klub recenzentki wizaz klub recenzentki wizaz Wejdź
gosia baczynska rossmnann
materiały PR
Moda

Zaskakująca współpraca - Gosia Baczyńska zaprojektowała kolekcję dla… Rossmanna!

Duet Paprocki&Brzozowski zaprojektował koce dla Biedronki, Robert Kupisz koszulki dla Empiku, torebki Wittchen sprzedawano w Lidlu – współprace czołowych projektantów i marek z sieciami dyskontów to nic nowego. Mimo to minikolekcja zaprojektowana przez Gosię Baczyńską dla Rossmanna wzbudziła niemałe zdumienie. Bo takiej współpracy z pewnością nikt się nie spodziewał.
Ewelina Błeszyńska
wrzesień 29, 2015

Czemu współpraca Gosi Baczyńskiej i Rossmanna wzbudziła aż tak duże zdziwienie? Przede wszystkim zaskakuje wybór sieci, która ma rozpowszechniać kolekcję – Rossmann jako czołowa drogeria nie jest kojarzony przecież z ubraniami, a po prostu z kosmetykami. Wydawać by się mogło, że brak przymierzalni, dużych luster i mała przestrzeń raczej wykluczają oferowanie ubrań.

Duże zdziwienie budzi też sama marka – Gosia Baczyńska, która jako jedyna Polska projektantka pokazuje swoje kolekcje w Paryżu, kojarzona jest raczej z luksusem niż modą dla mas.

Rossmann - wielka promocja na kosmetyki! Co warto kupić?

Gosia Baczyńska o kolekcji

Sama projektantka o współpracy opowiedziała w rozpowszechnianym przez drogerię Rossmann miesięczniku „Skarb”. W rozmowie z Agatą Młynarską mówiła:

Wszyscy myślą, że projektanci ubierają tylko gwiazdy. A przecież my ubieramy najróżniejsze kobiety. I bardzo znane i te "normalne". […]Cały czas mam na uwadze w jakim społeczeństwie żyjemy. Dlatego postanowiłam zrobić modę dla każdego, żeby była ponadczasowa, a nie na jeden sezon.

G by Baczyńska – kolekcja i ceny

Motto kolekcji Gosi Baczyńskiej dla Rossmanna brzmi - „Moda dla wszystkich kobiet niezależnie od wieku”. Na zdjęciach lookbookowych znalazły się trzy modelki, które reprezentują trzy różne pokolenia. Klasyczne ubrania i dodatki wchodzące w skład kolekcji istotnie pasują do kobiet w różnym wieku.

W kolekcji znajdziemy klasyczne bluzki, spodnie i spódnice z imitacji skóry oraz dodatki – torebki, paski, szale i rękawiczki. Na uwagę zasługują przede wszystkim t-shirty z motywem bijącego serca – motywu przewodniego kolekcji „I Feel Love” zaprezentowanej w Paryżu. Okazuje się więc, że promocyjne hasło #modadlawszystkich to nie tylko pusty slogan.

Ceny rozpoczynają od 19,99 za zdobione skarpety, a kończą na 149,99 za spodnie z efektem skóry. Zdjęcia wszystkich produktów wraz z opisem znajdziecie w naszej GALERII.

1 z 13

T-shirt - 79,99 zł

T-shirt - 79,99 zł
2 z 13

Tunika - 129,99 zł

Tunika - 129,99 zł
3 z 13

Spódnica - 99,99 zł

Spódnica - 99,99 zł
4 z 13

Kopertówka - 109,99 zł

Kopertówka - 109,99 zł
5 z 13

Spodnie - 149,99 zł

Spodnie - 149,99 zł
6 z 13

Bluzka - 119,99 zł

Bluzka - 119,99 zł
7 z 13

Rękawiczki - 39,99 zł

Rękawiczki - 39,99 zł
8 z 13

Torebki - 119,99 zł i 89,99 zł

Torebki - 119,99 zł i 89,99 zł
9 z 13

Szale - 119,99 zł, 109,99 zł i 69,99 zł

Szale - 119,99 zł, 109,99 zł i 69,99 zł
10 z 13

Czapka - 39,99 zł

Czapka - 39,99 zł
11 z 13

Torebki - 129,99 zł i 149,99 zł

Torebki - 129,99 zł i 149,99 zł
12 z 13

Cienki szal - 39,99 zł

Cienki szal - 39,99 zł
13 z 13

Pasek - 49,99 zł, Skarpetki - 19,99 zł

Pasek - 49,99 zł, Skarpetki - 19,99 zł
Komentarze