klub recenzentki wizaz klub recenzentki wizaz Wejdź
Imax
Moda

Najmodniejsze kolory - trendy jesień-zima 2015/16

Jesienno-zimowa paleta barw to dominacja mocnych kolorów, spośród których na pierwszy plan wysuwa się intensywna czerwień. Zastanawiacie się jakie pozostałe kolory będą modne jesienią? Zobaczcie nasz raport z wybiegów.
Ewelina Błeszyńska
sierpień 19, 2015
Największe skandale i wpadki w „Top Model”. Pamiętacie „macanki” Wolińskiego czy głośny „ustawiony finał”?

Trendy jesień-zima 2015/16: najmodniejsze kolory

Czerwień

trendy jesień zima 2015

Czerwony to bezapelacyjnie numer 1 na sezon jesień-zima 2015/16. Krwista, intensywna, soczysta czerwień gościła na wybiegach zdecydowanie częściej niż jakikolwiek inny kolor (wyjątkiem może być jedynie czerń). Czerwień w nadchodzącym sezonie będzie dobrym wyborem w każdej wariacji – sprawdzą się przyciągające wzrok czerwone płaszcze, eleganckie sukienki lub szpilki, a także czerwony total look. Nasz wybór? Zachwycająca wieczorowa sukienka w stylu Elie Saab.

Kobalt i granat

trendy jesień zima 2015

Choć elektryzujący kobalt i stonowany granat zdecydowanie pojawiały się na wybiegach najczęściej, jesienią tak naprawdę możemy wybierać spośród wszystkich odcieni niebieskiego. Na wybiegach pojawiał się w wielu różnych wersjach - od żywego turkusu u Prady i Gucciego, po zimowy błękit z kolekcji Louis Vuitton, a także głęboki morski z propozycji domu mody Elisabetta Franchi. My, tej jesieni polecamy wybrać granat, który może być ciekawą alternatywą dla klasycznej czerni.

Beż i karmel

trendy jesień zima 2015

Różnorodne interpretacje na temat beżu to kolejny hit jesienno-zimowych kolekcji. Camel, miedź, karmel, cappuccino czy nawet czekoladowy brąz najczęściej pojawiały się na okryciach wierzchnich wykonanych ze skóry. Dobrym wyborem będą także beżowe i jasnobrązowe dodatki – torebki kufry, plecaki w stylu vintage lub botki na masywnym obcasie.

Szmaragd

trendy jesień zima 2015

Ciemny szmaragd w nieco mrocznej wersji to typowo jesienno-zimowy kolor, na który zdecydowanie warto postawić. To świetny kolor na wieczór, który wzmocni dodatek czerni i złotej biżuterii. Szmaragd doskonale pasuje do brunetek, dziewczyn o kasztanowym kolorze włosów, a także niektórych blondynek. Warto także wspomnieć od innym odcieniu zieleni, który także pojawił się na wielu wybiegowych sylwetkach – mowa tu o kolorze khaki, czyli doskonałej bazie do militarnych stylizacji.

Złoto

trendy jesień zima 2015

Na większości jesienno-zimowych kolekcji królował przepych, wystawność oraz bogactwo. Przejawiały się one głównie w barokowych zdobieniach oraz wykorzystaniu metalicznych tkanin. W wielu kolekcjach pojawił się motyw złota – zarówno w postaci wstawek lub dodatków, jak i ubrań w całości wykonanych z wykwintnego, złotego materiału. Złota, cekinowa sukienka to idealny wybór na zimową imprezę, warto jednak pokusić się o przemycenie złota do codziennych stylizacji. Metaliczna złota spódnica w połączeniu z białą koszulą i stonowanymi dodatkami na pewno nie będzie wyglądać niestosownie.

Chłodna biel

trendy jesień zima 2015

Modna w wiosenno-letnim sezonie biel pozostanie z nami także jesienią i zimą, jednak w nieco innej wersji. Jasne sukienki z koronkami zastąpią białe swetry o grubym splocie, szale oraz klasyczne sukienki w kolorze zimowej bieli lub kości słoniowej. Bardzo modne będą także białe futra, które pojawiły się m.in. u Stelli McCartney czy w kolekcji Just Cavalli.

Pomarańcz

trendy jesień zima 2015

Skoro podczas tygodni mody królowały mocne barwy nie mogło wśród nich zabraknąć pomarańczowego. Modny będzie szczególnie ten w intensywnej, soczystej wersji jak w propozycjach domów mody Balmain, Fendi, Gucci czy Dior. Obok pomarańczu często występował także żywy żółty w jesiennym wydaniu.

Czy któryś z tych kolorów znajdzie się jesienią w Waszych szafach?

Komentarze
materiały PR
Moda Pokaz mody Allegro - zobacz relację z imprezy!
Allegro pokazuje, co znaczy hasło #mamswójstyl! W środę 23 marca 2016 w Domu Towarowym Bracia Jabłkowscy w Warszawie odbył się wyjątkowy pokaz mody, podczas którego w roli projektantów wystąpili zwycięzcy konkursu wybrani przez modowych ekspertów.
Materiał partnera
kwiecień 01, 2016

W ramach kampanii „Ty masz swój styl, my mamy całą resztę” użytkownicy Allegro zostali zaproszeni do udziału w konkursie, w którym do wygrania był własny pokaz mody. Piątka zwycięzców, których stylizacje stworzone z produktów dostępnych w serwisie zostały wybrane przez jury, podczas środowego pokazu wystąpiła w roli projektantów mody Allegro.  Zestawy przygotowane przez uczestników oceniali modowi eksperci - popularni blogerzy: Kamil Pawelski (Ekskluzywny Menel) i Paula Jagodzińska (Beauty.Fashion.Shopping). Stylizacje zwycięzców zaprezentowali profesjonalni modele, m.in. zwycięzcy programu TOP MODEL Osi Ugonoh i Radek Pestka. Na evencie pojawiły się znane fanki mody i trendów - Marcelina Zawadzka i Ada Fijał. Całość wydarzenia dzięki streamingowi live można było oglądać bez wychodzenia z domu. Dla tych, którzy przegapili pokaz materiał z relacji na żywo dostępny jest na profilu Allegro na portalu Facebook.  Wyjątkowy pokaz mody zorganizowano w ramach nowej kampanii Allegro, która zwraca uwagę na bogactwo i różnorodność oferty serwisu. Komunikacja bazuje na założeniu, że każdy ma swój indywidualny styl, który definiują ulubione, charakterystyczne produkty. Dzięki Strefie Marek Allegro użytkownicy mogą uzupełniać swoje stylizacje o markowe ubrania i dodatki dostępne w serwisie i tworzyć tym samym niepowtarzalne zestawy w swoim stylu!   Za pomysł i realizację kampanii odpowiada Agencja 180 Heartbeats/Jv.M i f25. materiał sponsorowany

Przeczytaj
Anja Rubik
materiały PR
Styl życia Magazyn VIVA! MODA w nowej odsłonie
Gwiazdy otworzą szafy, redaktorzy zabiorą na światowe wybiegi, a uroda przestanie mieć przed czytelniczkami jakiekolwiek tajemnice. Luksusowy magazyn o modzie i trendach VIVA! MODA już 7 marca ukaże się w nowej odsłonie. Od najnowszego wydania zmieni swój wygląd, a modzie będą towarzyszyć rubryki poświęcone kulturze i stylowi życia.
Magdalena Borucińska
marzec 07, 2016

Filarem kwartalnika pozostanie oczywiście moda. Redaktorzy zaglądają do szaf przedstawicieli polskiej i światowej mody i poznają ulubione butiki bywalczyń czerwonego dywanu. W pierwszym numerze VIVA! MODY tajemnice swojej garderoby zdradza jedna z najlepiej ubranych Polek, Sara Boruc. Na stronach magazynu poznamy także ulubione butiki Hanny Lis i Joanny Przetakiewicz i dowiemy się, gdzie bywają podczas wizyt w stolicach mody. Przed czytelniczkami odsłoni się również jedna z wiodących polskich projektantek Lidia Kalita, która zaprosiła redakcję do swojego domu. Czym byłoby kompendium mody bez wskazówek na temat trendów obowiązujących wiosną? VIVA! MODA pokazuje, jakie kolory, wzory i akcesoria opanują niebawem europejskie ulice. Magazynu nie opanuje jednak moda uliczna, ponieważ Agnieszka Ścibior, dyrektor kreatywna tytułu, przygotowała reportaż z Paris Fashion Week 2016, w którym relacjonuje pokazy największych projektantów i przedstawia bogaty świat haute couture. Pod jej czujnym okiem powstała również sesja okładkowa Anji Rubik, która przed obiektywem aparatu stanęła w słonecznym Los Angeles. - Tworząc dla Was VIVĘ! MODĘ, wyobrażałyśmy sobie, co zrobicie po jej lekturze - piszą Agnieszka Ścibior oraz Katarzyna Przybyszewska, redaktor naczelna magazynu. Kompendium wiedzy o modowych trendach uzupełniają unikalnie zilustrowane ekskluzywne materiały urodowe oraz artykuły poświęcone egzotycznym podróżom. Na 244 stronach magazynu nie zabraknie ponadto felietonów, które dla VIVA! MODY przygotowali m.in. Jolanta Czaja, redaktor kreatywna dwutygodnika VIVA!, Patrycja Matysiak, stylistka raportująca z Paryża, dziennikarz Wojciech Warzecha oraz fotografka Anna Bloda. Dla fanów rodzimych projektantów wisienką na torcie będą prowokujące zdjęcia „Król jest nagi”, gdzie VIVA! MODA rozbiera polskich projektantów. Zmianom, poza zawartością, uległ layout oraz logo magazynu. Ich...

Przeczytaj
Moda Rozenek-Majdan w swetrze za prawie 4 tysiące. Identyczny znajdziecie w Zarze za 89 zł
Małgorzata Rozenek-Majdan kupiła modny sweter z guzikami od Balmain. Gdzie kupić podobny taniej? Odpowiedź jest prosta - udaj się do Zary!
Ewelina Błeszyńska
grudzień 07, 2018

Małgorzata Rozenek-Majdan w swojej garderobie ma wiele ubrań od najlepszych domów mody, ale nie unika również sieciówek. Ostatnio jednak zdecydowanie częściej na Instagramie pokazuje się w rzeczach pochodzących z kolekcji najlepszych domów mody. W swojej ostatniej stylizacji gwiazda miała na sobie głównie ubrania i akcesoria od Balmain . Naszą uwagę w szczególności zwrócił sweter ze złotymi guzikami, za który Rozenek-Majdan musiała zapłacić prawie 4 tysiące złotych. Balmain - około 3700 zł Rozenek-Majdan w swetrze Balmain Sweter gwiazdy wpadł wam w oko? Jego cena jest zaporowa, ale... bardzo podobny kupicie w  Zarze ! Hiszpańska sieciówka w swojej jesienno-zimowej kolekcji ma prawie identyczne swetry z półgolfem i złotymi guzikami za jedyne 89,90 złotych. Co ciekawe ma on dość dobry skład, bo w ponad 60 procentach wykonany jest z wiskozy. Jak wygląda to w przypadku Balmain? Cóż, w sweterku na próżno szukać wełny, za to w składzie jest bawełna i elastan. Zara - 89,90 zł Co myślicie o swetrze z Zary? Naszym zdaniem jest równie ładny, a cena sweterka Balmain jest moooocno wywindowana ;) Zobacz także: Małgorzata Rozenek-Majdan w spodniach z Zary. To najmodniejszy wzór zimy!

Przeczytaj
Moda Wygląda jak worek na śmieci, a kosztuje 2 tysiące zł. Ta koszula to hit internetu
Balenciaga jest niezawodna w tworzeniu ubrań, które szybko stają się hitami internetu. Tym razem internauci śmieją się z koszuli, która wygląda jak worek na śmieci.

Balenciaga z pewnością wiedzie prym w tworzeniu modowych absurdów , czyli ubrań tanich w produkcji, a sprzedawanych w absurdalnie wysokich cenach. Dom mody zasłynął nieprawdopodobnie drogą torebką wzorowanej na tej dostępnej w Ikei, a ostatnim hitem Balenciagi była gumka do włosów typu scrunchie, którą sprzedawano za 800 złotych. Co prawda była wykonana ze skóry naturalnej, ale jej wysoką cenę tłumaczył raczej wielki napis "Balenciaga". Tym razem dom mody jest na ustach wszystkich za sprawą koszuli, która wygląda jak... wykonana z worka na śmieci. Dosłownie. Koszula Balenciaga wykonana z worka na śmieci? Koszula kultowej marki prowadzonej przez słynnego Demnę Gvasalię, od worka na śmieci różni się wielkim napisem "Balenciaga" z przodu i na plecach, a także ceną - za plastikową koszulę musimy zapłacić bowiem ok. 2 tysiące złotych. Choć jest brzydka i pewnie także wyjątkowo niekomfortowa, możemy się spodziewać, że znajdzie się cała rzesza chętnych - Balenciaga to obecnie jedna z najmodniejszych marek, a do trendów powróciła moda na logomanię. Kupiłybyście taką koszulę, nawet jakby kosztowała grosze? Zobacz także: Z działki na... wybiegi - czy te buty staną się modowym hitem?

Przeczytaj