Statystyki: + Dodaj produkt + Dodaj Look

JB Cosmetics, Lash Food, Original, Natural Eyelash Conditioner (Odżywka do naturalnych i przedłużonych rzęs)

JB Cosmetics, Lash Food, Original, Natural Eyelash Conditioner (Odżywka do naturalnych i przedłużonych rzęs)

Średnia ocena użytkowników: 4 /5

Kategoria
Marka
Pojemność 8 ml
Cena 369,00 zł

Opis produktu

Zgłoś do moderacji

Nowa, rewolucyjna odżywka do naturalnych i przedłużanych rzęs oparta na specjalnie dobranych 16 zbilansowanych wyciągach z ziół. Dzięki kompleksowi miedzi i prowitamin niezbędnych do bezpiecznego oraz szybkiego poprawienia wyglądu naturalnych rzęs, możesz się cieszyć ich niezwykłą długością i grubością.
Lash Food Original został stworzony specjalnie dla osób z wrażliwą skórą. Preparat jest uznany przez najlepszych lekarzy z USA - nie powoduje skutków ubocznych, pieczenia lub podrażnienia skóry.
Rezultaty widoczne w ciągu 4 do 8 tygodni.

Skład: Water, Hydrolyzed Soy Protein, Erythritol, Trehalose, Carbomer, Arginine, Polysorbate 80, Niacinamide, Panthenol, Citric Acid, Phenoxyethanol, Acorus Calamus roqt Extract, Artemisia Princeps Leaf Extract, Portulaca Oleracea Extract,
Polygonum Multiflorum Root Extract, Glycyrrhiza Glabra Root Extract, Ephedra Sinica Extract, Sophora Angustifolia Root Extract, Arctium Lappa Seed Extract, Thuja Extract, Lycium Barbarum Fruit Extract, Ginkgo Biloba Leaf Extract,
Paeonia Suffruticosa roqt Extract, Carthamus Tinctorius Flower Extract Bletilla Strita Root Extract, Rheum Undulatum Root/Stalk/Stern Extract, Biotin, Methylparaben, Copper Tripeptide-1


Cena: 369zł / 8ml
/m/

Składniki

Pokaż wszystkie Schowaj

Recenzje 8

Średnia ocena użytkowników: 4 /5

5 /5 HIT!

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

bardzo dobra, wzmacnia osłabione rzęsy

No to mineło 9 miesiący stosowania lashfood na dolne i górne rzęsy.
Specjalnie czekałam aż zakończę całą kurację i zużyję produkt do ostatniej kropli. Zdecydowałam się na kontynuację :-)
Zdecydowałam się na odżywkę Original ponieważ noszę przedłużane rzęsy i nie chcialam aby wpłynęło to jakoś negatywe na kondycje moich naturalnych. Moja przyjaciółka stosuje lashfood Nano-Peptide, jest super zadowolona i jak zdejmę kiedyś sztuczne rzęsy to kupię Nano-Peptide gdyż działa troszkę szybciej :-)


Po pierwszym miesiącu zauważyłam, że dolne rzęsy zrobiły się grubsze.
Natomiast moja stylistka rzęs zapytała czy biorę jakieś suplementy bo mam mocniejsze górne rzęsy.


W drugim miesiącu dolne rzęsy zaczęły się wydłużać co mi sie bardzo podobało gdyż w duecie z górnymi rzęsami znacznie optycznie powiększały moje oko :-) :-)


Pod koniec trzeciego mięsiaca moja stylistka zaczęła mi doczepiać dłuższe rzęsy :D
Dolne przestałam malować bo wyglądałam już jak lalka :-)


Natomiast czwarty miesiąc przeszedł moje oczekiwania.
Oko miałam pięknie podkreślone, rzęsy dolne wygladały jak pomalowane.


Podsumowujac, nie ma takiej siły na tym świecie, żebym przestała używać lashfooda.
Nie wierzę rownież w brak efektów - szczególnie jak widzę w opinii nazwę innego produktu. Wiem, że odżywek na rynku polskim jest co raz więcej i sama miałam problem z wybraniem odpowiedniej.
Zastanawiam się również nad jedną znaną marką, chyba najpopularniejsza w naszym kraju, ale po przeczytaniu opinii o podrażnieniach i uczuleniach powiem szczerze, że się przestraszyłam.


Dodam jeszcze, że zapach odżywki jest bardzo delikatny.
Samo stosowanie nie należy do upierdliwych, gdyż przynajmiej ja nakładam go na wieczór i rano na czyste oko - szybko i łatwo sie wchłania.

Używam tego produktu od: ok. 9 miesięcy
Ilość zużytych opakowań: kończę drugie opakowanie

1 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

strata kasy

używam tej odżywki od maja i nie widzę kompletnie żadnych efektów, pieniądze poszły w błoto...już o niebo lepsza jest L\'Biotica, która kosztuje grosze a już po miesiącu widać bardzo dobre efekty. Lash food to wielki zawód.......

Używam tego produktu od: maja 2012r.
Ilość zużytych opakowań: w trakcie jednego

1 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: rok lub dłużej

Niestety, nie działa.

No niestety.. Używam całe 3 miesiące, dzień w dzień rano i na noc nakładam na suchą skórę. Żeby nie osłabić efektu, w ogóle się nie maluję, nie używam tuszu, eyelinera, nie robię henny - nic. I rzęsy niestety nie urosły nawet o pół milimetra. Specjalnie zrobiłam sobie zdjęcie jak zaczęłam kurację i dzisiaj równo po 3 miesiącach, żeby porównać. Nie ma żadnego efektu. Rzęsy ani nie urosły, ani się nie zagęściły. No kompletnie nic. Kiedyś używałam jakiejś odżywki z apteki za 8 zł, z olejkiem rycynowym i pamiętam, że po niej widziałam efekty, a tutaj zero. W moim przypadku to pieniądze wyrzucone w błoto. Niestety :(
Zalaczam zdjecia. Mnie sie wydaje, ze 3 miesiace temu mialam chyab dluzsze rzesy niz teraz..

5 /5

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

very good

Myslalam, ze bede pierwsza oceniaczka, ale widze, ze polskie fanki tego produktu mnie wyprzedzily.

Mam ladne duze oczy, ale niestety rzesy kiepskie, dlatego odkad pamietam szukalam sposobow, zeby poprawic ich kondycje.
Stosowalam juz wczesniej Lashfooda, ale jak to kobieta szukalam ciagle czegos nowego;) Dalam sie skusic na produkt konkurencyjnej firmy i niestety wyrzucilam pieniadze w bloto. W moim przypadku zdrada nie poplacila, dlatego wrocilam do tego produktu bardzo szybko.

Nosilam rzeski metoda 1:1, ale z przyczyn ode mnie niezaleznych musialam je zdjac - wiec uzywalam produktu przy przedluzanych rzesach i teraz gdy juz ich nie mam. W momencie noszenia rzes nie moglam dojrzec efektow na gornych rzesach, jedynie mogla to zrobic moja stylistka. Widzialam natomiast, ze dolne rzesy rosna jak glupie.
Teraz gdy rzes doczepianych juz nie mam, widze jakie mam rzesiska rowniez na gornej powiece. Pietne, mocne i dlugie, wiec polecam ten produkt mimo, iz cena poczatkowo moze zniechecic.

Jak skonczy mi sie to pakowanie postanowilam kupic 2gi rodzaj odzywki Nano-peptide - moja mama stosuje ja od 3 miesiecy i zaczepiaja ja ludzie z komplementami, ze ma cudne oczy i rzesy;))) ale jej chyba nie stosuje sie na rzesy przedluzane.

Plusy:
- doskonale dzialanie
- ladne opakowanie
- aplikacja produktu ok
- starcza na okolo 4-5 miesiecy (aplikowalam bez oszczedzania na gorne i dolne rzesy)
- bezbarwny
- przyjemny lekki ziolowy zapach

Minusy:
- ze rzesy nie rosna w jeden dzien jak za dotknieciem czarodziejskiej rozdzki tylko trzeba czekac na efekty kolo 4 tyg;)
- nie widac w opakowaniu ile zostalo produktu - ja lubie wiedziec, innym moze to nie przeszkadzac.

Używam tego produktu od: dlugo
Ilość zużytych opakowań: koncze 2

5 /5 HIT!

Kupi ponownie

Używa produktu od: rok lub dłużej

cudowne rzęsy

bardzo fajny, delikatny, ziołowy zapach, podoba mi się bardzo, lubię to :)
miałam dość krótkie rzęsy, nawet przy przedłużaniu rzęs metodą 1:1 optymalną długością aby nie obciążać rzęs było dla mnie max 10mm, teraz w kącikach mam 12mm bo moje rzęsy są dłuższe i mocniejsze dzięki tej odżywce :)
stosuję oczywiście nad linią rzęs - jak eyeliner
uwielbiam ten produkt i szczerze polecam!

Używam tego produktu od: 9 tygodni
Ilość zużytych opakowań: to pierwsze opakowanie

5 /5 HIT!

Kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

bardzo dobra

Odzywka super, stosuje ja juz od okolo 2,5 miesiaca na dole i gorne powieki. Efekt jest bardzo fajny - moje cherlawe rzesy w koncu staly sie dluzsze i mocne. Sceptycznie podchodze do obietnic producentow, ktorzy maja po prostu dobry marketing, jednak ten produkt moge polecic.

5 /5 HIT!

Kupi ponownie

Używa produktu od: rok lub dłużej

naprawdę działa i w dodatku bardzo wydajna

ja również mam rzęsy przedłużone metodą 1:1, odżywka jest rewelacyjna, moje rzęsy sa mocniejsze i grubsze...cena nie jest niska ale odżywka jest bardzo wydajna i miesięczny koszt stosowania jest niewielki...polecam wszystkim kobietkom, które dbają o swój wygląd

Używam tego produktu od: 1,5 miesiąca
Ilość zużytych opakowań: 1 opakowanie

5 /5 HIT!

Kupi ponownie

Używa produktu od: rok lub dłużej

rewelacyjnie i naturalnie

produkt godny polecenia
moje rzęsy są dłuższe, grubsze... wydają się być "silniejsze" i zdrowsze
stosuję 2 razy dziennie zgodnie z instrukcją na suchą i czystą powiekę tuż nad linią rzęs, co rewelacyjnie odżywia rzęsy (cebulkę) i powoduję wzrost i poprawę moich rzęs
mam rzęsy przedłużane metodą 1:1 i moja stylistka rzęs sama zauważyła znaczną poprawę! nic nie wiedząc o tym, że stosuję odżywkę :)
zapach jest delikatny, ziołowy - tak jak skład produktu: przede wszystkim wyciągi z ziół, ekstrakty z roślin
konsystencja ok, dobrze się wchłania
polecam

Używam tego produktu od: 6 tygodni
Ilość zużytych opakowań: w trakcie 1-wszego

Najaktywniejsze recenzentki
  1. 1

    0
    produktów

    10
    recenzji

    401
    pochwał

    10,00

  2. 2

    4
    produktów

    11
    recenzji

    188
    pochwał

    5,17

  3. 3

    3
    produktów

    2
    recenzji

    136
    pochwał

    3,33

Zobacz cały ranking