klub recenzentki wizaz klub recenzentki wizaz Wejdź
Kolekcja AW 20/21 Greenpoint
mat. prasowe
Moda

Kampania Greenpoint AW 20/21. Jesienne hity, które pokochają kobiety

Nowy sezon, to nowe wzory i kolory. Zobacz kolekcję marki Greenpoint AW 20/21.
Materiał partnera
sierpień 31, 2020

Greenpoint jest dowodem na to, że ubrania mogą być jednocześnie eleganckie, kobiece i wygodne. Marka zachęca do tego, by kupować świadomie, dlatego w jej kolekcjach dominują fasony funkcjonalne, klasyczne i uniwersalne – takie, które nigdy nie wyjdą z mody. Ponadto nie trzeba znać się na krawiectwie, by zauważyć, że Greenpoint przywiązuje dużą wagę do jakości. Stawia na tkaniny naturalne, które nie tylko są milsze w dotyku i bardziej komfortowe w noszeniu. Oprócz tego, dbając o zadowolenie swoich klientek, zespół Greenpoint osobiście testuje każdą z rzeczy przed wprowadzeniem jej do kolekcji. 

Ubrania projektowane są dla kobiet w różnym wieku i o różnych typach figury. Marka Greenpoint skupia się na kształtowaniu pozytywnego stosunku do własnego ciała, pomagając kobietom w zaakceptowaniu siebie takimi, jakie są. 

Kampania Greenpoint AW 20/21: Greenpoint znaczy Razem. Greenpoint znaczy Przyjaźń

Kampania AW 20/21 to hołd dla kobiecej solidarności i autentyczności. Jest dedykowana wszystkim kobietom – matkom, córkom, siostrom, przyjaciółkom – i przedstawia łączące je relacje. Marka podkreśla znaczenie bliskości i przyjaźni. Nie bez znaczenia są także piękne okoliczności przyrody, w których wykonano zdjęcia. Kampania niesie za sobą przekaz, że natura jest nam potrzeba do szczęścia – daje poczucie bezpieczeństwa i harmonii. 

W czasach gdy tak wiele się dzieje, zapragnęliśmy być jeszcze bliżej natury. Wyjechaliśmy z dala od zgiełku miast, by zaszyć się w klimatycznych zakątkach, na nowo odkrywając uroki polskiego krajobrazu. Zdaliśmy sobie sprawę, że cisza, spokój, kontakt z naturą i obecność najbliższych – to wszystko, czego potrzeba, żeby odpocząć – mówią projektantki Greenpoint. 

 

W sezonie AW 20/21 Greenpoint wykorzystuje ponadczasowe wzory i fasony, które powinny stanowić bazę każdej kobiecej szafy. Printy zobaczyć możemy na różnych częściach garderoby. Szczególna uwaga z pewnością należy się zwiewnej brązowej sukience w groszki. Na zdjęciach z nowej kampanii połączono ją z długim szarym kardiganem z paskiem w talii i zamszowymi rudymi kozakami. Chciałoby się mieć taki zestaw! Obok grochów, są też printy zwierzęce i kwieciste, więc jest w czym wybierać. 

Kolekcja AW 20/21 Greenpoint
mat. prasowe

W kolekcji AW 20/21 wypatrzyć można także kardigany. Swetry, które w latach 90. miała w szafie każda z nas, noszone są dziś w trochę inny sposób – najczęściej z dżinsami (francuskie it-girls, takie jak Jeanne Damas, zestawiają je też ze spódnicami) i, jeśli nie jedynie na bieliznę, to z jedwabnym topem na ramiączkach lub ewentualnie białym t-shirtem. W nowej kolekcji Greenpoint znajdziemy je w różnej długości. 

Kolekcja AW 20/21 Greenpoint
mat. prasowe

Modelki mają na sobie też ołówkowe spódnice, które pięknie podkreślają sylwetkę. Na jesień i zimę marka proponuje m.in. modele tweedowe i spódnice wykonane ze skóry ekologicznej. Niektóre są we wzory, inne mają pasek w tali lub są zapinane na guziczki. Pasują zarówno do dopasowanych kardiganów, jak i oversizowych swetrów czy obszernych koszul.

Kolekcja AW 20/21 Greenpoint
mat. prasowe

Nie trudno zauważyć, że ważnym elementem kolekcji AW 20/21 Greenpoint są także kolory. Oprócz wpisanych w DNA marki pasteli, ubrania występują w ciepłych odcieniach rudego, brązów, fioletu oraz głębokiej czerni. 

Kolekcja AW 20/21 Greenpoint
mat. prasowe

Jak deklaruje sama marka, w nowym sezonie Greenpoint jeszcze być jeszcze bliżej swoich klientek. Ubrania projektowane są z myślą o potrzebach wszystkich kobiet, by czuły się w nich piękne i pewne siebie.    

Więcej informacji na temat nowej kolekcji Greenpoint znajdziesz na stronie marki.

Materiał powstał z udziałem marki Greenpoint

tatuaż na palcu
Instagram/ana4art_
Styl życia Tatuaż na palcu – najmodniejsze wzory
Tatuaż na palcu cieszy się teraz dużą popularnością wśród kobiet. Przeważają delikatne wzory umiejscowione na palcu serdecznym, środkowym lub wskazującym. Niezmiennym hitem jest serce, ale coraz wiekszą popularnością cieszą się też proste linie i kropeczki.
Matylda Nowak
sierpień 25, 2020

Najmodniejszym miejscem na tatuaż dla kobiety nadal jest nadgarstek. Jednak zwłaszcza w ostatnich miesiącach zaobserwowaliśmy w mediach społecznościowych  rosnące zainteresowanie tatuażami na palcach . Tatuaż na placu to poważna sprawa – nie tylko rzuca się w oczy otoczeniu, ale też stale "przypomina" o sobie swojej posiadaczce. Dlatego wybór odpowiedniego – modnego, ale też "dobrze się starzejącego" – wzoru jest tu kluczowe.          View this post on Instagram                       A post shared by Aleksandra Bajkowska (@skeletofff) on Aug 20, 2020 at 3:10am PDT Jaki tatuaż na palcu? Kiedyś modę na tatuaże na palcach zawdzięczaliśmy dwóm – teraz mocno przebrzmiałym – gwiazdom: aktorce Lindsay Lohan i piosenkarce Lily Allen. Obie celebrytki w 2009 roku zrobiły sobie na placach wskazujących napis "Shyyy...". Taki sam wzór na palcu mniej więcej w tym samym czasie wytatuowała sobie Rihanna , a zaraz później mnóstwo kobiet na całym czasie. Ten tak popularny tatuaż na placu nie przetrwał jednak próby czasu i niejedna jego posiadaczka zdecydowała się na usunięcie go za pomocą lasera  (zrobiła to między innymi Lily Allen). Ale wzory tatuaży na palce, które my wam zaproponujemy będziecie nosiły z dumą przez kolejne dziesięciolecia ! ;-)         View this post on Instagram                      ...

Przeczytaj