#INNERBEAUTY – piękno jest bliżej, niż myślisz. Poznaj nową linię produktów marki
Intuicja, spokój, wiara we własne możliwości i dążenie do celu – to właśnie wewnętrzne piękno według ambasadorek #INNERBEAUTY. Jaka jest twoja definicja? Aby pomóc ci ją odnaleźć, marka stworzyła nową serię produktów uzupełniających codzienne rytuały piękna o najcenniejsze składniki.

- Marta Jankowska
Odkrywaj w sobie pokłady piękna
Poczucie piękna to niezawodne źródło siły i pewności siebie. #INNERBEAUTY jako misję wyznaczyła sobie sięganie głęboko do wnętrza świadomej siebie klientki, by odnaleźć tam to, co najlepsze. Marka czerpie z wewnętrznego piękna, którym dzielą się kobiety takie jak Magda Mołek i Joanna Jędrzejczyk – oraz inspiruje nim do szukania własnego #INNERBEAUTY.
Seria produktów dopełniających pielęgnację trafia w samo źródło urody, które każda z nas ma w sobie. Odkrywanie siebie krok po kroku, odnajdowanie własnego piękna – wewnątrz i na zewnątrz – staje się łatwiejsze dzięki idei #INNERBEAUTY oraz suplementom diety dla urody, jakie dzięki tej idei powstały. Wydobądź to, co pozostaje w tobie jeszcze nieodkryte, by dzielić się tym ze światem.
Zatrzymać czas czy iść do przodu?
To, co piękne wewnątrz ciebie, na zawsze pozostaje młode. Pozwól więc #INNERBEAUTY zadziałać od środka. Zatrzymaj czas dla swojej skóry, podczas gdy ty będziesz czerpać z życia coraz więcej. Produkty uzupełniające pielęgnację stworzone są z myślą o potrzebach twojego ciała. Dzięki formie suplementów diety dla urody możesz dotrzeć do swojej skóry od wewnątrz.
Co pozwoli ci zachować piękno na dłużej? W nowej linii produktów elastyczność i jędrność to podstawa, dlatego kolagen i koenzym Q10 są jednymi z ważniejszych składników aktywnych. Kwas hialuronowy zapewnia nawilżenie, a ochrona przeciwsłoneczna i antyoksydanty niwelują działanie głównych czynników starzenia. Dzięki produktom z biotyną wzmocnisz swoje włosy i paznokcie. #INNERBEAUTY to konkretne i skuteczne działanie, które sprawia, że swoje wewnętrzne piękno masz wypisane na twarzy.
Materiał powstał z udziałem perfumerii Douglas