Reklama

Podczas Dnia Różowej Wstążki z bezpłatnego badania USG piersi w ciągu 4 godzin skorzystało aż 160 kobiet. Pozostałe uczestniczki mogły zasięgnąć porady lekarzy internistów i ginekologów, a także dietetyków i trenerów personalnych. O tym, że profilaktyczne badania piersi mogą uratować życie, przekonywały również Ambasadorki AVON – Małgorzata Kożuchowska i Patricia Kazadi.

Reklama

Kampania AVON kontra Rak Piersi

Fani mogli osobiście spotkać się z Gwiazdami, porozmawiać i zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie. Oprócz konsultacji w zakresie profilaktyki raka piersi i zdrowego trybu życia, uczestnicy mogli skorzystać z wielu atrakcji przygotowanych przez AVON i partnerów wydarzenia.

Reklama

Organizatorem Dnia Różowej Wstążki jest firma AVON Cosmetics Polska, która utożsamiana jest nie tylko z dbaniem o urodę, ale także z działaniami na rzecz rozwoju, bezpieczeństwa i właśnie zdrowia kobiet. Dlatego od 1998 r. AVON prowadzi w Polsce kampanię AVON kontra Rak Piersi. W jej ramach, w samym 2016 roku, 6500 kobiet skorzystało z badania USG piersi, a ponad 1000 uczniów szkół średnich wzięło udział w projekcie edukacyjnym #be first.
Partnerami kampanii są organizacje non-profit: Stowarzyszenie „Amazonki” Warszawa-Centrum i Fundacja Rak’n’Roll – Wygraj życie. Zobacz także: Makijaż w stylu Patricii Kazadi - zobacz te kolory!

Reklama
Reklama
Reklama

Nasze akcje

Polecane