klub recenzentki wizaz klub recenzentki wizaz Wejdź
ZARA - całe życie źle wymawiałaś tę nazwę!
Moda

ZARA - całe życie źle wymawiałaś tę nazwę!

ZARA to sieciówka legenda. Ekscentryczny założyciel, rekordowe zyski, niecodzienne podejście do reklamy i miliony fanów na całym świecie. Okazuje się, że prosta nazwa marki wcale nie jest taka prosta... Zobaczcie video, które udowadnia, że od zawsze wymawiamy tę nazwę niewłaściwie!
Anna Jastrzębska
luty 03, 2016

Kilku redaktorów z zespołu portalu refinery29.com odwiedziło siedzibę marki ZARA w prowincji A Coruña w północno-zachodniej Hiszpanii. Wizyta stała się pretekstem do zadania zasadniczego pytania - jak właściwie wymawia się nazwę marki?!

Z pomocą przyszła przedstawicielka marki, dzięki której powstało video umieszczone na Instagramie:

I think I nailed it.

Film zamieszczony przez użytkownika RACHEL BESSER (@rachelbesser)

Okazuje się, że ze względu na dialekt, którego używa się w A Coruña, nazwa marki brzmi jak "Tsada", fonetycznie "dzah-dah". Video wywołało wiele kontrowersji - również wśród samych Hiszpanów, którzy zaczęli się spierać o poprawną wymowę nazwy.

Nie wiemy jak Wy, ale my chyba jednak pozostaniemy przy "swojsko" brzmiącej ZARZE... :)

Komentarze
Logo See Bloggers
Styl życia 1500 twórców internetowych pojawi się na gdyńskim See Bloggers
1500 uczestników, najciekawsi prelegenci i przedstawiciele czołowych marek w Polsce pojawią się 22 i 23 lipca w Gdyni na festiwalu See Bloggers, największym wydarzeniu dla twórców internetowych w Polsce. Zaplanowane warsztaty i prelekcje prowadzić będą najpopularniejsi eksperci i influencerzy.

12 stref edukacyjnych 1500 uczestników, w tym twórcy internetowi, blogerzy i vlogerzy, spotka się 22 i 23 lipca w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym w Gdyni. Nadchodząca, piąta edycja See Bloggers to 12 stref tematycznych, warsztaty, panele dyskusyjne i prelekcje. – Z każdą kolejna edycją See Bloggers podnosimy poprzeczkę. W tym roku przygotowaliśmy atrakcje dla twórców internetowych, w tym warsztaty i spotkania w ramach 12 stref od gotowania przez design i parenting, aż po gaming i motoryzację – mówi Jakub Zając, jeden z organizatorów See Bloggers i współautor bloga fashionable.com.pl – kładziemy również bardzo duży nacisk na rozwój kanałów YouTube i promowanie treści video – dodaje Jakub Zając. Od bloga do Snapchata Twórczość internetowa nie ogranicza się tylko do pisania bloga lub nagrywania vloga na YouTube. Podczas See Bloggers spotkają się osoby prowadzące popularne profile na Snapchacie, Instagramie, Facebooku czy Twitterze. Influencerzy będą mieli szansę poznania wielu kanałów dotarcia do odbiorców, sposobów, w jaki funkcjonują, i budowania społeczności. Organizatorzy i prelegenci podczas warsztatów i wykładów pokażą, jaką wartość niesie za sobą różnicowanie treści i włączenie video. Uczestnicy tym samym poszerzą wiedzę i odnajdą inspirację do wzmacniania swojej osobistej marki.  Nowy wymiar relacji z influencerami Jubileuszowa edycja festiwalu dla twórców internetowych jest również szansą dla blogerów, vlogerów i influencerów na spotkanie się z przedstawicielami firm. Dzięki “szybkim randkom” możliwe będzie nawiązanie relacji z influencerami, a w rezultacie stałej współpracy korzystnej dla obu stron. To nowe rozwiązanie, które odpowiada na szybko rosnące znaczenie influencer marketingu. – Od co najmniej roku obserwujemy zmiany w trendach marketingowych. Odbiorcy coraz częściej poszukują rekomendacji u liderów opinii i twórców...

Przeczytaj
Fryzury Ta kobieta nie spodziewała się, że fryzjer zdecyduje się na tak drastyczne cięcie... Efekt? Powalający!
Czasem prosta zmiana może przynieść zaskakujący efekt - zobaczcie metamorfozę Christal, która zaufała fryzjerowi i... opłaciło się :)
Agata Kufel
styczeń 30, 2017

Czasem prosta zmiana może okazać się przełomowa dla poprawy naszego wyglądu oraz samopoczucia . Najlepszym dowodem jest historia Christal , która pewnego dnia zapragnęła odmiany. Razem z córką udała się do salonu fryzjerskiego , gdzie oddała się w ręce popularnego stylisty włosów, Christophera Hopkinsa , który przeprowadza metamorfozy fryzur zwyczajnych kobiet. Christal postanowiła zdać się na wyczucie eksperta i pozwoliła, by zrobił z jej włosami to, co uzna za stosowne . Szybko okazało się, że to była bardzo dobra decyzja . Christopher zdecydował o radykalnym skróceniu długich włosów kobiety - obciął kosmyki i odważnie wycieniował całą fryzurę . Po skończonej metamorfozie Christal wygląda jak inna osoba - same zobaczcie! Źródło zdjęcia: YouTube Zarówno Christal, jak i jej córka zachwyciły się przemianą - patrząc, o ile młodziej i radośniej wygląda kobieta dzięki nowej fryzurze i delikatnemu makijażowi , możemy tylko potwierdzić, że nas też ta zmiana zachwyca. Przebieg całej metamorfozy możecie obejrzeć na poniższym video: Historia Christal to dowód na to, że warto decydować się na zmiany wizerunku niezależnie od wieku - czasem nie trzeba wiele, by odkryć nową, lepszą wersję samej siebie :) Jak wam się podoba ta metamorfoza? Zobacz też: Jamie Dornan zmienił fryzurę! Gdzie się podział nasz przystojny Christian Grey... Źródło zdjęcia głównego: YouTube

Przeczytaj
klapki z ccc to hit na lato 2020
Moda Te buty z CCC uwielbiają blogerki. Będą hitem lata 2020
Modne buty na lato 2020? Odpowiedź jest prosta - klapki na niskim obcasie. Piękne i stylowe znajdziecie w CCC.
Ewelina Błeszyńska
kwiecień 07, 2020

Klapki na obcasie z kwadratową podeszwą były już bardzo popularne latem 2019, a wszystko wskazuje na to, że i w tym sezonie będą najbardziej pożądanym modelem letnich butów. Za sukcesem takich butów stoi włoski dom mody Bottega Veneta . Daniel Lee zaprojektował klapki z kwadratową podeszwą, które natychmiast zaczęły nosić wszystkie influencerki. Podobne modele szybko pojawiły się w kolekcjach popularnych sieciówek. Znajdziemy je m.in. w Zarze, Mango czy CCC. Wyświetl ten post na Instagramie. Post udostępniony przez BOTTEGA VENETA by Daniel Lee (@newbottega) Sty 6, 2020 o 6:16 PST Zobacz także:  W Zarze trwa duża wyprzedaż. Supermodną sukienkę kupicie za... 25 złotych! Klapki z CCC hit na lato 2020 W ofercie marki Gino Rossi (dostępna m.in. na stronach EObuwie czy CCC) znajdziemy klapki na niskim obcasie typu kaczuszka bardzo podobne do tych z kolekcji Bottega Veneta. Są równie stylowe, ale... zdecydowanie tańsze. Skórzane klapki z kwadratową podeszwą na niskim obcasie Gino Rossi kosztują 259,99 zł. Buty są dostępne w trzech kolorach: beżowym, czekoladowym oraz czarnym. My jesteśmy w nich zakochane, a jeśli i wy podzielacie naszą miłość na pewno przyda wam się numer referencyjny butów: 119AL3952.  Wyświetl ten post na Instagramie. Post udostępniony przez CCC (@cccshoesbags) Mar 23, 2020 o 12:59 PDT Na zdjęciu: Gino Rossi - 259,99 zł Klapki z CCC w swojej kolekcji ma blogerka Jessica Mercedes-Kirchner i często wykorzystuje je w swoich stylizacjach. Jessica wybrała klapki w kolorze ciemnego brązu. Blogerka udowadnia, że eleganckie klapki na obcasie świetnie wyglądają z luźnymi częściami garderoby np. czapką z daszkiem oraz t-shirtem.  Wyświetl ten...

Przeczytaj
Makijaż Takiego makijażu rozświetlającego jeszcze nie widzieliście. Hit czy kit?
Kobiety uwielbiają mieć rozświetloną, ale nie błyszczącą twarz. Jedna z blogerek pokazuje, jak wygląda wykończenie makijażu z użyciem aż 7 kosmetyków rozświetlających.

Konturowanie od dawna bije rekordy popularności. Zaczęło się od twarzy, a potem temu makijażowi nie umknęły piersi, nogi, brzuch, a nawet stopy. Zobaczcie: Konturowanie stóp- kolejna partia ciała, która nie uniknęła makijażu . Teraz jednak jego miejsce powoli zajmuje strobing , czyli makijaż z efektem lampy błyskowej. Kobiety uwielbiają na zakończenie makijażu nałożyć odrobinę rozświetlacza , który dodaje skórze zdrowego, promiennego wyglądu i pięknie podkreśla kości, ale czy tak naprawdę kiedyś wam przyszło do głowy, aby ten kosmetyk nałożyć na całą twarz? Jeżeli właśnie zaczęłyście się zastanawiać, jak to mogłoby wyglądać, to już macie problem z głowy, bowiem 18-letnia blogerka urodowa , Mariya Lyubashevskaya zaprezentowała tutorial, na którym widzimy, jak nakłada rozświetlacz na każdą część twarzy. Oto efekty: N E W V I D E O (Link in BIO) Hey Guys, This video has been getting a lot of attention on facebook, twitter & Instagram so i decided to make an extended version of it for my YouTube channel! i really hope you guys like it and i hope i can trust you guys not to leave negativity anywhere on my channel this video is just for FUN and if you find this video oh so offensive then don't say anything at all! I just wanna also thank you guys for all the love and support you have shown me throughout my makeup journey! WE REACHED 2000 SUBSCRIBERS! I freaking love you guys! _______________________ http://www.youtube.com/mariyamakeup Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Mariya Lyubashevskaya (@mariya.ae) 24 Maj, 2016 o 12:57 PDT Używa do tego na przemian różnych preparatów, np. płynnego iluminatora marki NARS oraz Anastasia Beverly Hills, którymi stworzyła warstwy, które normalnie wykonujemy za pomocą podkładu i korektora. Jaki efekt osiągnęła? Jej twarz jest niebywale jasna, świecąca na złoty kolor. Rozświetlacze zastosowała także na...

Przeczytaj