klub recenzentki wizaz klub recenzentki wizaz Wejdź
Nagrody naczelnej Wizaz.pl
archiwum prywatne
Pielęgnacja

"Kobiety są dla nich zawsze na pierwszym miejscu" - 6 marek uhonorowanych Nagrodą Redaktor Naczelnej Wizaż.pl

Nagroda Redaktor Naczelnej Wizaż.pl to nagroda, którą raz w roku przyznajemy firmom, które w sposób szczególny troszczą się o kobiety - nie tylko o ich urodę, ale też samopoczucie, rozwój osobisty oraz ich rolę w świecie. Zobaczcie, do kogo trafiła ona w tym roku.
Aneta Wikariak
czerwiec 06, 2021

Wizaż.pl od lat wraz z milionami Wizażanek nagrodami Kosmetyk Wszech Czasów wyróżnia najlepszej jakości produkty na polskim rynku. Wybieramy je na podstawie recenzji i ocen społeczności Wizaż.pl. W tym roku symbol najwyższej jakości czyli tytuł Kosmetyku Wszech Czasów dostało 46 kosmetyków, którym Wizażanki wystawiły najlepsze recenzje i noty.

Ostatni rok udowodnił nam, jak ważne jest wspólne działanie, wsparcie i innowacyjność. Nasz serwis od początku istnienia starał się ułatwiać życie kobietom. Wizażanki tworzą niezwykłą społeczność, która chce pomagać innym, dzielić się swoją wiedzą. Cieszymy się, że są na rynku firmy, które mają podobne idee.

I tak pojawił się pomysł Nagrody Redaktor Naczelnej Wizaż.pl - przyznawanej 6 czerwca. To data dla nas szczególna - urodziny naszego serwisu. W tym roku kończymy 21 lat! Tą nagrodą chcę podziękować markom, dla których kobieta jest zawsze na pierwszym miejscu. Przyznaje ją Redaktor Naczelna, ale oczywiście konsultuje ją z grupą fantastycznych kobiet i ekspertek w dziedzinie beauty czyli z redakcją Wizaż.pl. Wybór był trudny, ale jestem pewna, że sześciu laureatów to marki, które najbardziej na nią zasłużyły. Tą nagrodą chcę podziękować markom, dla których kobieta jest zawsze na pierwszym miejscu.

15-lat Wizaz.pl - dziękujemy, że z nami jesteście!

Garnier (firma L’Oreal Polska) - za ideę kompleksowej i ekologicznej pielęgnacji ciała włosów, wspierającą kobiety i planetę

Garnier wspiera kobiety w kompleksowej pielęgnacji ciała i włosów, gwarantując im, że produkty, które używają powstają w sposób bezpieczny dla naszej planety. Marka stworzyła nowoczesne fabryki i dba o plantacje, by mieć pewność, że jej kosmetyki są ekologiczne na każdym etapie powstawania. Na wyjątkowe uznanie zasługuje fakt, że opakowania produktów Garnier powstają z materiału z recyklingu i nadają się do recyklingu.W okresie pandemii nauczyliśmy się, jak ważne jest, by zostawić naszym wnukom i prawnukom zdrową i bezpieczną planetę. Cieszę się, że tak wielka i znana marka jak Garnier propaguje tę ideę - dzięki temu coraz więcej kobiet ma szansę korzystać z kosmetyków dobrej jakości, które zapewniają lepsza przyszłość nam wszystkim. To nagroda za troskę o kobiety i planetę. 

nagroda naczelnej Wizaz.pl dla Garnier
archiwum prywatne

 

Gliss (firma Henkel) - za eksperckość, która w czasie pandemii zamieniła domowe zabiegi pielęgnacyjne w profesjonalne kuracje i stylizacje włosów

Jestem pod wrażeniem rozwiązań zaproponowanych kobietom przez markę Gliss Kur i mam przyjemność uhonorować renomę marki jako eksperta w regeneracji zniszczonych włosów. W pandemii kobiety zostały na długi czas pozbawione pomocy profesjonalistów z salonów fryzjerskich. Musiały same podjąć się tej roli, a marka Gliss Kur była ich najlepszym wykładowcą. Uczyła krok po kroku, jak bezpiecznie farbować włosy, a dla wielu Polek była najbardziej wiarygodnym ekspertem, który pomógł uratować zniszczone włosy. Marka Gliss Kur to nie tylko profesjonalna wiedza, ale też technologia - jej symbolem są produkty z płynną keratyną. W czasie lockdownu ta dawka profesjonalnych wskazówek i wsparcia pozwoliła Polkom w najlepszy możliwy sposób zadbać o swój wygląd i samopoczucie.

Nagroda naczelnej Wizaz.pl dla Gliss.jpeg
archiwum prywatne

Indigo (firma Indigo Nails Lab) 0 za wyjatkową działalność charytatywną oraz najwyższe standardy w profesjonalnej stylizacji paznokci, która uczyniła z marki światowego lidera

Od lat jestem pod wrażeniem tego, jak rozwinęło się Indigo Nails Lab –polska marka założona i współprowadzona przez niezwykłą parę: Magdalenę i Dariusza Malaczyńskich. Stworzyli oni  firmę działającą z sukcesem w 40 krajach na całym świecie. A 1568 medali zdobytych w mistrzostwach branży kosmetycznej to najlepszy dowód profesjonalizmu Indigo Nails Lab. To firma, która zawsze pamięta o tym, że jej produkty mają czynić życie kobiet piękniejszym i prostszym –w czasie lockdownu mogłyśmy to w pełni docenić. Indigo Nails Lab to jednak nie tylko profesjonalizm, ale i wielkie serce. Doceniam działalność marki, która od lat organizuje i wspiera akcje charytatywne na rzecz ochrony zdrowia, między innymi poprzez przekazanie dochodu ze sprzedaży lakieru Superhero na rzecz Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki. W czasie pandemii takie inicjatywy były szczególnie ważne. Dzięki akcji „Pomagaj razem z Indigo” do szpitali zakaźnych udało się przekazać artykuły medyczne o wartości ponad 150 tys. złotych. Trudno oszacować, jak wielu chorym marka Indigo Nails Lab uratowała zdrowie, a nawet życie.

nagroda naczelnej Wizaz.pl dla Indigo
archiwum prywatne

Max Factor (firma Coty EE sp. z o.o.) - za promowanie idei makijażu w trzech prostych krokach i wiedzy jak to wykonać, by czuć się pięknie w czasie pandemii

Max Factor, słynący z kultowych produktów do makijażu, pokazał kobietom, że nawet w najtrudniejszych chwilach można i warto czuć się piękną. Idea makijażu tworzonego w trzech prostych krokach pomogła kobietom poczuć się lepiej i na nowo odkryć swoje najmocniejsze strony w czasie, gdy musieliśmy zmienić swoje życie. Max Factor nie zostawił kobiet samych, ale starał się je wspierać. Gratuluję wyczucia trendów i doceniam promowanie minimalizmu –w obecnych czasach to ważne, by nie zarzucać świata zbyt wieloma produktami. Wystarczy ich mniej, za to świetnej jakości. Marka Max Factor zadbała, żeby ten trudny rok był dla kobiet łatwiejszy. Nauczyli kobiety, jak wybierać to, co dla nich najlepsze, i że każda z nich może stworzyć makijaż idealny.

statuetka dla MaxFactor, Nagroda Redaktor Naczelnej Wizaz.pl
archiwum prywatne

Marka Philips (firma Philips Polska) - za inteligentną technologię SenseIQ zaprojektowaną z myślą o indywidualnych potrzebach kobiet

Niezwykle ważne było dla nas to, że Philips Polska zawsze chce poznać potrzeby kobiet i by im sprostać, sięga po najbardziej innowacyjne technologie. Wierzę, że każda z nas zasługuje na to, by nowoczesne rozwiązania ułatwiały nam życie i poprawiały jego jakość. Inteligentna technologia SenseIQ w produktach do stylizacji włosów minimalizuje ryzyko ich przesuszenia i zniszczenia, uwzględniając przy tym indywidualne potrzeby każdej kobiety. Depilacja światłem z Philips Lumea zrewolucjonizowała naszą walkę ze zbędnym owłosieniem. Brakuje nam godzin na czasochłonną pielęgnację, a zawsze zależy na świetnym efekcie. Doceniamy, że dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii produkty Philips Polska pozwalają każdej z nas stworzyć w domowym zaciszu warunki jak w najlepszym salonie fryzjerskim czy kosmetycznym. To nagroda za profesjonalizm i innowacyjność.

nagroda naczelnej Wizaz.pl  dla Philips Polska
archiwum prywatne

AA Wings of Color (firma Oceanic SA) za stworzenie produktów do makijażu dla kobiet ze skórą wrażliwą

Firma Oceanic SA od wielu lat jest dla mnie symbolem kobiecej siły. Współtworzona przez niezwykłą kobietę, która już ponad 30 lat temu dostrzegła, jak ważne jest wsparcie w pielęgnacji skóry alergicznej i problematycznej bez względu na wiek, doskonale rozumie potrzeby kobiet. Wizaż.pl, podobnie jak Oceanic SA, wierzy, że bez zdrowej skóry nie można mówić o pięknie. Marka – wiedząc, że problemy skóry alergicznej nie kończą się na pielęgnacji – stworzyła specjalistyczne produkty do makijażu. AA Wings of Color zapewnia kobietom w każdym wieku poczucie piękna i bezpieczeństwa. Rok pandemii i noszenia maseczek sprawił, że nasze problemy skórne często się nasiliły, tym bardziej więc doceniłyśmy innowacyjne kosmetyki kolorowe, których zadaniem jest nie tylko tuszowanie niedoskonałości, ale także dbanie o delikatną cerę. To nagroda za troskę o piękną i zdrową skórę każdej kobiety.

nagroda naczelnej Wizaz.pl  dla Wings
archiwum prywatne

Komentarze
KWC 2020
Styl życia Nagrody KWC 2020 przyznane - poznajcie zwycięzców
Najlepsze kosmetyki 2020 roku? Zebrałyśmy je wszystkie! Poznajcie listę laureatów, którzy zostali wyróżnieni tytułem Kosmetyk Wszech Czasów 2020..
Marta Średnicka
marzec 25, 2020

Jak co roku Wizaż.pl w imieniu swojej społeczności przyznaje tytuł Kosmetyku Wszech Czasów. 2020 rok nie będzie inny. Spośród niemal 83 tys. kosmetyków znajdujących się w katalogu produktów wybrane zostały hity, które uzyskały ocenę nie niższą niż 4 i minimum 100 recenzji napisanych przez Wizażanki. W tym roku tytuły przyznano w aż 42 kategoriach kosmetycznych. Wybrano również dwie osobowości do nagród specjalnych - dla najbardziej aktywnej użytkowniczki, który uzyskała tytuł Ambasadorki oraz dla Influencerki Roku.  Jesteście ciekawi, jakie produkty i marki trzęsą branżą beauty? Lista laureatów KWC 2020 Ambasadorka KWC - Adrianna Tomczyk (posługująca się nazwą użytkownika MISSYOU00) Nagroda specjalna dla Influencerki - Weronika Jaguś Hit Wizażanek 2020 - Lovely, Curling Pump Up Mascara Najlepszy tusz do rzęs - Rimmel, Wonder'Luxe Volume Mascara Najlepszy podkład - Bourjois, Always Fabulous Full Coverage Foundation Najlepszy lakier do paznokci - Avon, Gel Shine Najlepszy korektor - Max Factor, Facefinity All Day Concealer Najlepszy produkt do makijażu brwi - Rimmel, Brow Pro Micro 24h Precision Stroke Pen Najlepszy olejek do twarzy - Avon, Distillery - Regenerujący olejek do twarzy Najlepszy produkt do oczyszczania twarzy - Lirene, Glinkowa pasta myjąca z bambusem, miętą i pomarańczą Najlepszy krem do twarzy - Lirene, Mezo Collagene - Nawadniający krem aktywnie liftingujący na dzień 40+ Najlepsze perfumy - Avon, Maxima Woda perfumowana dla Niej Specjalna pielęgnacja włosów - Elseve, Dream Long - krem do włosów "No haircut" Najlepszy krem pod oczy - L'Oréal Paris, Hyaluron Specialist - krem pod oczy "wypełniająca kuracja nawilżająca" Najlepszy puder - Maybelline New York, Fit Me! Matte+ Poreless Powder Debiut roku - L'Oréal Paris, Mascara Bambi Eyes False Lash Kosmetyk multifunkcyjny z kategorii pielęgnacja...

Przeczytaj
prostownica SenseIQ i depilator IPL Lumea Philips
Fryzury Nagroda Redaktor Naczelnej Wizaz.pl dla marki Philips za technologię zaprojektowaną z myślą o indywidualnych potrzebach kobiet 
Redaktor Naczelna, Aneta Wikariak, postanowiła nagrodzić markę Philips za innowacyjność i wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom wszystkich kobiet. O tym, jak udaje się połączyć zaawansowaną technologię z łatwością stosowania urządzeń porozmawiałyśmy z Izabelą Rogulską, PR manager Philips Polska.
Redakcja Wizaz.pl
czerwiec 09, 2020

Przez wiele miesięcy musiałyśmy być swoimi osobistymi kosmetyczkami i fryzjerami. Kiedy nie mogłyśmy liczyć na pomoc profesjonalistów, efekt jak z salonu gwarantowały nam urządzenia Philips. To marka, która proponuje nam proste rozwiązania, za którymi idzie jakość i niezawodność. To urządzenia, które ułatwiają nam życie i pomagają zaoszczędzić czas, którego w obecnych czasach mamy tak mało. Jednocześnie spełniają oczekiwania nawet najbardziej wymagających użytkowniczek. Ich inteligentna technologia SenseIQ zapobiega przesuszeniu włosów przy stylizacji na gorąco, a w depilacji światłem skutecznie chroni naszą skórę.  Marka Philips od lat stawia na innowacje i nowe technologie. Jakie były te najbardziej przełomowe w historii firmy? Philips już od 130 lat dba o to, żeby życie ludzi na całym świecie było łatwiejsze, zdrowsze, bardziej przyjemne. Tyle lat pracy oznacza tysiące odkryć i przełomowych wynalazków, ja jednak chciałabym powiedzieć przede wszystkim o SenseIQ – naszej zaawansowanej technologii, dzięki której przedmioty codziennego użytku, takie jak suszarka do włosów, prostownica czy urządzenie do depilacji światłem Lumea, dostosowują się do indywidualnych potrzeb każdej kobiety. Dzięki temu domowa pielęgnacja może być bezpieczna i skuteczna jak nigdy wcześniej - mówi Izabela Rogulska, PR manager Philips Polska. Suszarka czy prostownica, czyli tzw. stylizacja na gorąco - zawsze kojarzyła się z przesuszeniem włosów, a nawet ich zniszczeniem. W jaki sposób nowe technologie potrafią ochronić włos? Suszarka i prostownica Philips z technologią SenseIQ mają wbudowane mikroprocesory, które badają temperaturę włosów w czasie suszenia czy stylizacji. W przypadku suszarki mówimy o sprawdzaniu 12 000 w czasie...

Przeczytaj
dzień na u
materiały PR
Styl życia AVON Polska wprowadza dla pracowników dzień wolny na badania USG
Fundacja Rak’n’Roll w partnerstwie z AVON wspólnie przekonują, że każda kobieta potrzebuje raz w roku dnia dla siebie, by zrobić badanie USG piersi i potwierdzić ich zdrowie. Właśnie dlatego AVON urzeczywistnia „Dzień na U” – dając swoim pracownikom dzień wolny na profilaktykę. Wspólnie z Fundacją Rak’n’Roll zachęca pracodawców, aby poszli za ich przykładem.
Materiał partnera
listopad 12, 2019

Wiele młodych kobiet nie bada swoich piersi. Dlaczego? Bo nie mają czasu. W biegu i natłoku codziennych zajęć często o nich zapominają. A przecież troska o zdrowe piersi jest formą dbania o siebie, tak samo oczywistą, jak wizyta u kosmetyczki, fryzjera czy w klubie fitness! Fundacja Rak’n’Roll łączy siły z AVON, by ułatwić dziewczynom zadbanie o siebie i regularne badanie USG piersi . W pierwszym etapie kampanii „Dzień na U” dofinansowanych zostało 10 000 badań w Gabinetach z Różową Wstążką na terenie całej Polski. Kolejnym etapem działań jest wpisanie Dnia na U w kalendarze pracowników. Zależy nam, aby kobiety traktowały profilaktykę jako część stylu życia. Chcemy, żeby Dzień na U na stałe wpisał się do naszych kalendarzy. Wyobraźmy sobie, że obok dobrze znanych świąt i uroczystości jest też Dzień na U. Dzień, który daje szansę każdej kobiecie, by potwierdzić u specjalisty zdrowie piersi. Potraktujmy go jak święto – zdrowia, samoświadomości, czułości – mówi Joanna Rokoszewska-Łojko z Fundacji Rak’n’Roll. Chcemy by praktyka, którą wprowadza firma AVON, określała dobrego pracodawcę. Dlatego wraz z AVON rozpoczęliśmy prace nad zasadami, które pozwolą innym na wdrożenie tego rozwiązania – zaznacza. Kiedy bardzo nam na czymś zależy, jesteśmy w stanie odłożyć wszystkie inne rzeczy na bok i się temu poświęcić. Dlaczego nie mamy takiego podejścia do swojego zdrowia? Czy jest coś ważniejszego od niego? Ani kariera zawodowa, ani wyjazdy czy rzeczy materialne, nie przyniosą nam radości, jeśli nasz organizm odmówi posłuszeństwa. Powiesz ok, ale badania są drogie. Dobrze, dofinansujemy je i to w rekordowej ilości – 10 000 w 2019 roku! Co  jeszcze powstrzymuje Cię od wizyty u lekarza, czas? Ok, dajemy Ci dodatkowy dzień wolny w roku na zadbanie o swoje zdrowie. Czy masz jeszcze jakąś wymówkę? - mówi Anna Jakubowski, Dyrektor Generalna...

Przeczytaj