klub recenzentki wizaz klub recenzentki wizaz Wejdź
Moda

Zamiast ideału - niedoskonałości! Odważna kampania bieliźnianej marki

To zdecydowanie jedna z najbardziej oryginalnych kampanii ostatnich miesięcy. Bieliźniana marka "Lonely" zamiast ukrywać niedoskonałości ciała, stawia na ich eksponowanie. Z jakim skutkiem? Zobaczcie zdjęcia.

Kilka miesięcy temu marka &Other Stories wzbudziła duże kontrowersje kampanią, w której nie użyto Photoshopa. Odważne zdjęcia szeroko omawiano w mediach, ale w porównaniu z tym, co właśnie zaprezentowała nowozelandzka marka "Lonely", teraz wydają się one niezwykle subtelne.

Ida Nowakowska z mężem wybrali już imię dla dziecka? "Nie chcemy zrobić krzywdy dzidziusiowi"

Kampania bielizny "Lonely"

Kampania bieliźnianej marki "Lonely" zrywa z prezentowaniem idealnych ciał i w sposób skrajny promuje niedoskonałości. Modelkami, które widzimy na zdjęciach zostały dwie dziewczyny, które wygrały konkurs organizowany przez markę. Paloma Elsesser i Arvida Bystrom reprezentują dwa, zupełnie różne typy sylwetek. Jedna to modelka plus-size, druga przez wiele lat borykała się z anoreksją.

Kampania bez Photoshopa

Do obróbki zdjęć nie użyto Photoshopa, aby modelki wyglądały jak najbardziej naturalnie. Na fotografiach widzimy więc wiele niedoskonałości - pieprzyki, fałdki, nieogolone pachy, cellulit czy rozstępy. Wszystkie zdjęcia znajdziecie w naszej galerii.

Co sądzicie o takich kampaniach?

zdjęcia: materiały prasowe

1 z 5

Kampania bielizny "Lonely"

Kampania bielizny
2 z 5

Kampania bielizny "Lonely"

Kampania bielizny
3 z 5

Kampania bielizny "Lonely"

Kampania bielizny
4 z 5

Kampania bielizny "Lonely"

Kampania bielizny
5 z 5

Kampania bielizny "Lonely"

Kampania bielizny
Komentarze