klub recenzentki wizaz klub recenzentki wizaz Wejdź
Moda

Koncern H&M startuje z nową sieciówką - Nyden. Takiej marki jeszcze nie było

Ma być luksusowo, ale ceny będą niewiele wyższe niż w H&M. Czego jeszcze możemy spodziewać się po nowej sieciówce koncernu H&M - Nyden?
Ewelina Błeszyńska
grudzień 27, 2017

Nyden - tak nazywać się będzie nowa marka koncernu H&M. W 2017 roku świat obiegła wiadomość o tym, że koncern rusza z nowym brandem ARKET, ale jak się okazuje, nie jest to jedyna marka, na którą w najbliższym czasie stawia H&M. Już na początku 2018 roku na rynku zadebiutuje Nyden - marka stworzona dla... millenialsów. Nazwa Nyden pochodzi od dwóch szwedzkich słów ("ny" czyli nowy oraz "den" czyli to).

Wiemy, na co Edyta Zając przeznaczy wygraną w "Tańcu z Gwiazdami"! Zdradziła: "obiecałam Michałowi..."

NYDEN - nowa marka konceru H&M

Marka ma reprezentować zupełnie nowe podejście do mody ogólnodostępnej - brand nie będzie przestrzegał sezonów, którymi żyje świat mody, a kolekcje nie będą tworzone przez jednego projektanta, bo Nyden będzie się skupiał na współpracy z influencerami. Możemy się więc spodziewać limitowanych kolekcji tworzonych we współpracy z blogerami lub artystami. Marka już teraz zapowiedziała, że do współpracy zaprosiła szwedzką aktorkę Noomie Rapace oraz tatuażystę Dr. Woo. Za powstaniem idei marki stoi związany z H&M od 2013 roku Oscar Olsson, który uważa, że przyszłość mody należy właśnie do liderów, influencerów.

Na to moment nie wiemy kiedy (lub czy w ogóle) marka pojawi się na polskim rynku. Trzymamy jednak kciuki, aby stało się to jak najszybciej!

Zobacz także: W Zarze rozpoczęła się zimowa wyprzedaż. Oto 10 największych okazji cenowych

Testuj kosmetyki za darmo!

Jeśli tak samo jak my uwielbiasz testować kosmetyki, koniecznie zapisz się do naszego Klubu Recenzentki. A kiedy już sprawdzisz możliwości swojego kosmetyku, dodaj zdjęcie do Looków Wizażanek i oznacz produkty, które wykorzystałaś do wykonania makijażu, manicure czy fryzury.

Komentarze
h&m zara sklep witryna
Moda Już niedługo powstanie sieciówka jakiej jeszcze nie było. H&M i Zara będą miały dużą konkurencję
Już w tym roku pojawi się zupełnie nowa sieciówka. Czy ma szansę konkurować z gigantami w branży?

Koncern H&M otwiera kolejną markę modową! Już w tym roku powstanie sieciówka jakiej jeszcze nie było - ARKET będzie oferował podstawowe ubrania i dodatki dla kobiet, mężczyzn, dzieci, a także akcesoria do domu. Co ciekawe w sklepach Arket będą dostępne artykuły brandu oraz innych marek, które wcale nie należą do grupy H&M. Jak informuje Bussines of Fashion - sklepy Arket mają działać na zasadzie "współczesnego ryneczku". W jednym miejscu będziemy mogli kupić ubrania różnych marek, a nawet usiąść w kafejce oferującej nowoczesną kuchnię nordycką. Arket - nowa marka koncernu H&M Filozofia marki wpisuje się więc w trend " slow shopping ". Pierwszy sklep Arket powstanie w Londynie pod koniec lata lub na początku jesieni tego roku. Planowane jest także uruchomienie sprzedaży internetowej - zamówienia na stronie Arket będą mogli składać mieszkańcy 18 europejskich państw. Kolejne sklepy stacjonarne mają być otworzone w Kopenhadze, Brukseli oraz Monachium. Na ten moment nie wiemy, czy Arket będzie dostępny stacjonarnie również w Polsce. Obecnie do koncernu H&M należą marki & Other Stories, COS, Monki, Cheap Monday, Weekday. Czy Arket powtórzy ich sukces i będzie mógł konkurować z gigantami na rynku odzieżowym? Zobacz także: Pobierz Trendbook Wizaz.pl – pierwszy taki w Polsce! Zapisz

Przeczytaj
materiały PR
Styl życia Warszawa Powiśle w nowej PIĘKNEJ odsłonie
Nie może was tam zabraknąć. Sprawdźcie szczegóły wydarzenia.

Już w najbliższą sobotę, 16.07 w Warszawie Powiśle odbędzie się wyjątkowe wydarzenie, Mustache: Wiwat Najpiękniejsi . Moda i piękno to ten sam świat, dlatego Mustache Warsaw wraz z Grupą Warszawa postanowiły odkryć trochę jej sekretów. Podczas wydarzenia odbędzie się debata: Eko, naturalne czy wegańskie kosmetyki - gdzie kończy się idea a zaczyna marketing, podczas której wraz z publicznością postaramy się stworzyć definicje tych popularnych pojęć. Pojawi się tez Michelle z Mo61 , pierwszej w Polsce perfumerii personalizującej zapachy, która wprowadzi słuchaczy w tajemniczy świat zapachów . Teoria zostania wprowadzona w praktykę podczas warsztatu z tworzenia kosmetyków w domu a wieczorem każdy z uczestników będzie mógł się zainspirować podczas prelekcji filmu Szalona miłość - Yves Saint Lauren . Szczegółowy plan wydarzenia: 15.00 - Start, powitanie 15.10 - Debata: Eko, naturalne czy wegańskie kosmetyki - gdzie kończy się idea a zaczyna marketing 16.00 - Prezentacja: O personalizacji zapachów opowie Michelle z Mo61 17.00 - Warsztat: Jak zrobić krem w domu - prowadzi Tamara Gotowicka ; warsztat płatny ( Zapisy TUTAJ ). 20.00 - pokaz filmu Partnerzy: Yves Rocher , Mo61 oraz Grupa Warszawa; Patron medialny: Wizaz.pl Mustache.pl - organizator niezależnych targów mody i właściciel największego polskiego marketplace dla niezależnych europejskich projektantów mody demokratycznej i designu. Skupiamy ponad 700 projektantów, którzy oferują naszym klientom ponad 20 000 produktów. Od połowy 2015 roku poza wspieraniem polskiego niezależnego rynku mody, działamy z Fundacją Omeny Mensah, w projekcie budowy szkoły dla dzieci z Ghany. Zobaczcie także:   Na co warto iść do kina? Polecamy film "Facet na miarę"

Przeczytaj
Foto: Instagram@dior
Styl życia Pierwszy butik Diora w Polsce? Tak, tak, tak :) Jeszcze w tym roku!
Sklep kolejnej luksusowej marki pojawi się w Warszawie! I co najważniejsze, zdążymy tam zrobić świąteczne zakupy. Jaki adres będzie miał nowy butik Diora?
Agnieszka Pulikowska
październik 18, 2016

Francuski dom mody otworzy swój butik w warszawskiej Galerii Mokotów w ekskluzywnej strefie "The Designer Gallery" . Tę informację potwierdził zarząd Parfums Christian Dior Polska . Co znajdziemy w tym butiku? Nie będzie tam ubrań czy akcesoriów. To miejsce dla fanek urodowej oferty marki. Dostępne tam będą bowiem kosmetyki do makijażu oraz kultowe perfumy Diora . Na miejscu będzie można zasięgnąć także porad wykwalifikowanych ekspertów w dziedzinie pielęgnacji. Co więcej, to nie tylko pierwszy taki butik w Polsce, ale jeden z pierwszych w Europie! Salon będzie otwarty jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia.  To nas bardzo cieszy, bo ostatnio to nie jedyna światowa marka, która zdecydowała się otworzyć swój salon w naszym kraju. Niedawno na polskim rynku pojawiły się bowiem takie brandy jak: Uterque, &OtherStories , Steve Madden czy Forever 21. Czy już zaczęłyście robić... listę świątecznych marzeń właśnie z tego sklepu ;)? Diorshow Mono - 30 essentials to bring eyes the impact of intense colors & effects. @diormakeup #diorshowbackstage Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Dior Official (@dior) 6 Maj, 2016 o 10:15 PDT Zobaczcie także:   Reklama Kenzo nie jest jedyną, którą warto znać i zapamiętać   Foto: Instagram@dior

Przeczytaj
loreal i balmain - matowe szminki
Makijaż Na tę kolekcję czekali wszyscy. L'Oreal Paris x Balmain nareszcie w Polsce!
Ruszyła kampania L'Oreal Paris X Balmain! Od teraz w Polsce możecie kupić 10 limitowanych matowych szminek z tej kolekcji. Tylko zobaczcie te kolory.
Agnieszka Pulikowska
styczeń 24, 2018

Kiedy w 2017 r. ogłoszono współpracę marki L'Oreal Paris z paryskim domem mody Balmain , wszyscy w napięciu oczekiwali na efekty! Jak pamiętacie, kolekcja ubrań i dodatków Balmain x H&M cieszyła się ogromnym zainteresowaniem, również w Polsce. Charakteryzowały ją zdobienia, cekiny, aksamitne wykończenia, głębokie dekolty i wszechobecne złoto. Zupełnie inny styl zaprezentowało Balmain w kolekcji dla... Victoria's Secret, pełnej punkowej kraty, siatki i ćwieków. Jak zatem prezentują się efekty współpracy projektanta tego domu mody i... marki kosmetycznej?! Polecamy:   Korektor Makeup Revolution nareszcie w Polsce! Bije na głowę droższe odpowiedniki L'Oreal Paris x Balmain - matowe szminki W ramach współpracy powstało 12 nowych szminek z serii Color Riche , które swoją premierę miały we wrześniu 2017 roku na Paryskim Tygodniu Mody . Szminki mają intensywne, matowe odcienie, które zostały zamknięte w designerskich opakowaniach. Color Riche to od lat ceniona linia, w której składzie znajdują się czyste pigmenty i  olejek kameliowy , dzięki czemu uzyskuje się bogaty kolor oraz nawilżające, matowe wykończenie. Za projekty odpowiadał oczywiście dyrektor kreatywny kultowego domu mody Balmain – Olivier Rousteing .  Post udostępniony przez L'Oréal Paris Makeup (@lorealmakeup) Sie 21, 2017 o 8:55 PDT Kolekcja została podzielona na 3 segmenty, symbolizujące różne wizje kobiety: rockową , czyli silną, gotową do działania, buntowniczą; couture , czyli zmysłową, która zwraca uwagę na detale, lubi klasykę; glamazone , czyli seksowną, która lubi być w centrum zainteresowania i uwodzi mężczyzn. Polecamy:   Skandal wokół lakieru paznokci. Wszystkiemu winna nazwa Powinniśmy się jednoczyć i wspólnie celebrować to, że każdy z nas jest inny, bo z tego płynie największa siła – podkreśla Olivier Rousteing, dyrektor kreatywny Balmain....

Przeczytaj