pomoc w doborze koloru fug + kolor mebli - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Hobby > Dom, mieszkanie, nieruchomości

Notka

Dom, mieszkanie, nieruchomości Szukasz domu, mieszkania lub nieruchomości? Masz już upatrzone lokum i czeka cię remont? Dobrze trafiłeś - tutaj wymieniamy się wiedzą i doświadczeniem.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2012-11-14, 21:40   #1
chloa
Raczkowanie
 
Avatar chloa
 
Zarejestrowany: 2010-12
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 387

pomoc w doborze koloru fug + kolor mebli


hej, hej, to znowu ja i ponownie proszę Was o pomoc, gdyż w tym temacie jestem totalnie zielona.
w jaki sposób należy dobierać kolory fug??
czy możecie jakiś kolor fug do poszczególnych płytek zaproponować?
1) w kuchni na ścianie są białe z połyskiem płytki 50x20, meble u dołu będą w odcieniu sosny antycznej, góra biała, ściany są niebieskie (ekipa remontowa nazwała ten kolor: bajkowym )
2) kuchnia - podłoga, to są płytki 60 x 60, w kolorze ecru z załamaniami brązowymi, jakby pęknięcia
3) łazienka - na ścianach płytki w rozmiarze 40x25 w kolorze beż (?), o takie: http://topceramika.pl/polcolorit-mar...FYdd3godDCAAqA
podłużne te jasne, dekor z szarością (nie czerwień)
4) łazienka - podłoga, w drugiej linii po lewej stronie: http://topceramika.pl/polcolorit-mar...FYdd3godDCAAqA

Macie może jeszcze pomysł, w jakim kolorze najbardziej pasowałyby do łazienki meble? szafka podumywalkowa i słupek łazienkowy, do wnęki (obie rzeczy będą robione na zamówienie), ale totalnie nie wiem w którą stronę iść z kolorem, choć wolałabym ciemne..ale jaki ciemny?

Proszę o pomoc!!!
__________________
55 - 54 - 53 - 52 - 51 - 50 - 49 - ...
chloa jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2012-11-15, 08:25   #2
wernicola
Raczkowanie
 
Avatar wernicola
 
Zarejestrowany: 2012-06
Wiadomości: 127
Dot.: pomoc w doborze koloru fug + kolor mebli