Starzenie się skóry u każdej kobiety przebiega w inny sposób – jedne z nas pierwsze objawy tego procesu zauważają już w okolicach 20. roku życia, drugie, choć są już w tzw. wieku średnim, wciąż spotykają się z opiniami, że wyglądają jak nastolatki. Jednak niezależnie od tego, do której grupy należymy, warto mieć na uwadze, że im wcześniej przejdziemy z pielęgnacji podstawowej na tę anti-ageing, tym lepiej dla skóry.
Problem polega na tym, że na rynku kosmetycznym w dalszym ciągu przeważają produkty przeznaczone albo dla dziewczyn w okresie dojrzewania albo dla kobiet w wieku średnim, a brakuje kosmetyków dedykowanych tym mieszczącym się w przedziale 25-35 lat. Na szczęście jedną z wypełniających tę lukę marek jest tołpa.®. W jej ofercie właśnie pojawiła się innowacyjna linia Pre Age.
Pre zamiast Anti, czyli linia Pre Age
Linia Pre Age jest dedykowana kobietom między 25. a 35. rokiem życia, które nie chcą już stosować kosmetyków dla dwudziestolatek, a z drugiej strony czują się za młode na kremy przeciwzmarszczkowe.
Filozofia pre age opiera się na założeniu, że lepiej zapobiegać niż leczyć. Wchodzące w skład linii produkty uzupełniają niedobory cennych składników aktywnych, dzięki czemu redukują zmiany pojawiające się we wczesnym stadium starzenia, a ponadto mają działanie prewencyjne. Wszystkie są vegan friendly, nie zawierają parabenów, sztucznych barwników, silikonów i oleju parafinowego.
Przemyślany skład sprawia, że Pre Age to skuteczna i kompleksowa linia dla dziewczyn, które zauważyły już pierwsze oznaki upływającego czasu, takie jak utrata nawilżenia i jędrności oraz drobne linie mimiczne, a przy okazji chcą opóźnić pojawienie się tych charakterystycznych dla nieco starszych kobiet. Co ważne, kosmetyki odpowiadają na różne potrzeby.
Główna potrzeba: nawilżenie, rozświetlenie i regeneracja skóry
Nawilżające serum rozświetlające to ulubiona kosmetyczna nowość z linii Natalii Szroeder. Niskocząsteczkowy kwas hialuronowy dogłębnie i długotrwale nawilża, poprawia elastyczność oraz redukuje linie mimiczne, krystaliczna formuła z tysiącem mineralnych drobinek rozświetla, natomiast ceramidy odbudowują barierę ochronną skóry.
Nawilżający krem wygładzający na dzień. Zawiera ceramidy i kwas hialuronowy, dzięki czemu głęboko nawilża, rozświetla i redukuje linie mimiczne oraz odbudowuje barierę ochronną skóry.
Regenerujący krem wygładzający na noc. Formuła wzbogacona o żeń-szeń i olej lawendowy aktywuje nocną regenerację skóry, dogłębnie nawilża oraz poprawia elastyczność.
Główna potrzeba: redukcja niedoskonałości i rozjaśnienie przebarwień
Wiele kobiet zaczyna skarżyć się na trądzik około 25. roku życia. Dokładnie wtedy należałoby wprowadzić pielęgnację anti-ageing, podczas gdy większość produktów do cery tłustej i trądzikowej jest przeznaczona dla nastolatek.
Dlatego w odpowiedzi na dwa różne problemy, tołpa.® stworzyła trzy wzajemnie uzupełniające się kosmetyki:
Energizujący krem wygładzający na dzień. Zawiera witaminę C i kwas hialuronowy, przez co redukuje zmarszczki, zapobiega powstawaniu niedoskonałości, rozjaśnia przebarwienia oraz niweluje zaczerwienienia.
Normalizujący krem wygładzający na noc. Formuła z niacynamidem i kwasem LHA ogranicza nadmierne wydzielanie sebum, wykazuje działanie anti-ox i anti-pollution, redukuje zmiany potrądzikowe, rozjaśnia przebarwienia oraz redukuje zmarszczki.
Matujące serum normalizujące. Jego najważniejszy składnik to roślinne komórki macierzyste, które zwężają pory, redukują zaskórniki, grudki i krostki, wyrównują koloryt skóry oraz wygładzają ją i uelastyczniają.
Główna potrzeba: Redukcja cieni i worków pod oczami
Krem pod oczy redukujący oznaki zmęczenia. Dzięki zawartości witaminy C i kwasu hialuronowego natychmiast niweluje cienie i worki pod oczami (dając efekt, jak po 8 godzinach snu), głęboko nawilża, rozświetla oraz redukuje kurze łapki i zmarszczki mimiczne.
Natalia Szroeder w nowej kampanii marki tołpa.®
Ambasadorką linii Pre Age została Natalia Szroeder, znana przedstawicielka pokolenia, do którego skierowane są produkty. Wokalistka wystąpiła w nowej, wyjątkowej kampanii marki tołpa.®, której myślą przewodnią jest próba zachowania młodości skóry na dłużej. Jako dyrektora kreatywnego, reżysera oraz twórcę muzyki zaangażowano Ralpha Kamińskiego.
Jak wyglądała praca na planie spotu? Obejrzyj materiał zza kulis i krótką rozmowę z artystką, w której wyjaśnia, dlaczego zdecydowała się na tę współpracę.
Materiał powstał z udziałem marki tołpa.®