Zakochałam się w nie za ładnym z wyglądu facecie,poradzicie co zrobić? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Intymnie

Notka

Intymnie Forum intymnie, to wyjątkowe miejsce, w którym podzielisz się emocjami, uczuciami, związkami oraz uzyskasz wsparcie i porady społeczności.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2015-06-23, 19:19   #1
she20
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2015-06
Wiadomości: 2

Zakochałam się w nie za ładnym z wyglądu facecie,poradzicie co zrobić?


Jak mam innym wytłumaczyć że nie lecę tylko na kasę? sama również pracuję,tylko zarabiam dużo mniej od niego (studiuję też czyli wiadomo że nie będę zarabiała nie wiadomo ile) od kilku osób słyszałam że chyba widzę w nim tylko kasę i boli mnie to strasznie,boję się że przez to może to się również rozsypać. Przejmowalibyście się na moim miejscu co byście odpowiedzieli na takie zaczepki?
she20 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2015-06-23, 19:25   #2
HealthOne
Zadomowienie
 
Avatar HealthOne
 
Zarejestrowany: 2013-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 1 165
Dot.: Zakochałam się w nie za ładnym z wyglądu facecie,poradzicie co zrobić?

trzymaj się od takich ludzi z daleka i rozwijaj swój związek. Nie musisz nic nikomu udowadniać.
__________________
''Bóg ustanowił granice ludzkiej mądrości, nie zakreślił jedynie granic jej głupocie - a to nie jest uczciwe'' - Konrad Adenauer
HealthOne jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2015-06-23, 19:35   #3
Aysell
Wtajemniczenie
 
Avatar Aysell
 
Zarejestrowany: 2013-02
Wiadomości: 2 412
Dot.: Zakochałam się w nie za ładnym z wyglądu facecie,poradzicie co zrobić?

Cytat:
Napisane przez she20 Pokaż wiadomość