bandi sorbety
Chcę testować
Biotebal maska
Chcę testować
La roche- posay HYALU B5 EYE SERUM
Wyniki testu
dr. Schrammek
Chcę testować
bella bio based
Chcę testować
floslek stopNaczynka
Wyniki testu
maybelline vinyl, eraser, lash
Chcę testować
BIOTEBAL EFFECT serum spray
Wyniki testu
Oriflame Duologi
Chcę testować
Ziaja Witamina C. B3 niacynamid
Chcę testować
Loreal Paris - tusz do rzęs i szminka
Wyniki testu
Bielenda Professional Supremelab
Wyniki testu
NIVEA CELLULAR LUMINOUS zestaw kosmetyków
Wyniki testu
Neutrogena Retinol Boost
Wyniki testu
 Tołpa, Body & Soul
Wyniki testu
neboa
Wyniki testu
YSL
Wyniki testu
tolpa authentic
Wyniki testu
Lactacyd Ultra-Nawilżający 40+
Wyniki testu
Kosmetyki Maybelline
Wyniki testu
Garnier - Paryż
archiwum prywatne
Pielęgnacja

Garnier zmienił się dla Ciebie i dla planety!

Garnier wyznacza trendy kosmetyczne i hołduje zmianom w stronę zwiększenia działań na rzecz zrównoważonego rozwoju w świecie beauty. Podczas międzynarodowej konferencji w Paryżu, organizowanej pod hasłem #GreenerNeverStops, marka pokazała, jakie zmiany przeszła w zakresie pochodzenia surowców, produkcji, dystrybucji, ale też gospodarowania odpadami i podejścia do stosowania produktów. Dołączamy do zielonej rewolucji Garnier!

Początek 2023 dla wielu oznacza podjęcie próby zmiany, wprowadzenia nowych nawyków, ale też wytrwania w postanowieniach. Tymi, które warto podjąć są działania ukierunkowane na dobro planety. 

Garnier zachęca do podjęcia "one green step", czyli kroku w stronę świadomej troski o planetę. Od 2020 roku realizuje strategię Green Beauty, czyli "zielone zobowiązania", które stanowią plan zrównoważonego rozwoju, pozwalającego na realną redukcję wpływu marki na środowisko. Do 2025 Garnier planuje dokonać prawdziwej, zielonej rewolucji. Na globalnym evencie marki mogliśmy sprawdzić, jak realizacja postanowień wygląda w praktyce i jak zmienia się podejście Garniera, nie tylko do zrównoważonego rozwoju, ale i do myślenia o produktach. Przenieśliśmy się do Paryża, miasta-serca marki, w którym przedstawiono nam nowe rozwiązania, a specjaliści przybliżyli zagadnienia zielonej rewolucji, transparentności i zielonych nauk. Wszystko w kontekście proekologicznych działań i zobowiązań, jakie podejmuje Garnier.

Green Squad podejmuje wyzwanie #GreenerNeverStops

Według badań przeprowadzonych przez markę*, 83% ludzi chce działać w bardziej zrównoważony sposób, a tylko 5% rzeczywiście podejmuje ku temu codzienne starania. Wspólnie z Green Squadem, czyli Marleną Sojką, Kają Soboń i Julią Kamińską pojawiłyśmy się w murach hotelu Salomon de Rothschild, żeby zwiększyć świadomość na temat zrównoważonych działań, jakie możemy podejmować każdego dnia. Krótszy prysznic, który pozwala oszczędzić do 10 litrów wody na minutę, a którego czas możemy skrócić, np. dzięki stosowaniu odżywki bez spłukiwania lub przez wybieranie bardziej efektywnych produktów, dających się łatwo spłukać, ale to dopiero początek.

Garnier
archiwum prywatne

Specjaliści o zielonych zobowiązaniach marki

Jako gigant kosmetyczny, marka Garnier zdaje sobie sprawę z ogromnej odpowiedzialności, jaka na niej spoczywa. Marka ustaliła więc konkretne cele, które ma zrealizować do 2025 roku. Wśród nich znajdują się m.in. zobowiązania do zmiany wszystkich opakowań na te, pochodzące z recyklingu i nadające się do dalszego przetworzenia. Garnier chce również, żeby każda z fabryk była neutralna pod względem emisji dwutlenku węgla. Jeśli mowa o produktach, mają one powstawać ze zrównoważonych surowców. Wszystkie zobowiązania zebrane zostały w raporcie Garnier Progress Report.

Chcemy żeby Garnier był wiodącą, zrównoważoną marką kosmetyczną. Realizujemy się więc w trzech obszarach. Po pierwsze, działamy w ramach celów ustanowionych przez Organizację Narodów Zjednoczonych, dotyczących zrównoważonego rozwoju, które wymagają zajęcia się zarówno częścią społeczną, jak i środowiskową. Po drugie, mamy ustanowione silne zobowiązania, na które składa się pięć filarów, które mamy zamiar wcielić w życie do 2025 roku. Trzecią, równie ważną kwestią jest transparentność. W naszej zielonej strategii chcemy pokazać na jakim etapie jesteśmy, jeśli chodzi o nasze zaangażowanie i zachować przejrzystość wobec tego, co robimy - powiedziała nam w rozmowie Aurelie Weinling, dyrektor ds. nauki i zrównoważonego rozwoju.

Adrien Koskas, Global Brand President Garnier, podczas swojego wystąpienia przedstawił nam, jak wygląda to w praktyce. Garnier zwiększa skuteczność produktów, zmniejszając wpływ na planetę. 

panel dyskusyjny Garnier
archiwum prywatne

Przedstawione przez niego założenia otworzyły dyskusję na temat zielonej rewolucji, ale też konieczności przejrzystej komunikacji marek kosmetycznych, jak i zagadnienia testowania na zwierzętach. Na scenie marka zgromadziła wybitnych panelistów, którzy są ekspertami w dziedzinie zrównoważonego rozwoju, ale też piękna. Znaleźli się tam:

  • Joycelyn Longdon - doktorantka Cambridge University i założycielka Climate in Colour,
  • Andrew Almack - założyciel Plastic for Change,
  • Michelle Thew - dyrektor generalna Cruelty Free International,
  • Sebastien Bohler - neurobiolog.

Z ekspertami rozmawialiśmy o tym, jakie zagrożenia niesie za sobą zmiana klimatu i jak wysoką świadomość ekologiczną mają nie tylko konsumenci branży beauty, ale po prostu ludzie. Choć większość z nas stara się zmienić nawyki, to często codzienność ustala nam listę priorytetów, gdzie zrównoważony rozwój spada na dalsze pozycje. 

Garnier, jako globalna marka kosmetyczna, ma ogromny wpływ na edukację ekologiczną i promowanie zielonych nawyków. Dzięki jego działaniom możemy zrobić ten "one green step", który z pozoru niewielki, niesie za sobą ogromną zmianę. To dlatego tak ważne są jasne komunikaty. Przejrzystość marki, ustalanie realnych celów i z otwartością na dialog ze społecznościami, wpływa na wzrost naszego zaufania. Dziś nie wybieramy produktów od producentów, którzy budzą wątpliwości - również ekologiczne.

W przypadku Garniera, globalnie każdy z kosmetyków opatrzony jest oznaczeniem w skali od A do E, zgodnie z PIL (Product Impact Labelling) - systemem znakowania produktów pod względem ich wpływu na środowisko i społeczności. Wszystkie produkty oceniane są na podstawie kilkunastu czynników, które mogą dać im klasyfikację A, czyli gwarancję najlepszego produktu w swojej klasie. W Polsce oznaczenia wprowadzane są obecnie na stronę www marki.

W 2021 roku Garnier dołączył do grona marek zatwierdzonych przez Cruelty Free International w ramach programu Leaping Bunny. Proces certyfikacji wymaga szeregu kontroli - od dostawców, po surowce (których jest aż 3 tysiące). Niewielu natomiast pewnie wie (my dowiedziałyśmy się dopiero podczas konferencji), że Garnier już od dawna (1989 roku) prowadzi badania wyłącznie na modelach ze zrekonstruowanej skóry, eliminując konieczność testów na zwierzętach (dużo wcześniej niż zostało to formalnie zabronione przez prawo) i sprawiając, że wszystkie produkty marki są wolne od okrucieństwa.

panel dyskusyjny Garnier
archiwum prywatne

Zielona rewolucja w praktyce

Jakich zmian możemy oczekiwać w produktach? Marka dąży m.in. do zmiany wszystkich opakowań na takie, które będą pochodziły z recyklingu i będą mogły ponownie mu podlegać. Tym samym w 2023 zniknąć mają jednorazowe chusteczki do demakijażu. Zmieni się również m.in. opakowanie kultowego płynu micelarnego. 

Jeśli chcemy oferować najbardziej zrównoważone produkty, kluczowym jest, abyśmy zajęli się tymi, które sprzedajemy najczęściej. Jednym z przykładów jest płyn micelarny. Kiedyś jego opakowanie nie nadawało się do recyklingu, ponieważ miało metalizowaną etykietę. Na etapie sortowania nie dało się odróżnić, czy jest to metal, czy plastik. Teraz butelka micelarna jest w 100% wykonana z plastiku pochodzącego z odzysku i w 100% nadaje się ponownie do recyklingu - zaznacza Aurelie Weinling.

Co więcej, zmiana ta pozwoli na redukcję plastiku na poziomie 35% - fabryki zmniejszą jego wykorzystanie dzięki optymalizacji wielkości opakowań. Nie dotyczy to jednak pojemności, a cieńszych zakrętek i pojemników. Pojawią się również produkty z możliwością uzupełnienia metodą refill. Dodatkowo maski w płachcie będą w pełni biodegradowalne i w ponad połowie stworzone na bazie papieru. 

Garnier
archiwum prywatne

Nowości i kultowe produkty mogłyśmy sprawdzić na własnej skórze i włosach dzięki innowacyjnym urządzeniom: Visia Skin Analysis, umożliwiającej natychmiastową analizę stanu i potrzeb cery, oraz skanerowi struktury włosa. Wydarzenie pozwoliło nam na poznanie technologii, która stoi za tworzeniem i działaniem produktu. Mogłyśmy zobaczyć, jakie efekty produkty dają w rzeczywistości. 

Garnier
archiwum prywatne

Zielona Nauka - dla maksymalnej skuteczności formuł i zredukowanego wpływu na planetę

Wśród wspomnianych przez Aurelie Weinling pięciu zielonych zobowiązaniach, a tym samym filarów, znajdują się również Zielone Nauki. Czym one są?

Zielone Nauki to tak naprawdę zbiór dziedzin wykorzystujących potencjał natury, jak np. biotechnologia, mających na celu tworzenie bardziej zrównoważonych produktów, które nadal są wydajne - podkreśla Aurelie Weinling.

Udoskonalona w produktach została m.in. witamina C, do której wykorzystuje się składniki roślinne - powstaje z fermentacji kukurydzy. Jako składnik niestabilny i trudny do formulacji, przechodzi transformację dzięki dodaniu glukozy, która ją stabilizuje i sprawia, że produkt jest wysoko skuteczny. Garnier pozyskuje również składniki od pszczół "z poszanowaniem ich dobrostanu". 

Kosmetyki Garnier mają także wysoką zawartość składników pochodzenia naturalnego. W maskach do włosów z linii Garnier Fructis oraz balsamach do ciała Body Superfood sięgają one aż do 97 proc.! Profil środowiskowy i społeczny staje się bardziej korzystny. 

Garnier zobowiązał się również do pozyskiwania składników w sposób zrównoważony i społecznie odpowiedzialny. Wspiera więc lokalne społeczności na całym świecie.

Początkowo zobowiązaliśmy się do 2025 roku pomóc 1000 społecznościom. Dotąd udało się nam już przekroczyć tę liczbę i pomóc aż 1240 z nich. Zmieniliśmy więc nasze zobowiązanie na 1500 – dodaje Aurelie Weinling.

Garnier
archiwum prywatne

Podczas spotkania w Paryżu, marka nie zapomniała wspomnieć o zrównoważonym rozwoju fabryk. Garnier założył, że do 2025 roku będą one w pełni neutralne pod względem emisji dwutlenku węgla. Marka zobowiązała się także do zwiększenia energii ze źródeł odnawialnych, jak np. elektrownie wiatrowe i wodne. Garnier stawia na redukcję odpadów i zmniejszenie zużycia wody. W zakładach przemysłowych pojawiają się m.in. stacje recyklingu wody, jak w polskiej fabryce pod Warszawą, gdzie produkowane są produkty marki Garnier z poszanowaniem wszystkich podjętych zobowiązań.

A to wszystko w myśl #GreenerNeverStops! Czekamy na więcej!

*Żródło danych: One Green Step survey conducted by Opinion Matters in November / December 2021 for Garnier on 29,669 respondents from the US, UK, ES, DE, UAE, France Brazil, India & Indonesia

Garnier otwiera pierwsze centrum zbiórki odpadów z tworzyw sztucznych w Chennai
AdobeStock
Styl życia
Garnier otwiera pierwsze centrum zbiorki odpadów z tworzyw sztucznych! To kolejny krok marki ku ochronie środowiska
Marka Garnier od dawna troszczy się o planetę. Tym razem we współpracy z organizacją Plastics for Change otworzyła w Chennai w Indiach pierwsze centrum zbiórki odpadów z tworzyw sztucznych. Celem punktu jest zebranie 2000 ton odpadów z tworzyw sztucznych pierwszego roku działania centrum, które w przeciwnym razie trafiłyby do oceanów. To jednak nie koniec proekologicznej działalności marki.

Utworzenie centrum zbiórki odpadów z tworzyw sztucznych w Chennai to duży krok marki w realizacji strategii Green Beauty. Jednak samo zbieranie odpadów z oceanów to nie jedyny efekt współpracy Garnier i Plastics for Change, przedsiębiorstwem społecznym, które wykorzystuje plastik jako zasób pozwalający rozwiązywać problemy społeczne.  Z jednej strony oczywiście chodzi o ochronę środowiska i przetwarzanie tego tworzywa. Z drugiej strony, dzięki projektowi, zbieracze odpadów, jak i przedsiębiorstwa, które się tym zajmują, będą mogli liczyć na stabilny dochód, a warunki ich życia ulegną poprawie. Działalność placówki w Chennai ma wpłynąć na lepszą jakość życia nawet 2000 osób z lokalnych społeczności! Co więcej, Garnier pracuje także nad stworzeniem specjalnych kiosków, w których klienci w Indiach będą mogli zwracać choćby puste butelki po produktach Garnier. Pozyskane w ten sposób tworzywa sztuczne zostaną przetworzone i wykorzystane do stworzenia opakowań produktów do pielęgnacji włosów z gamy Ultra Doux, dzięki czemu będą się one składały prawie całkowicie z plastiku pochodzącego z recyklingu (bez uwzględnienia nakrętek i użytych barwników).  Marka Garnier już od 2020 współpracuje z Plastics for Change w Indiach, przez co do tej pory udało się zebrać ponad 539 ton plastiku. Zielona rewolucja marki Garnier Bardzo szybko rośnie świadomość społeczna na temat ochrony środowiska. Kosmetyki pielęgnacyjne także mają wpływ na naszą planetę, tj. zmianę klimatu, zasoby wodne, zakwaszenie gleby czy jakość powietrza. Dlatego tak ważne jest, aby to właśnie marki kosmetyczne dołączały do "zielonej rewolucji".  100% opakowań z recyklingu do 2025 roku, zakup energii z elektrowni wiatrowych i wodnych i 99% wegańskich formuł w produktach - to tylko część działań, jakie...

Garnier z certyfikatem Cruelty Free
archiwum prywatne
Styl życia
Marka Garnier jest oficjalnie certyfikowana przez Cruelty Free International
Wszystkie produkty marki Garnier globalnie, są oficjalnie ‘cruelty free’ – marka otrzymała certyfikat przyznany przez Cruelty Free International (w ramach programu Leaping Bunny), wiodącą organizację działającą na rzecz zaniechania testów na zwierzętach oraz wprowadzenia złotego standardu w dziedzinie biznesu wolnego od okrucieństwa.

Garnier jest jedną z największych, globalnych marek, jaką organizacja Cruelty Free International kiedykolwiek dopuściła do udziału w programie Leaping Bunny. To ogromny krok nie tylko dla Garnier, lecz dla całej branży kosmetycznej. Garnier jest globalną marką, którą znają wszyscy. Współpraca i pomoc w zniesieniu praktyk testowania kosmetyków na zwierzętach oraz oficjalne potwierdzenie certyfikatu Cruelty Free International w ramach programu Leaping Bunny, to bardzo ważny moment. Trwało to wiele miesięcy, ale Garnier bardzo dokładnie sprawdził każdego dostawcę i pochodzenie składników, co daje nam całkowitą pewność wyników - podkreśla Michelle Thew, Cruelty Free International CEO. Program Leaping Bunny wymaga od marki zbadania, według najwyższych standardów, całego łańcucha dostaw nie tylko w Unii Europejskiej lecz na całym świecie. Dotyczy to wszystkich surowców i poszczególnych składników, pod kątem wykluczenia jakichkolwiek przypadków testowania na zwierzętach. Zatwierdzenia wymagają wszystkie gotowe wyroby danej marki – poszczególne produkty nie podlegają indywidualnemu zatwierdzeniu.  W przypadku marki Garnier certyfikacja wymagała uzyskania deklaracji od ponad 500 dostawców, którzy pozyskują ponad 3000 różnych składników z całego świata. Przez wiele miesięcy Garnier i Cruelty Free International wspólnie pracowali nad zebraniem tych dowodów i zagwarantowaniem, aby każdy produkt z globalnego portfolio Garnier mógł zostać oficjalnie opatrzony logotypem programu Leaping Bunny organizacji Cruelty Free International – powszechnie uznany znak, świadczący o tym, że produkt został wytworzony w sposób wolny od okrucieństwa. Ten rygorystyczny proces zapewnia, że konsumenci mogą kupować produkty Garnier z pewnością,...

Żywiec Zdrój
mat. prasowe
Styl życia
Bezprecedensowe zobowiązanie środowiskowe Żywiec Zdrój zrealizowane
Jako pierwsza w Polsce, firma zebrała i przekazała do recyklingu 
równowartość 100% wprowadzonego na rynek w 2020 roku plastiku

Mimo, że rok 2020 spowodował reorganizację wielu planów biznesowych, największe środowiskowe zobowiązanie Żywiec Zdrój zostało zrealizowane z sukcesem. W 2018 roku podczas szczytu klimatycznego COP24 w Katowicach firma ogłosiła, że zapewni zbiórkę i podda recyklingowi taką samą ilość plastiku, jaką wprowadzi w 2020 roku na rynek. Zebrane tworzywa sztuczne przekazane zostały do recyklingu, dzięki czemu zostały ponownie przetworzone i zamknęły obieg. Ekologiczna świadomość Polaków Nieodpowiednie gospodarowanie odpadami, w tym opakowaniami plastikowymi to zdaniem Polaków największe wyzwanie środowiskowe, jakie przed nimi stoi. Aż 75% respondentów ma świadomość, że zmiany pewnych nawyków są koniecznością, aby chronić planetę. Jednocześnie, niemal co trzeci ankietowany uważa, że sam niewiele jest w stanie zrobić i pojedyncze działania nie wpłyną na widoczną zmianę. Wielu wierzy, że potrzebne są zmiany strukturalne – wskazują rządy (58%), koncerny energetyczne i elektrownie (52%) oraz korporacje (29%) jako organizacje, których działania będą kluczowe w kwestii walki o lepsze środowisko. Racjonalne podejście do wykorzystywania opakowań w Żywiec Zdrój Firma Żywiec Zdrój, która od lat podejmuje szereg działań na rzecz środowiska naturalnego, odpowiada na te oczekiwania na co dzień.  Szacunek i troska o środowisko to kluczowe elementy strategii Żywiec Zdrój. Jako lider sektora wód butelkowanych firma bierze odpowiedzialność nie tylko za swoje produkty, ale również za wszystko, co jest z nimi związane, w tym opakowania, w których dostarczane są produkty marki. Spółka podejmuje szereg działań na rzecz bardziej efektywnego recyklingu butelek po napojach w Polsce. W 2018 roku podczas szczytu klimatycznego COP24 w Katowicach Żywiec Zdrój ogłosił...

Żywiec Zdrój zrealizował zobowiązanie środowiskowe
Styl życia
Żywiec Zdrój zrealizował bezprecedensowe zobowiązanie środowiskowe!
Jako pierwsza w Polsce, firma Żywiec Zdrój zebrała i przekazała do recyklingu równowartość 100% wprowadzonego na rynek w 2020 roku plastiku!

Mimo że rok 2020 spowodował reorganizację wielu planów biznesowych, największe środowiskowe zobowiązanie Żywiec Zdrój zostało zrealizowane z sukcesem. W 2018 roku podczas szczytu klimatycznego COP24 w Katowicach firma ogłosiła, że zapewni zbiórkę i podda recyklingowi taką samą ilość plastiku, jaką wprowadzi w 2020 roku na rynek. Zebrane tworzywa sztuczne przekazane zostały do recyklingu, dzięki czemu zostały ponownie przetworzone i zamknęły obieg. Ekologiczna świadomość Polaków Nieodpowiednie gospodarowanie odpadami, w tym opakowaniami plastikowymi to zdaniem Polaków największe wyzwanie środowiskowe, jakie przed nimi stoi. Aż 75% respondentów ma świadomość, że zmiany pewnych nawyków są koniecznością, aby chronić planetę. Jednocześnie, niemal co trzeci ankietowany uważa, że sam niewiele jest w stanie zrobić i pojedyncze działania nie wpłyną na widoczną zmianę. Wielu wierzy, że potrzebne są zmiany strukturalne – wskazują rządy (58%), koncerny energetyczne i elektrownie (52%) oraz korporacje (29%) jako organizacje, których działania będą kluczowe w kwestii walki o lepsze środowisko. Racjonalne podejście do wykorzystywania opakowań w Żywiec Zdrój Firma Żywiec Zdrój, która od lat podejmuje szereg działań na rzecz środowiska naturalnego, odpowiada na te oczekiwania na co dzień.  Szacunek i troska o środowisko to kluczowe elementy strategii Żywiec Zdrój. Jako lider sektora wód butelkowanych firma bierze odpowiedzialność nie tylko za swoje produkty, ale również za wszystko, co jest z nimi związane, w tym opakowania, w których dostarczane są produkty marki. Spółka podejmuje szereg działań na rzecz bardziej efektywnego recyklingu butelek po napojach w Polsce. W 2018 roku podczas szczytu klimatycznego COP24 w Katowicach Żywiec Zdrój...

Nasze akcje
Biotebal EFFECT serum spray wyniki testu
Fryzury
Wizażanki przetestowały nowość - Biotebal EFFECT Serum spray!
Współpraca reklamowa
Skin cycling
Pielęgnacja
Na czym polega metoda #SkinCycling, która podbija TikToka?
Współpraca reklamowa
L'Oreal Paris codzienna rutyna pielęgnacyjna
Pielęgnacja
Test redakcji: Witamina C i SPF to duet idealny w codziennej porannej rutynie pielęgnacyjnej
Współpraca reklamowa
neboa
Fryzury
"Kosmetyki od NEBOA odżywiły i zregenerowały moje włosy od skalpu po same końce" - zobaczcie wyniki testu Wizażanek
Współpraca reklamowa
Test kosmetyków do makijażu od AA Wings of Color
Makijaż
Przetestowałam nowe kosmetyki AA Wings of Color. Efekt to idealna skóra przez cały dzień!
Współpraca reklamowa
lactacyd
Styl życia
„Już po pierwszym użyciu znika uczucie suchości i swędzenia”. Nowy płyn do higieny intymnej Lactacyd® Ultra-Nawilżający 40+ to hit Wizażanek!
Współpraca reklamowa
Depilatory Braun
Pielęgnacja
Przetestowałyśmy urządzenia do depilacji Braun. To sposób na gładką skórę bez podrażnień i wrastających włosków!
Współpraca reklamowa
Test serum złuszczającego Health Labs Care Glow On
Pielęgnacja
Test redakcji: Przetestowałam serum złuszczające do ciała Health Labs Care. Pozbyłam się krostek na ramionach w tydzień! 
Współpraca reklamowa
Polecane
Najnowsze
Wybrane dla Ciebie
suche włosy
Fryzury
Suche włosy - przyczyny przesuszania i proste rady, jak o nie dbać!
Laura Grzelak Milena Majak
Blizny na twarzy po trądziku
Pielęgnacja
Blizny po trądziku – jak się ich pozbyć? Najlepsze preparaty i zabiegi
Małgorzata Przybyłowicz-Nowak
modny warkocz francuski
Fryzury
Warkocze - TOP 15 fryzur z warkoczami, które zapleciesz w ekspresowym tempie
Laura Grzelak
Modne paznokcie 2023 trendy
Manicure
Modne paznokcie 2023: TOP 6 trendów, które będą hitem tego roku! [Kolory i wzory]
Aneta Zygmuntowicz
laminowanie rzęs w domu
Pielęgnacja
Laminowanie rzęs w domu – jak je wykonać i ile się utrzyma?
Agnieszka Mojsiej
fryzura z długich włosów
Fryzury
Fryzury z długich włosów, które zrobisz samodzielnie w 5 minut. TOP 15 inspiracji [Zdjęcia]
Aneta Zygmuntowicz
Paznokcie panterka
Manicure
Jak zrobić panterkę na paznokciach? TOP 15 inspiracji z Instagrama na paznokcie w panterkę
Aneta Zygmuntowicz Małgorzata Przybyłowicz-Nowak
Roller do twarzy
Pielęgnacja
Roller do twarzy – który wybrać i jak wykonywać nim masaż?
Marta Średnicka Małgorzata Przybyłowicz-Nowak
Mezoterapia twarzy
Pielęgnacja
Mezoterapia – na czym polega zabieg i jakie daje efekty?
Aneta Zygmuntowicz Małgorzata Przybyłowicz-Nowak
najlepsze diety odchudzające efekty
Styl życia
Najlepsze diety odchudzające 2022 - ranking U.S. News & World Report
Aneta Zygmuntowicz
Pomarańczowe paznokcie szpice
Manicure
Jak zrobić paznokcie szpice krok po kroku? TOP 15 inspiracji z Instagrama na najciekawsze wzory
Małgorzata Przybyłowicz-Nowak
Wypadanie włosów
Fryzury
Wypadanie włosów – przyczyny i skuteczne sposoby na nadmierną utratę włosów
Małgorzata Przybyłowicz-Nowak
Paznokcie ballerina
Manicure
Paznokcie ballerina – jak piłować? TOP 15 inspiracji z Instagrama na najciekawsze wzory
Małgorzata Przybyłowicz-Nowak
Paznokcie w kolorach złotym, różowym i czarnym
Manicure
Pomysły na paznokcie – 25 najciekawszych inspiracji z Instagrama na modny manicure
Małgorzata Przybyłowicz-Nowak
Ranking wcierek do włosów
Pielęgnacja
Najlepsze wcierki na porost włosów - ranking hitów włosomaniaczek z KWC
Dominika Zabost