
Zeszłoroczna współpraca H&M z Balmain odniosła spektakularny sukces. Przez kilka miesięcy o kolekcji mówili wszyscy, przed sklepami ustawiały się nieprawdopodobne kolejki, a ubrania znikały z wieszaków w ciągu minuty. Olivier Rousteing zaprojektował kolekcję, która po prostu się podobała i wzbudzała pożądanie. W tym roku do około 250 sklepów H&M na całym świecie (oraz sklepów online) trafi kolekcja powstała we współpracy z marką KENZO. Atmosfera wokół kolekcji podgrzewana jest od dawna, ale czy ma ona szansę przebić zeszłoroczny fenomen Balmain x H&M?

Kolekcja KENZO X H&M
W porównaniu do współpracy H&M x Balmain, kolekcja stworzona przez projektantów Kenzo jest zdecydowanie bardziej odważna, awangardowa i trudno oczekiwać, aby wpasowała się w masowy gust. Jednych kolekcja zachwyca, inni twierdzą, że ubrania nie za bardzo nadają się do noszenia. Ale czy na pewno?
Carol Lim oraz Humberto Leon proponują ubrania pełne koloru, energetyzujących wzorów oraz nieprzewidywalnych połączeń. W kolekcji dominują ekstrawaganckie projekty - botki we wzór różowej zeberki, płaszcze w kolorowe, zwierzęce wzory czy spodnie pokryte równie odważnym printem.

Na zdjęciu: Botki - 799 zł, Płaszcz - 699 zł
Kolekcja Kenzo x H&M to jednak nie tylko ubrania, które wymagają dużej odwagi w noszeniu. Wśród projektów pojawiły się także od dawna kojarzone z marką bluzy z jej logo, które prawdopodobnie będą najchętniej kupowanymi ubraniami spośród wszystkich elementów kolekcji. Podobną popularnością z pewnością będą cieszyć się także t-shirty, sukienki oraz dodatki. To właśnie o nich my skrycie marzymy ;).

Na zdjęciu: Bluzy - 199 zł, 299 zł, 199 zł
KENZO x H&M - premiera kolekcji
W Nowym Jorku odbył się już oficjalny pokaz kolekcji Kenzo x H&M, a do sklepów kolekcja trafi na całym świecie już 3 listopada. W Polsce ubrania będą dostępne w sprzedaży online oraz w sklepie marki przy ulicy Marszałkowskiej w Warszawie. Czy i tym razem pod sklepem ustawią się ogromne kolejki, a zakup ubrań będzie właściwie graniczył z cudem? Przekonamy się już jutro!
Zobacz także : Niezwykła kampania H&M