~•~ Nowy, Irenowy 2019 Rok! ~•~ 41 - Strona 86 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Kobieta 30 z plusem

Notka

Kobieta 30 z plusem Forum dla Kobiet trzydziestolatek, czterdziestolatek i innych -latek; Problemy, porady i tajemnice bycia kobietą świadomą :-)

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary Dzisiaj, 12:39   #2551
Anguriaa
Raczkowanie
 
Avatar Anguriaa
 
Zarejestrowany: 2019-02
Wiadomości: 30
Dot.: ~•~ Nowy, Irenowy 2019 Rok! ~•~ 41

U mnie także wiosennie. Słońce bardzo razi w oczy, więc dojrzewam do decyzji o zakupie okularów z takimi nakładkami przeciwsłonecznymi. Muszę na żywo zobaczyć je u optyka.
Wrzuciłam 3 przepisy do kulinariów.

Weszłam na quiosque, no i parę rzeczy wpadło w oko, a wyprz jest... Hmmmm...
__________________
Jak nie będziesz na nic czekał, to dostaniesz za dużo. Jak na cokolwiek będziesz czekał, to dostaniesz za mało. Jan Twardowski

Edytowane przez Anguriaa
Czas edycji: Dzisiaj o 12:51
Anguriaa jest offline   Odpowiedz cytując

Stary Dzisiaj, 13:07   #2552
magnolia79
Irenosława Pierwsza
 
Avatar magnolia79
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 49 774
Dot.: ~•~ Nowy, Irenowy 2019 Rok! ~•~ 41

Cytat:
Napisane przez NibyNic Pokaż wiadomość
Alez dzis pogoda tylko siedziec ba tarasie sxkoda ze moj nie gotowy ale otworzyłam na oscież drzwi tarasowe a co tam. I na spacerze już byłam

Mag - pólki wygladają tak:Załącznik 7664187Załącznik 7664188
Fajne półeczki, pewnie będą tam książki
__________________
/Jestem pianą, która opływa i zapełnia bielą najdalsze krawędzie skał; jestem także dziewczyną, tutaj, w tym pokoju./
Fale - Virginia Woolf

magnolia79 jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary Dzisiaj, 13:19   #2553
yyahyoo
O Ireno! ;-)
 
Avatar yyahyoo
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 38 684
Dot.: ~•~ Nowy, Irenowy 2019 Rok! ~•~ 41

Cytat:
Napisane przez NibyNic Pokaż wiadomość
Alez dzis pogoda tylko siedziec ba tarasie sxkoda ze moj nie gotowy ale otworzyłam na oscież drzwi tarasowe a co tam. I na spacerze już byłam

Mag - pólki wygladają tak:Załącznik 7664187Załącznik 7664188
ustawisz ksiązeczki na nich i bedzie slicznie


co za bydlo u mnie w biurowcu sie pojawiło to nie macie pojęcia poszłam na obiad, biorę tace i sztućce i chce stanąc w kolejce a tu normalnie na chama wpycha sie przede mnie z 5 facetów. I jacy szczesliwi, ze tacy sprytni, bo 1 kobiete w kolejce przeskoczyli. Nie dziwie sie, ze coraz więcej kobiet woli byc samymi niz z takimi bucami.


Edir: no tak... młode kadry PZPNu. Szkoda gadać
__________________
„Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają jak latać.”
Antoine de Saint-Exupéry

Edytowane przez yyahyoo
Czas edycji: Dzisiaj o 13:38
yyahyoo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary Dzisiaj, 13:51   #2554
Anguriaa
Raczkowanie
 
Avatar Anguriaa
 
Zarejestrowany: 2019-02
Wiadomości: 30
Dot.: ~•~ Nowy, Irenowy 2019 Rok! ~•~ 41

Cytat:
Napisane przez yyahyoo Pokaż wiadomość

co za bydlo u mnie w biurowcu sie pojawiło to nie macie pojęcia poszłam na obiad, biorę tace i sztućce i chce stanąc w kolejce a tu normalnie na chama wpycha sie przede mnie z 5 facetów. I jacy szczesliwi, ze tacy sprytni, bo 1 kobiete w kolejce przeskoczyli. Nie dziwie sie, ze coraz więcej kobiet woli byc samymi niz z takimi bucami.


Edir: no tak... młode kadry PZPNu. Szkoda gadać
Następnym razem zwróć się do jednego z nich i zapytaj głośno: Czy JA jestem niewidzialna?
Może by zauważyli i Ciebie, i innych.
__________________
Jak nie będziesz na nic czekał, to dostaniesz za dużo. Jak na cokolwiek będziesz czekał, to dostaniesz za mało. Jan Twardowski
Anguriaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary Dzisiaj, 14:18   #2555
gwiazdeczka26
Zakorzenienie
 
Avatar gwiazdeczka26
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 13 532
Dot.: ~•~ Nowy, Irenowy 2019 Rok! ~•~ 41

Bry Irenki!

Ktos mowil, ze byla super pelnia? To by wyjasnialo moj zdechly nastroj wczoraj
Chociaz nawal pracy tez mogl byc przyczyna.

Weekend intensywny, spacerki, goscie, upiekszanie nie bylo kiedy poleniuchowac.

Kolejny weekend mamy wyjazdowy, lecimy do Porto w Portugalii

---------- Dopisano o 13:18 ---------- Poprzedni post napisano o 13:13 ----------

Anguriaa- slicznego masz koteczka

Gosia - a twoj jak wyrosl! Nie do poznania

I jak milo Zurusia zobaczyc

Jasia, co za zalosne patafiany! Przydalaby im sie lekcja kultury
__________________
Never stop trying. Never stop believing. Never give up.
gwiazdeczka26 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary Dzisiaj, 15:34   #2556
yyahyoo
O Ireno! ;-)
 
Avatar yyahyoo
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 38 684
Dot.: ~•~ Nowy, Irenowy 2019 Rok! ~•~ 41

Cytat:
Napisane przez Anguriaa Pokaż wiadomość
Następnym razem zwróć się do jednego z nich i zapytaj głośno: Czy JA jestem niewidzialna?
Może by zauważyli i Ciebie, i innych.
niestety ten typ nie zwraca uwagi na nic poza koncem własnego nosa. Nasi kucharze na dole i obsługa tez miała ich dosyc. Na szczescie jutro juz ich nie bedzie..

Cytat:
Napisane przez gwiazdeczka26 Pokaż wiadomość
Bry Irenki!

Ktos mowil, ze byla super pelnia? To by wyjasnialo moj zdechly nastroj wczoraj
Chociaz nawal pracy tez mogl byc przyczyna.

Weekend intensywny, spacerki, goscie, upiekszanie nie bylo kiedy poleniuchowac.

Kolejny weekend mamy wyjazdowy, lecimy do Porto w Portugalii
ja mam taki i dzisiaj, a jeszcze na ćwiczenia sie wybieram. Nie wiem jak ja dam rade

swietny weekend Ci sie zapowiada Zazdroszcze!
__________________
„Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają jak latać.”
Antoine de Saint-Exupéry
yyahyoo jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Kobieta 30 z plusem


Ten wątek obecnie przeglądają: 4 (1 użytkowników i 3 gości)
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2019-02-19 15:34:02


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 17:41.