klub recenzentki wizaz klub recenzentki wizaz Wejdź
Pielęgnacja

Medycyna estetyczna bez tajemnic - zabiegi dla kobiet 45+

Zapraszamy na kolejną odsłonę naszego cyklu nagrań dotyczących zabiegów medycyny estetycznej. Tym razem dr Marcin Ambroziak omawia najpopularniejsze zabiegi dla kobiet z grupy wiekowej 45+, zdradzając, na czym polegają i jakich efektów można się spodziewać.
Materiał partnera
styczeń 10, 2017

Jakie zabiegi najczęściej wykonują kobiety z grupy 45+?

Metody walki z przebarwieniami - porady dla kobiet z grupy 45+

Metody walki z wiotczeniem skóry - porady dla kobiet z grupy 45+

Jakie zabiegi na zmarszczki? Porady dla kobiet z grupy 45+

Więcej informacji na temat zabiegów znajdziesz na www.klinikaambroziak.pl

Klinika Ambroziak

al. gen. W. Sikorskiego 13
02-758 Warszawa

Szpital Ambroziak

ul. Młynarska 2a
05-500 Piaseczno
Tel.: +48 22 111 50 05
Tel.: +48 726 101 000
recepcja@klinikaambroziak.pl
www.klinikaambroziak.pl 

materiał sponsorowany

Fotolia
Pielęgnacja Medycyna estetyczna bez tajemnic - poznaj odpowiedzi na najczęstsze pytania dot. zabiegów dla kobiet 25+!
Interesuje Cię medycyna estetyczna, ale nie masz pewności, który zabieg powinnaś wybrać i zastanawiasz się, jak to naprawdę działa? Z myślą o takich osobach, jak Ty, prezentujemy nasz cykl nagrań, w których dr Marcin Ambroziak omawia najpopularniejsze zabiegi dla kobiet z grupy wiekowej 25+ i wyjaśnia, dla kogo są przeznaczone. Zapraszamy!
Materiał partnera
sierpień 10, 2016

Jakie zabiegi najczęściej wykonują dwudziestoparoletnie pacjentki? Metody walki z trądzikiem dla kobiet z grupy 25+ Czym jest mezoterapia? Porady dla kobiet z grupy 25+ Na czym polega zabieg z użyciem kwasów? Porady dla kobiet z grupy 25+ Jakie są metody powiększania piersi? Porady dla kobiet z grupy 25+ Jakie są metody powiększania ust? Porady dla kobiet z grupy 25+ Jakie zabiegi należy wykonać w zależności od intensywności cellulitu? Porady dla kobiet z grupy 25+ Klinika Ambroziak Al. Gen. W. Sikorskiego 13, 02-758 Warszawa Klinika Ambroziak Oddział Piaseczno ul. Młynarska 2a 05-500 Piaseczno Tel.: +48 22 111 50 05; Tel.: +48 726 101 000 recepcja@klinikaambroziak.pl www.klinikaambroziak.pl materiał sponsorowany

Przeczytaj
Party Medycyna Estetyczna
materiały PR
Pielęgnacja Nowe wydanie specjalne Party Medycyna Estetyczna
Już w sprzedaży nowe wydanie specjalne Party Medycyna Estetyczna. A w nim dowiesz się, m.in. o sekretach urodowych gwiazd, znajdziesz wiele ciekawych porad, zarówno kosmetycznych, jak i pielęgnacyjnych.
Małgorzata Wiśniewska
sierpień 28, 2015

Właśnie ukazało się nowe wydanie specjalne dwutygodnika Party. Party Medycyna Estetyczna, a w nim kompendium wiedzy na temat najnowszych osiągnięć w dziedzinie poprawiania urody. Wydanie zawiera, aż 108 stron, Specjalnie dla czytelniczek odkrywamy sekrety gwiazd. Tajemnice swojej urody zdradzają nam Angelina Jolie, Katarzyna Zielińska, Patricia Kazadi, Anna Mucha, paulina Sykut - Jeżyna, Martyna Wojciechowska i Dorota Deląg. Dodatkowo w wydaniu porady jak ujędrnić skórę i rozjaśnić przebarwienia, rekomendowane przez ekspertów zabiegi anti-ageing, mało inwazyjne metody liftingu twarzy, testy kosmetyków, urodowe hity sezonu oraz 8 wyjątkowych hoteli SPA w których można odnowić nie tylko ciało ale i duszę. Wydanie specjalne Party Medycyna Estetyczna - cena: 7,99zł

Przeczytaj
Dziecięcy pokoik w stylu skandynawskim
Styl życia Moda na Skandynawię! Zobacz jak uzyskać styl skandynawski w dziecięcym pokoiku
Minimalizm, prostota i funkcjonalność! Dowiedz się jak uzyskać styl skandynawski w dziecięcym pokoju. Sprawdź dlaczego cały świat oszalał na punkcie Skandynawii.
Lena Grabowska
marzec 15, 2015

Moda na Skandynawię Proste formy, monochromatyczne kolory i minimalizm. Puste białe przestrzenie, geometryczne wzornictwo, drewno i metal . Powiew bieli i czerni dotarł do nas ze Skandynawii! Zainspirowane Skandynawią dziecięce pokoiki podbijają serca polskich mam. Jasne ściany stały się idealnym tłem dla pastelowych kropek, pasków, rombów, trójkątów i zygzaków . Są przeciwieństwem tego co dotychczas można było spotkać w przeciętnym pokoiku malucha przeładowanym zabawkami, pełnym różu i błękitu czy też wzorzystych tapet. W dziecięcym pokoiku dzieci rządzą! Skandynawia upatruje w dzieciach to co najcenniejsze. Tamtejsze wnętrza dają wrażenie jakby ktoś wsłuchał się w potrzeby dziecka i dał mu świat najbardziej jemu przyjazny . Jasny i przejrzysty, pełen spokojnych barw i prostych kształtów. Zabawki wyglądają jak wyjęte z dziecięcych rysunków . Często wyrażają nie tylko zadowolenie, ale są naburmuszone, zmartwione, zaniepokojone czy zdziwione. Pozwalają maluchowi obcować z emocjami, z jakimi na co dzień się zmaga. Ograniczona do minimum ilość przedmiotów pozwala pobudzić wyobraźnię, stwarza olbrzymie możliwości do zabawy!   Nowe zastosowania dla starych przedmiotów W przedmioty codziennego użytku zostało tchnięte drugie życie . I tak, na przykład drewniane domki dla lalek powieszone na ścianie zyskały funkcję półek, a lampka nocna przybrała kształt białego króliczka. Sami będziecie zdziwieni tym jakie to proste i pomysłowe zarazem.   Rola rękodzieła w skandynawskim wystroju Ważnym elementem, który składa się na ten trend jest też wszechobecne rękodzieło . Odchodzi się od zabawek i mebli produkowanych masowo i na dużą skalę na rzecz tych unikatowych , wykonanych w lokalnym sklepie, gdzie powstają rzeczy z pasją .   Do It Yourself- Zrób to sam! Plusem skandynawskiego stylu jest fakt, że bardzo dużą część...

Przeczytaj
Walka z Rakiem Piersi Estee Lauder
materiały PR
Makijaż Kampania na Rzecz Walki z Rakiem Piersi The Estée Lauder Companies
Polski oddział The Estēe Lauder Companies jak co roku realizuje Kampanię na Rzecz Walki z Rakiem Piersi w Polsce. Dzięki wsparciu Partnerów i poczuciu, że misja szerzenia świadomości o raku piersi, zainicjowana przez Evelyn Lauder powinna dotrzeć do jak najszerszego grona osób, Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi co roku rośnie i ma coraz większy zasięg. Do grona Partnerów włączają się firmy i instytucje z różnych branż.
Anna Jastrzębska
październik 03, 2014

Polski oddział The Estēe Lauder Companies jak co roku realizuje Kampanię na Rzecz Walki z Rakiem Piersi w Polsce. Dzięki wsparciu Partnerów i poczuciu, że misja szerzenia świadomości o raku piersi, zainicjowana przez Evelyn Lauder powinna dotrzeć do jak najszerszego grona osób, Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi co roku rośnie i ma coraz większy zasięg. Do grona Partnerów włączają się firmy i instytucje z różnych branż. Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi The Estée Lauder Companies w Polsce składa się z kilku obszarów działań, bardzo silnie ze sobą związanych. Realizowane są one dzięki różnego rodzaju Partnerstwom: Partnerzy Handlowi Partnerzy Wspierający Patroni płyty „PINK in PINK4” PARTNERZY HANDLOWI W tym roku do Kampanii ponownie włączyli się wszyscy nasi najważniejsi partnerzy detaliczni, czyli perfumerie: Douglas oraz Sephora. J ak co roku, w październiku 2014 roku, perfumerie te będą wspierać Kampanię poprzez sprzedaż limitowanych edycji produktów wiodących na polskim rynku marek kosmetycznych Estée Lauder, Clinique, oraz La Mer, Bobbi Brown, Lab Series, Tommy Hilfiger (wyłącznie w Perfumeriach Douglas) oraz Bumble and bumble (wyłącznie w perfumeriach Sephora). 20% ceny sprzedaży tych produktów firma Estée Lauder (Poland) przeznaczy na wsparcie badań nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1, prowadzonych pod kierownictwem profesora Jana Lubińskiego, założyciela i kierownika Ośrodka Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie. Jako dodatkowy element wsparcia Kampanii, już od 1 października we wszystkich Perfumeriach Douglas oraz Perfumeriach Sephora na terenie całego kraju przy kasach są rozdawane różowe wstążeczki, od których w 1992 roku zaczęła się Kampania. PARTNERZY WSPIERAJĄCY W tym roku do Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi włączyło się kilka bardzo dużych firm. Niektóre z nich po raz...

Przeczytaj