HiV, strach, hipochondria, antykoncepcja - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Zdrowie i Medycyna > Zdrowie ogólnie

Notka

Zdrowie ogólnie W tym miejscu rozmawiamy o zdrowiu: od profilaktyki po sposoby leczenia. Porada uzyskana na forum nie zastępuje wizyty u lekarza, ma funkcję informacyjną!

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2019-08-23, 19:50   #1
Heathcliff123
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2019-08
Wiadomości: 36
Unhappy

HiV, strach, hipochondria, antykoncepcja


Dzień dobry,

Mam 22 lata i studiuję w jednym z większych miast Polski.
Proszę o poradę, ewentualnie uspokojenie, bo czuję że zaczynam wariować.

Wszystko zaczęło się w styczniu 2019 roku. Byłam na imprezie w klubie i konkretnie przesadziłam tam z alkoholem. Czasami zdarzały mi się takie imprezy, gdzie nie pamiętałam części zdarzeń z powodu alkoholu (tak na mnie działa i dlatego staram się nie przesadzać, wiem że nieodpowiedzialne było to, że w ogóle do tego dopuszczałam, no ale wiem to po fakcie...) no ale zawsze były to imprezy w gronie znajomych, w domu a nie w klubach. Tym razem wybrałam się do klubu i przesadziłam z alkoholem, wygłupiałam się i tańczyłam z koleżankami no ale nie pamiętam z tej imprezy jakichś 40 minut, gdzie wiem, że odłączyłam się od koleżanek (chyba potem bardzo mi było niedobrze i stwierdziłam, że wracam do domu) . Mam jakieś przebłyski, ale jakby urwało mi się poczucie czasu. Nie pamiętam dokładnie jak wyszłam z klubu, w każdym razie odebrałam kurtke i wgl no ale nie pamiętam tego i w nienaruszonym stanie poszłam ponad kilometr do mieszkania.