klub recenzentki wizaz klub recenzentki wizaz Wejdź
materiały PR
Pielęgnacja

Nowe oblicza piękna z L’Oréal Paris

Kluczem do prawdziwego piękna jest stały rozwój i samodoskonalenie. Wie o tym marka L’Oréal Paris, która od lat nie ustaje w poszukiwaniu nowych formuł i rozwiązań, dokładając starań, by nasza skóra była jeszcze piękniejsza.
Materiał partnera
maj 09, 2016

Nauka i innowacyjność stanowią nasze DNA. Chcielibyśmy podzielić się naszą wiedzą z tymi, których pasją jest piękno” - tymi słowami Mélanie Vidal, globalny wiceprezydent marketingu L’Oréal Paris, otworzyła wyjątkową konferencję Skin Summit w Chevilly-Larue. Uczestnicy tego niezwykłego wydarzenia otrzymali szansę przekonania się na własne oczy, co wyróżnia markę na tle konkurencji.

Nieustające poszukiwania nowych rozwiązań

Pracownicy laboratoriów L’Oréal Paris wytrwale poszukują składników, które mogłyby znaleźć zastosowanie w produktach marki. Naukowcy co roku poddają analizie tysiące naturalnych substancji pod kątem możliwości wykorzystania ich w kosmetyce. Szukają nowych, wartościowych składników i jednocześnie opracowują nowe warianty wykorzystania tych powszechnie znanych.

Jedną z opatentowanych cząstek, które narodziły się w laboratoriach marki, jest Pro-Xylane™. Pierwowzorem dla opracowanej metodami „zielonej chemii” cząstki był naturalny cukier drzewny, ksyloza. Pro-Xylane™, o olbrzymim potencjale przeciwzmarszczkowym, wykorzystywany jest jedynie w kosmetykach marki L’Oréal Paris, m.in. w przeciwzmarszczkowej linii Revitalift Laser X3.

Sztuczna skóra - klucz do precyzyjnych badań

Eksperci L’Oréal Paris przykładają szczególną wagę do weryfikowania nowych składników pod kątem ich skuteczności, a także bezpieczeństwa stosowania. Do celów badawczych używane są próbki sztucznej skóry, w hodowli której specjalizuje się oddział L’Oréal Paris – Episkin. Testowanie składników na sztucznej skórze to skuteczny i bezpieczny sposób na sprawdzenie ich działania. L’Oréal Paris prowadzi i udoskonala je od 27 lat - dzięki temu możliwe było wyeliminowanie badań na zwierzętach.

Nowoczesne laboratoria

Pełne szklanych naczyń i nowoczesnych urządzeń laboratoria, w których opracowywane są kosmetyczne formuły, mogą nasuwać skojarzenia z futurystyczną kuchnią. Pracują w nich naukowcy z różnych dziedzin – biologii, farmacji, biochemii.Od pomysłu na kosmetyk do momentu zamknięcia go w słoiczku pracuje nad nim blisko 30 osób. Sekret polega na tym, żeby dobrać składniki w taki sposób, by ich działanie było jak najbardziej komplementarne i efektywne, a konsystencja, kolor i zapach produktu odpowiadały oczekiwaniom konsumentek.

Naszym wyzwaniem jest szukanie innowacyjnych rozwiązań. Proponowanie kobietom nowych, ciekawych produktów opartych na najnowszych wynikach badań, technologicznych nowinkach i naszej wiedzy o skórze. Takich, które będą robiły na nich wrażenie swoją skutecznością, zapewniając jednocześnie niesamowitą przyjemność podczas ich stosowania” – mówi szefowa działu R&D w laboratorium L’Oréal Paris, Sonia Eyraud.

Praca nad ostateczną formułą kremu może trwać wiele miesięcy, a nawet lat. Ale jest to bez wątpienia fascynująca podróż.

materiał powstał we współpracy z L'Oréal Paris

materiały PR
Pielęgnacja POSE – pora na pielęgnację w wersji organic!
Kunszt kosmetyczny amerykańskiej marki POSE to połączenie wielowiekowej wiedzy o roślinnych kuracjach z nowoczesnymi recepturami i – przede wszystkim – bezpiecznymi składnikami. Sprawdź, co jeszcze wyróżnia kosmetyki POSE Organics!
Materiał partnera
maj 17, 2017

POSE wychodzi naprzeciw potrzebom kobiet dbających o środowisko  i  ceniących sobie skład produktów . Marka zajmuje się wytwarzaniem kosmetyków, które nie zawierają składników pochodzących od zwierząt  i nie są pozyskiwane w sposób przysparzający im cierpienia . Każdy produkt znajdujący się w ofercie marki POSE zaprojektowano z myślą o skórze wrażliwej, ze skłonnością do podrażnień i reakcji alergicznych . Wszystkie kosmetyki pozbawione są substancji zapachowych, sztucznych barwników, parabenów i innych szkodliwych składników, dzięki czemu bez obaw stosować mogą je zarówno weganie, jak i kobiety w ciąży . Wyjątkowość marki POSE potwierdzają posiadane przez nią certyfikaty, jak USDA Organic, Not Tested On Animals, Vegan Certification . Około 90 proc. składników zawartych w kosmetykach POSE Organics pochodzi z kontrolowanych upraw proekologicznych . W odróżnieniu od kosmetyków naturalnych, produkowane są one bez wykorzystania nawozów sztucznych i pestycydów oraz nie są poddawane genetycznej modyfikacji (GMO) . Marka POSE oferuje wytwarzane najnowocześniejszymi metodami prawdziwie organiczne kosmetyki – na miarę wysokich wymagań klientek.   Krem do twarzy poprawiający strukturę skóry Ten wyjątkowy, bazujący na wyciągu z aloesu, krem został stworzony po to, aby dostarczać skórze  wysokie dawki witamin C i E . Organiczne ekstrakty roślinne tworzą synergiczny zestaw, który chroni skórę przed wolnymi rodnikami . Ich regularne stosowanie zapewnia skórze odpowiedni poziom nawilżenia i prowadzi do poprawy jej struktury . Zielonka glinka nie bez powodu nazywana jest „minerałem młodości” – usuwa toksyny, usprawnia transport tlenu do komórek skóry i delikatnie ją stymuluje . Wyciąg z cytryny rozjaśnia poszarzałą skórę oraz łagodzi zaczerwienienia i podrażnienia , a wyciąg z dzikiej róży przyspiesza proces regeneracji, czyniąc...

Przeczytaj
L'Oréal Professionnel Pro Fiber
materiały PR
Fryzury L'Oréal Professionnel Pro Fiber - rewolucyjna nowość do pielęgnacji
Pierwsza gama odbudowująca, która zapewnia długotrwałą pielęgnację włosów - rozpoczęta w salonie, a następnie reaktywowana w domu, by trwać w nieskończoność. 15 lat badań. 15 patentów. Poznajcie nową gamę L'Oréal Professionnel Pro Fiber!
Anna Jastrzębska
lipiec 07, 2016

L’Oréal Professionnel wprowadza innowację, tworząc PRO FIBER, pierwszą odbudowującą kurację, która oferuje długotrwałą, reaktywowaną w nieskończoność pielęgnację włosów. PRO FIBER to owoc niezwykłego przedsięwzięcia, jakiego podjął się Dział Badań L’Oréal. Celem było stworzenie pielęgnacji do włosów dającej długotrwałe efekty, aby spełnić jedno z największych oczekiwań kobiet. PRO FIBER opracowano dzięki unikalnemu podejściu do problemu uwrażliwienia włosów przez Dział Badań L’Oréal, unikalnym formułom stworzonym przez Laboratoria L’Oréal, a także niezbędnej ekspertyzie fryzjerów L’Oréal Professionnnel. Formuła PRO FIBER to unikalne połączenie wyjątkowych składników aktywnych L’Oréal, które w sposób trwały wnikają we włókno włosa i zatrzymują w nim odbudowujące włosy składniki, zapewniając w ten sposób nieporównywalne i dostrzegalne trwałe efekty. Włókno jest jak nowe od nasady aż po końce, jakby nigdy nie uległo żadnemu uszkodzeniu. PRO FIBER to długotrwała pielęgnacja nowej generacji, dostępna wyłącznie w Salonach Expert L’Oréal Professionnel. Stosowana w domu rutyna pielęgnacyjna PRO FIBER przedłuża efekty działania podwójnej molekuły APTYL 100 na włókno. Podczas każdego mycia włosów pielęgnacja zostaje reaktywowana dla uzyskania unikalnych efektów kosmetycznych. Każda z trzech linii PRO FIBER opracowana została do działania na określony poziom uwrażliwienia włosów, oferując kompleksowy zestaw produktów do pielęgnacji włosów: szampon, odżywka, maska i serum. Każdą z tych trzech gam PRO FIBER stworzono z myślą o określonym poziomie uwrażliwienia włosów.Ważnym elementem każdej rutyny PRO FIBER do stosowania w domu jest nowy gest, jaki zapewniają monodawki Booster. Trzy gamy Pro Fiber dopasowane do potrzeby włosów: Wygładzenie włosa Produkt do włosów naturalnych, które zniszczone zostały w wyniku...

Przeczytaj
Jabłkowy head&shoulders
materiały PR
Fryzury Jabłkowy head&shoulders - nowa jakość pielęgnacji
Ponad 50% Polek uważa, że orzeźwiający zapach włosów dodaje im pewności siebie. Mając to na uwadze, naukowcy head&shoulders udoskonalili kompozycję zapachową szamponu i odżywki head&shoulders Apple Fresh, by jeszcze silniej oddziaływała na nasze zmysły, dodawała energii i pozwalała czuć się pięknie i atrakcyjnie przez cały dzień.
Anna Jastrzębska
kwiecień 24, 2014

Aby zapach nowych kosmetyków head&shoulders był intensywny i orzeźwiający, naukowcy marki we współpracy z ekspertami w dziedzinie perfum przebudowali tradycyjny model wykorzystywany przy tworzeniu kompozycji zapachowych. W nowych kosmetykach head&shoulders eksperci marki zastosowali technologię Scent Burst, polegającą na wzmocnieniu górnego akordu kompozycji zapachowej, utrzymując pozostałe nuty w tradycyjnych proporcjach. Dzięki temu innowacyjnemu podejściu, nowy szampon i odżywka head&shoulders Apple Fresh zaskakują teraz wyjątkowo intensywnym zapachem podczas mycia włosów, pobudzając zmysły i dodając energii. Dodatkowo,  starannie dobrana kompozycja nut zapachowych zielonego jabłka, gruszy azjatyckiej, lilii, róży, jaśminu oraz piżma sprawia także, że zapach nowych kosmetyków head&shoulders Apple Fresh utrzymuje się na włosach jeszcze długo po ich umyciu , dzięki czemu możemy czuć się atrakcyjnie i wyglądać olśniewająco przez cały dzień. Piękny i intensywny zapach, który kosmetyk pozostawia na włosach, to jednak tylko część sukcesu. Dlatego  szampony i odżywki head&shoulders Apple Fresh pomagają także dbać o pielęgnację skóry głowy i włosów, pozostawiając je lśniące, gładkie i, przy codziennym stosowaniu, do 100% bez łupieżu . Zawarty w szamponach i odżywkach head&shoulders Apple Fresh kompleks ActiZinc pozwala zwalczać główną przyczynę łupieżu i zbyt szybkiej utraty uczucia świeżości – grzyb Malassezia Globosa. Dodatkowo w szamponie head&shoulders Apple Fresh, kompleks ActiZinc został połączony z technologią Pro Clean, której formuła opiera się na unikalnym połączeniu aktywnych składników myjących. Oprócz oczyszczania, technologia Pro Clean zapewnia odpowiedni poziom substancji aktywnych, które pomagają chronić włosy przed uszkodzeniami, sprawiając, że ich włókna stają się mocniejsze, a powierzchnia gładsza. Dzięki temu...

Przeczytaj
materiały PR
Styl życia Grażyna Torbicka ambasadorką marki L'Oréal Paris
Do grona ambasadorek L’Oréal Paris, w którym znajdziemy takie osobistości, jak Julianne Moore, Andie McDowell, Jane Fonda, Susan Sarandon czy Jennifer Lopez, dołączyła pierwsza Polka. Została nią charyzmatyczna Grażyna Torbicka.
Monika Orzechowska
kwiecień 16, 2016

Inspirujące swoim talentem i pasją oraz emanujące pięknem ambasadorki przywitały w swoim gronie polską dziennikarkę, prezenterkę i popularyzatorkę kina, która uosabia najbardziej cenione przez Polki cechy. - Jest piękną kobietą z ogromną klasą, której profesjonalizm i zawodowe zaangażowanie możemy podziwiać od lat. Ponadto znakiem rozpoznawczym Grażyny Torbickiej jest kino, a L’Oréal Paris od blisko 20 lat jest głównym partnerem Festiwalu Filmowego w Cannes i kreatorem makijażu gwiazd tego festiwalu – mówi Aneta Osęka, dyrektor marketingu L’Oréal Paris. Grażyna Torbicka jako jedna z największych polskich osobistości telewizyjnych, która za swoją pracę i zaangażowanie odebrała liczne prestiżowe nagrody. Jest laureatką m.in. Wiktorów i Telekamer, a od 2007 roku pełni funkcję dyrektor artystycznej Festiwalu Filmu i Sztuki Dwa Brzegi w Kazimierzu Dolnym nad Wisłą. Regularnie bierze udział także w Festiwalu Filmowym w Cannes, któremu jak wspomniała Aneta Osęka, partneruje właśnie marka L’Oréal Paris. - To dla mnie wielka przyjemność i zaszczyt, że mogę znaleźć się wśród niezwykłych kobiet, które reprezentują wartości L’Oréal Paris . Są wśród nich kobiety, które podziwiam za ogromny talent, ale również za emanowanie pięknem. Biorąc wielokrotnie udział w Festiwalu Filmowym w Cannes, zawsze zachwycałam się ambasadorkami L’Oréal Paris na czerwonym dywanie. Wszystkie kobiety warte są, by – tak jak one – czuć się szczęśliwe i spełnione – komentuje powierzenie jej nowej roli Grażyna Torbicka. Grażyna Torbicka jest także autorką cenionego cyklu  „Kocham Kino” Telewizji Polskiej, który do niedawna gościł twórców polskiego i światowego kina i przedstawiał najważniejsze wydarzenia kinematografii. Cieszymy się, że prezenterka nie jest tylko kobietą, która docenia osiągnięcia gwiazd kina, ale i tą, której...

Przeczytaj