Vichy: polecana marka dermokosmetyczna

Tę francuską markę znają niemal wszyscy. Vichy już od 93 lat dba o naszą skórę i włosy. Nie bez powodu poleca ją około 70 000 dermatologów na całym świecie*!

Reklama

Mieliśmy ostatnio okazję pojawić się na evencie „V.I.C”, podczas którego dowiedzieliśmy się wielu interesujących ciekawostek od specjalistów i naukowców, a także poznaliśmy nowości od marki Vichy.

Na pierwszym planie przewijała się intensywna czerwień, a futurystyczna scenografia sprawiała, że odwiedzanie każdego elementu przygotowanych przez markę atrakcji było niesamowitym doświadczeniem.

1
mat. prasowe

Wydarzenie „V.I.C”: ogromna dawka wiedzy z zakresu holistycznego podejścia do zdrowia

Na wydarzeniu Vichy pojawili się goście z całego świata (z ponad 20 krajów). Event rozpoczęliśmy od wykładów dotyczących zintegrowanego zdrowia. Słuchaliśmy też ciekawostek na temat chorób skóry głowy, a także kwestii dermatologicznych oraz pielęgnacyjnych.

2
mat. prasowe

Podczas panelu „Integrative Talks” wypowiadali się znani eksperci i międzynarodowi goście specjalni. Ten edukacyjny wątek otworzył Globalny Prezes Vichy, Vincent Chauvière. Jak podkreślił, misją marki Vichy jest m.in. wspieranie w dążeniu do poprawy zdrowia skóry, niezależnie od etapu życia.

Paulina Andrycz, czyli Międzynarodowa Dyrektor Komunikacji Medycznej Vichy mająca polskie korzenie, opowiadała gościom o tym, jak marka Vichy realizuje misję w obszarze holistycznego podejścia do zdrowia.

Photo : Stephane Sby Balmy
Mat. prasowe

Kojarzycie profil @glucosegoddesl? Z pewnością! Jego autorka, czyli Jessie Inchauspé (słynna biochemiczka i autorka bestsellera Glucose Revolution) odpowiadała także na pytania dotyczące wpływu odżywiania się na stan skóry. Okazuje się, że jest on naprawdę duży.

Po tej ogromnej dawce merytorycznej wiedzy relaksowaliśmy się przy koktajlach kolagenowych, płynnie przechodząc do stref tematycznych. Jedna z nich dotyczyła kultowej gamy produktów do pielęgnacji skóry – Liftactiv Collagen Specialist. Ten nowy krem pod oczy to absolutny hit! Jego skuteczność gwarantuje m.in. pięcioprocentowy pro-kolagen kompleks. Działa na 5 oznak starzenia się skóry i ma lekką, kremową konsystencję, która jest przyjemna w aplikacji.

Photo : Stephane Sby Balmy
Mat. prasowe

Nie ukrywamy, że na tym evencie zachwyciło nas również nowoczesne narzędzie diagnostyczne, ScalpConsult Pro. To nieoceniona pomoc dla farmaceutów i dermatologów, która pozwoli skrupulatnie przeanalizować osiem najczęstszych problemów związanych z włosami i skórą głowy. Wesprze również specjalistów w diagnozowaniu i rekomendowaniu dopasowanych do konkretnych potrzeb produktów. Jego działanie opiera się na sztucznej inteligencji i gwarantuje aż 50-krotne przybliżenie oraz trzy różne tryby oświetlenia!

imgIgO1Y7-0d5d6ea
Mat. prasowe

Nie mogliśmy doczekać się, aż odwiedzimy strefę Vichy dedykowaną włosom. To właśnie w niej odkryliśmy przeciwłupieżową serię kosmetyków Dercos, które genialnie radzą sobie z łupieżem.

Photo : Stephane Sby Balmy
Mat. prasowe

Dzień zakończyliśmy na wieczornym evencie w kultowym paryskim lokalu, Les Bains. Tam, razem z partnerami marki Vichy, influencerami, przedstawicielami mediów, polskimi przedstawicielami ze świata medycyny oraz innymi gośćmi celebrowaliśmy nowy etap podejścia do zdrowia marki Vichy.

vichy

Na evencie „V.I.C” pojawiły się również polskie ambasadorki gamy Liftactiv B3 – Aleksandra Żebrowska oraz Liftactiv Collagen Specialist – Paulina Krupińska, a także influencerzy i osobowości medialne.

imgHfO2Ff-f3471e2
Mat. prasowe

* Badanie rynku dermokosmetyków przeprowadzone przez AplusA i partnerów, w okresie od stycznia 2023 do maja 2023, na grupie dermatologów w 34 krajach, reprezentujących 80% globalnego PKB.

Reklama

Materiał promocyjny marki Vichy.

Reklama
Reklama
Reklama