inni Biorę życie na wesoło i biegam po ścianie jak zające po polanie Edytowane przez moniska Czas edycji: 2009-06-09 o 12:41 |
2009-06-09, 22:06 | #81 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 17 881
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Rysa - 2008r. Polski film obyczajowo-psychologiczny.
Zlote Orly 2009. Fajnie zrobiony, ale fabula troszke mi nie podeszla. Zbyt przerysowana moim zdaniem 6/10
__________________
Lubię siłę czerni,
i nieużywania słów. Wszystkiego, co niezmienne, w nicości za oknem, gdy budzą się mgły... |
2009-06-10, 09:13 | #82 | |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Just Like Heaven :-)
Wiadomości: 1 202
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Cytat:
sorry za OT
__________________
|
|
2009-06-10, 15:34 | #83 | |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 2 737
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Potwory kontra obcy - 8/10
Nie jest to film, na którym dosłownie płacze się ze śmiechu. Nie ma przezabawnych gagów co chwila (ale nie oznacza to, że nie ma ich wcale). Jednak całość bardzo przyjemna. Fajny scenariusz, animacja robi wrażenie. Dla mnie dodatkowy punkt za głos Hugh Laurie'go Ogólnie taki film animowany z przesłaniem o przyjaźni. Mogę polecić.
__________________
Cytat:
|
|
2009-06-10, 16:48 | #84 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 8 947
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Kilka dni temu byłam na nowym Terninatorze.
Więc tak- osobiście to ja dostaję już fisia od Terminatorowych pętli czasowych, skoków wprzyszłość i przeszłość, ojca młodszego od syna itd. Scenariusz był jakiś banalny, utkany ze schematów, i rzeczywiście sceny na samym początku filmu spaliły już w zarodku jedyną potencjalnie ciekawą woltę scenariuszową- od razu domyślamy się, co sie stanie z uśmiercanym na początku skazanym... Pelno- powiedziałabym- za dużo wybuchów, pełno dynamicznych, niektórych rzeczyście świetnych scen akcji. Sceneria postapokaliptyczna, Mad Maxowata. Niektóre elementy- np więźniarka- jak w Wojnie światów Bale dobry, ale Marcus- czyli Sam Wirthington- lepszy, sugestywniejszy, o szerokim, wyrazistym układzie twarzy i twardym wejrzeniu- wróżącym dużą karierę w rolach twardzeli. Za dużo było Terminatorów- w pewnym momencie namnożyło ich się wszędzie- gdzie te czasy, kiedy wystarczył jeden stalowoszczęki Arnie do wzbudzenia grozy... Komputerowo wygenerowany dla fanów serii Schwarcenegger też się pokazał, a jakże. Nagusieńki, ale niepokazany w miejscach strategicznych- te wstętne cięcia obrazu. Ogólnie- oglądnęłam z przyjemnością, choć zachwycona nie byłam. Twórcy zostawili sobie oczywiście furtkę otwarta do kolejnej części. Na którą też pewno pójdę, choć nie będę oczekiwala rewelacji. |
2009-06-10, 20:55 | #85 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Polska
Wiadomości: 9 340
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Ja się skusiłam ostatnio na requiem dla snu.powiem szczerze że ten fim wyobrażałam sobie inaczej a okazał się dla mnie niezbyt fajny. W filmie przeszkadzała mi melodnia która pojawiała się co jakiś czas i do tego przeraziła mnie scena amputacji ręki.Może innym by się spodobał ale mi się jakos nie.
__________________
|
2009-06-10, 21:13 | #86 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 8 947
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Cytat:
Edytowane przez Kota Czas edycji: 2009-06-10 o 21:31 |
|
2009-06-10, 21:22 | #87 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2003-07
Wiadomości: 3 827
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Miasto ślepców [Blindness]
Film ciekawy, ale daleko mu do genialności. Uwikłani [Savage Grace] Edytowane przez amistad.k.m.s Czas edycji: 2009-06-10 o 23:31 |
2009-06-10, 21:48 | #88 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Just Like Heaven :-)
Wiadomości: 1 202
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Rezerwat - bardzo mi się podobał. Fanastyczna gra Soni Bohosiewicz, ciekawa fabuła - ani minuty nie czułam się znużona. Co więcej - kilkanaście dni temu wróciłam z planu filmowego robionego dokładnie w tym samym miejscu, te same pomieszczenia, więc tym milej i z pewną dumą oglądało się "Rezerwat" Nie mniej jednak - polecam! Na pewno do niego wrócę. ~ 9/10
__________________
|
2009-06-11, 11:49 | #89 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2003-11
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 5 575
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Anioły i demony - oj zmasakrowali książkę. Jako oglądajło nienajgorsze, natomiast jako ekranizacja zrobione "od dupy strony" do tego stopnia, ze miejscami nie trzyma się kupy. Nie rozumiem, czemu scenarzysta wywalił kilka głównych postaci, pozastąpywał je innymi.
Jako film akcji - przyzwoity, jako ekranizacja - dno. |
2009-06-11, 12:01 | #90 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 20 591
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Babel - moim zdaniem bardzo sprytnie skomponowana historia. Podobały mi się przejścia między wątkami. Na początku trochę tajemniczości, bo nie wiadomo było w jaki sposób pokazane sytuacje się ze sobą łączą. Miejscami jednak nieco przesadzony, niektóre sceny trochę się dłużyły.... ale ogólne wrażenie bardzo dobre 8/10
|
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 01:46.