
Jesteś wyluzowana i nie przesadzasz z makijażem, a może pozujesz na kogoś, kto nie przejmuje się trendami, ale w rzeczywistości widziałabyś się w roli projektantki albo redaktora mody? Od elegancji wolisz dziewczęce koronki i kwiaty albo udajesz kogoś, kto się nie przejmuje detalami, chociaż jesteś perfekcjonistką? To zabawne, ale wiele można wyczytać po tym, jak najczęściej się czeszemy. Jakby tego było mało, znaczenie ma nie tylko typ fryzury.
Przekonajcie się, co można wyczytać po tym, jaki kucyk najchętniej nosimy. Zapraszamy do sprawdzenia naszej galerii :)
Zobacz także: Jak przebiega koloryzacja włosów techniką flamboyage?

Średni kucyk w stylu Hailey Baldwin
Nie lubisz czesać włosów ani zbyt wysoko, ani za nisko. Zapewne cenisz sobie szyk i klasykę, dlatego w twojej garderobie nie może zabraknąć prostych koszulek i wygodnych jeansów typu boyfriend. Chętnie sięgasz po różową szminkę, bo wiesz, że nigdy nie wyjdzie z mody.

Niski kucyk w stylu Zoë Kravitz
Jeśli preferujesz niski kucyk, najprawdopodobniej jesteś wyluzowana i nie dbasz o to, co jest aktualnie modne. Żyjesz w zgodzie z własnym rytmem, zazwyczaj nie nosisz makijażu, a jeśli już, stawiasz na make-up możliwie naturalny, czyli raczej delikatny i w cielistych odcieniach.

Wysoki kucyk w stylu Chrissy Teigen
Preferujesz elegancki, wysoki kucyk, jaki nieraz można zaobserwować na czerwonym dywanie. Twój styl niektórzy określiliby jako wytworny. Na co dzień skupiasz się na zrealizowaniu zamierzonych przez siebie celów. Jesteś wymagająca, przede wszystkim wobec siebie.

Częściowy kucyk w stylu Ariany Grande
Kucyk typu half-up jest zabawny, tak jak i ty. Jesteś dziewczęca, lubisz koronki i motywy kwiatowe. Jesteś przy tym duszą towarzystwa i chętnie planujesz wieczór dla siebie oraz swoich przyjaciółek.

Niedbały kucyk w stylu Kendall Jenner
Pozornie nie jesteś idealnie wymuskana, ale w głębi duszy jesteś perfekcjonistką. Niechlujny kucyk wygląda naprawdę dobrze, bo wbrew pozorom jego ułożeniu poświęcasz całkiem dużo czasu. Cenisz sobie styl i widziałabyś się w redakcji magazynu mody lub agencji PR obsługującej marki odzieżowe.