2019-01-07, 18:37 | #61 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2013-12
Wiadomości: 12 833
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
Udało się.
1. Psychopayczna eks Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2019-01-07, 22:15 | #62 |
live your passion
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 2 904
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
5. Królewna Śnieżka i Łowca - nie uznałabym tego za film familijny, więc jak ktoś się nastawia na oglądanie z kilkulatkiem to raczej nie. Momentami bywa drastyczny i straszny. Podobałby mi się bardziej gdyby aktorzy byli lepiej dobrani. Zwłaszcza Kristen, która ma minę jakby ją wszystko (nawet uśmiechanie) bolało.
6. Indiana Jones i królestwo kryształowej czaszki - do poprzednich części się nie umywa i jest sporo absurdów, ale miło popatrzeć na (nawet starszego) Harrisona. 7. W czym mamy problem? - co za dziwny film. Spodziewałam się czegoś lepszego. Niby miał być czarny humor, ale trochę mi go zabrakło, a może jednak wolę inny rodzaj czarnego humoru? Dużo elementów obyczajowych i znów sporo absurdów (nawet więcej niż w poprzednim filmie), ale jednak "Wojna państwa Rose" z tą samą aktorką dużo bardziej przypadła mi do gustu.
__________________
Dbam o włosy. angielski - C2 rosyjski - B2 hiszpański - ? |
2019-01-08, 21:33 | #63 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2013-12
Wiadomości: 12 833
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
2 "Zaproszenie " Klimat i początek ok , ale trochę przewidywalny 6/10
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2019-01-09, 13:03 | #64 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
[1=ecd9a68db8379fc22aec146 35aa2645aca7c721b_6070dc9 9c9f91;86335244]3. Blue Valentine - na fali smutnych filmów.[/QUOTE]
Dla mnie jeden z najlepszych filmów, jakie w życiu widziałam. Tak samo smutny, jak i piękny 4. Okja, podchodziłam nieco jak do jeża, bo temat niby dziwny, superświnie i koncert chemiczny, ale przyznaję, wciągający
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2019-01-09, 20:33 | #65 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 24 504
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
4.Sicario 2- soldado - 8/10 podobał mi sie, bede czekac na 3 czesc
Wysłane z mojego MYA-L41 przy użyciu Tapatalka |
2019-01-10, 08:14 | #66 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 52 423
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
I jedna z lepszych (chyba obok Drive) rola Gosslinga.
|
2019-01-10, 09:38 | #67 |
live your passion
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 2 904
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
8. Nie ma tego złego... - francuska komedia. Taka nudniejsza i starsza Bridget Jones. Jak ktoś lubi filmy tego typu to jeszcze może obejrzeć, ale jak nie to zdecydowanie nie polecam, bo zaśnie w trakcie oglądania.
__________________
Dbam o włosy. angielski - C2 rosyjski - B2 hiszpański - ? |
2019-01-10, 21:26 | #68 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 24 504
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
5. Forrest Gump - 9/10
6. Inna kobieta - zabawna komedia Wysłane z mojego MYA-L41 przy użyciu Tapatalka |
2019-01-11, 06:18 | #69 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
[1=ecd9a68db8379fc22aec146 35aa2645aca7c721b_6070dc9 9c9f91;86348848]I jedna z lepszych (chyba obok Drive) rola Gosslinga. [/QUOTE]
Jak nie najlepsza 5. Nice Guys. Równi goście . Bo mnie naszło na wieczór z Goslingiem
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2019-01-11, 08:39 | #70 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 52 423
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
Za to jednym z najlepszych filmów, w jakich grał Gossling (rola również niczego sobie, ale powiedzmy, że on jest dobry w rolach, które nie wymagają wielkiego nakładu sił) i który polecam KAŻDEMU jest film Miłość Larsa. Amerykański, ale klimat trochę skandynawski, przewspaniała lekcja tolerancji.
|
2019-01-11, 09:11 | #71 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2013-12
Wiadomości: 12 833
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
Kocham Gosslinga
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2019-01-11, 15:45 | #72 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 31
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
2/50 Dumplin (ocena 6/10)
Moje wyznanie - kocham serial Friends i kocham Jennifer Aniston. Dla niej jestem w stanie obejrzeć każdy film. Teoretycznie Dumplin ma wszystko co może dać hit (jak nie kochać Aniston, Dolly Parton i drag queen). Również główna aktorka jest przeurocza - mam nadzieję, że po tym filmie Danielle Mcdonald zagra w wielu dobrych filmach. Niestety sam scenariusz jest szalenie przewidywalny. Właściwie to recykling wszystkiego co widzieliśmy w filmach dla nastolatek - ousiderka, szykany w szkole, konkursy piękności, brak porozumienia z rodzicami, wzięcie udziału w konkursie by coś udowodnić innym, pomocne drag queen, konserwatywna matka sprzeciwiająca się wyborom córki, karykaturalna buntownicza feministko-lesbijka, przystojny chłopak który kocha bohaterkę mimo że jest (tu do wyboru: brzydka, gruba, biedna itp.). Jest oczywiście obowiązkowa scena zwątpienia bohaterki w swe możliwości, kłótni z najlepsza przyjaciółką, jak i kulminacyjna scena podczas wyborów miss, gdzie wszystko się dobrze kończy. Niby przewidywalne, ale Jennifer i Danielle swoją grą ratują ten film. Plus muzyka Dolly Parton. Dużo muzyki Dolly. Gdyby przymknąć oko na główną nudną fabułę, to ten film jest de facto hołdem dla samej Dolly. A kto nie kocha Dolly? |
2019-01-11, 19:14 | #73 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
[1=ecd9a68db8379fc22aec146 35aa2645aca7c721b_6070dc9 9c9f91;86353328]Za to jednym z najlepszych filmów, w jakich grał Gossling (rola również niczego sobie, ale powiedzmy, że on jest dobry w rolach, które nie wymagają wielkiego nakładu sił) i który polecam KAŻDEMU jest film Miłość Larsa. Amerykański, ale klimat trochę skandynawski, przewspaniała lekcja tolerancji. [/QUOTE]
Po tym filmie zaczęła się moja miłość do niego. Miłość Larsa chyba z 15 razy widziałam
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2019-01-11, 19:50 | #74 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 52 423
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
|
2019-01-12, 19:10 | #75 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
[1=ecd9a68db8379fc22aec146 35aa2645aca7c721b_6070dc9 9c9f91;86356359]Po guście filmowym i muzycznym sądząc - dogadałybyśmy się [/QUOTE]
Mam podobne spostrzeżenie
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2019-01-13, 14:24 | #76 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2011-04
Wiadomości: 648
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
3.Jump Street 21 - lekki film, momentami można się pośmiać 8/10
__________________
56 /2019 Filmy: 16 /2019 30/2018 Filmy: 43//2018 30/2017 Filmy: 44/2017 39/2016 Filmy:34/2016 |
2019-01-14, 09:38 | #77 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2013-12
Wiadomości: 12 833
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
3. " w chmurach " mimo dobrej opinii jestem zawiedziona . Film tak na prawdę o niczym
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2019-01-15, 22:47 | #78 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2013-12
Wiadomości: 12 833
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
4. " Tully " 7/10
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2019-01-15, 23:42 | #79 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2014-03
Wiadomości: 101
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
3. Kształt wody (2017)
4. Moonlight (2016) Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
“I believe in pink.I believe that laughing is the best calorie burner.I believe in kissing, kissing a lot.I believe in being strong when everything seems to be going wrong.I believe that happy girls are the prettiest girls.I believe that tomorrow is another day,and I believe in miracles" - A.Hepburn |
2019-01-16, 00:31 | #80 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 52 423
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
4. Oszukana
|
2019-01-16, 11:12 | #81 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 98
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
2/100 Ciche miejsce- całkiem fajny, myślałam,że w związku z tym iż film nie jest przegadany będzie nudno, a okazało się,że bez wybitnych dialogów film może wciągnąć.
3/100 Halloween( 2018r.) tak jak myślałam, bardzo w stylu pozostałych filmów z tej serii.Ani dobry, ani zły. Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
...synek Michaś... |
2019-01-16, 12:12 | #82 |
live your passion
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 2 904
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
9. Ciche miejsce - nie był zły. Momentami się dłużył, ale dało radę obejrzeć. Było kilka niedociągnięć, ale jak ktoś lubi filmy tego typu to warto obejrzeć bez jedzenia w trakcie itd.
10. Margaret - dawno nie irytowała mnie tak główna bohaterka jak w tym filmie. Taka roszczeniowa, rozwydrzona nastolatka. Film miał potencjał na bycie dobrym dramatem, ale nie wyszło. Pomysł dobry, sporo dobrych aktorów, ale reszta to kpina.
__________________
Dbam o włosy. angielski - C2 rosyjski - B2 hiszpański - ? |
2019-01-16, 18:33 | #83 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2014-01
Wiadomości: 113
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
1) Lee Daniels "Kamerdyner" (2013)
Po opisie filmu ("Historia czarnoskórego kamerdynera Białego Domu, który na przestrzeni trzech dekad służył ośmiu prezydentom") spodziewałam się znacznie (bardzo znacznie!) więcej niż to, co tu faktycznie było Liczyłam na dużo informacji / scen z samymi postaciami prezydentów oraz wydarzeniami najnowszej historii USA. Tymczasem prezydenci w tym filmie pojawiali się i znikali jak w kalejdoskopie i to nie dość, że potraktowano ich strasznie pobieżnie, to jeszcze w dodatku byli zupełnie do siebie niepodobni (najgorzej wypadli Nixon i Kennedy - ten pierwszy został pokazany jako kompletnie nijaki i żałośnie bełkoczący idiota, a drugi wyglądał jakby dopiero co skończył collage). Niektórych spośród biedaków wręcz pominięto w ogóle Może dlatego, że nic specjalnego nie zdziałali w sprawie czarnych, a w tym filmie cała działalność wszystkich prezydentów została zredukowana tylko i wyłącznie do tego aspektu. OK - być może taka konwencja; wszystkiego pewnie się nie dało. Ale jednak coś takiego jest dla mnie raczej ciężkostrawne, zwłaszcza w połączeniu z melodramatycznym skupieniu się na życiu rodzinnym kamerdynera (też nieźle poszatkowanym i z gigantycznymi przeskokami czasowymi) oraz z wątkami / wypowiedziami daleko poza moją osobistą tolerancją na patos. Film w ogóle nie kontrowersyjny, płytki i jednoznaczny, zrobiony idealnie pod klucz politycznej poprawności (kto by się ośmielił skrytykować!) i koncentrujący się na Ameryce; reżyser pewnie bardzo liczył na Oscara 2/10 2) James Mangold "Spacer po linie" (2005) A tu dla odmiany bardzo fajny film - życiorys amerykańskiego muzyka i piosenkarza Johnny'ego Casha. Jego życie przedstawione jest od dzieciństwa do zawarcia małżeństwa z drugą żoną, June Carter. Wątki są ciekawie poprowadzone i spójne, chociaż z ciekawości sprawdziłam z realną historią, i oczywiście wyszło na to, że jego rozwód i zawarcie nowego związku przedstawione są mocno tendencyjnie i niekoniecznie zgodnie z prawdą ale kto ich tam wie, jak to naprawdę wyglądało Tego się niekoniecznie kiedykolwiek dowiemy, a historia przedstawiona w filmie jest ciekawa i psychologicznie wiarygodna. Związek z osobą z kompletnie innego świata (praktycznie obcą w momencie zawierania małżeństwa), która w dodatku nie jest zupełnie otwarta na drugi świat i jedyne, co od siebie oferuje to krytyka, zakazy i wymuszenia, musiał w końcu doprowadzić do poznania kogoś fajniejszego 8/10. |
2019-01-16, 21:22 | #84 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 24 504
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
7. Nigdy Cię tu nie było - niby wszystko fajnie ale kurcze cZegoś mi zabraklo
Wysłane z mojego MYA-L41 przy użyciu Tapatalka ---------- Dopisano o 23:22 ---------- Poprzedni post napisano o 21:29 ---------- 8. Mroczny sekret niani (2018) - podobal mi sie Wysłane z mojego MYA-L41 przy użyciu Tapatalka |
2019-01-17, 21:04 | #85 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2013-12
Wiadomości: 12 833
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
5. " Zakleci w czasie " Cały czas miałam wrażenie , że film jest podobny , nawet bardzo dobrze filmu " czas na milosc " ten drugi z ta sama aktorka , dużo bardziej mi się podobał tutaj 6/10
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2019-01-18, 17:47 | #86 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2018-02
Wiadomości: 688
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
Cześć chciałabym dołączyć.
W postanowieniach noworocznych nawet mam nadrobić wreszcie troche klasyki która mnie ominęła. Od dawna mam listę na filmwebie, ale zamiast ubywać, to mi przybywa tych filmów. Może ten wątek mnie zmotywuje |
2019-01-18, 18:55 | #87 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 15 793
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
3. Dzień zagłady - typowy schemat filmu tego typu, nawet niezły. Szybko się oglądało 6/10
4. Niania - komedia familijna w niedzielne popołudnie 5/10 6. Studniówka - polski, słaby film 4/10 7. Król rozrywki - nie przepadam za musicalami, ale ten mi się bardzo podobał 9/10
__________________
|
2019-01-18, 19:19 | #88 | |
💑🐱📚👶
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
Cytat:
|
|
2019-01-18, 19:33 | #89 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 24 504
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
9. Czerwona jaskółka - 8/10
Wysłane z mojego MYA-L41 przy użyciu Tapatalka |
2019-01-18, 21:46 | #90 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2018-12
Wiadomości: 325
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2019 roku
7. Gypsy's Revenge - dokument o sprawie Gypsy Rose Blanchard. Bardzo przykra historia z tragicznym zakończeniem. Dużo ciekawych informacji; zainteresowanych tematem przeniesionego zespołu Münchhausena albo wielbicieli kryminalnych historii powinien ten film zainteresować.
8. Annihilation - właściwie oglądałam do towarzystwa, bo nie przepadam za filmami tego typu. Jakoś szczególnie mi się nie spodobał, ale to też może przez to, że po prostu nie siedzę w takich klimatach. Edytowane przez Aporiana Czas edycji: 2019-01-18 o 21:56 |
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 08:01.