klub recenzentki wizaz klub recenzentki wizaz Wejdź
Moda

Gigi Hadid w polskiej bluzie! Producent nie nadąża z uzupełnianiem zapasów

Gigi Hadid przechadzała się po Nowym Jorku w jasnoróżowej bluzie z napisem Pina Colada. Jeśli nie rozpoznaliście tego modelu, podpowiadamy, że pochodzi z kolekcji polskiej marki PLNY LALA.
Natalia Kędra
marzec 21, 2018

Przyzwyczailiśmy się już widywać międzynarodowe gwiazdy w ubraniach polskich marek. Najczęściej są to jednak marki z wyższej półki, sprzedawane w luksusowych domach handlowych stolic mody. Przecież mało kogo stać na MISBHV, La Manię albo, o zgrozo, wyjątkowo drogą Magdę Butrym... Tym razem jednak mamy pierwszoligową gwiazdę w stroju, na który stać prawie każdą z nas!

Zobacz także: Małgorzata Rozenek-Majdan w najmodniejszych spodniach sezonu. Kupiła je w... Reserved

Bluza Gigi Hadid pochodzi z oferty PLNY LALA, marki założonej przez graficzkę Elisę Minetti i jej partnera Michała Rejenta. Wyraziste, często prowokujące projekty pozwoliły parze błyskawicznie dotrzeć do blogerek i modelek z Instagrama, później przyszedł czas na polskie gwiazdy. Do fanek należą m. in. Natalia Siwiec, Ada Fijał i influencerka Veronica Bielik.

fot. plnylala.pl / East News

Media społecznościowe przyniosły marce rozpoznawalność w kraju, jak dotąd nie można było jednak mówić o szczególnej popularności na świecie. I tu wkracza Gigi Hadid... Bluza top modelki kosztuje 229 zł i obecnie jest niestety wyprzedana. Byłoby jednak biznesowym strzałem w kolano, gdyby produkcja nie została błyskawicznie wznowiona!

Co ciekawe, koszulkę z tej samej serii, co Gigi (Pina Colada) nosiła także... DEYNN, zanim jeszcze publiczny konflikt z siostrą wymiótł fit celebrytkę z show-biznesu...

Zdjęcie główne: East News

Komentarze
Moda Fani dopytywali o seksowne body Ani Lewandowskiej. Okazuje się, że to niedroga polska marka
Pod zdjęciem Anny Lewandowskiej w czerwonym body pojawiło się mnóstwo pytań o jego markę. Mamy dobrą wiadomość - może sobie na nie pozwolić każda z nas!
Ewelina Błeszyńska
grudzień 05, 2018

Choć w szafie Anny Lewandowskiej znajduje się wiele ubrań najlepszych domów mody, gwiazda równie często nosi ubrania z sieciówek (na czele z Zarą i H&M ) oraz z oferty popularnych polskich marek. Jej ostatni modowy wybór? Body marki PLNY LALA, w którym pozowała na swoim Instagramie. Trenerka wybrała model w czerwonym kolorze z napisem "Chilli". To nie pierwszy raz, kiedy słynna trenerka wybiera ubrania tej marki. Anna Lewandowska posiada m.in. popularną bluzę z napisem "Pina Colada", którą nosi też Gigi Hadid .  Wyświetl ten post na Instagramie. Post udostępniony przez Anna Lewandowska ® (@annalewandowskahpba) Gru 4, 2018 o 10:25 PST Anna Lewandowska w czerwonym body Jeśli body Anny Lewandowskiej wpadło wam w oko, mamy dla was dobrą wiadomość - nadal jest dostępne w sprzedaży, a jego cena to 159 złotych. Anna Lewandowska nosi je z czarnymi spodniami, ale naszym zdaniem świetnie będzie wyglądać także z dżinsową spódnicą, szortami lub dżinsami boyfriendami.  Body to jeden z ulubionych typów ubrań Anny Lewandowskiej. Na Instagramie pozowała także w pięknym modelu od innej polskiej marki - The Odder Sider z odkrytymi plecami . Wcale nie dziwimy się trenerce - body zapewnia seksowny, a jednocześnie sportowy i luźny wygląd. Też je uwielbiamy! Zobacz także: Anna Lewandowska nosi buty za prawie 5 tysięcy. Identyczne znajdziecie w Zarze

Przeczytaj
Moda Christina Aguilera w bluzce polskiej marki. Nie jest tania, a i tak już się wyprzedała
Kolejna polska marka ma wielki powód do dumy - koszulę z jej kolekcji wybrała właśnie Christina Aquilera.
Ewelina Błeszyńska
czerwiec 14, 2018

Do grona miłośniczek polskich marek dołączyła kolejna wielka zagraniczna gwiazda - Christina Aguilera! Tym razem sukcesem nie może poszczycić się żadna z popularnych na Zachodzie marek jak MISBHV, Kreist czy Magda Butrym, ale nie tak znany brand... Epuzer. Christina z kolekcji polskiej marki wybrała koszulę w panterkowy wzór i miała ją na sobie na marszu równości LA Pride . Post udostępniony przez Christina Aguilera (@xtina) Cze 11, 2018 o 12:31 PDT Bluzka Epuzer ma wiele zalet - jest pokryta panterką, która będzie jednym z najmodniejszych wzorów w sezonie jesień-zima 2018, a dodatkowo ma bardzo ciekawy krój. Obok szeregu zalet jest jednak pewna wada - nie jest tania, bo jej koszt to 4650 złotych, a na stronie internetowej marki jest już wyprzedana. Zobacz także: Christina Aguilera bez makijażu. Wygląda o niebo lepiej! Co jeszcze zmieniła? Christina Aguilera nosi ubrania polskiej marki Co ciekawe, bluzka jest dość popularna także wśród polskich gwiazd. Ten sam projekt na pokazie MMC miała na sobie Natasza Urbańska. Polska piosenkarka postawiła na bardziej luźny look i bluzkę połączyła z jasnymi dżinsami. Panterkowa koszula Epuzer wydaje się być wręcz stworzona dla Christiny Aguilery, bo doskonale koresponduje z jej zadziornym wizerunkiem, ale świetnie wyglądała także w bardziej modowym wydaniu u Nataszy Urbańskiej. Marce życzymy kolejnych sukcesów i rozgłosu na Zachodzie! Zobacz także: Gigi Hadid w polskiej bluzie! Producent nie nadąża z uzupełnianiem zapasów

Przeczytaj
ONS
Moda Doda nosi najmodniejsze okulary tego sezonu. Nie są tanie, ale podobne kupicie w sieciówkach
W ubiegłym roku nosiłyśmy mini lenonki. Tego lata okulary nadal mają być malutkie, ale zamiast okrągłych wybieramy te kocie. Zdążyły je już pokochać gwiazdy, na czele z Dodą.

Najmodniejsze okulary przeciwsłoneczne sezonu wiosna-lato 2018 mają spełniać wyłącznie dwa warunki - muszą mieć miniaturowy rozmiar oraz wąskie (najlepiej kocie) oprawki . Są dość oryginalne i ekstrawaganckie, ale to właśnie dzięki temu sprawiają, że nawet najzwyklejsza stylizacja prezentuje się ciekawie. Nic dziwnego, że zagraniczne gwiazdy się z nimi nie rozstają - ich wielbicielkami są m.in. siostry Hadid, Rihanna czy Kaia Gerber . Post udostępniony przez Gigi Hadid & Bella Hadid (@hadidfashion) Wrz 22, 2017 o 4:24 PDT Zobacz także: Jak wyszczuplić twarz okularami? Sprawdź, w których będziesz wyglądać najlepiej! Najmodniejsze okulary przeciwsłoneczne sezonu wiosna-lato 2018 Na naszym polskim podwórku największą wielbicielką najgorętszego trendu w akcesoriach tego sezonu wydaje się być Doda. Piosenkarka w małych okularkach pozowała nawet w Cannes , pojawiła się w nich także na konferencji prasowej Sopot Hit Festiwal. Doda wybrała model marki Philo za 180 złotych. Okulary Dody nie należą do najtańszych, ale podobno oprawki w tym sezonie znajdziemy w właściwie w każdej sieciówce dużo taniej. Polecamy udać się do Zary, Mango, Bershki czy Parfois. Na zdjęciu: Bershka - 49 zł, Parfois - 39 zł, Zara - 69 zł Zobacz także: Doda w kombinezonie z Zary za 139 złotych. Nadal możecie go kupić

Przeczytaj
Gigi Hadid na okładce Vogue Italia
Styl życia Za tę okładkę "Vogue'a" Gigi Hadid musiała przeprosić! Sprawdź dlaczego
Miało być pięknie, a wyszło brzydko i – co gorsza – bardzo kontrowersyjnie! Majowe wydanie "Vogue Italia" z Gigi Hadid na okładce wywołało prawdziwą burzę. Przez Photoshopa internauci zarzucają jej głupotę i rasizm.
Matylda Nowak
maj 04, 2018

Na najnowszej okładce włoskiej edycji magazynu "Vogue" jest Gigi Hadid. Ale o tym, że piękność w kreacji Dolce&Gabbana to właśnie Gigi, wiemy tylko dlatego, że fotka została podpisana. Fotograf Steven Klein i dyrektor kreatywny Giovanni Bianco mocno przesadzili, przygotowując zdjęcie do druku . Hadid ma okładce "Vogue Italia" zmienione rysy twarzy. Ponadto ta bladolica blondynka wygląda jakby była Mulatką ! Zobacz także: Gigi Hadid jest nie do poznania! Czy ta superkrótka fryzura pasuje do modelki? Gigi Hadid na okładce włoskiego "Vogue'a" A post shared by Vogue Italia (@vogueitalia) on May 2, 2018 at 1:56pm PDT W trakcie przygotowywania zdjęcia do druku, graficy "Vogue Italia" mocno przyciemnili skórę amerykańskiej top modelki . I w ten sposób wywołali prawdziwą burzę! Internauci uznali "majsterkowanie" przy kolorze skóry Hadid za dowód rasizmu redakcji, fotografa i samej Gigi .  Zatrudnianie takiej przeciętnej modelki jak Gigi i malowanie jej czarnej twarzy czyni z was najgorszy możliwy magazyn. Zaczynam was bojkotować i nigdy was już nie kupię – napisał jeden z komentatorów na oficjalnym profilu "Vogue Italia" na Instagramie.  Krytykujący ekipę włoskiego "Vogue'a" internauci nawiązali do słynnego zjawiska "black face", które do dzisiaj jest symbolem amerykańskiego rasizmu . Od XIX wieku do mniej więcej połowy XX wieku w teatrach i filmach biali aktorzy wcielali się w role czarnoskórych bohaterów w charakterystyczny sposób malując sobie twarze . Ważniejszy jednak od makijażu był sposób w jaki tak ucharakteryzowani biali Amerykanie przedstawiali swoich czarnoskórych rodaków. W zgodzie z panującymi w tamtych czasach rasizmem i rasową segregacją czarnoskórzy mieszkańcy USA byli w sztukach teatralnych i filmach prezentowani jako leniwi, nieokrzesani i głupi . Dlatego współcześnie umalowanie sobie przez białą osobę twarzy na ciemniejszy kolor...

Przeczytaj