KWC LogobyWIZAŻ logo

Unani

(producent: Naobay)
To hiszpańska firmą rodzinną z ponad 10-cio letnim doświadczeniem w branży światowych kosmetyków naturalnych i organicznych. Ich podstawową zasadą jest to, aby produkty do pielęgnacji były "delikatne, łagodne i bezpieczne" tak, by przywróciły i utrzymały równowagę w organizmie. Nazwa marki, UNANI, pochodzi ze starożytnych metod terapeutycznych stosowanych w antycznej kulturze arabskiej i basenu morza Śródziemnego. Unani oferuje konkretne naturalne produkty do pielęgnacji skóry twarzy, które na pewno sprostają wymaganiom klienta. Firma wierzy, że prawdziwie naturalne produkty są lepsze nie tylko dla organizmu, ale i dla środowiska. Celem marki jest nastawienie na badania i rozwój nowych produktów, przy jednoczesnym spełnieniu standardów produktów naturalnych. Poprzez oferowane produkty stara się zapewnić klientom maksymalną satysfakcję, zabezpieczając ich obecnych i przyszłych potrzeb. Produkty są biodegradowalne i nie są testowane na zwierzętach. Przestrzegane są wszystkie standardy i wymagania dotyczące produktów naturalnych. Aby osiągnąć jak najlepszą jakość naszych produktów, Unani kontroluje wszystkie etapy procesu produkcyjnego, w tym badania, rozwój, projektowanie opakowań, druk, produkcję, pakowanie i dystrybucję.
Znalezionych produktów: 4
Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.