
Kilka miesięcy temu marka &Other Stories wzbudziła duże kontrowersje kampanią, w której nie użyto Photoshopa. Odważne zdjęcia szeroko omawiano w mediach, ale w porównaniu z tym, co właśnie zaprezentowała nowozelandzka marka "Lonely", teraz wydają się one niezwykle subtelne.
Kampania bielizny "Lonely"
Kampania bieliźnianej marki "Lonely" zrywa z prezentowaniem idealnych ciał i w sposób skrajny promuje niedoskonałości. Modelkami, które widzimy na zdjęciach zostały dwie dziewczyny, które wygrały konkurs organizowany przez markę. Paloma Elsesser i Arvida Bystrom reprezentują dwa, zupełnie różne typy sylwetek. Jedna to modelka plus-size, druga przez wiele lat borykała się z anoreksją.
Kampania bez Photoshopa
Do obróbki zdjęć nie użyto Photoshopa, aby modelki wyglądały jak najbardziej naturalnie. Na fotografiach widzimy więc wiele niedoskonałości - pieprzyki, fałdki, nieogolone pachy, cellulit czy rozstępy. Wszystkie zdjęcia znajdziecie w naszej galerii.
Co sądzicie o takich kampaniach?
zdjęcia: materiały prasowe

Kampania bielizny "Lonely"

Kampania bielizny "Lonely"

Kampania bielizny "Lonely"

Kampania bielizny "Lonely"
