klub recenzentki wizaz klub recenzentki wizaz Wejdź
Moda

Converse All Star Andy Warhol - wiosna 2015

Wiosna 2015 to inauguracja współpracy marki Converse oraz Fundacji Sztuk Wizualnych Andy'ego Warhola, w ramach której powstała linia Converse Chuck Taylor All Star Andy Warhol. Na klasycznych sneakersach nadrukowano motywy nawiązujące do najsłynniejszych dzieł amerykańskiego artysty, a cała linia uosabia jego kreatywne podejście do sztuki.
Kasia Tolak
styczeń 27, 2015

Uznany za jednego z najważniejszych amerykańskich artystów XX wieku, Andy Warhol nie tylko patrzył na sztukę w nowy sposób, ale także inspirował do tego innych. Trampki Converse były dla niego jednocześnie tematem malarstwa oraz płótnem, które zadrukowywał w swojej pracowni metodą sitodruku. Słynny wizjoner do dziś inspiruje buntowników i artystów na całym świecie, a dziedzictwo Warhola wciąż fascynuje poprzez jego dzieła oraz fundację non profit The Andy Warhol Foundation for the Visual Arts.

Converse Andy Warhol

Na modelach z linii Chuck Taylor All Star Andy Warhol pojawią się motywy nawiązujące do pierwszej serii obrazów amerykańskiego artysty z motywem puszek z zupą firmy Campbell. Wysokie i niskie Chucki w warholowskim wydaniu tej wiosny możesz mieć w wersji czerwono-białej oraz biało-czarnej. Dodatkowy komfort chodzenia zapewnisz sobie wybierając Converse Chuck Taylor All Star' 70 Andy Warhol. All Star ’70 to modele z grubszą podeszwą i miękką wkładką wewnętrzną, w sam raz dla wielbicieli stylu retro.

Cena Chuck Taylor All Star Andy Warhol: 279 - 379 złotych.

Komentarze
Styl życia Przezabawne zdjęcia psów PRZED i PO
Powiedzmy sobie szczerze. Zwierzęta to najlepsi polepszacze humoru. Możemy godzinami oglądać zabawne zdjęcia piesków i kotków, a Wy? Mamy dla Was dzisiaj coś specjalnego – zdjęcia z cyklu „Przed i Po” w wydaniu cudownych czworonogów. Uwaga. Będzie dużo śmiechu!
Agata Olejniczak
sierpień 05, 2016

LANA PRZED Someone missed her calling in Lord of the Rings. #7 in my new photo series HAIRY! • These dogs have all been transformed by the amazingly talented groomers from @HealthySpot, and cut in a Japanese dog grooming style that makes the dog look over the top adorable! • "Lana Before" • Grooming: Koko Fukaya of Healthy Spot Lighting: @faintastic @itsashleypoole Retouching and Photography: Grace Chon • #hairyseries #gracechoninc #kimknightrepresents #teamcanon #dogsofinstagram #bestwoof #houndsbazaar #doggrooming #healthyspot #mmmexplore#commercialphotography #weeklyfluff #coolhunter #멍스타그램ialphotography #weeklyfluff #coolhunter #멍스타그램 Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Grace Chon (@thegracechon) 23 Lip, 2016 o 6:53 PDT LANA PO Someone missed her calling in Lord of the Rings. #7 in my new photo series HAIRY! • These dogs have all been transformed by the amazingly talented groomers from @HealthySpot, and cut in a Japanese dog grooming style that makes the dog look over the top adorable! • "Lana After" • Grooming: Koko Fukaya of Healthy Spot Lighting: @faintastic @itsashleypoole Retouching and Photography: Grace Chon • #hairyseries #gracechoninc #kimknightrepresents #teamcanon #dogsofinstagram #bestwoof #houndsbazaar #doggrooming #healthyspot #mmmexplore#commercialphotography #weeklyfluff #coolhunter #멍스타그램ialphotography #weeklyfluff #coolhunter #멍스타그램 Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Grace Chon (@thegracechon) 23 Lip, 2016 o 6:52 PDT Mina suni - bezcenna. Naszym zdaniem psiak wygląda w obu wersjach tak samo doskonale. :) BIGGIE SMALLS PRZED I love them all but this one *might* be my personal favorite. #8 in my new photo series HAIRY! • These dogs have all been transformed by the amazingly talented groomers from @HealthySpot, and cut in a Japanese dog grooming style that makes the dog look over the top adorable! •...

Przeczytaj
Convere Made by you
Moda Kampania Converse Made by you
Converse prezentuje globalną premierę "Made by you" - przełomowej kampanii stawiającej w centrum uwagi fanów marki, którzy w sneakersach Chuck Taylor All Star od prawie 100 lat wyrażają siebie i dają upust swojej kreatywności. Przygotowując kampanię wiosna 2015, Converse przemierzył glob w poszukiwaniu najbardziej wyjątkowych i często bardzo osobistych sneakersów Chuck Taylor All Star. Każda para opowiada niesamowitą historię metamorfozy czystego płótna – ‘blank canvas’ - w autoportret ich właściciela.
Kasia Tolak
marzec 27, 2015

- Idea "Made by you" narodziła się z prostej potrzeby każdego z nas - wszyscy chcemy być prawdziwi i autentyczni - mówi Ian Stewart, wiceprezes Converse Global Marketing. - To miłośnicy Chuck’ów sprawili, że model Chuck Taylor stał się prawdziwym symbolem twórczego wyrażania siebie. Teraz nadszedł czas, żebyśmy to my oddali cześć naszym fanom i ich nieocenionej obecności. "Made by you" to globalna aktywacja w roli głównej z Converse Chuck Taylor All Star, jedynymi sneakersami definiowanymi przez swoich właścicieli. Converse zebrał kolekcję portretów Chuck’ów pokazującą nieskończoną różnorodność oraz pomysły na wyrażenie siebie miłośników tego modelu. Bohaterami, a zarazem twórcami tej wystawy są kreatywni z całego globu: od muzyków poprzez artystów, skate'ów i projektantów: Patti Smith, Andy Warhol, Futura, Jefferson Hack, Sayo Yoshida, Kate Lanphear oraz Glenn O'Brien jak i fanów marki, którzy po prostu uwielbiają nosić Chucki każdego dnia. Wszystkie portrety zostaną zaprezentowane na wystawie, która obiegnie świat od Nowego Jorku, przez Szanghaju, do Rio i przemieni ulice miast w galerie sztuki. Dodatkowo, kampania "Made by you" prezentuje kreatywnego ducha i unikalny charakter lokalnych społeczności. Zaplanowano lokalne wystawy, które przybliżą rozmaite formy wyrażania siebie charakterystyczne dla różnych części globu. "Made by you" to prawdziwe święto ludzi kreatywnych, ich historii oraz sneakersów, które noszą. Bez względu na to czy są ręcznie malowane, pokryte błotem czy znoszone i przedarte, każdy portret Chuck Taylor All Star opowiada bardzo osobistą historię przemiany z białych, czarnych, czerwonych oraz granatowych sneakersów w wyjątkowe dzieła sztuki. Znoszone, samodzielnie zcustomizowane, zmienione nie do poznania czy zupełnie nietknięte portrety Chucków pokazują olbrzymi potencjał, który drzemie w czystym płótnie "blank canvas".

Przeczytaj
szminka
Makijaż Pomadki kultowej marki kosmetycznej dotarły do klientek "zapocone"! Co się stało?
Rozczarowane klientki skarżą się w mediach społecznościowych. Ich szminki marki Jeffree Star wyglądają, jakby się spociły i "dziwnie pachną"...
Matylda Nowak
sierpień 14, 2019

Często kosmetyk - zwłaszcza ten kupiony w internecie - rozczarowuje. Kolor na zdjęciu był jaśniejszy albo ciemniejszy, opakowanie wydawało się być bardziej solidne, trwałość lub zapach nie spełniają naszych oczekiwań... Ale zdarza się też, że upragniony produkt jest po prostu wadliwy. Spotyka nas zawód i czeka irytująca reklamacja zakupionego kosmetyku. Taka przykra niespodzianka czekała na część klientek gwiazdy sieci, Jeffreego Stara, którego szminki dotarły do nich w podejrzanym stanie ... Wyświetl ten post na Instagramie. Post udostępniony przez Jeffree Star (@jeffreestar) Gru 7, 2018 o 6:16 PST "Spocone" szminki Jeffree Star Cosmetics Jeffree Star to kolejna gwiazda sieci, która stworzyła markę kosmetyczną i... teraz musi się tłumaczyć swoim zawiedzionym fanom z jakości oferowanych przez siebie produktów. Niedawno pisaliśmy o pomadkach Jaclyn Hill , które - dosłownie - były naszpikowane plastikowymi kulkami i niewiadomego pochodzenia włosami . Teraz wadliwe okazały się szminki Jeffree Star Cosmetics. Tak jak w przypadku produktów Jaclyn Hill, o wadzie pomadek Stara niezadowolone klientki popularnego youtubera poinformowały świat w mediach społecznościowych. Na Twitterze pojawiło się sporo zdjęć szminek , które sprzedawane były razem z innymi kosmetykami w tak zwanym "Letnim Tajemniczym Pudełku" ("Summer Mystery Box"). Kupowane w ten sposób kosmetyki zasadniczo mają być dla klientki niespodzianką, bo do końca nie wie, co znajdzie w zamówionym pakiecie. Ale takiej "niespodzianki" żadna z osób, które skusiło tajemnicze pudełko, raczej się nie spodziewała... So got my #jeffreestar #mysterybox and I get why my lipstick is sweating, although that's a lot. I'm in Texas, so I get. I wonder if it's making these holes like the #jaclynlipsticks ? Gotta say I'm not enthused about this box....

Przeczytaj
ONS
Moda Wcale nie liść sałaty i nasączone waciki... Modelka Victoria's Secret zdradziła, ile tak naprawdę je przed pokazem. Będziecie zaskoczone!
Słynne Aniołki Victoria's Secret słyną z perfekcyjnego wyglądu podczas pokazów, które przyciągają uwagę mediów na całym świecie. Jedna z modelek postanowiła zdradzić, ile tak naprawdę je przed pokazem i nie jest to... mało.
Agata Kufel
styczeń 19, 2017

Dopracowane, słynne na całym świecie show, jakim jest pokaz kolekcji Victoria's Secret to przede wszystkim przepiękne modelki o perfekcyjnych ciałach . Miliony kobiet zastanawiają się, na czym polega ich sekret - co jakiś czas media społecznościowe obiegają informacje dotyczące zabiegów kosmetycznych , diet i treningów, którym poddają się Aniołki. Niedawno jedna z modelek, Taylor Hill , zdradziła w wywiadzie dla The Times , jak wygląda jej dieta dzień przed pokazem . Taylor deklaruje, że w ciągu 24 godzin przed rozpoczęciem show spożywa około 3 tysięcy kalorii (!) . To o tyle zaskakująca informacja, że dzienne zapotrzebowanie dorosłej kobiety to nieco powyżej 2 tysięcy - patrząc na perfekcyjne ciało Hill , aż trudno uwierzyć, że modelka kiedykolwiek może jeść więcej niż potrzebuje.  Jakby chcąc wzmocnić swoją wypowiedź, Taylor dodała też: " Modelki Victoria's Secret są jak sportowcy , jak olimpijczycy -  jesteśmy silne ". Dodała też, że nie da się wyglądać podczas pokazu pięknie, nie jedząc . Zdecydowanie się zgadzamy, ale nie ukrywamy, że patrząc na zdjęcie poniżej trudno nam uwierzyć, że ta dziewczyna nie jest na żadnej diecie . Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Taylor Hill (@taylor_hill) 14 Sty, 2017 o 3:39 PST Wierzycie, że piękna Taylor Hill rzeczywiście je 3 tysiące kalorii przed pokazem? A może to kwestia genów? :) Zobacz też: To najgorsza biżuteria, jaką w życiu widziałyśmy!

Przeczytaj