klub recenzentki wizaz klub recenzentki wizaz Wejdź
Missguided
Moda

Łuszczyca, oparzenia i znamię na środku twarzy... Choroby skóry w reklamach znanej sieciówki

Przyzwyczailiśmy się już do widoku rozstępów i cellulitu na stronach sklepów internetowych, ale wciąż mamy problem z mniej powszechnymi defektami. Missguided chce to zmienić!
Matylda Nowak
maj 15, 2018

Znana brytyjska marka odzieżowa zaskakuje swoją najnowszą kampanią! Kolekcję Missguided promują modelki, których skórę powszechnie uznano by za daleką od "normy". Każda z sześciu dziewczyn, które wzięły udział w sesji Missguided cierpi na jakąś skórną "przypadłość". Polly ma mnóstwo piegów, a Isabella blizny po oparzeniu, Beth ma łuszczycę, a Mariana znamię, Maya cierpi na pęcherzowe oddzielanie się naskórka, a Joanne jest albinoską.

Zobacz także: Szokująca kampania Reserved - dzięki niej o sieciówce zrobiło się naprawdę głośno

Nie będzie kolejnej edycji „Tańca z gwiazdami”? Słowa Iwony Pavlović nie pozostawiają wątpliwości

Jaki był cel kampanii Missguided?

Zdjęcia z sesji Missguided zostały opublikowane w mediach społecznościowych razem z hashtagiem #InYourOwnSkin (czyli: w twojej własnej skórze), który jest równocześnie hasłem kampanii.

Marka wybrała uczestniczące w niej modelki, by pokazać, że wyidealizowany obraz kobiet widoczny w reklamach czy na stronach magazynów, nie jest wcale "normalny". Mnóstwo ludzi żyje ze znamionami lub chorobami skóry i ignorowanie ich obecności jest krzywdzące i niebezpieczne. Twórcy kampanii Missguided postanowili zainspirować dziewczyny na całym świecie, by "kochały same siebie za to, jakimi są". Nam pomysł i realizacja bardzo się podobają.

Zobacz także: Jej twarz w połowie zakrywa czarne znamię, a ona zrobiła z niego atut!

A wy co myślicie o sesji Missguided?

Komentarze
Moda Ewa Chodakowska będzie sprzedawać seksowne kostiumy kąpielowe. Znamy szczegóły!
Trudno znaleźć polską gwiazdę, która oparłaby się pokusie spróbowania swoich sił na rynku mody i gadżetów. Do projektujących sław dołączyła właśnie Ewa Chodakowska, która wkrótce rusza z marką kostiumów kąpielowych MISSIONSWIM.
Natalia Kędra
maj 21, 2018

1,3 miliona fanów na Instagramie, liczne DVD treningowe, magazyn "Be Active", książki o zdrowym odżywianiu, fit przekąski, indywidualnie dobierane programy dla odchudzających się - oto składniki biznesowego imperium Ewy Chodakowskiej . Jednak trenerka szykuje dla fanów jeszcze jedną niespodziankę. Już wkrótce ruszy jej pierwsza marka modowa. MISSIONSWIM - marka Ewy Chodakowskiej 17 maja Ewa Chodakowska ujawniła logo swojej marki, w niedzielę wieczorem na oficjalnym profilu @missionswim pojawiło się pierwsze zdjęcie z sesji promującej kolekcję. W roli modelki wystąpiła sama trenerka : #missionswim Coming soon... Post udostępniony przez MISSIONSWIM (@missionswim) Maj 20, 2018 o 1:10 PDT Zobacz także: Ten kostium kąpielowy kosztuje prawie 2 tysiące złotych, ale... nie można w nim pływać Co wiemy o kostiumach kąpielowych Ewy Chodakowskiej ? Na rynku zadebiutują już 7 czerwca . Choć fani dopytują o ceny, konkretne kwoty nie są jeszcze znane. Nie będzie jednak tanio: Ceny premium, jak sama marka :) - odpowiada na pytania trenerka. MISSIONSWIM na Instagramie Do premiery MISSIONSWIM Ewa Chodakowska przygotowywała się już od dawna. Zdjęcia promocyjne powstały w Grecji - jedno z nich trafiło na Instagram trenerki już tydzień temu, jednak enigmatyczny opis nie zdradzał, o jaki nowy projekt chodzi. Fanki mogły za to zobaczyć pierwszy model kostiumu w całej okazałości: NOWY PROJEKT! Zostały dwa tygodnie.. już wiesz co to będzie? NEW PROJECT COMING soon.. can u guess what it will be #misjachoda #bodybychoda Post udostępniony przez Ewa Chodakowska Fitness Expert (@chodakowskaewa) Maj 14, 2018 o 10:45 PDT Zobacz także: Doda nosi najmodniejsze okulary tego sezonu. Nie są tanie, ale podobne kupicie w sieciówkach Dla nowej marki szalenie popularny Instagram Ewy Chodakowskiej to wymarzone miejsce promocji. Jednak samo konto @missionswim...

Przeczytaj
marcjanna lelek na planie m jak miłość z serialową siostrą
Styl życia Natalka z 'M jak Miłość' szokuje nagimi zdjęciami. Fani chcą więcej
Choć wątek serialowej Natalki, czyli Marcjanny Lelek został wstrzymany, to aktorka postanowiła znaleźć inny sposób na zwrócenie na siebie uwagi. Dobry pomysł?

23-letnia Marcjanna Lelek ma na swoim koncie aż 17-letnie doświadczenie w serialu "M jak Miłość", w którym wcielała się w postać Natalki. Dziewczynka jest adoptowaną córką Hanki i Marka . Ma bardzo spokojne usposobienie, więc i aktorkę widzowie kojarzą przede wszystkim z "grzecznym dzieckiem". Polecamy:  Ile Basia Kurdej-Szatan zarabia za jeden dzień pracy? Niektórzy na tę kwotę pracują kilka miesięcy... Jeżeli ktoś tak długo gra w jednej produkcji, łatwo o zaszufladkowanie. Być może widząc Marcjannę nadal niewiele osób nawet wie, że nie nosi tego samego imienia, co jej serialowa postać. Co zatem ta młoda aktorka robi po tym, jak zakończono jej wątek w "M jak Miłość"? Post udostępniony przez Marcjanna Lelek (@ukulelekk) Lis 4, 2017 o 12:29 PDT Marcjanna Lelek nago Dziewczyna wyraźnie chce podkreślić swoją indywidualność. Niedawno prezentowała swoje zdjęcia w samej bieliźnie, a teraz przyszedł czas na zupełnie nagie zdjęcia, na których jej ciało pokrywa jedynie srebrna farba . Czyżby Marcjanna miała dość utożsamiania jej z grzeczną dziewczynką?  Polecamy:   Pamiętacie siostrę Dorotę z "Klanu"? Bardzo się zmieniła po 20 latach? Stal i srebro. Taka już jestem, no co #noco #nocą #bomoge - czytamy w opisie zdjęcia. Post udostępniony przez Marcjanna Lelek (@ukulelekk) Maj 5, 2018 o 5:51 PDT Post udostępniony przez Marcjanna Lelek (@ukulelekk) Maj 6, 2018 o 5:00 PDT Post udostępniony przez Marcjanna Lelek (@ukulelekk) Maj 4, 2018 o 9:37 PDT Autorką sesji jest Sylwia Królak. Fani są pod wrażeniem efektów tej współpracy i chętnie by zobaczyli więcej zdjęć w tym stylu. "#ukulelekk mega fotka chcemy więcej " "Wow, szacun za artyzm i odwagę! Pewnie dlugo trwa przygotowanie sie do takiej sesji :) Piękna!" "Wow... Genialne... Gdzie można zobaczyć więcej takich zdjęć z tej sesji?"-...

Przeczytaj
Styl życia Ma 83 lata, a wygląda o 20 lat młodziej. Oto babcia Kim Kardashian
Myślałyście, że znacie już całą rodzinę Kardashianów? A co z babcią Kim, Kourtney i Khloe? Nazywa się Mary Jo Campbell i właśnie wystąpiła w kampanii reklamowej kosmetyków swojej wnuczki.

Cała rodzina Kardashianów właściwie codziennie wyskakuje z lodówki, ale okazuje się, że należy do niej osoba, o której wcale nie jest tak głośno. Mowa o babci Kim - Mary Jo Campbell, którą wnuczki nazywają po prostu M.J. Babcia co prawda czasami pojawia się w show "Keeping up with the Kardashians", ale zazwyczaj unika obecności w mediach. Na potrzeby promocji nowego produktu marki KKW Beauty , Mary Jo Campbell wystąpiła w kampanii reklamowej razem z Kim i Kris. Kim Kardashian promuje obecnie zestawy korektorów do twarzy , które mają zawierać składniki odmładzające - to właśnie dlatego celebrytka do promocji zaprosiła matkę i babcię. Post udostępniony przez KKWBEAUTY (@kkwbeauty) Mar 13, 2018 o 7:12 PDT Jak wygląda babcia Kim Kardashian? Babcia Kim Kardashian ma 83 lata, ale trzeba przyznać, że nie wygląda na swój wiek. Mary Jo Campbell tak naprawdę ma ciemne włosy, ale na potrzeby sesji KKW Beauty założyła blond perukę, która nadała jej młodzieńczego wyglądu. Post udostępniony przez KKWBEAUTY (@kkwbeauty) Mar 14, 2018 o 8:59 PDT Trzeba przyznać, że bez mocnego makijażu oraz nowoczesnej fryzury i... prawdopodobnie poprawek graficznych babcia Kim nie wygląda już tak niewiarygodnie młodo. Poniżej zobaczycie jej zdjęcie w bardziej naturalnej odsłonie: Post udostępniony przez Kim Kardashian West (@kimkardashian) Maj 10, 2015 o 1:00 PDT Zobacz także: Kim Kardashian wyjawiła sekret swojej pięknej cery. Chodzi o gadżet, który kupicie w Polsce

Przeczytaj
Styl życia Szwedzkiej modelce grożono za występ w reklamie. Co tak bardzo oburzyło odbiorców?
Arvida Byström na długo zapamięta udział w tej kampanii reklamowej. Takiego hejtu i gróźb na pewno się nie spodziewała. Czy naprawdę przesadziła? Czy jednak nie jesteśmy otwarci na naturalność?
Milena Majak
październik 09, 2017

Coraz więcej marek promuje naturalną stronę kobiecości . Nie zawsze spotyka się to jednak z uznaniem. Ta reklama wzbudziła mieszane uczucia i sprawiła, że występująca w niej modelka została obrzucona bardzo obraźliwymi i wręcz wulgarnymi komentarzami . Kampania adidas originals z Arvidą Byström Popularna marka sportowa pokazała niedawno najnowszą, globalną kampanię reklamową z kolekcją na sezon jesień-zima 2017/2018 . Spot miał skupiać uwagę przede wszystkim na autentyczności oraz  "Ikonach jutra" (to też nazwa kampanii), czyli modelkach, artystach oraz sportowcach. Adidas originals stworzył tę reklamę, aby na nowo zdefiniować piękno. Zarówno marka, jak i występująca w niej modelka spotkali się z falą hejtu ... To dość dobry przykład na to, że standardy w świecie mody ulegają znacznej zmianie. Dość spora część społeczeństwa jest za tym, aby publikować nieretuszowane zdjęcia . Mimo to sytuacja z reklamą adidasa pokazuje, że nie do końca akceptujemy takie praktyki. Kontrowersyjne wideo marki wywołało ogromną burzę w sieci.  Zobacz także:   Zbyt atrakcyjna, by pracować z dziećmi? Przedszkolanka straciła pracę z powodu... Instagrama Szwedzka modelka  Arvida Byström jest ogromną zwolenniczką niedepilowania się . Jest reprezentantką ruchu "no shave" i walczy o równość oraz tolerancję płci. W reklamie adidasa pozowała w białej sukience, różowym t-shircie oraz pastelowych butach z wysokimi skarpetkami. Tym samym odsłoniła owłosione nogi . Zobacz także:  Wydała prawie 200 tysięcy zł, by wyglądać jak... Melania Trump. Udało się? Pod filmikiem w serwisie YouTube pojawiło się mnóstwo niezbyt pochlebnych, a wręcz obraźliwych komentarzy, które uderzały bezpośrednio w Arvidę. Po tym incydencie Byström opublikowała na swoim Instagramie zdjęcie, pod którym napisała: Moje zdjęcie z kampanii adidas originals superstar spotkało...

Przeczytaj