kosmetyki vichy
Wyniki testu
equalibra
Chcę testować
sanelle
Chcę testować
seysso
Wyniki testu
aa
Chcę testować
kosmetyki iwostin
Wyniki testu
kosmetyki glov
Chcę testować
kosmetyki aa
Wyniki testu
kosmetyki nivea
Laureaci
kosmetyki bourjois
Laureaci
kosmetyki eucerin
Laureaci
kosmetyki miss sporty
Wyniki testu
kosmetyki biotherm
Laureaci
kosmetyki seysso
Wyniki testu
kosmetyki avene
Laureaci
kosmetyki cerave
Laureaci
krem avon
Laureaci
Vichy Neovadiol
Laureaci
krem la roche-posay
Laureaci
kosmetyki ziaja
Laureaci
Zakupy w Pepco
mat. prasowe
Moda

PEPCO – sklep, który łączy Europejki

Choć poszczególne kraje różnią się kulturą i zwyczajami, to jednak Europejki wiele łączy, zwłaszcza w obszarze zakupów. Doskonale wiedzą o tym pracownicy PEPCO!

Pepco to wywodząca się z Polski sieć sklepów, obecna w jedenastu europejskich krajach, która już za chwilę pojawi się także we Włoszech i w Serbii. Kto, jak często i dlaczego robi tam zakupy?

Aktywna zawodowo, przywiązana do rodziny

W PEPCO najczęściej kupują kobiety. Stanowią 86% wszystkich klientów, a wartość ta na poszczególnych rynkach różni się nieznacznie. Co ciekawe najwyższa w Europie jest w Polsce i wynosi 90%. Większość klientek (2/3) jest aktywna zawodowo, 87% korzysta na co dzień ze smartfona, a prawie połowa wychowuje co najmniej jedno dziecko. Dzięki dogodnej lokalizacji sklepów, co trzeci klient chodzi do PEPCO na piechotę.

Bycie blisko naszych klientów to dla nas priorytet od momentu otwarcia pierwszego sklepu w 2004 roku. Chcemy wiedzieć, kim są i dlaczego lubią i kupują w PEPCO. Dzięki temu, że stale prowadzimy różnego rodzaju badania, rozumiemy ich potrzeby i aspiracje, w skutek czego możemy lepiej na nie odpowiadać i ulepszać swoją ofertę. To, co przede wszystkim łączy nasze klientki w Polsce i na wszystkich rynkach to prorodzinność, zaradność, otwartość i umiejętność organizacji swojego czasu. – mówi Kasia Wilczewska, kierownik ds. komunikacji korporacyjnej PEPCO.

Atrakcyjne ceny i szeroka oferta

Sklepy PEPCO to obecnie jeden z pierwszych zakupowych wyborów w Polsce, co potwierdziło globalne badanie YouGov BrandIndex. A 2/3 klientów wraca po kolejne zakupy, średnio prawie 4 razy w ciągu miesiąca.

Co przyciąga klientów do sklepów sieci? Przede wszystkim atrakcyjne, niskie ceny (63% odpowiedzi). Potwierdziły to również badania na zagranicznych rynkach. Większość klientów z Rumunii, Węgier, Słowacji, Czech czy Chorwacji stara się oszczędzać pieniądze i dlatego rozsądne ceny produktów to jeden z ich priorytetów. Inne zalety to szeroka oferta (43%) i dostępność różnych kategorii produktów w jednym miejscu (23%).

Pepco
mat. prasowe

Co kraj, to obyczaj

Choć wiele aspektów i cech łączy Klientki PEPCO w Europie, to jednak można zauważyć pewne różnice, choćby w obszarze podejścia do zakupów. Klienci nowych rynków, na których działa PEPCO np. w Bułgarii, na Litwie, Łotwie czy w Estonii, robią zakupy dla przyjemności, w związku z tym rzadziej mają jasno określony cel zakupów. W Polsce, na Słowacji i Słowenii wygląda to trochę inaczej. Około 50% klientów wie co konkretnie planuje kupić, idąc do sklepu.

Mimo drobnych różnic kulturowych produkty z oferty PEPCO cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem tak w Polsce, jak i za granicą. Nasza marka cały czas się rozwija i już teraz mogę z dużą radością powiedzieć, że jesienią otworzymy pierwsze sklepy we Włoszech, a potem w Serbii. Będzie to nasz trzynasty rynek, obok Słowacji, Czech, Estonii, Litwy, Łotwy, Węgier, Polski, Słowenii, Chorwacji, Rumunii i Bułgarii. W kolejnych latach planujemy każdego roku wchodzić na jeden nowy rynek. Oznacza to, że w przyszłości liczba nowych sklepów PEPCO otwieranych każdego roku wzrośnie z 300 do 500. – komentuje Marcin Stańko, dyrektor operacyjny w regionie CEE i członek zarządu PEPCO.

Na podstawie badania Shopper Study 2019 Agencji 4P

Źródło: mat.pras.

jak będą otwarte sklepy Biedronka podczas lockdownu
iStock
Newsy
W związku z epidemią koronawirusa i nowym lockdownem 400 sklepów sieci Biedronka będzie pracować przez całą dobę!
Nie tylko w wybranych Biedronkach zakupy będzie można robić przez całą dobę, ale też wydłuży się czas pracy innych sklepów sieci. Wszystko po to, by nowe obostrzenia wprowadzone przez rząd były jak najmniej uciążliwe dla klientów.

Każdego dnia coraz więcej Polaków zakaża się SARS-CoV-2 i  kolejna narodowa kwarantanna jest coraz bardziej prawdopodobna . Jak dotąd, w związku z nasileniem epidemii koronawirusa, rząd zdecydował się wprowadzić ograniczenia , które pamiętamy z wiosny tego roku: zakazano organizacji wesel, uczniowie szkół wyższych, ponadpodstawowych i podstawowych wrócili do nauki zdalnej, zamknięto baseny, siłownie i lokale gastronomiczne. Jednak  obostrzenia związane z epidemią koronawirusa najbardziej uderzyły w placówki handlowe i ich klientów . Część sieci sklepów postanowiła zareagować na nie wydłużając swoje godziny pracy. Całodobowe zakupy w Biedronce Wprowadzenie godzin zakupów dla seniorów oraz ograniczenie ilości osób, które mogą przebywać na terenie sklepu oznacza powrót kolejek. Żeby oszczędzić swoim klientom dyskomfortu związanego z czekaniem na możliwość wejścia do sklepu, właściciel Biedronki zdecydował, że aż 400 sklepów sieci w całej Polsce będzie otwarte przez całą dobę . A 2300 Biedronek będzie otwartych co najmniej do godz. 23.  Zaznaczamy, że w związku z panującą sytuacją godziny pracy poszczególnych sklepów mogą ulec zmianie. Informacja o zmianach widoczna jest na drzwiach każdej placówki, a także na stronie  www.biedronka.pl/sklepy . Funkcjonujemy z zachowaniem limitu jednego klienta na każde 15 metrów kwadratowych powierzchni sklepu , zgodnie z obowiązującymi przepisami – czytamy w oświadczeniu Biura Prasowego sieci Biedronka.  Całodobowo otwartych będzie też 16 sklepów sieci Kaufland oraz wybrane sklepy Lidl.  Zobacz także:  Czy będzie zakaz spotkań w Boże Narodzenie? Premier nie pozostawia złudzeń!

W tym roku nie będzie Black Friday?!
iStock
Newsy
W tym roku nie będzie Black Friday?! Ekonomiści zapowiadają, że ten scenariusz sprawdzi się niemal na 100 procent
Black Friday to ulubiony dzień w roku wszystkich łowców promocji i doskonały moment na zakup świątecznych prezentów w niższych cenach. Jak jednak zapowiadają eksperci, w tym roku wielkie święto zakupów może się nie odbyć! A wszystko przez... koronawirusa!

Czy w tym roku zamiast Black Friday będziemy mieć... Black November? Jak donosi "Dziennik Polski" jest to bardzo prawdopodobne! Z powodu pandemii koronawirusa, trudnej sytuacji przedsiębiorców i ze względu na konieczność unikania tłumów podczas zakupów, tak właśnie może się stać. Sprawdźcie szczegóły!  W tym roku nie będzie Black Friday?! Black Friday to uwielbiane święto osób, które kochają robić zakupy w dobrych cenach. Wyprzedażowe szaleństwo ruszy już lada chwila i wszystko wskazuje na to, że może zacząć się znacznie szybciej niż wszyscy myśleliśmy. Wiele osób planuje duże zakupy właśnie w listopadzie, aby skorzystać z gigantycznych promocji. Do tej pory Black Friday zazwyczaj trwał tylko jeden dzień , a niektóre sklepy przedłużały wyprzedaże jeszcze na weekend.  Jednak w tym roku możemy doświadczyć nowego zjawiska, czyli... Black November. Jak wiadomo trwająca pandemia koronawirusa powoduje, że musimy ściśle przestrzegać wszystkich rygorów sanitarnych. Częste mycie rąk, dystans, maseczki, unikanie gromadzenia się to tylko niektóre wytyczne, do których trzeba się stosować. Każdy, kto chociaż raz był w galerii handlowej podczas Black Friday doskonale wie, że przestrzeganie takich zaleceń byłoby niemożliwe.  Zobacz także: Trendy na jesień 2020 – jakie ubrania oraz dodatki będą modne w tym sezonie?  Dlatego jak informuje "Dziennik Polski" bardzo m ożliwe jest, że w tym roku promocje potrwają przez cały listopad! Zapewne będziemy mogli skorzystać z wyprzedaży nie tylko w sklepach stacjonarnych, ale także online, co w obecnej sytuacji wydaje się być najbezpieczniejszym rozwiązaniem. Jak dodaje "Dziennik Polski" przedłużenie zakupowego szaleństwa niewątpliwie wynika również z obecnej sytuacji...

iStock
Moda
Nowe informacje na temat daty otwarcia pierwszego Primarka w Polsce. To niedługo!
W Warszawie powstanie pierwszy sklep sieci Primark - to już pewne. Niepewne są za to informacje dotyczące jego otwarcia. Według najnowszych doniesień debiut sieci w Polsce będzie miał miejsce już za kilka miesięcy.

Debiut sieci sklepów Primark na polskim rynku budzi niemałe emocje. Kilka miesięcy temu oficjalnie potwierdzono, że gigant branży odzieżowej otworzy w 2019 roku pierwsze salony w Polsce . Oficjalnie potwierdzono także, że pierwszy sklep Primarka powstać ma w budowanej właśnie Galerii Młociny na warszawskich Bielanach (nieoficjalnie wymienia się także Kraków). Flagowy sklep z szyldem Primark w Warszawie ma mieć ogromną powierzchnię 7 tys. m2. Kiedy będzie w nim można zrobić zakupy? Primark w Galerii Młociny - kiedy otwarcie Na ten moment nie można jeszcze mówić o oficjalnych datach otwarcia flagowego sklepu Primarka w Polsce , ale do tej pory w mediach pojawiała się data "lato 2019". Jednak według nieoficjalnych informacji podawanych przez portal warszawa.naszemiasto.pl pierwszy sklep zostanie otwarty w Galerii Młociny prawdopodobnie po wakacjach. Sklep na Bielanach znajdzie się w nowej galerii, która powstaje przy dworcu Młociny. Z nieoficjalnych informacji wynika, że Primark otworzy się dopiero po wakacjach . Wkrótce zacznie aranżować swój sklep - informuje portal warszawa.naszemiasto.pl. Docelowo w Polsce mają powstać cztery sklepy z logo Primarka. Sieć na tle innych marek wyróżnia się bardzo niskimi cenami ubrań, dodatków, a także kosmetyków, które nawiązują do aktualnych trendów. Ze względu na niskie ceny, nie można oczekiwać wysokiej jakości, choć bardzo często nie odbiega ona od niektórych sieciówek dostępnych w Polsce. Prawdopodobnie już za około pół roku będziemy mogły się przekonać, czy warto tam robić zakupy. Zobacz także: W Mango trwa międzysezonowa wyprzedaż! Co warto kupić?

W Lidlu rusza Black Friday i Black Week. Promocje aż do -80 procent!
Newsy
W tym roku Black Friday będzie tylko online? Grozi nam zamknięcie galerii handlowych?
Black Friday 2020 wypada 27 listopada, ale święto wyprzedaży w dobie koronawirusa może wyglądać inaczej niż dotychczas.

Black Friday 2020 to okazja do supertanich zakupów, na którą czeka wielu Polaków. W tym roku jednak mogą zmienić się jego zasady. Wszystko przez panującą pandemię. Przede wszystkim firmy i sieciówki planują wydłużenie promocji na cały weekend, a nawet tydzień, czyli tzw. Black Week. Okazuje się, że Black Friday 2020 może przenieść się całkowicie do internetu . Według nieoficjalnych informacji rząd planuje wprowadzenie kolejnych obostrzeń, a jednym z nich ma być zamknięcie galerii handlowych. To oznacza, że w tym roku szukanie wyjątkowych okazji na wyprzedażach w sklepach stacjonarnych stanie się niemożliwe! Zobaczcie także:   Karolina Pisarek w muszkieterkach Deezee. To hit na jesień i zimę Black Friday 2020 będzie jedynie online? Według nieoficjalnych informacji podanych przez "Super Express" rząd planuje zamknąć galerie i centra handlowe, podobnie jak miało to miejsce wiosną przy pierwszej fali epidemii koronawirusa. Obecnie sytuacja jest dużo poważniejsza, a ilość zakażeń nadal jest niepokojąca. Według informacji tabloidu to w piątek ma zapaść decyzja o zamknięciu sieci handlowych. To może być szczególnie dotkliwe ze względu na zbliżający się okres przedświąteczny, w którym właściciele sklepów notują duże zyski.  Zobaczcie także:   Godzina policyjna w Polsce? Rząd planuje nowe obostrzenia Jeśli rząd faktycznie podejmie decyzję o zamknięciu galerii handlowych, Black Friday 2020 przeniesie się całkowicie do internetu. Sklepy online i sieciówki już się na to przygotowują i nie tylko szykują specjalne okazje na 27 listopada, ale chcą wydłużyć promocje. Wiele sklepów dołącza do akcji Black November i przez cały listopad przygotowuje superokazje dla swoich klientów.  Jak widać, pandemia zmieniła...

Nasze akcje
hot trendy seysso
Pielęgnacja
Przyjemna rutyna pielęgnacyjna. Dlaczego to takie ważne? 
Partner
hot trendy seysso
Pielęgnacja
Szczoteczka soniczna Seysso ma aż 5 końcówek! A jak działa? Zobacz!
Partner
hot trendy seysso
Pielęgnacja
Pewność siebie - co na nią wpływa?
Partner
hot trendy seysso
Pielęgnacja
Piękna i… zabiegana! Czy bycie zadbaną w dobie wszechobecnego pośpiechu jest możliwe?
Partner
Polecane
Najnowsze
Wybrane dla Ciebie
suche włosy
Fryzury
Suche włosy - przyczyny przesuszania i proste rady, jak o nie dbać!
Laura Osakowicz Milena Majak
Blizny na twarzy po trądziku
Pielęgnacja
Blizny po trądziku – jak się ich pozbyć? Najlepsze preparaty i zabiegi
Małgorzata Przybyłowicz-Nowak
modny warkocz francuski
Fryzury
Warkocze - TOP 15 fryzur z warkoczami, które zapleciesz w ekspresowym tempie
Laura Osakowicz
Trendy w paznokciach 2022
Manicure
Modne paznokcie 2022: Trendy z Instagrama - TOP 17 stylizacji 
Laura Osakowicz Sylwia Przygoda
laminowanie rzęs w domu
Pielęgnacja
Laminowanie rzęs w domu – jak je wykonać i ile się utrzyma?
Agnieszka Mojsiej
fryzura z długich włosów
Fryzury
Fryzury z długich włosów, które zrobisz samodzielnie w 5 minut. TOP 15 inspiracji [Zdjęcia]
Aneta Zygmuntowicz
Paznokcie panterka
Manicure
Jak zrobić panterkę na paznokciach? TOP 15 inspiracji z Instagrama na paznokcie w panterkę
Aneta Zygmuntowicz Małgorzata Przybyłowicz-Nowak
Roller do twarzy
Pielęgnacja
Roller do twarzy – który wybrać i jak wykonywać nim masaż?
Marta Średnicka Małgorzata Przybyłowicz-Nowak
Mezoterapia twarzy
Pielęgnacja
Mezoterapia – na czym polega zabieg i jakie daje efekty?
Aneta Zygmuntowicz Małgorzata Przybyłowicz-Nowak
najlepsze diety odchudzające efekty
Styl życia
Najlepsze diety odchudzające 2022 - ranking U.S. News & World Report
Aneta Zygmuntowicz
Pomarańczowe paznokcie szpice
Manicure
Jak zrobić paznokcie szpice krok po kroku? TOP 15 inspiracji z Instagrama na najciekawsze wzory
Małgorzata Przybyłowicz-Nowak
Wypadanie włosów
Fryzury
Wypadanie włosów – przyczyny i skuteczne sposoby na nadmierną utratę włosów
Małgorzata Przybyłowicz-Nowak
Paznokcie ballerina
Manicure
Paznokcie ballerina – jak piłować? TOP 15 inspiracji z Instagrama na najciekawsze wzory
Małgorzata Przybyłowicz-Nowak
Paznokcie w kolorach złotym, różowym i czarnym
Manicure
Pomysły na paznokcie – 25 najciekawszych inspiracji z Instagrama na modny manicure
Małgorzata Przybyłowicz-Nowak
Ranking wcierek do włosów
Pielęgnacja
Najlepsze wcierki na porost włosów - ranking hitów włosomaniaczek z KWC
Dominika Zabost