Wejdź
Malgorzata socha twarzą Tous
Moda

Tous - misiowa biżuteria

Proszę Państwa, oto miś. Tak powinna się zaczynać opowieść o biżuteryjnej marce Tous. Słodki i niezwykle sympatyczny Tous Bear jest jej symbolem od ponad ćwierćwiecza. Ale historia Tous sięga blisko stu lat wstecz...
Katarzyna Tolak
styczeń 12, 2012

Jest rok 1920. Hiszpańskie małżeństwo, Tous Blavi i Teresa Ponsa otwiera mały warsztat zegarmistrzowski w Manresie koło Barcelony, z czasem przekształcając go w sklep z biżuterią. W roku 1961 firmę przejmuje syn założycieli, Savador Tous i wraz ze świeżo poślubioną żoną Rosą Oriol przekształca Tousa w dynamicznie rozwijającą się markę. Ich przedsiębiorczość i kreatywność nadają rodzinnemu biznesowi świeży powiew, owocujący projektem pierwszych niezwykle oryginalnych i świetnie sprzedających się produktów. 

Małgorzata Socha twarzą Tous

Ale zapytacie: skąd w wizerunku poważnej marki pojawia się miś? To właśnie "sprawka" Rosy, która tak wspomina swoje pierwsze spotkanie ze słynnym już dzisiaj misiem: "W czasie jednej z moich podróży zobaczyłam misia w oknie wystawowym i pomyślałam, że fajnie byłoby stworzyć biżuterię w jego kształcie. Wszystkim kojarzy się on z miłymi wspomnieniami z dzieciństwa. Taka biżuteria byłaby zabawna, magiczna i całkiem elegancka. Biżuteria związana jest z najważniejszymi chwilami życia każdego z nas." W ten sposób powstał Tous Bear, który od 1985 roku jest globalnym symbolem łagodności i miłości oraz znakiem rozpoznawczym marki. Znakiem, niosący ze sobą jak najlepsze intencje: aby dawać i otrzymywać.

Małgorzata Socha twarzą Tous

Dziś Tous to przede wszystkim unikalny, nowoczesny design i wysokiej jakości materiały. Biżuteria wykonana jest z 18-karatowego złota lub stali szlachetnej, zdobią ją diamenty i perły. Proces tworzenia misia to przygotowanie odpowiednich wymiarów, materiałów i wykończenia tak, aby skomponowane z nim dodatki stanowiły jedną całość. Misie wykonywane są ręcznie przez jubilerów z ponad 15-letnim doświadczeniem w warsztatach Tous w Barcelonie. Ale Tous to nie tylko biżuteria. Marka ma w ofercie również galanterię skórzaną, akcesoria, perfumy, zegarki, okulary, torebki, walizki, portfele, szale, koszulki damskie czy długopisy. Rocznie tworzy 32 kolekcje biżuterii, co dwa tygodnie oferując nowe wzory. Od roku 2011 twarzą Tous jest Jennifer Lopez, a polską ambasadorką – aktorka Małgorzata Socha.

Małgorzata Socha twarzą Tous

Tous posiada około 460 salonów na całym świecie (jest obecny w 45 krajach), z czego 160 w Hiszpanii. W 2004 roku marka otworzyła sklep nr 200. i wkroczyła do światowych stolic mody: Paryża i Nowego Jorku. W 2005 roku po raz pierwszy znalazła się w rankingu “Europe’s 500”, który jest listą 500 najlepiej rozwijających się firm. W roku 2009 Tous pojawił się w Polsce, w Bonarka City Center w Krakowie, rok później otwarto salony w Starym Browarze w Poznaniu oraz w Silesii City Center w Katowicach. W 2011 - w warszawskiej Galerii Mokotów oraz w łódzkiej Manufakturze.

logo Tous

Komentarze
Moda Kochasz boho? Ta biżuteria idealnie podkreśli Twój styl i osobowość – załóż ją w Święta
Wielkimi krokami zbliżają się Święta i Sylwester, a więc okres, kiedy każda kobieta pragnie czuć się wyjątkowo i wyglądać olśniewająco. Jak zaakcentować swój własny styl, a przy okazji zrobić wrażenie na zgromadzonej wokół wigilijnego stołu rodzinie oraz przyjaciołach, z którymi powitamy Nowy Rok? Diabeł tkwi w szczegółach, dlatego warto pamiętać o dobraniu odpowiedniej biżuterii, która nada charakteru naszej stylizacji.
Materiał partnera
grudzień 16, 2016

Biżuteria to jeden z dodatków, który nigdy nie wyjdzie z mody. Trendem, którym w tym sezonie inspirują się marki biżuteryjne jest bez wątpienia styl boho. Choć lato i sezon muzycznych festiwali już dawno za nami, na wybiegach i ulicach miast w dalszym ciągu obserwować możemy pociąg do looków w wersji hippie. Marka Mokobelle wypuściła właśnie nową linię biżuterii, która w sposób nieoczywisty łączy eklektyczny styl boho z minimalizmem. Kolekcja jesień-zima 2016/2017 stworzona została dla nowoczesnych kobiet, które śledzą aktualne trendy, a jednocześnie nie boją się bawić modą. Każdy produkt jest unikatowy i wykonany ręcznie z kamieni półszlachetnych, jedwabiu oraz czystego, oksydowanego lub pozłacanego srebra. W kolekcji ważną rolę odgrywa kolor. Naturalne, barwne kamienie i koraliki podkreślą urodę i osobowość każdej kobiety. Jednym z wiodących elementów linii jest motyw gwiazdek i księżyców, który zdobi minimalistyczne pierścionki, bransoletki oraz naszyjniki. Wyroby te z pewnością skradną serca zwolenniczek prostych form! Z kolei paniom preferującym biżuterię w wersji maxi Mokobelle proponuje między innymi efektowne wisiorki i chwosty, które stanowią stuprocentową kwintesencję stylu hippie. Na nową kolekcję Mokobelle składa się zdecydowany must have sezonu: uwielbiany przez kobiety na całym świecie chocker, który dostępny jest w wersji aksamitnej i zamszowej. Marka przygotowała kilka wyjątkowych wzorów, które będą doskonale pasować zarówno do świątecznych, jak i sylwestrowych kreacji. W ofercie znaleźć można także wiele modeli kolczyków. Dech w piersiach zapierają zwłaszcza te z naturalnych, ręcznie malowanych piór oraz w formie rozet z chwościkami w jesienno-zimowych barwach. Nowości pojawiły się również w linii Mokobelle Young. Łańcuszki i bransoletki w wersji bardzo...

Przeczytaj
Styl życia Wiosna w kapeluszu
Kiedy jesienią 2016 roku aksamit był okrzyknięty najmodniejszym materiałem sezonu, wiadomym było, że znajdzie się dla niego miejsce w kapeluszowych dodatkach. Wiosną - miękki, welurowy dotyk pozostaje w pracowni HatHat, zyskując rolę główną wśród materiałów wykorzystywanych do otoków. Czas na otwarcie sezonu Velvet – kolory morza.
Agata Olejniczak
marzec 10, 2017

Każda zmiana pór roku to wspaniały czas w modowych pracowniach. Zmieniają się formy, surowce i barwy. Projekty wychodzące z pracowni HatHat pokłoniły się kilka miesięcy temu kolorom ziemi, aby wiosną i latem rozwinąć niebieskie skrzydła. To wynik miłości do kolorów morza. Czasem lazurowych i kojących, innym razem groźnych i zielonych... A te, najbardziej nam znane? Granat Bałtyku, który spotyka się beżem piasku <3 To wszystko zostało przelane na projekty kapeluszowe – wciąż wierne formie klasycznej fedory, minimalistyczne w wyrazie i z charakterem nowowprowadzonego sposobu łączenia taśm – podwójnego nitowania na tyle głowy.  Marka HatHat, od 2011 roku kreowana jest przez kobietę dla kobiet. Lubimy być piękna, mamy swoje oczekiwania i bywamy zmienne… W odpowiedzi na te potrzeby w rodzinie HH znalazły się kapelusze tak słodkie, jak bezowe desery, którymi w nieskończoność możemy się cieszyć, bez obaw o talię. W tym sezonie HH zwraca uwagę na  męskie nakrycia głowy o sportowej sylwetce Dadzą one partnerom stylowych pań możliwość eleganckiego, lecz nadal luźnego sposobu interpretacji mody.    

Przeczytaj
Moda Czy to koniec słynnego DeeZee? Sklep z butami przejmuje popularny gigant
Czy DeeZee zniknie z Polski? Takie obawy pojawiły się wśród fanów marki niedługo po tym, jak okazało się, że większość udziałów w spółce przejął obuwniczy gigant.
Milena Majak
lipiec 05, 2018

DeeZee kochają nie tylko blogerki, ale również gwiazdy. Szczególną sympatią do marki pała Małgorzata Rozenek-Majdan , która niejednokrotnie była widziana w sandałkach z tego sklepu czy trampkach. Czy dalsza kariera DeeZee w Polsce stoi pod znakiem zapytania? Post udostępniony przez DeeZee.pl (@deezeeshoes) Lip 3, 2018 o 6:30 PDT CCC przejmuje udziały w DeeZee.pl DeeZee działa na polskim rynku obuwniczym już od 2005 roku. I chyba większość z nas pamięta, jak szybko ten sklep online zaczął cieszyć się sporą popularnością - nawet w czasach kiedy nie istniał Instagram (powstał w 2010 roku). Blogerki modowe sprawiły, że DeeZee osiągnęło ogromny sukces i w tej chwili jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych sklepów w Polsce. Zobacz także: Tych butów także nie wolno nosić księżnej Meghan. Wszystko przez królową Tym bardziej zaskoczyła nas decyzja o sprzedaniu ponad połowy udziałów. Okazuje się, że  51 procent udziałów w spółce obejmie CCC . Obuwniczy gigant zapowiada jednak, że plany na najbliższe pięć lat są jeszcze bardziej ambitne , co niektórch (z oczywistych względów) może martwić. Wszystkie zmiany podyktowane są oczywiście dynamicznie rozwijającym się rynkiem. W ramach podpisanej umowy CCC zasili kapitałowo DeeZee kwotą 13 mln zł i w zamian obejmie ponad 51 proc. udziałów w biznesie spółki. Jednocześnie strony ustaliły warunki dalszego stopniowego zwiększania udziałów CCC, potencjalnie aż do 100 proc. w ciągu najbliższych 5 lat - napisano w komunikacie spółki. Zasilenie konta DeeZee tak dużym kapitałem pomoże rozszerzyć asortyment. W planach jest również wzrost sprzedaży.  Co w tym czasie będzie działo się z DeeZee ?  DeeZee dla nas to przede wszystkim jeszcze lepszy kontakt ze światem młodszego pokolenia klientek (wiek 15-24). Pozwoli nam skokowo zwiększyć zakres oferty w modnym produkcie skierowanym do tej grupy, a...

Przeczytaj
Moda Skarpetki z pomysłem! MOZZ SOCKS pod choinkę i nie tylko
Produkowane w Polsce, cudownie kolorowe i bardzo oryginalne. MOZZ Socks to propozycja dla wymagających klientów i doskonały pomysł na prezent.
Natalia Kędra
grudzień 12, 2018

Firma powstała w 2004 roku w Krakowie i przez lata zajmowała się sprzedażą rajstop, pończoch i skarpetek produkowanych we włoskich fabrykach. Później narodził się koncept MOZZ SOCKS - znając potrzeby klientów, firma rozpoczęła własną produkcję skarpetek bawełnianych - kolorowych i wzorzystych. Za marką stoi nieskrępowana kreatywność i pełna kontrola nad kolekcją złożoną z unikatowych modeli . MOZZ łączy światowe trendy z lokalnymi akcentami, a w ofercie znajdziecie wszystko, czego dusza zapragnie - od najmodniejszych neonów, przez urocze wzorki, aż po świąteczne motywy (mikołajki, pierniki, bałwanki). Skarpetki MOZZ są produkowane w Polsce, przy użyciu najwyższej jakości przędzy czesanej i nowoczesnego parku maszynowego. Gwarantuje to produkcję najwyższej jakości . Marka zachowuje przy tym umiarkowane ceny - za stopki zapłacicie 14,90 zł, a za wzorzyste skarpety i ciepłe podkolanówki - tylko 19,90 zł. Wyświetl ten post na Instagramie. Post udostępniony przez MOZZ (@mozz_official) Paź 27, 2018 o 1:38 PDT W związku z dużą ilością pomysłów, kolekcja marki jest szeroka oraz stale wzbogacana o nowe modele, co jest niewątpliwie jednym z największych atutów MOZZ SOCKS.  Skarpetki MOZZ znajdziesz na www.mozz.com.pl oraz stacjonarnie w Krakowie (Galeria Krakowska, Bonarka City Center, Galeria Bronowice, Galeria Kazimierz, Centrum Serenada) i w Warszawie (Złote Tarasy).

Przeczytaj

Nasze akcje