To jedno z najbardziej wyczekiwanych przez nas wydarzeń urodowych w roku. Tym razem jesienna odsłona Sephora Trend Report obfitowała w wiele niespodzianek. Wielbicielki kosmetyków mogły nie tylko wziąć udział w warsztatach makijażowych, ale również zasięgnąć profesjonalnej porady ekspertów w pięciu strefach urodowych.
Wykwalifikowana kadra pomagała zdiagnozować potrzeby cery i dopasować indywidualną pielęgnację spośród takich marek jak chociażby Laneige, Fresh czy Belif. Każdy mógł dobrać idealny dla swojej skóry podkład na sezon jesienny. Fani zapachów z pewnością znaleźli ukojenie w świecie perfum, bo właśnie tutaj mogli poznać najlepiej dopasowane do osobowości i temperamentu nuty zapachowe. Pojawiła się również strefa włosowa, w której wraz ze stylistami można było stworzyć swój jesienny look i zadbać o pasma na tę porę roku.
Ale Sephora Trend Report to przede wszystkim możliwość odkodowania trendów oraz poznania wszystkich nowości kosmetycznych na jesień 2019. Na co szczególnie warto zwrócić uwagę? Koniecznie obejrzyjcie nasze wideo!

Promienna i rozświetlona cera
Rozświetlający makijaż to trend, który daje o sobie znać już od kilku sezonów, a teraz wreszcie doszedł do głosu. Wiele marek wprowadza kosmetyki, które z łatwością pozwolą go odtworzyć. W zasobach marki Dior, znajdziecie podkład Backstage Face&Body. Makijażystka marki, Justyna Prus, zapewnia, że ten fluid daje lekkie i naturalne wykończenie. W tym sezonie marka lansuje również zupełną nowość - rozświetlacz w płynie Face&Body Glow, który idealnie współgra ze wspomnianym wcześniej podkładem.
Promienną oraz rozświetloną cerę, która pięknie odbija światło i niweluje niedoskonałości uzyskacie również kosmetykami długo wyczekiwanej w Polsce marki. Produkty Natasha Denona wreszcie są dostępne w Sephora Polska. Sylwia Barzyczak opowiedziała o cudownie napigmentowanych oraz połyskujących rozświetlaczach, które są must have dla fanów marki na całym świecie. Podobnie zresztą jak i palety cieni o perfekcyjnie złocisto-brązowych odcieniach.
Idealna cera i mocne brwi
Ekspertka marki Fenty Beauty by Rihanna, Izabela Wojciechowska, zaprezentowała look, który wyróżnia idealna cera i mocno zaakcentowane brwi. Aby osiągnąć taki efekt, potrzebujecie podkładu Pro Filt'r Hydraiting Longwear. Daje trwały efekt nawilżenia bez obciążenia skóry, a przy tym utrzymuje nieskazitelny wygląd makijażu przez długi czas.
W tym miejscu nie mogłybyśmy pominąć również podkładu Make up For Ever Reboot - nowości, którą zachwala makijażystka marki, Karina Latoszak. Nawilżona i nieskazitelna cera jest podstawowym trendem na jesień według MUFE.
Nieprecyzyjny i nonszalancki makijaż oczu
W parze z idealną cerą, którą również lansuje marka Lancome, idzie nieprecyzyjny make-up oczu. Makijażysta tej marki, Łukasz Sienkiewicz podpowiada, że taki look można uzyskać w bardzo łatwy sposób. Cienie możemy zarówno nakładać, jak i rozcierać palcami.
Podobny trend prezentuje także marka Yves Saint Laurent, reprezentowana przez Jędrzeja Urbańskiego. Charakterystyczne dla YSL smoky eye będziemy nosić tegorocznej jesieni w połączeniu z matowym wykończeniem cery. W tej roli świetnie sprawdzi się nowy puder - All Hours Setting.
Różnorodność i zabawa
Jeśli jednak nie lubicie trzymać się żadnych trendów, postawcie na różnorodność, którą promuje marka Anastasia Beverly Hills. Każdy miłośnik kosmetyków z logo ABH powinien wiedzieć, że bez problemu dopasuje produkty zarówno pod kątem potrzeb skóry, jak i kolorystycznych preferencji. Anca Buzea, szkoleniowej tej marki, zaprezentowała wpisującą się w tę filozofię, paletę Jackie Aina, którą Anastasia Beverly Hills stworzyła we współpracy ze znaną youtuberką.
Który z tych trendów najbardziej do was pasuje? :)
Zdjęcie główne: Materiały prasowe
Materiał powstał w udziałem marki Sephora