Statystyki: + Dodaj produkt + Dodaj Look

A.T.W., Antystres, Żel do mycia twarzy

A.T.W., Antystres, Żel do mycia twarzy

Średnia ocena użytkowników: 3,9 /5

Kategoria
Marka
Pojemność 0 ml
Cena 10,25 zł

Opis produktu

Zgłoś do moderacji

Zbawienny dla mojej przetłuszczającej się, a przy tym wrażliwej cerze, z którą obchodzi się bardzo delikatnie. Dzięki zawartości wyciągów homeopatycznych z arniki i tymianku łagodzi podrażnienia i działa antybakteryjnie. Dobrze usuwa makijaż i zabrudzenia, nie przesuszając zewnętrznej warstwy skóry i nie powodując uczucia ściągania. Dodatkową zaletą jest niska cena (ok. 10 zł). Niestety zamówić go można jedynie za pośrednictwem dystrybutorów, przez co jest trudniej dostępny.

Składniki

Pokaż wszystkie Schowaj

Recenzje 19

Średnia ocena użytkowników: 3,9 /5

3 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

przeciętny

W sumie niezły- łagodny, o przyjemnym roślinnym zielonym zapachu, nie podrażnia nawet, kiedy dostanie się do oczu, nie wysusza. Opakowanie zostało zmienione na takie z klapką. Mało wydajny- wystarczył mi na trochę ponad miesiąc. Jakoś mnie nie zachwycił i więcej nie kupię (choć na pewno jest lepszy niż hypoalergiczny).

Używam tego produktu od:przez ponad miesiąc
Ilość zużytych opakowań:1

3 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: rok lub dłużej

Niezły.

Niezły produkt, dostałam go w prezencie na zeszłe święta. Bardzo dobrze oczyszcza, jest łagodny i niesamowicie wydajny.
Szczególnych zmian na skórze nie zauważyłam, ale rozważam ponowne kupno. Nie oczekuję cudów od żelów do mycia twarzy :-)

Używam tego produktu od: 3 miesięcy
Ilość zużytych opakowań: 1

4 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Jeden z lepszych.

Lubię ten żel, ponieważ nie podrażnia mojej wrażliwej skóry. Mocno się pieni, ale najwazniejsze jest to, że zostawia twarz czystą i nieściągniętą. Ogólnie polecam całą serię antystres naszej polskiej firmy atw osobom, którym znudziły się już te wszystkie inne (niby) cudotwórcze produkty i tym, którzy mają wrażliwą i zestresowaną skórę.
Duży plus za cenę produktu i wydajność. Minus za opakowanie.

Używam tego produktu od: z przerwami od 3 lat
Ilość zużytych opakowań: dużo

2 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

wiecej nie kupie

Zel, ktory wysuszyl mi gorna partie twarzy, co wczesniej nie mialo miejsca, no chyba, ze zakupilam zel dla pryszczatych z alkoholem (przez pomylke).
Na wielki minus zasluguje opakowanie. Buteleczka moze i ladna, ale niepraktyczna. Otwor za duzy, przez co wyplywa za duzo zelu i tym samym idzie na straty. Po prostu ciezko sie go dozuje. Zapach moze byc.
Pieni sie w miare, dobrze splukuje.

Używam tego produktu od:miesiaca
Ilość zużytych opakowań:1

5 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Przyjemny

Kupiłam go kolejny raz.
Uważam, że jest wydajny i pieni sie bardzo, co mi odpowiada. Zapach delikatny, wręcz subtelny. Skóra nie jest napięta, ładnie oczyszczona. Obecnie stosuje z tonikiem Antystres i niczego więcej w efektach nie oczekuję.

Używam tego produktu od:druga butelka od 2 tyg.
Ilość zużytych opakowań:1

3 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

w sumie moze byc

w sumie to dobry zelik, ladnie oczyszcza, odswieza, nie podraznia, nadaje sie do cery mieszanej, za ta cene mozna spokojnie go sprobowac. ja zuzylam kilka opakowan (chyba 4) i za kazdym razem roznil sie zapachem i dzialaniem. jeden byl mocniejszy i troche wysuszal inny byl lagodniejszy. ot taki sobie zwykly zelik moze jeszcze kiedys do niego wroce kto wie ;)

Używam tego produktu od:
Ilość zużytych opakowań:

5 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Rewelka

Ten zel jest na prawde swietny!
Doskonale oczyszcza twarz, pozostawia skore gladka, nie wysusza i nie podraznia. Ma mily, lekko ziolowy zapach. Za bardzo sie nie pieni i jest srednio wydajny, ale mozna mu to wybaczyc:)
Szkoda, ze nie mam juz dostepu do kosmetykow tej firmy, bo chetnie bym znowu do niego wrocila.

Używam tego produktu od:
Ilość zużytych opakowań:cztery

4 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

dobry i tani

super realcja jakosć - cena- kupiłam za 7.60, i byla to normalna-nie promocyjna cena. Ładny, orzeżwiający zapach, lejna konsystencja, ladnie się pieni i jest wydajny. Nie wysusza mojej suchej cery. Ladnie się splukuje.

4 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

bardzo dobry!

Nie spodziewałam się tak fajnego produktu za takie pieniążki.
Bardzo miłe zaskoczenie - żel jest bardzo wydajny, doskonale oczyszcza skórę z wszelkich zanieczyszczeń, skóra jest super gładziutka, nie napięta.
Jak dla mnie bomba!

3 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

średni

Zużyłam prawie całe opakowanie i musze powiedzieć ze wysusza. w oczy również szczypie i nie jest zbyt lagodny dla skóry tym bardziej dla delikatnej raczej odpada. zaletą jego jest to że nie uczulił mnie a mam skórę bardo wrażliwą i alergiczną.

4 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

świetny

bardzo fajny kosmetyk, nie podraznia, a wręcz widocznie łagodzi krostki i przebarwienia, wygładza cerę. Jest delikatny dla oczu, co jest dla mnie sprawą zasadniczą, doskonale sie pieni.Ma lekko ziołowy zapach, który na dłuższą metę może się znudzić, bo żel jest b. gęsty i wydajny( miałam gfo 2,5 m-ca), mnie własnie znudził i po nim uzywam teraz żelu Avona, który jest w porównaniu z ATW dnem totalnym. W krótcę wróce do niego, wartowam tego produktu od / Ilość zużytych opakowań: ...

5 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Gorąco polecam

Uzywam go od kilku lat nie tylko do mycia twarzy, ale także do demakijażu, również oczu. Doskonale oczyszcza, nie ściąga i nie podrażnia skóry. Usuwa nawet wodoodporny tusz do rzęs i nie szczypie w oczy. Bardzo wydajny

Najaktywniejsze recenzentki
  1. 1

    84
    produktów

    52
    recenzji

    712
    pochwał

    10,00

  2. 2

    3
    produktów

    203
    recenzji

    280
    pochwał

    9,79

  3. 3

    21
    produktów

    22
    recenzji

    625
    pochwał

    7,71

Zobacz cały ranking