klub recenzentki wizaz klub recenzentki wizaz Wejdź
Moda

Wow, Beth Ditto wzięła udział w nowej kampanii Zalando! O co chodzi?

Wokalistka Gossip namawia kobiety, żeby walczyły z tym, co je ogranicza i odważyły wyrażać swoje ja.
Materiał partnera
marzec 25, 2018

Na zdjęciu od lewej: Alexandra Wester, Sonia Ben Ammar, Hanne Gaby Odiele i Beth Ditto. 

Kochamy Beth Ditto, a za udział w tej kampanii kochamy ją jeszcze bardziej! Piosenkarka razem z trzema innymi ambasadorkami promuje nową akcję Zalando „Ja. Bez ograniczeń.” Razem z nią w projekcie wzięły udział Sonia Ben Ammar, Alexandra Wester i Hanne Gaby Odiele.

Moda i styl pozwalają wyrazić siebie

Zalando nie mogło wybrać lepiej – każda z czterech ambasadorek marki inspiruje tysiące kobiet na świecie. Każda z nich jest absolutnie wyjątkowa, ale jedno je łączy: żadna nie boi się wyrażać siebie – nawet jeśli miałoby się to spotkać z brakiem akceptacji u innych. Dla nich najważniejsza jest szczerość i bycie w zgodzie z samą sobą. 

Beth Ditto jest idolką kobiet, które mają problem z zaakceptowaniem samych siebie. Jej nadwaga nigdy nie była dla niej źródłem kompleksów, czego dowodem mogą być koncertowe stylizacje wokalistki: pin-upowe sukienki, cekinowe bluzki z dekoltem albo superobcisłe kombinezony. Ze względu na swoją orientację seksualną została obwołana ikoną ruchu LGBT, ale sama odżegnuje się od tego określenia, mówiąc:

– Nie czuję się ikoną. Po prostu czuję się homoseksualna albo jestem queer i mam szczęście, że urodziłam się w czasach, gdy jest to o wiele łatwiejsze niż kiedyś. Przestało to być tematem tabu, różne branże zmieniają się, w tym sztuka, telewizja, muzyka – a to daje ludziom szeroki dostęp do kultury queer. Jestem bardzo szczęśliwa, że mogę być tego częścią.

Zapytana o stosunek do mody, podkreśla, że od mody ważniejszy jest własny styl i przekonuje:

– W modzie reprezentuj siebie i tylko siebie. Internet dał ludziom możliwość pokazywania sobie nawzajem strojów, swojego wyglądu i wspierania się. Mówię im: jeśli uważacie, że nikt was nie reprezentuje, sami się reprezentujcie. Stwórzcie społeczność. Niech nie wszystko kręci się wokół głównych trendów w modzie. Nie pozwólcie sobie wmówić, co macie robić. Róbcie wszystko po swojemu.

Drugą ambasadorką  nowej kampanii Zalando jest Hanne Gaby Odiele – holenderska modelka, która chodziła na wybiegach m.in. Chanel, Givenchy i Prady. Otwarcie mówi, że jest osobą interseksualną i głośno mówi, że ze względu na to musiała w dzieciństwie znosić traumatyczne zabiegi medyczne. Teraz, jako dorosła kobieta działa na rzecz osób interseksualnych, aby w naszych czasach nie musiały być poddawane okaleczającym zabiegom. Jednocześnie mówi, że to właśnie akceptacja jej interseksualności pomogła jej odnaleźć indywidualny styl: 

– Moda to wyraz kreatywności i odzwierciedlenie teraźniejszości. Myślę, że świat mody pomógł mi bardzo zaakceptować siebie taką, jaka jestem – mówi.

Dwie pozostałe ambasadorki to Alexandra Westerm, znana niemiecka lekkoatletka i złota medalistka Niemiec w skoku w dal, i Sonia Ben Ammar, francuska piosenkarka i modelka. 

Zalando stawia na indywidualny styl

Nowa kampania „Ja. Bez ograniczeń.”, wyraża filozofię Zalando, według której jednymi z najważniejszych wartości są indywidualność i różnorodność, a moda i styl powinny służyć nam do wyrażania samych siebie. W ramach kampanii powstała seria filmików, w których wszystkie cztery ambasadorki dzielą się swoimi historiami i zachęcają do wyrażania własnych osobowości.

Efekty zobaczymy nie tylko na stronie Zalando, lecz także na Instagramie i Facebooku – śledźcie z nami hasztagi #MeUnlimited oraz #FashionUnlimited!

materiał sponsorowany

Komentarze
materiały PR
Makijaż Bądź piękna – zawsze! Odkryj sekret gwiazd i Noble Lashes!
Zmorą każdej kobiety jest czas, jaki musi spędzić nad porannym makijażem. Nowoczesna kobieta, która jest aktywna zawodowo i dba o swoje zdrowie - biega, pływa, chodzi na siłownię – dlatego musi nakładać makijaż wielokrotnie w ciągu dnia. A gdyby tak można było wyglądać pięknie przez całą dobę, nie martwiąc się rozmytym makijażem? Gdybyśmy mogły pływać w morzu, biegać w deszczu i wychodzić z sali fitness zalane potem nie kłopocząc się o stan makijażu? Niemożliwe? A jednak.
Materiał partnera
sierpień 17, 2015

Noble Lashes wraz z Joanną Jabłczyńską, aktorką znaną z udziału w popularnych filmach i serialach, udowadniają, że kobieta może wyglądać pięknie w każdej sytuacji. Zawód aktorki wymaga od Joanny aby zawsze wyglądała zjawisko, nawet poza planem filmowym. Czyhający w pobliżu paparazzi nie przepuszczą żadnej okazji, aby sfotografować znaną osobę bez make-upu. Los chciał, że pasją Joanny już od wczesnych lat był sport. Aktorka uprawia kolarstwo górskie, biega w maratonach oraz pływa. W jednym z kolorowych czasopism pojawiło się ostatnio zdjęcie przedstawiające Joannę po tym, jak pokonała triatlon. Skrajnie wyczerpana, ale zadowolona z siebie spoglądała z uśmiechem w obiektyw kamery. Jej włosy targał wiatr i deszcz, z czoła ściekały krople wody. Pomimo braku makijażu wyglądała jednak olśniewająco, jak gdyby odgrywała właśnie scenę w filmie. Jak to możliwe? Za sprawą wyjątkowego spojrzenia, w którym było coś magicznego. Oczy, najważniejszy element kobiecego piękna rozświetlały jej zmęczoną twarz. Sprawiały, że pomimo zmęczenia promieniała. Mimo wyczerpania jej spojrzenie było żywe i pełne energii, zachwycało i wabiło. Było zalotne i kokieteryjne. W czym tkwi jej sekret? Odpowiedzią są rzęsy Noble Lashes . Nic nie stanowi lepszej oprawy oczu niż wachlarz długich, gęstych rzęs. Potrafią one odmienić całą twarz wprost nie do poznania. Dzięki nim spojrzenie każdej kobiety może nabrać wyjątkowego, zalotnego charakteru, pod wpływem którego ugnie się każdy mężczyzna. Piękno i komfort  „Naszym rzęsom niestraszna jest żadna pogoda ani żadna aktywność fizyczna. Joanna Jabłczyńska sukcesywnie tego dowodzi, uprawiając kolarstwo górskie, pływając i biegając w każdych, nawet ekstremalnie niesprzyjających warunkach.” mówi przedstawiciel Noble Lashes i ma rację, bo wybierając Joannę Jabłczyńską na ambasadorkę marki firma dowiodła tego w...

Przeczytaj
materiały PR
Styl życia Do Rio jadą nie tylko sportowcy, ale też ich najwierniejsi kibice - mamy!
Podczas tegorocznej edycji kampanii "Dziękuję Ci Mamo" firma Procter & Gamble aktywnie wspiera uczestników Igrzysk Olimpijskich w Rio, zwracając uwagę na rolę, jaką w ich życiu i drodze do sukcesu odgrywają ich mamy. Sprawdźcie, jak wyglądają działania marki i zobaczcie poruszający spot promujący kampanię!
Materiał partnera
sierpień 18, 2016

Kampania “Dziękuję Ci Mamo” przeprowadzona w ramach Igrzysk Olimpijskich Rio 2016 jest kontynuacją projektu Procter & Gamble, który w oryginalny sposób prezentuje się jako partner Igrzysk – firma, która „z dumą wspiera mamy”. Podkreśla kluczową rolę mamy w drodze każdego sportowca na olimpijski szczyt . W projekt doceniający wszystkie polskie mamy zaangażowali się  kolarka Maja Włoszczowska oraz pływak Radosław Kawęcki – uczestnicy walki o medale w trakcie Igrzysk Olimpijskich Rio 2016 . Filmy  nakręcone na potrzeby poprzednich kampanii P&G związanych z Igrzyskami Olimpijskimi, „Pick Them Back Up”, „Kids” i „Best Job”, zdobyły uznanie krytyków i należą do najczęściej oglądanych spotów olimpijskich w historii. Najnowszy, tegoroczny spot zatytułowany „Strong” stanowi kontynuację tej formy narracji, ukazując z nowej perspektywy decydującą rolę, jaką mamy odgrywają w życiu swoich dzieci . „Strong” został nakręcony przez hollywoodzkiego reżysera Jeffa Nicholsa, który niedawno wyreżyserował m.in. głośny film „Midnight Special”.  Zgłębia prostą ludzką prawdę: odwaga, którą matki wykazują się każdego dnia, objawia się w najważniejszych chwilach życia ich dzieci. Siła i rola matki jest bardzo ważnym elementem w życiu ambasadorów polskiej edycji kampanii „Dziękuję Ci Mamo”: Mai Włoszczowskiej, srebrnej medalistki Igrzysk Olimpijskich Pekin 2008, wielokrotnej mistrzyni i wicemistrzyni Europy w kolarstwie górskim, oraz jej mamy Ewy Włoszczowskiej. „Ogromnie ważne jest dla mnie wsparcie mojej mamy i cieszę się, że będzie mi ona towarzyszyć w trakcie zmagań o medal na Igrzyskach Olimpijskich Rio 2016. Kiedy cztery lata temu, uległam kontuzji to mama dała mi wsparcie i pomogła znaleźć siłę do jeszcze cięższej pracy nad sobą i swoimi słabościami. Pomogła mi zrozumieć, że wszystko, co przytrafia nam...

Przeczytaj
reebok
materiały PR
Styl życia Nowa kampania Reebok Be More Human
Marka Reebok stawia przed światem śmiałe wyzwanie przedstawiając swoją nową, w pełni zintegrowaną kampanię marketingową – „Be More Human”, stanowiącą kontynuację misji mającej na celu zmianę postrzegania oraz doświadczania aktywności fizycznej przez ludzi.
Katarzyna Mordalska
luty 10, 2015

“Be More Human” to coś więcej niż tylko kampania czy slogan – to wezwanie, aby w pełni wykorzystywać swój potencjał. Ten unikalny punkt widzenia został zawarty w nowym symbolu marki – Reebok Delta. Jego trzy boki oznaczają trzy wymiary zmiany, jaką niesie ze sobą aktywny styl życia – fizyczną, psychiczną i społeczną. W świecie napędzanym technologią, marka Reebok oddaje cześć zwykłym ludziom, którzy zwracają się ku swojej cielesności, aby móc prowadzić lepsze, pełniejsze i mniej skupione na sobie życie. Dla tych jednostek fitness nie jest wyłącznie aktywnością fizyczną – jest czymś, co usprawnia nie tylko ich ciało, ale i całe ich życie. Poprzez fitness stają się oni lepszymi rodzicami, lepszymi szefami, lepszymi nauczycielami, lepszymi parterami oraz ogólnie lepszymi, silniejszymi wersjami samych siebie. “Reebok wierzy, że ciągłe stawianie przed sobą nowych wyzwań i testowanie swoich ograniczeń sprawia, że zyskujemy moc, aby zmieniać samych siebie nie tylko w sferze fizycznej, ale również w sferze psychicznej i społecznej”, powiedział Matt O’Toole, Reebok Brand President. “Przyjmując taki styl życia, dołączasz do społeczności ludzi zjednoczonych we wspólnym celu, jakim jest chęć bycia lepszą wersją samego siebie. Jesteśmy pewni, że pokonując kolejne granice przekształcamy nie tylko swoje ciało – przekształcamy całe swoje życie.” Stworzony przez markę film „Freak Show”, dostępny pod adresem www.reebok.com/bemorehuman, ukazuje, że fitness może być naprawdę wymagający, chociaż wciąż niezrozumiały dla wielu osób. To niezwykle intensywny tryb życia, zmuszający do prawdziwego poświęcenia. “Freak Show” jest celebracją tych, którzy dzięki fitnessowi stają się jeszcze lepszymi osobami niż są to sobie w stanie wyobrazić. Jest też wyzwaniem dla tych, którzy dopiero mają się zwrócić ku hasłu “Be More...

Przeczytaj
Amy Schumer rozpoczęła terapię in vitro. Tego zdjęcia jej fani nie zapomną
Styl życia Amy Schumer rozpoczęła terapię in vitro. Tego zdjęcia jej fani nie zapomną
Znana amerykańska aktorka pokazała, jak bolesna może być walka o dziecko. Amy Schumer chce zajść w druga ciążę dzieki terapii in vitro. Fotografia posiniaczonego brzucha może szokować.
Milena Majak
styczeń 13, 2020

Amy Schumer udowadnia, że macierzyństwo nie zawsze jest radosne i nie boi się pokazać, jak trudna bywa walka o zajście w ciążę. Aktorka specjalizuje się w stand-upie, a na scenie mówi otwarcie i ze szczegółami o wszystkich trudnych, wstydliwych sprawach . Tak samo jak teraz, gdy próbuje zajść w drugą ciążę z pomocą zabiegu in vitro. Na jej Instagramie pojawiło się szokujące zdjęcie , ukazujące bliznę po cesarskim cięciu oraz siniaki po nowych zastrzykach hormonalnych . Trzeba przyznać, że widok jest dość nieprzyjemny... Wyświetl ten post na Instagramie. Post udostępniony przez @amyschumer Sty 9, 2020 o 1:24 PST Amy Schumer pokazała zmasakrowany brzuch Kontrowersyjna, wulgarna , ale z ogromnym dystansem do siebie - tak jest właśnie Amy Schumer. Mimo że w niczym nie przypomina amerykańskiej gwiazdy, ludzie ją pokochali. Jest prawdziwa w tym co robi, a to w obecnych czasach liczy się dla niektórych bardziej niż kolejne zera na koncie. Dlatego tak otwarcie dzieli się życiem prywatnym . W połowie 2019 roku urodziła pierwsze dziecko. Razem z mężem zdecydowali, że chcą jak najszybciej powiększyć rodzinę . Amy ma 38 lat i obawia się, że z wiekiem zajście w ciążę może być coraz trudniejsze. Naturalne zajście w ciążę niestety nie wchodzi w przypadku gwiazdy w grę. Niezbędne było rozpoczęcie procedury in vitro .  Mam za sobą tydzień terapii in vitro, jestem zmęczoną i czuję się naprawdę kiepsko pod względem emocjonalnym. Jeśli ktokolwiek przez to przechodził, macie jakieś rady i chcecie się tym ze mną podzielić, czekam. Mój numer znajdziecie w bio. Zamrażamy moje jajeczka i próbujemy znaleźć sposób na to, co zrobić, aby Gene miał rodzeństwo - napisała na Instagramie Amy Schumer. Mimo że wiek przy staraniu się o dziecko ma kluczowe znaczenie, Amy ma szansę...

Przeczytaj