klub recenzentki wizaz klub recenzentki wizaz Wejdź
ANNY na karnawał
materiały PR
Manicure

Nowa kolekcja lakierów do paznokcie Anny - idealna na Karnawał

Na roztańczony początek roku ANNY proponuje błyszczącą kolekcję Glittery New Year inspirowaną karnawałowymi imprezami trwającymi całą noc.
Anna Jastrzębska
styczeń 15, 2015

Nowe lakiery mienią się różnobarwnych glitterami, które przypominają kaskady błyszczącego confetti w kolorach od intensywnego różu do błękitnych szarości. Dzięki lakierom ANNY błyskawicznie stworzysz wymarzony karnawałowy look!

Marcelina Zawadzka zdradza tajniki produkcji Bell HYPOAllergenic

Karnawałowa kolekcja ANNY:

ANNY na karnawał

Cena: 45zł/15ml

Kolekcja dostępna w perfumeriach Douglas i w wybranych perfumeriach prywatnych.

Komentarze
Nowe róże do policzków YSL Blush Volupté
materiały PR
Makijaż Nowe róże do policzków Yves Saint Laurent - Blush Volupté
Jesteś różomaniaczką? Koniecznie zobacz najnowszą linię różów do policzków Yves Saint Laurent - Blush Volupté!
Anna Jastrzębska
sierpień 05, 2015

Yves Saint Laurent - Blush Volupté - blask i namiętność w nowej odsłonie Nieprzemijająco elegancki, wiecznie radosny. Róż Blush Volupté tworzy na policzkach eksplozję koloru. Ten połyskujący i świeży róż to najlepszy sposób na uzyskanie naturalnego, zdrowego blasku. Nowością jest sposób konturowania twarzy poprzez modelowanie jej nie za pomocą cienia, a światła. Od lewej: No 02 Seductrice, No 08 Heroine, No 5 Favorite Dostępny od sierpnia 2015 w perfumeriach Douglas i Sephora Róż Yves Saint Laurent - Blush Volupté cena - 219zł

Przeczytaj
Into the Glow Michael Kors
materiały PR
Makijaż Makijażowa kolekcja Into the Glow Michael Kors
Michael Kors przedstawia kolekcję Into the Glow wiosna/lato2015, w skład której wchodzi nowy żel brązujący Hydrating Bronze Gel Creme. Limitowana kolekcja obejmuje również lakiery do paznokci i szminki do ust w pięknych, żywych odcieniach, bronzer i suchy olejek w sprayu, które pozwolą Ci uzyskać legendarną, złocistą opaleniznę stanowiącą znak rozpoznawczy kobiety według Michaela Korsa.
Anna Jastrzębska
kwiecień 20, 2015

Pierwszym krokiem prowadzącym do seksownego i wyrafinowanego wyglądu jest Hydrating Bronze Gel Crème, który można nakładać na całe ciało, włącznie z twarzą i szyją, bezpośrednio na skórę lub pod podkład. Lekka konsystencja kremożelu błyskawicznie zapewnia spragnionej wilgoci skórze całodzienne nawilżanie, odświeża ją i rozświetla.  Wyraziste barwy lakierów do paznokci i szminek do ust obejmują zarówno śmiałe róże jak i naturalne odcienie nude. W palecie lakierów znalazły się nowe, supermodne kremowe, perłowe i opalizujące róże. Błyszczyki do ust Lip Luster zapewniają ustom intensywny połysk oraz uczucie miękkości i gładkości. Można je stosować bezpośrednio na skórę warg lub na szminkę. Złocisty olejek Liquid Shimmer nada Twojemu ciału subtelny, promienny blask i wyrafinowany zapach charakterystyczny dla kosmetyków z kolekcji MICHAEL KORS. Ostatecznego sznytu, czyli złocistego, słonecznego odcienia nada Twojej skórze bronzer Glow. Into the Glow Michael Kors: Żel brązujący Hydrating Bronze Gel Crème w odcieniach Permanent Vacation i Sun Chaser – 189zł Błyszczyk do ust Lip Luster w odcieniach Dew, Getaway i Fire Coral – 129zł Lakier do paznokci Nail Lacquer w odcieniach Blush, Daydreamer i Paradise – 99zł Puder brązujący Bronze Powder w odcieniu Glow  -229zł Suchy olejek w sprayu Liquid Shimmer Dry Oil Spray - 235zł Kolekcja będzie dostępna w wybranych perfumeriach sieci Douglas.

Przeczytaj
Magiczny pędzel Smashbox Telephoto
materiały PR
Makijaż Magiczny pędzel Telephoto Smashbox - 3w1!
Już nie musisz używać trzech różnych pędzli do makijażu. Wystarczy jeden wielofunkcyjny pędzel Telephoto Smashbox!
Anna Jastrzębska
lipiec 06, 2014

Telephoto Smashbox to wielozadaniowy pędzel z podwójnym włóknem zapewniający perfekcyjne nałożenie pudru (lub płynnego podkładu). Jak działa pędzel Telephoto Smashbox: Jedno kliknięcie : gruby pędzel, idealny do wygładzania, wyrównywania kolorytu i pełnego krycia Dwa kliknięcia : rzadszy pędzel do średniego krycia Trzy kliknięcia : pełny pędzel, idealny do lekkiego przypudrowania, wykończenia i uzyskania perfekcyjnego wyglądu twarzy Cena - 205zł Pędzel dostępny wyłącznie w perfumeriach Sephora.

Przeczytaj
Walka z Rakiem Piersi Estee Lauder
materiały PR
Makijaż Kampania na Rzecz Walki z Rakiem Piersi The Estée Lauder Companies
Polski oddział The Estēe Lauder Companies jak co roku realizuje Kampanię na Rzecz Walki z Rakiem Piersi w Polsce. Dzięki wsparciu Partnerów i poczuciu, że misja szerzenia świadomości o raku piersi, zainicjowana przez Evelyn Lauder powinna dotrzeć do jak najszerszego grona osób, Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi co roku rośnie i ma coraz większy zasięg. Do grona Partnerów włączają się firmy i instytucje z różnych branż.
Anna Jastrzębska
październik 03, 2014

Polski oddział The Estēe Lauder Companies jak co roku realizuje Kampanię na Rzecz Walki z Rakiem Piersi w Polsce. Dzięki wsparciu Partnerów i poczuciu, że misja szerzenia świadomości o raku piersi, zainicjowana przez Evelyn Lauder powinna dotrzeć do jak najszerszego grona osób, Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi co roku rośnie i ma coraz większy zasięg. Do grona Partnerów włączają się firmy i instytucje z różnych branż. Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi The Estée Lauder Companies w Polsce składa się z kilku obszarów działań, bardzo silnie ze sobą związanych. Realizowane są one dzięki różnego rodzaju Partnerstwom: Partnerzy Handlowi Partnerzy Wspierający Patroni płyty „PINK in PINK4” PARTNERZY HANDLOWI W tym roku do Kampanii ponownie włączyli się wszyscy nasi najważniejsi partnerzy detaliczni, czyli perfumerie: Douglas oraz Sephora. J ak co roku, w październiku 2014 roku, perfumerie te będą wspierać Kampanię poprzez sprzedaż limitowanych edycji produktów wiodących na polskim rynku marek kosmetycznych Estée Lauder, Clinique, oraz La Mer, Bobbi Brown, Lab Series, Tommy Hilfiger (wyłącznie w Perfumeriach Douglas) oraz Bumble and bumble (wyłącznie w perfumeriach Sephora). 20% ceny sprzedaży tych produktów firma Estée Lauder (Poland) przeznaczy na wsparcie badań nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1, prowadzonych pod kierownictwem profesora Jana Lubińskiego, założyciela i kierownika Ośrodka Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie. Jako dodatkowy element wsparcia Kampanii, już od 1 października we wszystkich Perfumeriach Douglas oraz Perfumeriach Sephora na terenie całego kraju przy kasach są rozdawane różowe wstążeczki, od których w 1992 roku zaczęła się Kampania. PARTNERZY WSPIERAJĄCY W tym roku do Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi włączyło się kilka bardzo dużych firm. Niektóre z nich po raz...

Przeczytaj