2021-02-12, 08:20 | #91 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
22. Blair Witch Project--- moje guilty pleasure, bo będąc dzieckiem wierzył się bardzo że to prawda, teraz wracam z sentymentu
23. Ładunek--- niezliczona wersja filmu z zombie w tle, ale nawet udana, przyjemnie mi się oglądało 7/10
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2021-02-13, 17:28 | #92 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
19. Cząstki kobiety 7/10 - pierwsze 30 minut, genialne i prawdziwe. Film do łatwych nie należy, ale mimo to warto zobaczyć.
20. Do wszystkich chłopców: Zawsze i na zawsze 7/10 - przyjemny, nastolatkowy film. Dobrze się bawiłam. 21. Miłość do kwadratu 3/10 - pourywane wątki, nieprawdopodobna historia, scenariusz leży.
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
Edytowane przez Sz05 Czas edycji: 2021-02-15 o 20:08 |
2021-02-14, 08:29 | #93 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
24. Uwierz w Ducha-- ile razy bym nie wracała to za każdym razem wzruszam się okropnie. Piękna historia 9/10
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2021-02-14, 19:31 | #94 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
7.W deszczowy dzień w Nowym Jorku
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2021-02-14, 20:16 | #95 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
82. Stowarzyszenie milosników literatury
83 Metropia - totalnie nie dla mnie 84. Jaśniejsza od gwiazd / Bright Star 2009 85. Po horyzont - nudziłam sie 86 Skazani na siebie 87 Rzeka tajemnic / Mystic River 2003 - nie wciągnął mnie 88. Czarny balonik 89 Morderstwo doskonałe - bardzo dobry 90. Czarna plaza - ok 91. Rok na całe życie (2019) - na początku nudził mnie ale potem nawet wciągnął. Ładna historia ale smutna 92 Yuli - nudził mnie 93. Sekret: Odważ się marzyć 94 Miłość do kwadratu 2021 - skuteczny usypiacz 95 Wściekłosć - badziewie, szkoda czasu na to "coś" 96 Władcy wojny - jak ktos lubi cos takiego to czemu nie 97. Wiedźmy - dla dzieci mpze byc dla mnie słabe
__________________
|
2021-02-15, 20:07 | #96 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 3 391
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
17. Biały tygrys - 6/10
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
__________________
W górach nie ma granic, tam szuka się wolności. — Krzysztof Wielicki |
2021-02-15, 20:11 | #97 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
22. Król rozrywki 9/10 - świetne widowisko.
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2021-02-17, 19:20 | #98 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 3 391
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
18. Czas na miłość - 8/10
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
__________________
W górach nie ma granic, tam szuka się wolności. — Krzysztof Wielicki |
2021-02-17, 21:03 | #99 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
98 Do wszystkich chłopców: Zawsze i na zawsze - jake to nudne
99 Ratujmy Florę - dla mnie nudny 100. Clara 2018 - nie wciągnał mnie 101 Zanim odejde - dla mnie nudny
__________________
|
2021-02-18, 07:25 | #100 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
8. John Wick 3 część
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2021-02-18, 08:11 | #101 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
Czekam z niecierpliwością na czwartą część
25. Zniewolony. 12 Years Of Slave-- ogólnie film jest dobry, trzyma poziom, ale kompletnie nie wiem za co Lupita dostała Oscara, zagrała tak bardzo przeciętnie. To już Fassbender o wiele bardziej zasługiwał na nagrody. 26. Dziecko Rosemary--- klasyk, który nigdy nie przestanie być pionierem gatunku, świetny klimat
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2021-02-18, 11:09 | #102 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2019-06
Wiadomości: 132
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
tamte dni tamte noce <3
|
2021-02-18, 18:10 | #103 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 3 391
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
19. Dylemat społeczny. - Ciekawy.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
__________________
W górach nie ma granic, tam szuka się wolności. — Krzysztof Wielicki |
2021-02-20, 21:28 | #104 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
101 Zanim odejde - dla mnie nudny
102. Wbrew regułom - przysypiałam 103. Tajemnice Turkey Hollow/Jim Henson's Turkey Hollow - ujdzie 104. Dogville 2003 - wedlug mnie zdecydowanie za długi przez co nudny 105. Raratuj 106. Flora & Ulyssees - nudzil mnie, dzieciom moze sie spodobac
__________________
|
2021-02-21, 16:18 | #105 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 3 391
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
20. O Wszystko zadbam - fajny, podobał mi się. 8/10
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
__________________
W górach nie ma granic, tam szuka się wolności. — Krzysztof Wielicki |
2021-02-24, 08:13 | #106 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
27. The Ring-- lubię ponury klimat tego filmu, zwłaszcza scena na promie zapada w pamięć.
28. Whiplash -- trochę nie rozumiem aż takich zachwytów, film jest dobry, zwłaszcza dla fanów tego gatunku muzyki, ostatnie 10 minut to sztos. Po prostu film jest dobry i tyle 7/10 29. Godzina Oczyszczenia-- dla fanów egzorcyzmów, ten motyw w filmie ostatnimi laty wyrósł jak grzyb po deszczu. Jednak ten był całkiem ciekawy, można zobaczyć. 6/10
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2021-02-24, 11:28 | #107 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
106. Flora & Ulyssees - nudzil mnie, dzieciom moze sie spodobac
107 Poczekaj na helen skuteczny usypiacz 108. Noc w muzeum - lubie wracac 109 Wzgórze nadziei / Cold Mountain 2003 110 Nowiny ze świata - ujdzie 111 Fred claus. Brat sw. mikołaja - ok 112 Połów szczęścia w Jemenie / 113 miłość przychodzi powoli - dobry
__________________
|
2021-02-26, 08:14 | #108 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
30. Zgoda--- lubię kino wojenne, podobał mi się, bez owijania w bawełnę, surowy klimat i budził we mnie wzburzenie. 8/10
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2021-02-27, 19:42 | #109 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
114 Captain Fantastic - nie poczułam klimatu
115. Lizzie Borden chwyta za siekierę - o realnej postaci ale dla mnie nudny 116 Kto wiatr sieje / Seeds of Yesterday - nie wciągnął mnie 117 Winchester. Dom duchów / Winchester - nuda, dłużył mi sie
__________________
|
2021-02-27, 20:44 | #110 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
23. Saga Zmierzch: Zaćmienie 5.5/10 - niestety, w porównaniu do książki wszystko uproszczone. Jak ktoś nie czytał to mógł się pogubić.
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2021-02-28, 11:35 | #111 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
31. Gangster-- Tom Hardy w pełnej krasie Lubię ten film, widziałam kilka razy, za każdym razem oglądam z ciekawością, bo i temat nie jest oklepany.
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2021-02-28, 17:14 | #112 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
9.Kotka na gorącym, blaszanym dachu. Klasyka!
10.Polubić czy poślubić. Nawet fajnie się oglądało!
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2021-02-28, 18:14 | #113 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
24. Gorączka sobotniej nocy 5/10 - nie zachwycił mnie.
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2021-03-03, 13:04 | #114 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
32. Sekretne Życie Zwierzaków Domowych--- lubię, bo to taka ciepła animacja, wesoła, zabawna, ucząca przyjaźni
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2021-03-05, 08:27 | #115 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
33. Straszny Film III-- darzę tę serię sentymentem i lubię wracać, trójka jest mniej zboczona i lżejsza od poprzednich, ale też fajna.
34. Statek Widmo -- to również powrót do przeszłości, długie lata nie widziałam tego thrillera. Jako dzieciak pamiętam, że nas trochę straszył, teraz gdybym widziała go po raz pierwszy to raczej nudziłabym się, ale lubię takie powroty
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2021-03-06, 18:16 | #116 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 3 391
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
21. Władca Pierścieni. Drużyna Pierścienia.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
__________________
W górach nie ma granic, tam szuka się wolności. — Krzysztof Wielicki |
2021-03-06, 19:13 | #117 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
25. Sala samobójców. Hejter 7.5/10 - za drugim razem jeszcze lepszy. Dobry, mroczny i wstrząsający.
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2021-03-06, 20:05 | #118 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 3 391
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
22. Geostorm - 7/10. Taki na leniwe sobotnie popołudnie
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
__________________
W górach nie ma granic, tam szuka się wolności. — Krzysztof Wielicki |
2021-03-07, 08:07 | #119 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
35. Jesteś Bogiem--- nie słucham hip hopu, ale też nie krytykuję, jest dla mnie neutralny. Jednak film bardzo lubię, widziałam już kilka razy.
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2021-03-07, 11:51 | #120 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2021 roku :)
117 Winchester. Dom duchów / Winchester - nuda, dłużył mi sie
118 Więcej niż myślisz / - typowy film zrpbiony przez Netflix.. jest słodzutko i naiwnie 119 Kimi no Suizou wo Tabetai 120 Wilcze Dzieci - uwielbiam 121. Uwierz w Ducha 122. Dziecko Rosemary- klasyk 123. Sekretne Życie Zwierzaków Domowych - ujdzie 124 Wolf Creek 2005 - nie dla mnie 126. Zzyj dwa razy, kochaj raz 127. Lato w Porwansi - nie wciągnął mnie 128. Biały tygrys
__________________
|
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
Narzędzia | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 21:52.