Ludzie niestosujący się do obostrzeń - Strona 3 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Forum Plotkowe

Notka

Forum Plotkowe Tutaj zapraszamy do dyskusji na każdy temat - również całkowicie niezwiązany z urodą ;-)

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2020-06-30, 10:37   #61
Kociaak
Wielce Szanowna Pani
 
Avatar Kociaak
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 3 110
Dot.: Ludzie niestosujący się do obostrzeń

Cytat:
Napisane przez j_fly Pokaż wiadomość
No i to też pewnie nie jest obojętne dla zdrowia (żeby nie było, noszę maseczki w sklepach itp., ale używam jednorazowych). Zawsze zastanawiałam się, w jaki sposób ludzie noszą maseczki, że parują im okulary. Mnie tam nic nie paruje

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz

Normalnie noszę, a okulary (przeciwsłoneczne) parują aż miło...


Cytat:
Napisane przez j_fly Pokaż wiadomość
Ja noszę tylko chirurgiczne. Naciągam maseczkę tak, że okulary opierają się na niej, wtedy powietrze "nie leci" do góry.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz

Wtedy maseczka mimo dogięcia drucika wjeżdża mi w oczy.
__________________
Cytat:
Napisane przez Doris1981 Pokaż wiadomość
Wiąż się z człowiekiem, z jego charakterem, dobrocią, uczciwością, zasadami, tym, czy Ci się jego oczy i uśmiech podobają.


Nie palę od 15.03.2015


"Traciliśmy czas bez siebie"
19.02.2016 17.02.2017 1.09.2018



Nick pochodzi z komiksu KokoArt "Wiśnia"
Kociaak jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2020-06-30, 10:41   #62
j_fly
Zakorzenienie
 
Avatar j_fly
 
Zarejestrowany: 2015-11
Wiadomości: 5 474
Dot.: Ludzie niestosujący się do obostrzeń

Cytat:
Napisane przez Kociaak Pokaż wiadomość
Normalnie noszę, a okulary (przeciwsłoneczne) parują aż miło...





Wtedy maseczka mimo dogięcia drucika wjeżdża mi w oczy.
Jak już pisałam, mi nic nie paruje i nie podjeżdża, więc nie wiem, o co chodzi.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
– To wódka? – słabym głosem zapytała Małgorzata.(...)
– Na litość boską, królowo – zachrypiał – czy ośmieliłbym się nalać damie wódki? To czysty spirytus.


Mistrz i Małgorzata, Michaił Bułhakow
j_fly jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2020-07-01, 08:19   #63
Nightmare666
Holy Crap!
 
Avatar Nightmare666
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Misty Mountains
Wiadomości: 36 234
GG do Nightmare666
Dot.: Ludzie niestosujący się do obostrzeń

Cytat:
Napisane przez Veredise Pokaż wiadomość
Rozumiem, że znasz jej stan zdrowia lepiej niż jej lekarz?

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Skoro się chwaliła, że ma to z wygody to śmiem twierdzić, że znam

__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki
Nightmare666 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2020-07-01, 08:30   #64
pandora__
histeryczka sztuki
 
Avatar pandora__
 
Zarejestrowany: 2019-08
Lokalizacja: wyżłów
Wiadomości: 6 528
Dot.: Ludzie niestosujący się do obostrzeń

Cytat:
Napisane przez Veredise Pokaż wiadomość
Noszenie masek nie było i nie jest obowiązkowe. Można nie nosić, jeśli utrudnia to oddychanie. I nie trzeba mieć na to żadnego potwierdzenia, więc każdy może tak powiedzieć. Jak dla mnie te przepisy to fikcja.
Ostatnio fajna rzecz mi się gdzieś rzuciła w oczy.... Jeśli masz problemy z oddychaniem w maseczce przez pół godziny jazdy autobusem, to najprawdopodobniej w ogóle nie powinieneś wychodzić z domu/jesteś w grupie ryzyka.

Nagle teraz wszyscy kuźwa maj astmę, ale po sklepach latać muszą.

Tez mnie to wkurza. Ja nosze maseczkę k dezynfekuje ręce, ale coraz rzadziej widzę żeby ktoś to robił. Polacy niczym mnie nie zaskoczyli...
__________________
(...) nie odnawiać skończonych rozdziałów,- i nie zbierać kolekcji ze spleenów, autografów i zgasłych zapałów, łykać ranki hałaśną radością i na dłoniach podawać im serce, a wieczorem zasypiać w prostocie, jak w dziecinnej mięciutkiej kołderce.
pandora__ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2020-07-01, 08:35   #65
kasiunia788742
Zakorzenienie
 
Avatar kasiunia788742
 
Zarejestrowany: 2014-12
Wiadomości: 6 532
Dot.: Ludzie niestosujący się do obostrzeń

Cytat:
Napisane przez pandora__ Pokaż wiadomość
Ostatnio fajna rzecz mi się gdzieś rzuciła w oczy.... Jeśli masz problemy z oddychaniem w maseczce przez pół godziny jazdy autobusem, to najprawdopodobniej w ogóle nie powinieneś wychodzić z domu/jesteś w grupie ryzyka.



Nagle teraz wszyscy kuźwa maj astmę, ale po sklepach latać muszą.



Tez mnie to wkurza. Ja nosze maseczkę k dezynfekuje ręce, ale coraz rzadziej widzę żeby ktoś to robił. Polacy niczym mnie nie zaskoczyli...
Przecież to nie tylko Polacy. To nie jest tak, że inne kraje są idealne a u nas jest inaczej.
Co do dezynfekcji rąk - hmm przestałam być ufna co do tych płynów - niektóre to jak woda, niektóre jak piwo, a niektóre jak środki żrące. Gdzieś mi mignęły nawet komentarze o tym, że komuś torebkę poniszczyło. Dziękuję bardzo, lubię swoje rzeczy


Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
kasiunia788742 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2020-07-01, 08:38   #66
khloe
Strzelaj lub emigruj!
 
Avatar khloe
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Medellin!
Wiadomości: 24 670
Dot.: Ludzie niestosujący się do obostrzeń

Ja nie dezynfekuje rąk tymi sklepowymi plynami- obrzydza mnie, że przede mną milion osób to dotykało.. bleee.

Czarę goryczy przelała sytuacja, kiedy pani w Pepco pilnowała by każdy wchodzący dezynfekował ręce i sama psikała wchodzącym- jestem pewna, że w tej butelce był denaturat, od razu tak mi się niedobrze zrobiło, że wybiegłam ze sklepu, żeby nie zwymiotować.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________

Przejechane na rowerze w 2019: 2 762
km



mój INSTA
(napisz pw kim jesteś wizażanko
khloe jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2020-07-01, 09:08   #67
Noane
NAJLEPSZE WYDANIE
 
Avatar Noane
 
Zarejestrowany: 2012-04
Lokalizacja: rezerwat dla Niemców
Wiadomości: 16 879
Dot.: Ludzie niestosujący się do obostrzeń

Cytat:
Napisane przez pandora__ Pokaż wiadomość
Ostatnio fajna rzecz mi się gdzieś rzuciła w oczy.... Jeśli masz problemy z oddychaniem w maseczce przez pół godziny jazdy autobusem, to najprawdopodobniej w ogóle nie powinieneś wychodzić z domu/jesteś w grupie ryzyka.

Nagle teraz wszyscy kuźwa maj astmę, ale po sklepach latać muszą.

Tez mnie to wkurza. Ja nosze maseczkę k dezynfekuje ręce, ale coraz rzadziej widzę żeby ktoś to robił. Polacy niczym mnie nie zaskoczyli...
Mi się źle oddycha w maseczce i mam astmę.
Tak naprawdę sporo ludzi ma astmę, tylko w normalnych warunkach jakoś sobie radzą, więc nie chwalą się tym na prawo i lewo.
__________________
Woda rozwiąże wszystkie twoje problemy. Jesteś spragniony? Napij się. Jesteś brudny? Umyj się. Ktoś cię wku*wia? Utop go.
Noane jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2020-07-01, 10:43   #68
pandora__
histeryczka sztuki
 
Avatar pandora__
 
Zarejestrowany: 2019-08
Lokalizacja: wyżłów
Wiadomości: 6 528
Dot.: Ludzie niestosujący się do obostrzeń

Cytat:
Napisane przez Noane Pokaż wiadomość
Mi się źle oddycha w maseczce i mam astmę.
Tak naprawdę sporo ludzi ma astmę, tylko w normalnych warunkach jakoś sobie radzą, więc nie chwalą się tym na prawo i lewo.

No okej, ale czy podczas epidemii wirusa, który jest bardziej groźny dla ludzi z problemami z oddychaniem, ludzie chorzy naprawdę uważają, że MUSZĄ łazić tam, gdzie jest dużo ludzi? Ostatnio jakaś babka awanturowała się w markecie w galerii handlowej, że ona ma astmę i ona nie będzie nosiła maski. No okej, ja rozumiem, ale to musi się ładować tam, gdzie wiadomo, ze tych ludzi będzie od uja?

---------- Dopisano o 10:43 ---------- Poprzedni post napisano o 10:39 ----------

A i niesamowicie, najbardziej wkurvia mnie nienoszenie maseczek przez polityków i ludzi, którzy chodzili na te spotkania z kandydatami.

WTF?
Codziennie po 300 zakażeń, od dłuższego czasu, nie ma już jak na górników zgonić, a oni takie coś...
__________________
(...) nie odnawiać skończonych rozdziałów,- i nie zbierać kolekcji ze spleenów, autografów i zgasłych zapałów, łykać ranki hałaśną radością i na dłoniach podawać im serce, a wieczorem zasypiać w prostocie, jak w dziecinnej mięciutkiej kołderce.
pandora__ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2020-07-01, 10:45   #69
Noane
NAJLEPSZE WYDANIE
 
Avatar Noane
 
Zarejestrowany: 2012-04
Lokalizacja: rezerwat dla Niemców
Wiadomości: 16 879
Dot.: Ludzie niestosujący się do obostrzeń

Cytat:
Napisane przez pandora__ Pokaż wiadomość
No okej, ale czy podczas epidemii wirusa, który jest bardziej groźny dla ludzi z problemami z oddychaniem, ludzie chorzy naprawdę uważają, że MUSZĄ łazić tam, gdzie jest dużo ludzi? Ostatnio jakaś babka awanturowała się w markecie w galerii handlowej, że ona ma astmę i ona nie będzie nosiła maski. No okej, ja rozumiem, ale to musi się ładować tam, gdzie wiadomo, ze tych ludzi będzie od uja?

---------- Dopisano o 10:43 ---------- Poprzedni post napisano o 10:39 ----------

A i niesamowicie, najbardziej wkurvia mnie nienoszenie maseczek przez polityków i ludzi, którzy chodzili na te spotkania z kandydatami.

WTF?
Codziennie po 300 zakażeń, od dłuższego czasu, nie ma już jak na górników zgonić, a oni takie coś...
Szanse, że coś jej się stanie, bo będzie w galerii bez maski są bardzo małe.
__________________
Woda rozwiąże wszystkie twoje problemy. Jesteś spragniony? Napij się. Jesteś brudny? Umyj się. Ktoś cię wku*wia? Utop go.
Noane jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2020-07-01, 10:46   #70
ad661336dba67467d5566b7c0c939a9c82ec46ac_5f7e48729cea2
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2016-10
Wiadomości: 7 337
Dot.: Ludzie niestosujący się do obostrzeń

Cytat:
Napisane przez pandora__ Pokaż wiadomość

WTF?
Codziennie po 300 zakażeń, od dłuższego czasu, nie ma już jak na górników zgonić, a oni takie coś...

Ja już nawet przestałam to śledzić.

---------- Dopisano o 10:46 ---------- Poprzedni post napisano o 10:46 ----------

Cytat:
Napisane przez Noane Pokaż wiadomość
Szanse, że coś jej się stanie, bo będzie w galerii bez maski są bardzo małe.

No dokładnie.
ad661336dba67467d5566b7c0c939a9c82ec46ac_5f7e48729cea2 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2020-07-01, 11:44   #71
kasiunia788742
Zakorzenienie
 
Avatar kasiunia788742
 
Zarejestrowany: 2014-12
Wiadomości: 6 532
Dot.: Ludzie niestosujący się do obostrzeń

Cytat:
Napisane przez pandora__ Pokaż wiadomość
No okej, ale czy podczas epidemii wirusa, który jest bardziej groźny dla ludzi z problemami z oddychaniem, ludzie chorzy naprawdę uważają, że MUSZĄ łazić tam, gdzie jest dużo ludzi? Ostatnio jakaś babka awanturowała się w markecie w galerii handlowej, że ona ma astmę i ona nie będzie nosiła maski. No okej, ja rozumiem, ale to musi się ładować tam, gdzie wiadomo, ze tych ludzi będzie od uja?

---------- Dopisano o 10:43 ---------- Poprzedni post napisano o 10:39 ----------

A i niesamowicie, najbardziej wkurvia mnie nienoszenie maseczek przez polityków i ludzi, którzy chodzili na te spotkania z kandydatami.

WTF?
Codziennie po 300 zakażeń, od dłuższego czasu, nie ma już jak na górników zgonić, a oni takie coś...
Ale z drugiej strony przez jaki czas oni mają unikać ludzi? Wirus pewnie z nami zostanie, nie rozpuści się.
Sama zakładam maseczke gdzie trzeba, ale przy nawrocie problemów z zatokami ciężko mi się oddycha i bez maseczki i wtedy cóż, ale nie zakładam, ewentualnie przy samej kasie kiedy jest większe skupisko ludzi.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
kasiunia788742 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2020-07-01, 12:50   #72
Monia284
Zakorzenienie
 
Avatar Monia284
 
Zarejestrowany: 2020-03
Wiadomości: 6 278
Dot.: Ludzie niestosujący się do obostrzeń

A ja u nas w galerii widzę poprawę, nie wiem jak jest w innych, może być różnie. Wczesniej bywało, że prawie połowa ludzi nie miała maseczek lub mniej ale niewiele mniej, teraz może 10 % osób nie ma, jakieś pojedyncze osoby. Wydaje mi się, że też słyszeli o kontrolach i mandatach i się boją. Wolałabym, żeby nosili sami z siebie, ale no jak trzeba przymusem to już trudno też ok, że noszą. Nie ma dowodów, że maseczki super działają, ale dobrze noszone raczej coś tam dają. Ja wolę taką ochronę niż żadną i dlatego lepiej jak ludzie też noszą, jak chronimy się wzajemnie. Nie znamy innego sposobu, żeby choć trochę się chronić, a w galerii jest sporo ludzi więc to też jest ważne. Teraz u nas pustki, dużo osob juz raczej wyjechalo, ale piszę tak ogólnie. Zaczęłam nosić przyłbicę i jest bardzo fajnie polecam. Dobrze się oddycha a to też jakaś ochrona.
Monia284 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2020-07-01, 13:54   #73
Shady_Lady
Raczkowanie
 
Avatar Shady_Lady
 
Zarejestrowany: 2019-04
Wiadomości: 385
Dot.: Ludzie niestosujący się do obostrzeń

Cytat:
Napisane przez Monia284 Pokaż wiadomość
Nie ma dowodów, że maseczki super działają, ale dobrze noszone raczej coś tam dają. Ja wolę taką ochronę niż żadną i dlatego lepiej jak ludzie też noszą, jak chronimy się wzajemnie. Nie znamy innego sposobu, żeby choć trochę się chronić, a w galerii jest sporo ludzi więc to też jest ważne.
Shady_Lady jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2020-07-01, 16:19   #74
fi
Zadomowienie
 
Avatar fi
 
Zarejestrowany: 2003-04
Wiadomości: 1 661
Dot.: Ludzie niestosujący się do obostrzeń

Cytat:
Napisane przez Monia284 Pokaż wiadomość
A ja u nas w galerii widzę poprawę, nie wiem jak jest w innych, może być różnie. Wczesniej bywało, że prawie połowa ludzi nie miała maseczek lub mniej ale niewiele mniej, teraz może 10 % osób nie ma, jakieś pojedyncze osoby. Wydaje mi się, że też słyszeli o kontrolach i mandatach i się boją. Wolałabym, żeby nosili sami z siebie, ale no jak trzeba przymusem to już trudno też ok, że noszą. Nie ma dowodów, że maseczki super działają, ale dobrze noszone raczej coś tam dają. Ja wolę taką ochronę niż żadną i dlatego lepiej jak ludzie też noszą, jak chronimy się wzajemnie. Nie znamy innego sposobu, żeby choć trochę się chronić, a w galerii jest sporo ludzi więc to też jest ważne. Teraz u nas pustki, dużo osob juz raczej wyjechalo, ale piszę tak ogólnie. Zaczęłam nosić przyłbicę i jest bardzo fajnie polecam. Dobrze się oddycha a to też jakaś ochrona.
a w jaki sposob twoja przyłbica kogoś chroni?

---------- Dopisano o 15:19 ---------- Poprzedni post napisano o 15:17 ----------

Cytat:
Napisane przez pandora__ Pokaż wiadomość
No okej, ale czy podczas epidemii wirusa, który jest bardziej groźny dla ludzi z problemami z oddychaniem, ludzie chorzy naprawdę uważają, że MUSZĄ łazić tam, gdzie jest dużo ludzi? Ostatnio jakaś babka awanturowała się w markecie w galerii handlowej, że ona ma astmę i ona nie będzie nosiła maski. No okej, ja rozumiem, ale to musi się ładować tam, gdzie wiadomo, ze tych ludzi będzie od uja?

A i niesamowicie, najbardziej wkurvia mnie nienoszenie maseczek przez polityków i ludzi, którzy chodzili na te spotkania z kandydatami.

WTF?
Codziennie po 300 zakażeń, od dłuższego czasu, nie ma już jak na górników zgonić, a oni takie coś...
Ludzie nie muszą chodzić po galeriach handlowych, oczywiście że nie tylko że jeżeli CH nie będą miały klientów to się zwyczajnie zamkną. W tej chwili niektóre z was tam pracują prawda? Jak się pozamykają to stracicie pracę, wy i wiele wiele innych osób.
__________________
Potwor z Bagien
fi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2020-07-01, 19:42   #75
Monia284
Zakorzenienie
 
Avatar Monia284
 
Zarejestrowany: 2020-03
Wiadomości: 6 278
Dot.: Ludzie niestosujący się do obostrzeń

Trochę chroni przed tym co wydychasz itp. Nie tak jak dobrze użyta maseczka lub maseczka z przyłbicą, ale było mówione przez wirusologów, że coś tam działa, może niedużo, ale jednak.
Monia284 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2020-07-01, 20:42   #76
fi
Zadomowienie
 
Avatar fi
 
Zarejestrowany: 2003-04
Wiadomości: 1 661
Dot.: Ludzie niestosujący się do obostrzeń

Cytat:
Napisane przez Monia284 Pokaż wiadomość
Trochę chroni przed tym co wydychasz itp. Nie tak jak dobrze użyta maseczka lub maseczka z przyłbicą, ale było mówione przez wirusologów, że coś tam działa, może niedużo, ale jednak.
wszystko co wydychasz wyłazi bokiem

to nosi się maski żeby chronić siebie czy innych
a przyłbice? by chronić siebie czy innych?
__________________
Potwor z Bagien
fi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2020-07-01, 20:55   #77
Monia284
Zakorzenienie
 
Avatar Monia284
 
Zarejestrowany: 2020-03
Wiadomości: 6 278
Dot.: Ludzie niestosujący się do obostrzeń

Cytat:
Napisane przez fi Pokaż wiadomość
wszystko co wydychasz wyłazi bokiem

to nosi się maski żeby chronić siebie czy innych
a przyłbice? by chronić siebie czy innych?
Wiem dlatego idealnie to nie jest. No ale z maska jest tak samo. Mimo tego opiekujac sie np osoba chora nie zaszkodzi miec maske. Nie jest to pelna ochrona ale zawsze jakas. A u nas faktycznie wiele osob moze chorowac bezobjawowo.

Maska bylaby lepsza z przylbica ale pracujac czy w sklepie w galerii czy ogolnie w galerii i biegajac w te i wewte byloby bardzo ciezko wytrzymac. Nawet kombinezon i maska i przylbica to pewnie nie jest pelna ochrona. No ale zawsze lepiej zwlaszcza pracujac w galerii miec maske lub przylbice i miec chociaz 5 % ochrony niz nie miec wcale.

No a zakladam ze jednak tyle procent ochrony powinno byc. Wirus moze przejsc bokami ale ma ciezej przejsc na wprost. Do tego jezeli starasz sie trzymac dystans to powinno byc ok. Chociaz sa sytuacje ze musisz podejsc blizej na 2 m lub jest tyle ludzi ze kazdy jest obok siebie i nie zachowasz dystansu dlatego tym bardziej lepsza taka ochrona niz zadna. Jak idziesz do lekarza nawet prywatnie to jestes poinformowana ze musisz miec maseczke. Jakos chyba nikt sie tu nie burzy. No a to ze w galerii ma byc maseczka to u niektorych oburzenie. To co lekarza chca chronic a kasjerki nie? Tutaj tym bardziej powinno sie bo jest duzo ludzi i kazdy jest bardzie narazony. No ale ok kazdy ma swoje zdanie my juz do swojego sklepu bez maseczek nie wpuszczamy. Nie my ochoty na mandat i jak mowie da sie przyzwyczaic i chocby szybkie zakupy zrobic w maseczce. Nawet jezeli ktos nie wierzy w skutecznosc to skoro jest przepis to chocby zeby nie dostac mandatu to lepiej niech sie zastosuje.

No i pomylilam sie tak ja chronie tym kogos a ten ktos mnie a nie ze ja siebie racja.


Wysłane z aplikacji Forum Wizaz

Edytowane przez Monia284
Czas edycji: 2020-07-01 o 21:58
Monia284 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2020-07-02, 06:57   #78
ad661336dba67467d5566b7c0c939a9c82ec46ac_5f7e48729cea2
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2016-10
Wiadomości: 7 337
Dot.: Ludzie niestosujący się do obostrzeń

Cytat:
Napisane przez Monia284 Pokaż wiadomość
Wiem dlatego idealnie to nie jest. No ale z maska jest tak samo. Mimo tego opiekujac sie np osoba chora nie zaszkodzi miec maske. Nie jest to pelna ochrona ale zawsze jakas. A u nas faktycznie wiele osob moze chorowac bezobjawowo.

Maska bylaby lepsza z przylbica ale pracujac czy w sklepie w galerii czy ogolnie w galerii i biegajac w te i wewte byloby bardzo ciezko wytrzymac. Nawet kombinezon i maska i przylbica to pewnie nie jest pelna ochrona. No ale zawsze lepiej zwlaszcza pracujac w galerii miec maske lub przylbice i miec chociaz 5 % ochrony niz nie miec wcale.

No a zakladam ze jednak tyle procent ochrony powinno byc. Wirus moze przejsc bokami ale ma ciezej przejsc na wprost. Do tego jezeli starasz sie trzymac dystans to powinno byc ok. Chociaz sa sytuacje ze musisz podejsc blizej na 2 m lub jest tyle ludzi ze kazdy jest obok siebie i nie zachowasz dystansu dlatego tym bardziej lepsza taka ochrona niz zadna. Jak idziesz do lekarza nawet prywatnie to jestes poinformowana ze musisz miec maseczke. Jakos chyba nikt sie tu nie burzy. No a to ze w galerii ma byc maseczka to u niektorych oburzenie. To co lekarza chca chronic a kasjerki nie? Tutaj tym bardziej powinno sie bo jest duzo ludzi i kazdy jest bardzie narazony. No ale ok kazdy ma swoje zdanie my juz do swojego sklepu bez maseczek nie wpuszczamy. Nie my ochoty na mandat i jak mowie da sie przyzwyczaic i chocby szybkie zakupy zrobic w maseczce. Nawet jezeli ktos nie wierzy w skutecznosc to skoro jest przepis to chocby zeby nie dostac mandatu to lepiej niech sie zastosuje.

No i pomylilam sie tak ja chronie tym kogos a ten ktos mnie a nie ze ja siebie racja.


Wysłane z aplikacji Forum Wizaz

W sklepach w których kupuję, żadna kasjerka nie ma maski.
ad661336dba67467d5566b7c0c939a9c82ec46ac_5f7e48729cea2 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2020-07-02, 10:44   #79
Monia284
Zakorzenienie
 
Avatar Monia284
 
Zarejestrowany: 2020-03
Wiadomości: 6 278
Dot.: Ludzie niestosujący się do obostrzeń

[1=ad661336dba67467d5566b7 c0c939a9c82ec46ac_5f7e487 29cea2;87971340]W sklepach w których kupuję, żadna kasjerka nie ma maski.[/QUOTE]No z tym tez faktycznie roznie bywa. No narazaja sie takze na kare.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Monia284 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2020-07-02, 20:32   #80
Takion94
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2014-07
Wiadomości: 1 633
Dot.: Ludzie niestosujący się do obostrzeń

Cytat:
Napisane przez Monia284 Pokaż wiadomość
No z tym tez faktycznie roznie bywa. No narazaja sie takze na kare.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Dziś wchodzę do sklepu i Pan sprzedawca był bez maseczki. Już miałem mu zwrócić uwagę, ale poszedł założyć
Jadę dziś busem i jedna Karynka bez maseczki, bo po co ona przecież się nie zarazi. Kierowca tak samo założył maseczkę tylko wtedy, gdy koło policji przejeżdżał.
Jakoś specjalnie mnie to nie dziwi, że niektórzy tego nie przeszkadzają. To było wręcz do przewidzenia, że co po niektórzy nie będą nosić, bo ich to "nie dotyczy."
Takion94 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2020-07-02, 23:50   #81
Monia284
Zakorzenienie
 
Avatar Monia284
 
Zarejestrowany: 2020-03
Wiadomości: 6 278
Dot.: Ludzie niestosujący się do obostrzeń

Cytat:
Napisane przez Takion94 Pokaż wiadomość
Dziś wchodzę do sklepu i Pan sprzedawca był bez maseczki. Już miałem mu zwrócić uwagę, ale poszedł założyć
Jadę dziś busem i jedna Karynka bez maseczki, bo po co ona przecież się nie zarazi. Kierowca tak samo założył maseczkę tylko wtedy, gdy koło policji przejeżdżał.
Jakoś specjalnie mnie to nie dziwi, że niektórzy tego nie przeszkadzają. To było wręcz do przewidzenia, że co po niektórzy nie będą nosić, bo ich to "nie dotyczy."
No tak a dla mnie to przykre. Najlepiej gdyby nosili wszyscy odpowiedzialnie czy maski czy przylbice. No albo ok ze faktycznie jakby nie nosily pojedyncze osoby to ok trudno bywa ale nie z polowa jak byla wczesniej (teraz mowie mam wrazenie ze moze lepiej ale raczej bardziej bo slyszeli ze sa kontrole). Tak po prostu najlepiej zeby byla odpowiedzialnosc spoleczna i ze nosimy bo nie jest to takie trudne i skoro mozemy sie tak chronic wzajemnie (chociaz w malym stopniu) to moim zdaniem warto. No i nie takie kombinowanie ze jak ominac przepis lub na zlosc tylko faktycznie trzymanie sie. Ja jestem osoba ktora sama z siebie woli nosic i to ze politycy to olewaja to nie znaczy ze i ja oleje. Ja sama odpowiadam za siebie nawet jak inni robia tak to nie znaczy ze mam robic w ten sposob i sie narazac. Taka solidarnosc bylaby dobra ze wszyscy nosimy wszyscy trzymamy sie jakichs zasad, nie myslimy tylko o sobie ale tez o innych ktorzy czesto maja w rodzinie starsze, chore juz na cos osoby i tym bardziej ostroznosc jest wskazana bo dla nich zarazenie moze byc grozne. Taka empatia. To jest dla mnie wazniejsze i piekne bo ludzie sie jednocza niz myslenie tylko o tym jak wygladam w maseczce lub ze sie mecze. To nic w porownaniu do tego co moze przechodzic ktos chory kto jak przechodzi chorobe ciezko to ledwo moze zlapac oddech. Moze nie sa to bardzo czeste przypadki ale sa.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz

Edytowane przez Monia284
Czas edycji: 2020-07-02 o 23:54
Monia284 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2020-07-03, 13:45   #82
Veredise
Zakorzenienie
 
Avatar Veredise
 
Zarejestrowany: 2009-07
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 3 493
Dot.: Ludzie niestosujący się do obostrzeń

Cytat:
Napisane przez pandora__ Pokaż wiadomość
Ostatnio fajna rzecz mi się gdzieś rzuciła w oczy.... Jeśli masz problemy z oddychaniem w maseczce przez pół godziny jazdy autobusem, to najprawdopodobniej w ogóle nie powinieneś wychodzić z domu/jesteś w grupie ryzyka.

Nagle teraz wszyscy kuźwa maj astmę, ale po sklepach latać muszą.

Tez mnie to wkurza. Ja nosze maseczkę k dezynfekuje ręce, ale coraz rzadziej widzę żeby ktoś to robił. Polacy niczym mnie nie zaskoczyli...
Jak ZUS będzie dawał rentę na astmę, alergię i inne choroby utrudniające oddychanie, to wtedy takie rady będą warte coś więcej. Niestety takie osoby muszą nadal pracować, więc uwaga, że się nie powinno wychodzić z domu, bo jest się w grupie ryzyka jest o kant dupy potłuc. Niestety ci ludzie też muszą pracować, robić zakupy i załatwiać masę różnych spraw, bo nikt inny za nich tego nie zrobi.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
- Ah elle aime bien ça les stratagemes!
- Oui...
- En fait, elle est un peu lache. Je crois que c'est pour ça que j'ai du mal a saisir son regard.




Veredise jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2020-07-03, 14:41   #83
sublips
Zakorzenienie
 
Avatar sublips
 
Zarejestrowany: 2019-08
Wiadomości: 4 440
Dot.: Ludzie niestosujący się do obostrzeń

Cytat:
Napisane przez Takion94 Pokaż wiadomość
Dziś wchodzę do sklepu i Pan sprzedawca był bez maseczki. Już miałem mu zwrócić uwagę, ale poszedł założyć
Jadę dziś busem i jedna Karynka bez maseczki, bo po co ona przecież się nie zarazi. Kierowca tak samo założył maseczkę tylko wtedy, gdy koło policji przejeżdżał.
Jakoś specjalnie mnie to nie dziwi, że niektórzy tego nie przeszkadzają. To było wręcz do przewidzenia, że co po niektórzy nie będą nosić, bo ich to "nie dotyczy."
Powiedz, w jakim celu kierowca autobusu ma nosić maseczkę? Siedzi zamknięty w klitce, odgrodzony od ludzi i ma jeszcze nosić serio maseczkę? Przecież to nawet może zaburzyć percepcję po wielu godzinach jazdy.



Ja tam podziwiam wszystkich ludzi, którzy pracują w maseczkach. Jak gdzieś idę coś załatwić, to pewnie, zakładam, ale nie wyobrażam sobie spędzać w tym kilku godzin.
sublips jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2020-07-03, 22:00   #84
Nimve
Wtajemniczenie
 
Avatar Nimve
 
Zarejestrowany: 2012-07
Lokalizacja: Zołzarium
Wiadomości: 2 885
Dot.: Ludzie niestosujący się do obostrzeń

Zakładam, ale tylko dlatego, że nie chcę stresować pracowników w miejscach, które odwiedzam, plus nie mam ochoty, na zwracanie mi uwagi, żebym założyła, to jedyny powód, bo ogólnie w tyłku mam te maseczki. Ktoś wyżej fajnie napisał, że jeśli ludzie widzą, że są dymani, to przestają wierzyć w to co robią. No i tak jest. My mamy zapitalać w obostrzeniach, ale nasi kochani rządzący są chyba odporni na wszystko. Kręcą się grube lody i tyle, wirus jest wg mnie w cholerę rozdmuchany, są gorsze problemy, które przez niego zepchnięto na margines i to mnie wkurza.

Też się na początku bałam, propaganda działała. Tyle, że pracowałam i pracuję od samego początku, nie miałam przerwy ani zdalnego i jakoś żyję, nie znam absolutnie nikogo kto chociażby się otarł o kogoś, kto chorował i już mam zwyczajnie przesyt tematem. Jeszcze wg ministerstwa mam wypraszać ludzi z mojego miejsca pracy, albo im zwracać uwagę, kiedy nie mają maseczki. No jeszcze czego, może ich batem chłostać. Nie mam co robić przez cały dzień w pracy, tylko wchodzić w pyskówki z klientami i się wykłócać z co którymś, bo jeden założy od razu, a drugi będzie dyskutował, chyba kogoś zdrowo pogrzało. Próbowałam, bo mandat srandat, bo poszła fama, że dostaje solidarnie obsługa razem z klientem, ale mam to gdzieś, tak się nie da pracować.
Nimve jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2020-07-04, 08:00   #85
ad661336dba67467d5566b7c0c939a9c82ec46ac_5f7e48729cea2
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2016-10
Wiadomości: 7 337
Dot.: Ludzie niestosujący się do obostrzeń

Cytat:
Napisane przez Nimve Pokaż wiadomość
Zakładam, ale tylko dlatego, że nie chcę stresować pracowników w miejscach, które odwiedzam, plus nie mam ochoty, na zwracanie mi uwagi, żebym założyła, to jedyny powód, bo ogólnie w tyłku mam te maseczki. Ktoś wyżej fajnie napisał, że jeśli ludzie widzą, że są dymani, to przestają wierzyć w to co robią. No i tak jest. My mamy zapitalać w obostrzeniach, ale nasi kochani rządzący są chyba odporni na wszystko. Kręcą się grube lody i tyle, wirus jest wg mnie w cholerę rozdmuchany, są gorsze problemy, które przez niego zepchnięto na margines i to mnie wkurza.

Prawda.
ad661336dba67467d5566b7c0c939a9c82ec46ac_5f7e48729cea2 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2020-07-04, 13:18   #86
Takion94
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2014-07
Wiadomości: 1 633
Dot.: Ludzie niestosujący się do obostrzeń

Cytat:
Napisane przez sublips Pokaż wiadomość
Powiedz, w jakim celu kierowca autobusu ma nosić maseczkę? Siedzi zamknięty w klitce, odgrodzony od ludzi i ma jeszcze nosić serio maseczkę? Przecież to nawet może zaburzyć percepcję po wielu godzinach jazdy.



Ja tam podziwiam wszystkich ludzi, którzy pracują w maseczkach. Jak gdzieś idę coś załatwić, to pewnie, zakładam, ale nie wyobrażam sobie spędzać w tym kilku godzin.
To autobusu. Ja pisałem o kierowcy busa, który "odgrodzony" niczym nie był.
Takion94 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2020-07-04, 13:23   #87
Takion94
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2014-07
Wiadomości: 1 633
Dot.: Ludzie niestosujący się do obostrzeń

Cytat:
Napisane przez Veredise Pokaż wiadomość
Jak ZUS będzie dawał rentę na astmę, alergię i inne choroby utrudniające oddychanie, to wtedy takie rady będą warte coś więcej. Niestety takie osoby muszą nadal pracować, więc uwaga, że się nie powinno wychodzić z domu, bo jest się w grupie ryzyka jest o kant dupy potłuc. Niestety ci ludzie też muszą pracować, robić zakupy i załatwiać masę różnych spraw, bo nikt inny za nich tego nie zrobi.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Uwielbiam usprawiedliwianie osób, które nie noszą maseczek i wzbudzanie poczucia winy w tych co je noszą. Skoro ktoś nie może nosić maseczki to niestety komunikacją jeździć nie powinien.

Edytowane przez Takion94
Czas edycji: 2020-07-04 o 13:44
Takion94 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2020-07-04, 13:30   #88
PrincessMadeleine
Zakorzenienie
 
Avatar PrincessMadeleine
 
Zarejestrowany: 2013-10
Wiadomości: 9 382
Dot.: Ludzie niestosujący się do obostrzeń

Cytat:
Napisane przez Nimve Pokaż wiadomość
Zakładam, ale tylko dlatego, że nie chcę stresować pracowników w miejscach, które odwiedzam, plus nie mam ochoty, na zwracanie mi uwagi, żebym założyła, to jedyny powód, bo ogólnie w tyłku mam te maseczki. Ktoś wyżej fajnie napisał, że jeśli ludzie widzą, że są dymani, to przestają wierzyć w to co robią. No i tak jest. My mamy zapitalać w obostrzeniach, ale nasi kochani rządzący są chyba odporni na wszystko. Kręcą się grube lody i tyle, wirus jest wg mnie w cholerę rozdmuchany, są gorsze problemy, które przez niego zepchnięto na margines i to mnie wkurza.



Też się na początku bałam, propaganda działała. Tyle, że pracowałam i pracuję od samego początku, nie miałam przerwy ani zdalnego i jakoś żyję, nie znam absolutnie nikogo kto chociażby się otarł o kogoś, kto chorował i już mam zwyczajnie przesyt tematem. Jeszcze wg ministerstwa mam wypraszać ludzi z mojego miejsca pracy, albo im zwracać uwagę, kiedy nie mają maseczki. No jeszcze czego, może ich batem chłostać. Nie mam co robić przez cały dzień w pracy, tylko wchodzić w pyskówki z klientami i się wykłócać z co którymś, bo jeden założy od razu, a drugi będzie dyskutował, chyba kogoś zdrowo pogrzało. Próbowałam, bo mandat srandat, bo poszła fama, że dostaje solidarnie obsługa razem z klientem, ale mam to gdzieś, tak się nie da pracować.
Myślę podobnie. Miesiące luzu mijają, ludzie od 2 miesięcy mają wszystko w pompce, spotykają się, chodzą wszędzie, a jakoś nie ma scenariusza włoskiego, ciekawe.

Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
PrincessMadeleine jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2020-07-04, 13:38   #89
janapalona
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2020-06
Wiadomości: 183
Dot.: Ludzie niestosujący się do obostrzeń

Cytat:
Napisane przez Takion94 Pokaż wiadomość
Uwielbiam usprawiedliwianie osób, które nie noszą maseczek i wzbudzanie poczucia winy w tych co je noszą. Skoro ktoś nie może nosić maseczki to niestety komunikacją jeździć nie powinien. Niech jeździ samochodem do pracy i problem rozwiązany.
A ja uwielbiam odwrotność tego. Już zapitalam robić prawko, bo ktoś ma paranoję (co zresztą jest teraz niemożliwe). To osoby, które chcą się chronić przed wirusem powinny jeździć własnym samochodem. Świat się do ciebie nie dostosuje - w każdym pojeździe komunikacji miejskiej jest co najmniej kilka osób bez maseczek.
janapalona jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2020-07-04, 13:47   #90
Takion94
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2014-07
Wiadomości: 1 633
Dot.: Ludzie niestosujący się do obostrzeń

Cytat:
Napisane przez Monia284 Pokaż wiadomość
No tak a dla mnie to przykre. Najlepiej gdyby nosili wszyscy odpowiedzialnie czy maski czy przylbice. No albo ok ze faktycznie jakby nie nosily pojedyncze osoby to ok trudno bywa ale nie z polowa jak byla wczesniej (teraz mowie mam wrazenie ze moze lepiej ale raczej bardziej bo slyszeli ze sa kontrole). Tak po prostu najlepiej zeby byla odpowiedzialnosc spoleczna i ze nosimy bo nie jest to takie trudne i skoro mozemy sie tak chronic wzajemnie (chociaz w malym stopniu) to moim zdaniem warto. No i nie takie kombinowanie ze jak ominac przepis lub na zlosc tylko faktycznie trzymanie sie. Ja jestem osoba ktora sama z siebie woli nosic i to ze politycy to olewaja to nie znaczy ze i ja oleje. Ja sama odpowiadam za siebie nawet jak inni robia tak to nie znaczy ze mam robic w ten sposob i sie narazac. Taka solidarnosc bylaby dobra ze wszyscy nosimy wszyscy trzymamy sie jakichs zasad, nie myslimy tylko o sobie ale tez o innych ktorzy czesto maja w rodzinie starsze, chore juz na cos osoby i tym bardziej ostroznosc jest wskazana bo dla nich zarazenie moze byc grozne. Taka empatia. To jest dla mnie wazniejsze i piekne bo ludzie sie jednocza niz myslenie tylko o tym jak wygladam w maseczce lub ze sie mecze. To nic w porownaniu do tego co moze przechodzic ktos chory kto jak przechodzi chorobe ciezko to ledwo moze zlapac oddech. Moze nie sa to bardzo czeste przypadki ale sa.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Zgadzam się w 200 %. Nic dodać nic ująć.
Takion94 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Forum Plotkowe


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2020-07-07 14:53:38


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 02:32.