klub recenzentki wizaz klub recenzentki wizaz Wejdź
loreal wspiera fryzjera
materiały PR
Fryzury

„L’Oréal Wspiera Fryzjera” nowa, lokalna inicjatywa kosmetycznego lidera wspierająca fryzjerów w obliczu COVID-19

Dział Produktów Profesjonalnych L’Oréal Polska wraz ze wszystkimi markami profesjonalnymi Grupy takimi jak: Biolage, Kérastase, L’Oréal Professionnel, Matrix, Redken postanowił stworzyć wirtualne miejsce dedykowane branży fryzjerskiej - "L'Oreal Wspiera Frzyjera". Do czego ma służyć i gdzie je znaleźć?
Materiał partnera
kwiecień 09, 2020

Właściciele salonów oraz fryzjerzy – profesjonaliści, którzy w tym trudnym czasie szukają wsparcia biznesowego, będą tam mogli znaleźć odpowiedzi na nurtujące pytania natury prawnej czy księgowej. Przede wszystkim jednak będzie to miejsce, gdzie wraz z innymi fryzjerami będą mogli oderwać się od trosk dnia codziennego korzystając z udostępnionych treści edukacyjnych i inspiracyjnych.

„L’Oréal Wspiera Fryzjera” - gdzie znaleźć tę grupę?

Grupa na platformie społecznościowej Facebook pod nazwą „L’Oréal Wspiera Fryzjera” została uruchomiona 26 marca 2020 r., gromadząc fryzjerów z całej Polski. Na profilu można znaleźć:

  • najświeższe porady ekspertów z zakresu prawa, księgowości oraz finansów, które pomogą salonom w podejmowaniu codziennych decyzji biznesowych;
  • porady i doświadczenia biznesowe, które ułatwią powrót do salonu po zakończeniu okresu epidemii;
  • informacje o szkoleniach online prowadzonych przez każdą z marek;
  • pozytywną energię i  EDUKACJĘ LIVE !!!!
Loreal wspiera fryzjera

 

L’Oréal zaprasza wszystkich fryzjerów do dołączenia do grupy:

                                                                                                              https://bit.ly/LOrealWspieraFryzjera

Chcemy aby fryzjerzy wiedzieli, że jesteśmy z NIMI i ich wspieramy!!! Naszym celem jest integracja wszystkich stylistów, bo wiemy, że fryzjerzy to niezwykła wspólnota, która potrafi jednoczyć się jak nikt inny. Wierzmy, że dzięki tej grupie będą oni mieli dostęp do najświeższych, prawdziwych informacji związanych z branżą, dostęp do edukacji na najwyższym poziomie oraz kontakt z innymi profesjonalistami, aby w tym trudnym czasie być RAZEM- podkreśla Agata Patkowska, Dyrektor Generalna Działu Produktów Profesjonalnych.

Jesteśmy pod wrażeniem tej akcji i również zapraszamy do przyłączenia się do niej. 

Komentarze
materiały PR
Pielęgnacja Nowe oblicza piękna z L’Oréal Paris
Kluczem do prawdziwego piękna jest stały rozwój i samodoskonalenie. Wie o tym marka L’Oréal Paris, która od lat nie ustaje w poszukiwaniu nowych formuł i rozwiązań, dokładając starań, by nasza skóra była jeszcze piękniejsza.
Materiał partnera
maj 09, 2016

„ Nauka i innowacyjność stanowią nasze DNA . Chcielibyśmy podzielić się naszą wiedzą z tymi, których pasją jest piękno ” - tymi słowami Mélanie Vidal, globalny wiceprezydent marketingu L’Oréal Paris , otworzyła wyjątkową konferencję Skin Summit w Chevilly-Larue. Uczestnicy tego niezwykłego wydarzenia otrzymali szansę przekonania się na własne oczy, co wyróżnia markę na tle konkurencji. Nieustające poszukiwania nowych rozwiązań Pracownicy laboratoriów L’Oréal Paris wytrwale poszukują składników, które mogłyby znaleźć zastosowanie w produktach marki. Naukowcy co roku poddają analizie tysiące naturalnych substancji pod kątem możliwości wykorzystania ich w kosmetyce. Szukają nowych, wartościowych składników i jednocześnie opracowują nowe warianty wykorzystania tych powszechnie znanych. Jedną z opatentowanych cząstek, które narodziły się w laboratoriach marki, jest Pro-Xylane™. Pierwowzorem dla opracowanej metodami „zielonej chemii” cząstki był naturalny cukier drzewny, ksyloza. Pro-Xylane™, o olbrzymim potencjale przeciwzmarszczkowym, wykorzystywany jest jedynie w kosmetykach marki L’Oréal Paris, m.in. w przeciwzmarszczkowej linii Revitalift Laser X3. Sztuczna skóra - klucz do precyzyjnych badań Eksperci L’Oréal Paris przykładają szczególną wagę do weryfikowania nowych składników pod kątem ich  skuteczności, a także bezpieczeństwa stosowania . Do celów badawczych używane są próbki sztucznej skóry, w hodowli której specjalizuje się oddział L’Oréal Paris – Episkin. Testowanie składników na sztucznej skórze to skuteczny i bezpieczny sposób na  sprawdzenie ich działania . L’Oréal Paris prowadzi i udoskonala je od 27 lat - dzięki temu możliwe było wyeliminowanie badań na zwierzętach. Nowoczesne laboratoria Pełne szklanych naczyń i nowoczesnych urządzeń laboratoria, w których...

Przeczytaj
Free
Fryzury Najgorsze wizyty u fryzjera. Traumatyczne przeżycia Wizażanek
Problemy z oszacowaniem długości, nieudane koloryzacje i brak reakcji na prośby klientki – to chyba największe grzechy fryzjerów, które sprawiają, że często przez długi czas obawiamy się ponownej wizyty w salonie. Tak się składa, że zmiana fryzury dla niejednej z nas jest ostatnią deską ratunku, kiedy chcemy poprawić sobie nastrój. Tymczasem od fryzjera potrafimy wyjść z płaczem. Z pewnością przekonały się o tym Wizażanki, które od kilku lat dzielą się swoimi traumatycznymi doświadczeniami u fryzjera na forum.
Małgorzata Mrozek
sierpień 10, 2016

Wątek poświęcony najgorszym wizytom u fryzjera  ma już ponad dekadę, a mimo to wciąż żyje. Lektura sprawia, że odnosimy wrażenie, iż od 2005 roku niewiele się zmieniło. Nieudana wizyta w dzieciństwie czy brak szczęścia w poszukiwaniu dobrego fryzjera potrafią na dobre zniechęcić do kolejnych prób zmiany fryzury . Jakby tego było mało, czasami odratowanie nienależycie potraktowanych włosów wymaga wielu zabiegów pielęgnacyjnych, albo i lat zapuszczania. „Dwa lata temu miałam chyba najgorsze doświadczenie w życiu. Miałam włosy do pasa, poszłam do salonu na koloryzację i podcięcie końcówek. Kolor owszem, wyszedł ładny, ale  fryzjerka obcięła mi 20 cm włosów zamiast 3-4 . W ramach rekompensaty dostałam karnet na darmowe strzyżenie... Masakra, jak o tym myślę, to nadal aż mnie rzuca” - napisała użytkowniczka o nicku tuskaroz. Jak nietrudno się domyślić, takiego karnetu raczej nie wykorzystała. Szybka lektura wątku pokazała, że jej przypadek nie jest odosobniony i ścinanie kilkudziesięciu centymetrów zamiast kilku zdarza się wśród fryzjerów częściej. „Mi się tragedia u fryzjera przydarzyła tuż przed Sylwestrem. I pomyśleć, że poszłam do fryzjerki tylko dlatego, bo była moją znajomą i nie chciałam, by było jej przykro, że zrezygnowałam z wizyty w Sylwestra ( chciałam loki , a miała czas uczesać mnie tylko o 9 rano, no to gdzie to tak długo by mi loki wytrzymały). Chciałam delikatne cieniowanie końców, bo zapuszczałam włosy i miałam już długie. Tymczasem fryzjerka, chyba z czystej złośliwości, ścięła mi jakieś 30 cm włosów. Płakałam kilka dni, całe kilkuletnie zapuszczanie wymarzonych, długich włosów poszło na marne” - opisuje swoją historię Anetka08. Wizażanki zauważają, że w trakcie kolejnych wizyt u fryzjera nie pomagają nawet zdjęcia. W salonie ich prośby traktuje się niestety po macoszemu, czego efektem jest chociażby...

Przeczytaj
pokład L’Oréal Infaillible Fresh Wear cena kolory promocja opinie
Newsy Polecany przez Wizażanki podkład L’Oréal Paris kupisz teraz za niecałe 20 zł!
Nasze recenzentki zapewniają, że podkład L’Oréal Infaillible Fresh Wear doskonale maskuje niedoskonałości cery bez efektu maski. Teraz można go kupić nawet 46 zł taniej!
Matylda Nowak
kwiecień 20, 2020

Nie jest łatwo znaleźć dobry kryjący podkład. Fluid, który pozwoliłby na zamaskowanie trądziku , potrądzikowych blizn czy przebarwień , a równocześnie nie powodował efektu maski to rzadkość. Jedną z takich maskujących perełek jest bardzo ceniony przez Wizażanki podkład L’Oréal Infaillible Fresh Wear.  View this post on Instagram A post shared by L'Oréal Paris Official (@lorealparis) on Nov 14, 2018 at 8:18am PST Podkład L’Oréal Infaillible Fresh Wear – działanie, kolory, cena Podkład Infaillible Fresh Wear to zaskakująco lekki fluid zapewniający średnie krycie z możliwością jego wzmocnienia przez dokładanie produktu. Jest on wodoodporny i tak trwały, że utrzyma się na skórze przez cały dzień. Równocześnie nie zapycha, nie ciastkuje się i świetnie "współpracuje" z innymi kosmetykami – korektorem i pudrem. Regularna cena podkładu L’Oréal Infaillible Fresh Wear to około 70 zł . W drogeriach Super-Pharm trzeba na przykład za niego normalnie zapłacić 65,99 zł. Ale nie teraz! W trakcie trwającej promocji na kosmetyki do makijażu L’Oréal Paris, podkład Infaillible Fresh Wear kosztuje 40,79 zł, 21 zł albo 19,80 zł . Cena zależy od wybranego koloru podkładu. A do wyboru mamy aż dziewięć jego odcieni.  View this post on Instagram A post shared by Ksenia Baranova (@ksiuuu_brn) on Feb 11, 2019 at 4:03am PST Podkład L’Oréal Infaillible Fresh Wear – opinie Podkład L’Oréal Infaillible Fresh Wear jest zaskakująco popularny wśród naszych recenzentek. Aż 401 z nich zdecydowało się opisać jego działanie. I większość z nich była z tego kosmetyku bardzo zadowolona – średnia ocena Infaillible Fresh Wear to aż 4,1 gwiazdki . A czym ten podkład zaskarbił sobie...

Przeczytaj
amena khan
Styl życia Modelka w hidżabie miała wystąpić w reklamie... kosmetyków do włosów L’Oréal. Musiała zrezygnować
Takiej decyzji L’Oréal chyba nikt się nie spodziewał. Blogerka, która zasłania włosy hidżabem miała być ambasadorką kosmetyków... do włosów. Niestety, pojawiły się komplikacje.
Agnieszka Pulikowska
styczeń 23, 2018

Marka L’Oréal Paris zaprosiła do udziału w swojej najnowszej kampanii kobiety o różnych typach urody. Wśród nich znalazła się blogerka Amena Khan, która nosi hidżab . Co zaskakujące, Khan miała reklamować nie produkty do makijażu (w którym się specjalizuje), ale... kosmetyków do włosów. Post udostępniony przez Amena (@amenaofficial) Gru 19, 2017 o 4:22 PST Szef brytyjskiego oddziału L’Oréal, Adrien Koskas, tłumaczył, że celem kampanii było przełamanie banału, typowego dla reklam produktów do pielęgnacji włosów. Khan miała pomóc przemówić do konsumentek swoją szczerością i osobowością. Polecamy:   Maria Sadowska zmienila fryzurę. koniec z długimi włosami! Fani są zaskoczeni Kim jest Amena Khan?  To znana brytyjska blogerka, którą na Instagramie obserwuje ponad 570 tysięcy osób. Na jej koncie znajdziemy m. in. ciekawostki kosmetyczne, dopracowane makijaże czy zdjęcia jej stylizacji. Udział w kampanii Amena Khan skomentowała w wywiadzie dla "Vogue'a" , w którym zauważyła, że ludzie bezpodstawnie zakładają, że skoro kobiety nie pokazują swoich włosów publicznie, to z pewnością o nie nie dbają . Kluczowe jest to, aby samemu czuć się ze sobą dobrze, a zadbana fryzura zdecydowanie w tym pomaga. Poza tym Amena przyznaje, że uwielbia, kiedy jej włosy pięknie pachną, lubi je układać i pielęgnować. Media już spekulowały więc, jak wielką dyskusję wywoła decyzja marki L’Oréal Paris. Niewiele firm zdecydowałoby się na podobne posunięcie.  Dlaczego Amena Khan wycofała się z kampanii L’Oréal Paris? Zaledwie kilka dni po opublikowaniu informacji o zostaniu  ambasadorką marki L'Or é al , Amena zrezygnowała z tej roli. Powodem miały być przede wszystkim jej tweety z 2014 roku, w których opowiadała się przeciwko polityce Izraela i agresji wobec Palestyny. Amena chciała, aby dzięki kampanii zmieniło się nastawienie do...

Przeczytaj