2022-09-24, 13:05 | #211 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
46. Elvis, naprawdę świetnie nakręcony!
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2022-09-25, 09:06 | #212 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
O tak
112. Lęk Pierwotny dobre kino z mega twistem na koniec, jeden z ważniejszych prawniczych filmów 113. Martwa Cisza kiedyś bardziej straszył, teraz oglądany jedynie w celu odświeżenia 114. Popiełuszko. Wolność Jest W Nas nie jestem bardzo religijna, ale ten film lubię, opowieść o człowieku, z którego powinien brać przykład cały kler, dobrze oddany klimat tamtych strasznych czasów.
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2022-09-25, 11:04 | #213 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
47. Ojciec panny młodej, nijaki.
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2022-09-25, 19:46 | #214 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2013-04
Wiadomości: 1 388
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
58. 7 minut po północy - coś pięknego. Piękna historia, piękna animacja, piękne przesłanie, aż się popłakałam 10/10.
59. Miłość jest wszystkim - też mi się podobało, słodkie, lekkie historie 8/10.
__________________
Never, never, never give up. |
2022-09-26, 08:51 | #215 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
48. Jak mądrze wydawać pieniądze, bardzo fajny film, można coś wynieść dla siebie
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2022-10-01, 18:57 | #216 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2013-04
Wiadomości: 1 388
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
60. Moja gwiazda. Teen spirit - nie moja bajka 4/10.
61. Tajemniczy ogród 2020 - daleko mu do wersji wcześniejszej. Ogród powinien zmienić nazwę na magiczny, wręcz przerysowany. Czegoś tu brakowało mimo efektów specjalnych 5/10
__________________
Never, never, never give up. |
2022-10-01, 22:50 | #217 |
💑🐱📚👶
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
Moje spóźnione Podsumowanie II:
11. "Powrót do liceum" (2022), 9/10 - taka lekka produkcja, idealna na spędzenie miło wieczoru. Nie wymaga poważniejszych przemyśleń, jest po to by bawić widza. 12. "Perfekcyjne połączenie" (2022), 8/10 - kolejna produkcja Netflixa. Piękne widoki, schematyczna opowieść, urocza owca, a w tle imperium winiarskie. 13. "Miłość jest blisko" (2022), 7/10 - również produkcja Netflixa. Polski film, a więc już niektórych to może odstraszyć. Mi się podobał. Lekko i przyjemnie. Tylko bez żadnych oczekiwań trzeba zacząć seans, bo inaczej może jednak rozczarować, bo to historia jakich wiele już powstało. Ciekawy motyw tylko z tym domem był. 14. "Pitch Perfect" #1 (2013), 10/10♥ - lubię wracać do tego filmu. Przyjemnie się oglądało przeróżne choreografie i słuchało jednocześnie starych hitów. 15. "Cruella" (2021), 10/10♥ - o jeju! Jakie to było cudowne! Emma Stone przeszła tu samą siebie. Film trwa ponad dwie godziny, ale z racji tego, że tu naprawdę się sporo dzieje to w ogóle się tego nie zauważa. 16. "Greckie wakacje" (2022), 4,5/10 - jak dla mnie nuda. Za dużo schematów, zakończenie przewidywalne i jakby otwarte. Mam nadzieję jednak, że kontynuacja nie powstanie. Tutaj kompletnie nic się nie dzieje. Jedyne co to można popatrzeć na piękne widoki. 17. "Ojciec panny młodej" (2022), 8/10 - bardzo przyjemna produkcja. Chociaż nadal oparta na pewnych, utartych już schematach to jednak mnie wciągnęła. Przypominała mi niekiedy trochę francuskie komedie, chociaż na pewno nie była aż tak zabawna jak one. |
2022-10-02, 10:15 | #218 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
115. Czarownice Z Salem ale zawód, liczyłam na dużo lepsze kino, bo temat bardzo ciekawy
116. Troja uwielbiam, widziałam już tyle razy a nadal mnie nie nudzi
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2022-10-02, 16:39 | #219 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
49. Kiedyś byłem sławny, pozytywnie mnie zaskoczył, duży plus
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2022-10-02, 18:50 | #220 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2013-04
Wiadomości: 1 388
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
62. Horyzont uczuć - jestem na tak, pozytywnie się zaskoczyłam. Historia do przewidzenia, ale wciągnęłam się 8/10
63. Karate kid 1984 - klasyka 9/10 64. Miłość jest blisko - średnio kino, ale nie jest tak źle jak myślałam 6/10.
__________________
Never, never, never give up. |
2022-10-04, 00:40 | #221 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2022-01
Wiadomości: 32
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
7. Casino Royale
8. 007 Quantum of Solace 9. Skyfall 10. Spectre 11. Nie czas umierać Edytowane przez fb7e532b5dff29ad16bfa7f4e21df35f37009dc8_634c8cf33b6e8 Czas edycji: 2022-10-16 o 18:37 |
2022-10-09, 19:41 | #222 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2013-04
Wiadomości: 1 388
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
65. Kogel Mogel 4 - co to było?! 2/10.
66. (Nie)znajomi - bardzo udana polska produkcja 9/10. Aha, doczytałam, że to kopia włoskiego filmu, którego nie oglądałam i nie porównuję.
__________________
Never, never, never give up. |
2022-10-15, 18:48 | #223 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
68. Gdzie jest Anne Frank 5/10 - niestety małe rozczarowanie, animacja na plus.
69. Minionki: Wejście Gru 6/10 - poprzednie części były lepsze, ale ta też ujdzie. 70. Piosenki o miłości 7/10 - bardzo fajny. 71. Johnny 8/10 - cudowny łapiący za serce. 72. DC Liga Super-Pets 7/10 - bardzo fajna animacja, zwłaszcza dla fanów zwierząt. 73. Rosaline 7/10 - dla innych pewnie naiwny, ale moje oczekiwania spełnił.
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2022-10-16, 09:32 | #224 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
117. Sierociniec oh, jak ja lubię ten film, niby horror, ale dla mnie to dramat.
118. Telefon Pana Harrigana czytałam to opowiadanie, więc od raz obejrzałam film, gdy się pojawił. Średnio mi się podobał, usypiający. 119. Bestia nie był taki zły, jak go recenzują w internecie. Jest akcja, napięcie, fabuła i gra aktorska średnia, ale można zobaczyć.
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2022-10-22, 18:52 | #225 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
74. Amsterdam 6/10 - niezły, ale spodziewałam się czegoś lepszego. Punkt wyżej za obsadę.
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2022-10-23, 10:26 | #226 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
50. Johnny, reewelacja!
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2022-10-24, 15:09 | #227 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
120. Kochanek Królowej dawno nie widziałam a to takie dobre, kostiumowe kino
121. Qvo Vadis mnie tam się on podoba i trochę nie rozumiem negatywnych, prześmiewczych komentarzy 122. Uśmiechnij Się dobry horror, jump scary mogą wystraszyć 123. Masakra W Halloween mocny średniaczek, ale przed Halloween może być, ciekawa jestem drugiej części na której widzowie ponoć mdleli w kinie
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2022-10-29, 19:09 | #228 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
76. Kolejne 365 dni 1/10 - ocena mówi sama za siebie.
77. Sonata 7/10- bardzo dobry film, zrobił na mnie wrażenie.
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2022-10-30, 10:22 | #229 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
124. Queen Rock Montreal '81 kocham koncerty, po prostu
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2022-10-30, 10:40 | #230 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
51. Mumia- śmieszno/straszny
52. Boska drużyna, kiepski film
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2022-11-01, 20:58 | #231 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2013-04
Wiadomości: 1 388
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
67. Powrót do błękitnej laguny - nie pokonało pierwszej części, ale też ok 6/10.
68. Polowanie - nie dla mnie 2/10. 69. Love & Gelato - średni 5/10. 70. Banksterzy - mi się podobało, lubię takie teorie spiskowe. Wiadomo, że trzeba traktować z przymrużeniem oka, ale bardzo dobrze się oglądało 9/10.
__________________
Never, never, never give up. |
2022-11-02, 09:45 | #232 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
53. Pożegnanie z Afryką, klasyka po prostu!
54. Życie Pi - dopiero teraz widziałam, ależ to piękna historia!
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2022-11-07, 08:21 | #233 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
125. Pianista to film, do którego mogę wracać w nieskończoność
126. Ostatnia Wieczerza jak na polski horror to całkiem, całkiem, chociaż większość była zabawna aniżeli straszna 127. Brzdąc jakie to jest piękne, cudowna muzyka i niepowtarzalna gra Chaplina 128. Terrifier 2. Masakra w Święta zdziwiłam się, bo lepsze od jedynki. Czy aż takie obrzydliwe i straszne by mdleć i wymiotować w kinach? Nie wiem, za dużo już widziałam slasherów i gore by tak mną to wstrząsnęło. Dużo sztucznej krwi i gumy
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2022-11-07, 09:03 | #234 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
55. Anette, dla mnie film wydmuszka
56. Czas dla siebie, kompletna strata czasu
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2022-11-11, 10:31 | #235 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 7 310
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
38. Purpurowe serca 6/10
39. Za duży na bajki 6/10 40. 25 lat niewinności. Sprawa Tomka Komendy 7/10 41. Czas dla siebie 4/10 42. Najmro. Kocha, kradnie, szanuje 5/10 43. Jojo Rabbit 8/10 44. Całe szczęście (2006) 6/10 45. Złów i wypuść (2006) 6/10 46. Ja Cię kocham a Ty z nim 6/10 47. Uncharted 4/10 48. Zaginione miasto 6/10 49. Elvis 7/10 50. Ciało 5/10 51. Diuna 6/10 52. Wesele Jenny 7/10 53. Polowanie 4/10 54. Świąteczny szok 6/10 Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2022-11-13, 10:56 | #236 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
129. Karol, Człowiek Który Został Papieżem jak tu delikatnie napisać, nie pawam szacunkiem do tej osoby, ale podoba mi się jak pokazane są losy Polski podczas wojny i w okresie powojennym.
130. Karol, Papież Który Pozostał Człowiekiem to gorsza część i jakaś obłuda z niej bije 131. Aladyn (2019) piękna filmowa wersja 132. Batman (2022) nietoperz Nolana lepiej mi się podobał, ale jestem bardzo zaintrygowana jak przedstawią nowego Jokera, którego próbkę można było zobaczyć w wyciętej scenie
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2022-11-13, 19:01 | #237 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2013-04
Wiadomości: 1 388
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
71. Dziewczyna z XX wieku - lubię czasami koreańskie kino, ten film mnie nie porwał 5/10.
72. Niezapomniane święta - typowy świąteczny, obejrzeć i zapomnieć 4/10. 73. Niespodziewany świąteczny gość - ktoś mi wytłumaczy, dlaczego świąteczne filmy są nagrywane i to tak na masową skalę z roku na rok? Wszystkie są do siebie podobne 4/10. 74. Facet (nie)potrzebny od zaraz - ma kiepskie oceny w internecie, a dla mnie ok, nie przesłodzony 7/10.
__________________
Never, never, never give up. |
2022-11-19, 19:38 | #238 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
78. Belfast 7/10 - bardzo dobra produkcja, świetne zdjęcia i cała realizacja.
79. Carrie 6/10 - bez polotu, ale mimo wszystko oglądało się spoko. 80. Enola Holmes 7/10 - świetnie się bawiłam! 81. Sonic 2. Szybki jak błyskawica 5/10 - niestety, powiewa nudą... 82. My Policeman 6/10 - spodziewałam się trochę czegoś innego. 83. 7 rzeczy, których nie wiecie o facetach 4/10 - nie wiem co ja właściwie obejrzałam. I nie wiem, czego nie wiem.
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2022-11-20, 09:52 | #239 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
133. Ucieczka z Sobiboru lata nie widziałam tego filmu, kiedyś podobał mi się a teraz widzę w nim błędy i naciąganie faktów
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2022-11-20, 18:07 | #240 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2013-04
Wiadomości: 1 388
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2022 roku
75. Kraina snów - super, wciągnęłam się i obudziło się we mnie dziecko 9/10.
76. Enola Holmes - też mi się podobało 7/10. 77. Święta z Tobą - nic nadzwyczajnego 4/10. 78. Cud w celi nr 7 - taki przykro pozytywny, coś jak "chłopiec w pasiastej piżamie", piękny film 10/10. Płakałam od początku do końca. Doczytałam też, że jest starsza, koreańska produkcja.
__________________
Never, never, never give up. |
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 06:03.