klub recenzentki wizaz klub recenzentki wizaz Wejdź
Dr. Martens wiosna – lato 2015
Moda

Buntownicza kampania Dr. Martens na sezon wiosna – lato 2015

Dr. Martens stał się ikoniczną marką dla indywidualistów i przedstawicieli subkultur. Kampania na sezon wiosna–lato 2015 to hołd dla zwolenników marki, którzy nie boją się wyjść z tłumu, wyrazić siebie i wyróżnić na tle społeczeństwa, oczywiście w parze swoich kultowych Martensów.
Kasia Tolak
luty 12, 2015

W kampanii wzięło udział 16 indywidualistów, których postawa jest ucieleśnieniem charakteru marki. Z prawdziwą duma i pasją kreują oni swoją osobowość, nie podlegając żadnym konwencjom. Dla każdego z nich Dr. Martens jest odzwierciedleniem innej wartości. Kampania „What do you stand for?” już od kilku sezonów towarzyszy Dr. Martens. Zachęca ona zwolenników marki do podjęcia inicjatywy i wyrażenia swojego zdania i tego, za czym się opowiadają.

1 z 6

Dr. Martens wiosna – lato 2015

Dr. Martens wiosna – lato 2015
2 z 6

Dr. Martens wiosna – lato 2015

Dr. Martens wiosna – lato 2015
3 z 6

Dr. Martens wiosna – lato 2015

Dr. Martens wiosna – lato 2015
4 z 6

Dr. Martens wiosna – lato 2015

Dr. Martens wiosna – lato 2015
5 z 6

Dr. Martens wiosna – lato 2015

Dr. Martens wiosna – lato 2015
6 z 6

Dr. Martens wiosna – lato 2015

Dr. Martens wiosna – lato 2015
Komentarze