klub recenzentki wizaz klub recenzentki wizaz Wejdź
sfera nowa marka w polsce  vroclavia
Moda

Już niedługo w Polsce pojawi się marka, która będzie DUŻĄ konkurencją dla Zary

Jeśli ciągle narzekacie, że oprócz Zary i Mango nie macie, gdzie robić zakupów mamy dla was dobrą wiadomość - jesienią w Polsce pojawi się kolejna bardzo popularna hiszpańska marka!
Ewelina Błeszyńska
sierpień 14, 2017

Marka Sfera już niedługo wchodzi do Polski! Jeśli kiedykolwiek odwiedziłyście Hiszpanię na pewno doskonale kojarzycie sklepy z szyldem "Sfera". Sfera to hiszpańska marka założona w 2002 roku, której asortyment można porównać do połączenia Zary, polskiego Reserved czy Mango. W Sferze znajdziemy eleganckie, ponadczasowe ubrania nawiązujące do aktualnych trendów w cenach odrobinę niższych niż te przykładowo w Zarze. Sieciówka w Hiszpanii jest równie popularna, co sklepy należące do Inditexu i obok Mango jest jednym z ich największych konkurentów.  

Wiemy, na co Edyta Zając przeznaczy wygraną w "Tańcu z Gwiazdami"! Zdradziła: "obiecałam Michałowi..."

Sfera - nowa marka w Polsce

Pierwszy sklep marki Sfera zostanie otwarty w październiku w centrum handlowym Vroclavia. Na ten moment nie wiemy, czy w innych polskich miastach również pojawią się salony sieciówki. W Sferze znajdziemy ubrania dla kobiet, mężczyzn, a także dla dzieci. W państwach, gdzie marka dostępna jest od dłuższego czasu działa także sklep internetowy. Poniżej możecie zobaczyć część najnowszej kolekcji Sfery:

Nowe marki modowe na polskim rynku

W ostatnim czasie mogliśmy obserwować wycofywanie się z polskiego rynku wielu popularnych marek - swoje sklepy zamknął m.in. Topshop, Dorothy Perkins czy Marks&Spencer. Ich miejsce postanowiły wykorzystać inne sieciówki - coraz więcej sklepów otwiera Forever21, mamy już &Other Stories czy Uterque, a teraz do Polski wchodzi Sfera. Miejmy nadzieję, że to tylko początek i już niedługo w centrach handlowych zobaczymy coraz to więcej popularnych na Zachodzie marek. Na które brandy czekacie najbardziej? :) 

Zobacz także: Te buty z Zary są hitem sprzedażowym! Będą idealne na zbliżającą się jesień!

Chcesz testować kosmetyki za darmo? Dołącz do naszego Klubu Recenzentki! Czekamy także na twoje looki w "Lookach Wizażanek"!

Komentarze
materiały PR
Makijaż 5 marek kosmetycznych, których najbardziej brakuje w Polsce
Choć większość z tych kosmetyków bez problemu możemy zamówić przez internet, nic nie zastąpi możliwości oglądania i wyboru na żywo. Jakie marki kosmetyczne powinny wreszcie pojawić się w Polsce? Oto 5, których zapewne wszystkim miłośniczkom makijażu brakuje najbardziej.
Ewelina Błeszyńska
kwiecień 16, 2016

Anastasia Beverly Hills Marka, której wizytówką są produkty do podkreślania brwi została już rozsławiona na całym świecie, a niestety nadal jest dostępna w niewielu krajach. To właśnie wspominane wcześniej produkty do brwi – pomada DipBrow Pomade oraz kredki Brow Wiz i Brow Definer są największymi hitami marki. ABH słynie także z długotrwałych pomadek, palet do konturowania i rozświetlania, a także cieni do powiek o pięknym wykończeniu. Kat Von D Młoda marka stworzona przez jedną z najpopularniejszych tatuażystek i wizażystek – Kat Von D, dziś jest jedną z topowych marek w Stanach Zjednoczonych. Kosmetyki marki wyróżniają się wyjątkowymi opakowaniami, które doskonale korespondują ze stylem samej Kat Von D. Najbardziej polecane produkty w ofercie marki to prosty w użyciu eyeliner – Tatoo Liner, paleta do konturowania Shade + Light Contour Palette oraz długotrwały podkład – Lock-It Foundation. Warto także wspomnieć o cieniach do powiek Kat Von D, dużą popularnością cieszą się w szczególności te matowe. Nars Kolejna niezwykle popularna na Zachodzie marka kosmetyczna, której brak w Polsce bardzo dziwi. Jej założycielem jest wizażysta– Francois Nars. Po jakie produkty z oferty marki zdecydowanie warto sięgnąć? Największą sławą cieszy się oczywiście kultowy róż w odcieniu „Orgasm”, ale spośród produktów marki warto sięgnąć także po puder brązujący, korektor Radiant Creamy Concealer oraz pomadki do ust występujące w wielu odcieniach. Tarte Tarte to marka, która udowadnia, że kosmetyki przyjazne naturze i nietestowane na zwierzętach mogą zaskakiwać świetną jakością. Największym bestsellerem w ofercie marki są przepiękne paletki neutralnych cieni do oczu – Tartelette oraz Tartelette in Bloom. Oprócz ich w gronie topowych produktów Tarte warto wymienić korektor Maracuja Concealer oraz róż Amazonian Clay 12-Hour Blush. W...

Przeczytaj
suszone mango helio
Przepisy Helio Gold: suszone cząstki mango i ananasa
Marka Helio Gold pomoże nam wzbogacić nasz codzienny jadłospis w pożywne, egzotyczne przekąski. Na półki sklepowe trafiły: suszone mango i suszone cząstki ananasa. Owoce nie są kandyzowane, a suszone dzięki czemu są zdrowsze i bardziej soczyste.
Katarzyna Mordalska
październik 09, 2013

Znane powiedzenie mówi, że „jesteśmy tym, co jemy” – ale oprócz wartości odżywczych warto pamiętać również o smaku. Aby ułatwić konsumentom wybór zdrowych i pysznych przekąsek marka HELIO wprowadza na rynek suszone (a nie – kandyzowane!) owoce mango i ananasa z kolekcji HELIO GOLD w nowych mniejszych, a tym samym poręczniejszych opakowaniach: 80 gramowych dla ananasa i 70 gramowych dla mango. Wygodna, stojąca torebka ułatwia przechowywanie produktu , a także umożliwia jego serwowanie bez konieczności przesypywania do innego naczynia, co jest szczególnie przydatne w pracy, szkole czy na wycieczce. Etykiety utrzymano w słonecznej stylistyce, a przezroczyste okno umożliwia konsumentom ocenę wysokiej jakości produktów. Każdorazowo producent na opakowaniu umieszcza pełną informację o składnikach odżywczych produktu, a także kraju pochodzenia danego owocu. Garstka suszonych owoców to około 25 gram produktu – ilość wystarczająca na jedną porcję zdrowej przekąski w ciągu dnia. Jej wartość energetyczna waha się od 85 kcal (ananasy) do 97 kcal (mango), będąc jednocześnie skarbnicą błonnika, witamin i minerałów . Niewielkie opakowania sprawiają, że przekąskę można zabrać ze sobą do pracy, klubu sportowego, na uczelnię czy do szkoły , dzięki czemu są poręcznym, zdrowym i smacznym kołem ratunkowym w ciągu dnia na zaspokojenie apetytu. Cena : Mango suszone HELIO GOLD – ok. 9 zł/ 70g Ananasy suszone HELIO GOLD – ok. 8 zł/80g

Przeczytaj
Pielęgnacja Tesco znika z Polski. Kosmetyki wyprzedawane są za bezcen
Żele pod prysznic, kremy i wody perfumowane - to wszystko możemy kupić teraz w likwidowanych punktach sprzedaży nawet połowę taniej.
Laura Osakowicz
lipiec 31, 2019

Brytyjski market zmienia swój model sprzedaży w Polsce. Zamykane są kolejne super i hipermarkety w każdym polskim mieście. Warto sprawdzić kiedy planowane jest zamknięcie sklepu blisko nas, ponieważ Tesco wyprzedaje prawie wszystkie kosmetyki za pół ceny!  Zobacz także: Kup teraz, zapłać później - H&M wprowadził możliwość zakupów 'na kreskę'.  Tesco zamyka sklepy swoje sklepy w Polsce Tesco w ubiegłym roku zamknęło aż 62 mniejsze sklepy. Teraz przyszedł czas na zamknięcie 8 sklepów wielkopowierzchniowych . Te, które nie zostaną zlikwidowane, będą zmniejszone o połowę, a ich asortyment zostanie zdecydowanie okrojony. Na początku roku właściciele marki planowali zupełnie zniknąć z polskiego rynku. Jedne z podawanych wtedy przyczyn to zbyt duże koszty utrzymania dużych sklepów oraz niehandlowe niedziele, które oznaczają aż 25 dni w ciągu roku podczas, których żaden sklep nie zarabia. Teraz marka stara się poprawić konkurencyjność , zamykając duże sklepy, aby pozostawić wciąż działające mniejsze.  Tesco ogranicza asortyment i wyprzedaje kosmetyki  Zmiany, jakie zachodzą w strukturach sklepu skutkują zmianą i ograniczeniem asortymentu. Wiele kosmetyków możemy kupić teraz w Tesco o połowę taniej.  Przecenione są przede wszystkim produkty do podstawowej pielęgnacji - mydła w płynie i kostce, żele pod prysznic i do kąpieli. Z metką -50% znajdziemy także  kosmetyki do twarzy - kremy na dzień i na noc, peelingi i oczyszczające żele oraz toniki takich marek jak Nivea, Ziaja i Garnier. To także dobry moment, aby zaopatrzyć się w tańsze kosmetyki do włosów , w Tesco znajdziemy szampony i odżywki z Elseve, Gliss Kur, Palmolive czy Timotei. Promocją powinny być objęte także dezodoranty dla kobiet i mężczyzn oraz pasty i szczoteczki do zębów. W wybranych sklepach Tesco obecne są także szafy makijażowe wybranych marek. Jest to między...

Przeczytaj
Moda Nareszcie! Popularna sieciówka rozpoczęła wyprzedaż jeszcze przed świętami
Wyprzedaże zaczynają się 27 grudnia? Nic bardziej mylnego! Popularna sieciówka dziś obniżyła ceny większości artykułów!
Ewelina Błeszyńska
grudzień 20, 2018

Co prawda większość popularnych sieciówek (np. Zara) rozpoczyna wyprzedaże dopiero po świętach Bożego Narodzenia, już teraz możemy zrobić zakupy po obniżonych cenach. Jak co roku, z wyprzedażami najszybciej wystartował H&M , a w ślad za szwedzką sieciówką poszło Mango. Kilka dni temu marka oferowała wyprzedaż VIP z kodem -30 procent na wszystko. Od 20 grudnia przeceny zwiększyły się do aż 50 procent na wybrane artykuły z kolekcji jesień-zima . Jeśli nie kupiłyście jeszcze wszystkich prezentów, w Mango możecie je upolować w wyprzedażowych cenach. Wyprzedaż kolekcji jesień-zima 2018/2019 w Mango Co prawda niektóre rzeczy w Mango zostały przecenione jedynie o 20 lub 30 procent, ale znajdziemy dużo ubrań i dodatków, których cena spadła o połowę. W szczególności polecamy zwrócić uwagę na płaszcze oraz kurtki (większość teraz kupicie za pół ceny). Poza tym Mango oferuje duży wybór swetrów, eleganckich sukienek oraz torebek w dużo niższej cenie. My na zakupach skoncentrujemy się na klasycznych ubraniach, które nigdy nie wyjdą z mody, a teraz są naprawdę niedrogie. Na zdjęciu: Sweter 69,90 zł (było 119,90 zł), Czerwona sukienka 139,90 zł (było 69,90 zł), Ramoneska 139,90 zł (było 199,90 zł) Jeśli planujecie zakupy w Mango nie czekajcie zbyt długo - w sieciówce podczas wyprzedaży najładniejsze rzeczy zazwyczaj błyskawicznie znikają ze strony. Udanych łowów! Zobacz także: To już pewne! Za kilka miesięcy w Polsce pojawi się pierwszy Primark

Przeczytaj