klub recenzentki wizaz klub recenzentki wizaz Wejdź
Pielęgnacja

#CARINGISSHARING, czyli NIVEA dzieli się pielęgnacją!

Odwiedź relaksująco-energetyzującą strefę NIVEA na Open’er Festivalu!
Materiał partnera
czerwiec 27, 2017

W tym roku NIVEA pojawi się na Open’er Festivalu! Marka otworzy relaksująco-energetyzującą strefę dla wszystkich festiwalowiczów dostępną od 28 czerwca do 1 lipca. Na gości strefy CARING IS SHARING czekać będą niesamowite atrakcje!

W naszej strefie chcemy zadbać przede wszystkim o dobre samopoczucie uczestników festiwalu – dlatego zapewnimy im zaprojektowaną specjalnie na potrzeby festiwalu strefę pielęgnacji ciała, gdzie będą mogli zadbać o swoją skórę, włosy, odświeżyć się, a nawet zrelaksować w leżakowej strefie chill-out’u. Oprócz tego dla festiwalowiczów przewidzieliśmy wyjątkowe stylizacyjne aktywności – mówi Olga Kudryk, menadżer projektu.

NIVEA przygotowała różnorodne warsztaty: stylizowania fryzur, przerabiania koszulek w duchu odświeżania stylu, personalizowania i dekorowania opakowań kosmetyków NIVEA.

Nie zabraknie zwariowanych i widowiskowych konkursów! W duchu CARING IS SHARING NIVEA rozda 10 tysięcy festiwalowych zestawów z próbkami zmysłowych olejków w balsamie do pielęgnacji ciała oraz kosmetykami do mlecznej regeneracji włosów NIVEA HAIRMILK, a także 5 tysięcy dezodorantów w wariancie travel-size.

By utrwalić festiwalowe wspomnienia goście strefy będą mogli stworzyć personalizowane opakowanie Kremu NIVEA ze swoim zdjęciem! Dodatkowo, w strefie będzie można podzielić się też dobrymi emocjami, przeżyciami i wyjątkowymi chwilami. NIVEA będzie jedyną marką na Open’erze z okularami Snapchat Spectacles, które umożliwiają szybkie rejestrowanie 10 sekundowych filmików i ich udostępnianie. Ciekawostką jest kadr w kształcie okręgu – jak kultowe pudełko kremu NIVEA!

To będzie jeden z hitów naszej strefy! Dzielenie się swoimi emocjami i przeżyciami poprzez social media to drugie życie festiwalu i jego uczestników. Chcemy aby festiwalowicze Open’era mieli jeszcze więcej zabawy i możliwości dzielenia się wyjątkowymi emocjami towarzyszącymi im podczas wydarzenia – dodaje Olga Kudryk.

Na roztargnionych czekać będzie oczywiście strefa sprzedaży kosmetyczno-festiwalowych niezbędników.

materiały PR
Pielęgnacja Wypadanie, przerzedzanie, łojotok, łupież... Twoje włosy chcą Ci coś powiedzieć!
Każda z nas marzy o pięknych, grubych i lśniących włosach jak w reklamach. Wydajemy fortunę na upiększanie i zabiegi fryzjerskie: farbowanie, modelowanie, przedłużanie. Niestety często odpowiedzią włosów na fundowane im atrakcje jest wypadanie, osłabienie, łamliwość i kruchość. Dlaczego tak się dzieje i jak pielęgnować skórę głowy, aby włosy były naszą wizytówką przez długi czas?
Materiał partnera
listopad 09, 2016

Gdyby włosy potrafiły mówić, powiedziałyby nam, że ich jakość zależy od genów, kondycji naszego organizmu, diety, sposobu w jaki je pielęgnujemy i stanu skóry głowy. Na geny nie mamy wpływu, ale kondycja organizmu i sposoby pielęgnacji leżą już w naszej gestii. Po pierwsze: zdrowie Słuchajmy naszego organizmu - osłabienie czy wypadanie włosów to niekoniecznie efekt zabiegów upiększających. Często to jeden z pierwszych objawów różnych chorób organizmu, zaburzeń hormonalnych, złej diety lub długotrwałego stresu. Ważne, abyśmy nie bagatelizowali problemu, gdyż może to doprowadzić do zaostrzenia się zmian. Pierwszy krok to urozmaicenie diety o produkty z zawartością witamin z grupy  B, a także witaminy: A, C, E, H (biotyna) i D3. Pomogą również mikroelementy: cynk, miedź, selen, krzem, żelazo, które odgrywają istotną rolę w utrzymaniu prawidłowej kondycji włosów. Drugi krok to zadbanie o spokój, odpoczynek i regularny sen. Wszyscy potrzebujemy czasem chwili zatrzymania i relaksu. Dbajmy o siebie, a organizm odpłaci nam zdrowiem i witalnością. Jeśli to nie pomoże, należy wykonać podstawowe badania i zwrócić się do specjalisty. Dermatolog sprawdzi, czy przyczyną osłabionych włosów nie jest np. grzybica lub łojotokowe zapalenie skóry,  a endokrynolog będzie diagnozował w kierunku zaburzeń hormonalnych. Gdy ustalimy, gdzie tkwi problem, pozostanie nam stosować się do zaleceń i odpowiednia pielęgnacja. Po drugie: pielęgnacja Najczęściej kosmetyki do pielęgnacji włosów wybieramy pod wpływem zasłyszanych opinii, zapachu lub reklamy. Kierujemy się przy tym raczej rodzajem włosów, a nie skóry głowy, co oznacza, że dbamy głównie o włosy, pozostawiając skórę samą sobie. W efekcie, jak pokazują statystyki, coraz więcej osób cierpi z powodu chorób czy zaburzeń funkcjonowania skóry głowy i osłabionych włosów. A mało kto wie, że już samo...

Przeczytaj
kostka mydła w rękach
materiały PR, iStock
Styl życia Kostka myjąca Dove ma już 60. lat!
Kiedy myślimy o kanonie piękna na przestrzeni ostatnich 60 lat, jedno jest pewne – wszystko się zmieniło. Fryzury, trendy w makijażu – ewoluowały, a sama definicja piękna zyskała zupełnie inne, szersze znaczenie. Nie zmieniło się jednak jedno. Przez te wszystkie lata marka Dove dostarczała kobietom tą samą najlepszą pielęgnację, niezmiennie stając po stronie prawdziwego piękna wszystkich pokoleń kobiet.
Materiał partnera
grudzień 11, 2017

60-te urodziny kostki myjącej, to doskonały moment, aby przypomnieć, że marka Dove już od sześciu dekad wspiera kobiety w definiowaniu ich prawdziwego piękna. Z tej okazji powstał niezwykły film, który pokazuje retrospektywę kultowych momentów piękna i dziedzictwo marki Dove. Marki, która od lat konsekwentnie zaprasza prawdziwe kobiety do udziału w swoich kampaniach i doskonale dba o ich skórę. Dzięki Dove, przez ostatnie dekady kobiety na nowo definiowały słowo "piękno", budowały swoją pewność siebie, a także zwalczały stereotypy. Kobiety zawsze były naszą inspiracją. Od wprowadzenia kostki myjącej Dove w 1957 r. zobowiązaliśmy się do zapewnienia wszystkim kobietom jak najlepszej pielęgnacji oraz pokazywania prawdziwych kobiet i prawdziwego piękna w naszych reklamach – mówi Nick Soukas, wiceprezes marketingu marki Dove w Stanach Zjednoczonych, gdzie kampania jest launchowana w tym roku. Wraz z wieloma pokoleniami kobiet, marka Dove pomagała rozbudować definicję piękna, jednak wiemy, że wciąż mamy jeszcze wiele do zrobienia. Dlatego będziemy dokładać wszelkich starań, aby nadal redefiniować piękno, zwalczać stereotypy oraz doceniać wszystko to co czyni kobiety wyjątkowymi przez kolejnych 60 lat. Mamy nadzieję, że kobiety na całym świecie, będą wspierać kampanię #RaisetheBeautyBar, dzieląc się nią w social mediach oraz przedstawiając swoją propozycję redefinicji piękna. Kostka myjąca Dove W 1957 roku kostka myjąca Dove była prawdziwą rewolucją w pielęgnacji, jedynym tego typu produktem oczyszczającym dostępnym na rynku. Kostka myjąca Dove jest numerem 1 wśród kostek polecanych przez dermatologów w Polsce. Nie jest mydłem i nie wysusza skóry tak, jak to ma miejsce w przypadku stosowania mydła. Dzięki opatentowanej formule łączącej łagodne składniki oczyszczające z ¼ kremu nawilżającego, kostka myjąca Dove, sprawia, że skóra kobiet na...

Przeczytaj
drzewa miłości carte dor
Przepisy Drzewa Miłości Carte d’Or w 6 miastach Polski
Najmilsze chwile z ukochaną osobą wymagają szczególnej oprawy. Dlatego Carte d’Or, zaprasza do odwiedzenia wyjątkowych stref Drzew Miłości w 6 miastach Polski. Tej wiosny w Gdańsku, Krakowie, Wrocławiu, Warszawie, Poznaniu i Łodzi, wszyscy zakochani będą mogli wyznać uczucie ukochanej osobie w nietypowy sposób.
Katarzyna Mordalska
maj 10, 2013

Czekać na nich będzie żywe drzewko w donicy, na którym każdy będzie mógł powiesić specjalnie przygotowaną zawieszkę z odręcznie zapisanym swoim wyznaniem. Drzewka następnie zostaną posadzone w miejskich parkach jako symbole wiecznej miłości. Wiosna sprzyja zakochanym. Piękna, słoneczna pogoda, cieplejsze wieczory i przyroda budząca się do życia sprawiają, że chętniej ulegamy porywom serca. Z myślą o wszystkich zakochanych producent lodów Carte d’Or przygotował serię wydarzeń Drzewa Miłości , w ramach której w sześciu największych miastach Polski zostaną zorganizowane wyjątkowe imprezy. Każda para, która w majowe i czerwcowe soboty odwiedzi strefy  Drzew Miłości Carte d’Or w jednym z sześciu największych miast Polski, będzie mogła wyrazić swoje uczucia na specjalnie zaprojektowanej karcie i zawiesić ją na gałęziach drzewa symbolizującego siłę uczucia. Drzewa - wyjątkowe czerwone klony – zostaną następnie zasadzone w miejskich parkach, a w ich korzeniach, jako symboliczny kamień węgielny, zostaną ukryte karty z wyznaniami zamknięte w ekologicznej, drewnianej skrzynce. Wszyscy, którzy przyjdą do wyjątkowej strefy Carte d’Or i zawieszą na gałęziach drzewa kartę z wyznaniem miłości, będą mogli odebrać opakowanie lodów dla dwojga. W romantyczny nastrój wprowadzi uczestników imprezy profesjonalny prowadzący oraz DJ, który zadba o oprawę muzyczną imprezy. Każda para otrzyma także pamiątkowe zdjęcie wykonane przez fotografa. „Drzewa miłości Carte d’Or” odwiedzą sześć największych miast Polski: 11.05.2013 Gdańsk 18.05.2013 Kraków 25.05.2013 Wrocław 1.06.2013 Warszawa 8.06.2013 Poznań 15.06.2013 Łódź

Przeczytaj
„Kanapowcy” już wiosną na antenie TTV
Styl życia Nowy kontrowersyjny program na TTV! Przebije „Googlebox” i „Królowe życia”?
Już w marcu na antenie TTV pojawi się nowe kontrowersyjne show – „Kanapowcy”. Kim są bohaterowie programu?
Urszula Jagłowska
styczeń 24, 2020

„Kanapowcy” to nowy program TTV, który choć jeszcze nie miał swojej premiery, to już budzi wiele skrajnych emocji. Już w marcu będziemy mogli śledzić poczynania  pięciu zmagających się z otyłością mężczyzn , którzy pod okiem ekspertów zawalczą o smukłe sylwetki , ale też pewność siebie. Zobacz także:  Magda Gessler chudnie w oczach! Fani: „ale figura” „Kanapowcy” już wiosną na antenie TTV „Kanapowcy” to nie kolejny program o metamorfozach w stylu  „Druga twarz” czy „Łabędziem być…”! To show poświęcone wsparciu, motywacji, ścisłej diecie i wyczerpującym treningom, dzięki którym pięciu młodych, otyłych mężczyzn zawalczy nie tylko o smukłe ciała, ale przede wszystkim o podwyższenie poczucia własnej wartości. To nie będzie kolejny program o odchudzaniu i metamorfozach - komentuje Lidia Kazen, dyrektor programowa TTV. „Kanapowcy” to młodzi mężczyźni ze Śląska i Zagłębia, którzy uwielbiają piwo, nienawidzą ćwiczeń i nie wstydzą się swoich nawyków. Odważyli się przed kamerami opowiedzieć o tym, co chcą zmienić w swoim życiu, bo dbanie o linię, nie jest już przecież domeną wyłącznie kobiet – dodaje. Wyświetl ten post na Instagramie. Post udostępniony przez TTV.pl (@ttv.pl) Sty 23, 2020 o 3:12 PST Zobacz także: Agnieszka Kotońska z „Googlebox” zdradziła sekret swojej figury. To dzięki temu schudła aż 30 kg! Bohaterowie nowego show TTV to mężczyźni niewyobrażający sobie życia bez słodkich, gazowanych napojów i niezdrowych przekąsek, którzy w ciągu zaledwie pięciu miesięcy będą musieli zrezygnować ze swoich nawyków żywieniowych i za pomocą morderczych treningów pozbyć się zbędnego tłuszczyku. Testem przemiany uczestników show będzie udział w Runmagedonie . A  wszystko będzie się odbywać pod czujnym...

Przeczytaj