klub recenzentki wizaz klub recenzentki wizaz Wejdź
płatki kosmetyczne galeria K&K
mat. prasowe
Pielęgnacja

Poznaj płatki kosmetyczne wykonane ze 100% bawełny z Galerii K&K

Zasada zero waste jest wam bliska? Koniecznie sprawdźcie bawełniane płatki kosmetyczne od Galerii K&K.
Materiał partnera
luty 01, 2021

Kiedy mówimy “Rękodzieło” czy “Handmade” kojarzą się nam różne obrazy. Na przykład wieś gdzieś w cichym rejonie Polski. Babcia dziergająca na drutach szaliki i skarpetki, malująca kwiaty na drewnianych łyżkach i wzory na glinianych dzbanuszkach, robiąca na szydełku przepiękne koroneczki, z których w magiczny sposób później powstają serwetki, obrusy i bombki choinkowe. Przedmioty wykonane ręcznie zawsze budzą podziw oraz szacunek do kunsztu i wysiłku, jaki został w ich wykonanie włożony. Nie należy również pomijać głównych zalet produktów Handmade, czyli niepowtarzalności i oryginalności w każdym niemal aspekcie. Również to, że rękodzieło przez tyle dziesiątek lat nie wyszło z mody i nie traci na wartości jest ważne oraz świadczy o tym, że są to produkty godne uwagi i cenione przez rzesze nabywców. Zwłaszcza polskie rękodzieło znajduje swoich wiernych fanów na całym świecie.

Produkty Galerii K&K można znaleźć w ich SKLEPIE FIRMOWYM oraz na ALLEGRO.


Współczesna sztuka rękodzieła ma oblicze, a właściwie dwa oblicza- młodego małżeństwa, Kingi i Bartka z Galerii K&K, dopiero wchodzącego w życie, mieszkającego w bloku. Historia Galerii K&K, czyli Galerii Krawiectwa i Kreatywności, zaczyna się na jednym z osiedli w Knurowie na Śląsku, gdzie ze swojego zamiłowania do natury i ekologii, zamienili hobby w styl życia i zarabiania. Małymi kroczkami i wspólnym wysiłkiem stworzyli warsztat, w którym dba się o dostarczenie klientowi niebanalnego produktu, opierając jego genezę o zasadę Zero waste- nic się nie marnuje. O jaki produkt chodzi? O płatki kosmetyczne, wykonane ze 100% bawełny, w kilkunastu wariantach kolorystycznych. Płatki te, w przeciwieństwie do jednorazowych, można po użyciu po prostu wyprać i będą nam służyć jeszcze przez długi czas. Kolejny element, który odróżnia płatki spod szyldu Galerii K&K od jednorazowych płatków, to opakowanie. Nie ma ono nic wspólnego z plastikiem, który będzie  rozkładał się tysiącami lat. Tylko naturalne materiały, tylko czysta ekologia.

płatki kosmetyczne galeria K&K
mat. prasowe

W ten sposób nie tylko dostarcza się odbiorcy w pełni naturalny produkt, ale też dokłada swoją cegiełkę do walki z zanieczyszczeniem środowiska. Kierując się zasadą Zerowaste, Galeria K&K dba również, by to, co gdzieś tam nie udało się w produkcji i nie może być pełnowartościowym towarem, wykorzystać w seriach outletowych. W ten sposób nic nie ląduje w koszu, a klient uzyskuje może nieco odbiegający od przyjętego wzorca, ale nadal w pełni naturalny, spełniający swoje zadanie produkt. Mało która firma myśli o swoich wyrobach w ten sposób, często kładąc nacisk wyłącznie na zyski, kliknięcia, słupki i statystyki.

płatki kosmetyczne galeria K&K
mat. prasowe


Galeria K&K jest firmą rodzinną, kameralną, więc każdy płatek wychodzący z tej handmadeowej kuźni jest wnikliwie oglądany i kwalifikowany do sprzedaży. Nie są one też efektem tzw. masówki, tylko ciężkiej i sumiennej pracy, co ewidentnie w pozytywny sposób odzwierciedla się w jakości. W cenie 20.99 zł za komplecik bawełnianych płatków kosmetycznych otrzymasz naprawdę godny zainteresowania, oryginalny produkt oparty na ekologii i surowcach naturalnych.
 

Skusicie się na te płatki? Możecie je kupić na STRONIE GALERII K&K oraz na ALLEGRO.

Komentarze
Iris Van Herpen - plakat wystawy Stary Browar w Poznaniu.jpg
mat. prasowe
Moda Wystawa "Alchemic Couture" holenderskiej projektantki Iris van Herpen już 16 października w Poznaniu!
wangardowe kreacje Iris van Herpen, już w październiku zagoszczą w Galerii na Dziedzińcu w Starym Browarze w Poznaniu. Wystawa zatytułowana „Alchemic Couture” przybliżać będzie wizjonerski interdyscyplinarny proces twórczy projektantki, w którym przeplatają się innowacje i rzemiosło.
Materiał partnera
wrzesień 17, 2020

Stary Browar w Poznaniu , słynie z organizacji wyjątkowych wystaw związanych ze światową sztuką, modą i designem ostatniej dekady. Inicjuje kulturowy dyskurs i namawia publiczność do podjęcia dialogu z artystami, których gości. Tej jesieni, zlokalizowana w samym sercu Starego Browaru Galeria na Dziedzińcu - zaprasza do odkrywania świata Haute Couture w jego najbardziej wielowymiarowym wydaniu. 16 października holenderska projektantka Iris van Herpen , uznawana za jedną z najbardziej konceptualnych artystek w świecie mody, zaprezentuje swoje kreacje w ramach autorskiej wystawy „Alchemic Couture” . Publiczność będzie mogła zagłębić się w świat projektantki i podziwiać jej luksusowe dzieła, starannie wyselekcjonowane wspólnie z kuratorem wystawy Wojciechem Piotrem Onakiem. Przypadające 5 listopada "urodziny" Starego Browaru od kilku lat świętujemy zapraszając osobowości pokrewne idei tego miejsca. Prekursorów, których ambicją i imperatywem jest tworzyć coś, czego dotąd nie było. Kreatorów wytyczających nowe ścieżki, poszukujących nowych rozwiązań. Nasza Galeria na Dziedzińcu stała się miejscem prezentacji progresywnych projektów artystycznych z pogranicza sztuk, w tym mody, którą Stary Browar oddycha na co dzień. Tej jesieni, wspólnie z kuratorem Wojtkiem Piotrem Onakiem, publiczności naszej galerii przedstawiamy Iris van Herpen. W jej świecie nie ma rzeczy niemożliwych - Joanna Tupalska, dyr. Marketingu Stary Browar. Kim jest Iris van Herpen? Iris van Herpen postrzega Haute Couture jako język transformacji i interdyscyplinarny byt wyłaniający się z przestrzeni, w której przeplatają się innowacje oraz rzemiosło. Symbiotyczne relacje występujące w zawiłej sieci natury, niewidzialne siły, które budują wzorce architektoniczne, oraz taniec hybrydowy, konfrontujący...

Przeczytaj
H&M zamyka setki swoich sklepów. To koniec popularnej sieciówki?!
iStock
Newsy H&M zamyka setki swoich sklepów. To koniec popularnej sieciówki?!
Jedna z najpopularniejszych na świecie firm odzieżowych, H&M zamyka swoje sklepy. Czy to oznacza, że szwedzki gigant na dobre zakończy swoją działalność?
Urszula Jagłowska
październik 02, 2020

Czegoś takiego nikt się nie spodziewał! Już niebawem z map licznych galerii handlowych znikną sklepy popularnej szwedzkiej sieciówki - H&M. Firma podjęła nieodwracalną decyzję i na dobre ma zamiar zrezygnować z aż 250 butików. Czy na liście sklepów do zamknięcia znajdą się placówki w Polsce? H&M znika z galerii handlowych Pandemia związana z wciąż rozprzestrzeniającym się kororonawirusem SARS-CoV-2  wywołała kryzys gospodarczy, jakiego nie było od lat. W skutek restrykcyjnych obostrzeń wprowadzonych przez rządy poszczególnych państw, najbardziej ucierpiała branża turystyczna, gastronomia i handel. Nic więc dziwnego, że wiele firm postanowiło przenieść znaczną część sprzedaży swoich produktów do sklepów online.  Podobną decyzję podjęła również szwedzka firma H&M, która jest drugą największą siecią odzieżową na świecie. Marka zapowiada zwiększenie inwestycji na rozwiązania cyfrowe, przy jednoczesne j redukcji sklepów stacjonarnych o ok. 5 proc. Oznacza to, że na całym świecie zamkniętych zostanie aż 250 butików H&M. Helena Helmersson, prezes zarządu H&M, w rozmowie w „Financial Times” podkreśliła, że nadal wierzy w sklepy stacjonarne, jednak by nie generować większych strat,  firma jest zmuszona do zamknięcia części placówek. Chociaż wyzwania są dalekie od zakończenia, wierzymy, że najgorsze już za nami i jesteśmy dobrze przygotowani, by wyjść z kryzysu silniejsi – stwierdziła dyrektor generalna Helena Helmersson. Warto podkreślić, że w okresie od marca do czerwca spadek sprzedaży spółki H&M sięgał aż 50 proc. Nic więc dziwnego, że marka od początku pandemii zdecydowała się mocno postawić na e-commerce, a dzięki sprzedaży rozpopularyzowanej w mediach społecznościowych...

Przeczytaj
Kinga Rusin pokazała się w nago
Instagram @kingarusin
Newsy Kinga Rusin pochwaliła się nagim zdjęciem, ubrana jedynie w prześwitujące koronki
Najnowsze zdjęcie Kingi Rusin rozpaliło internautów. Była prowadząca „Dzień Dobry TVN” opublikowała fotografię, na której pozuje… w negliżu. Takiej reakcji fanów z pewnością się nie spodziewała.
Urszula Jagłowska
sierpień 27, 2020

Kinga Rusin to niezaprzeczalnie jedna z najbardziej rozpoznawanych polskich gwiazd, która od lat uznawana jest za ikonę stylu. Dziennikarka, znana z zamiłowania do klasyki, w którą od czasu do czasu przemyca nieco nowoczesnych trendów, w mediach społecznościowych do tej pory była bardzo zachowawcza, dzieląc się z fanami makijażowymi, włosowymi i modowymi inspiracjami, wspomnieniami z egzotycznych wakacji, czy kolejnymi projektami zawodowymi. Nic więc dziwnego, że najnowsza fotografia gwiazdy TVN zelektryzowała jej fanów. Kinga Rusin zaskoczyła wszystkich i opublikowała zdjęcie, na którym pozuje w negliżu. Kinga Rusin pokazała się w nago Kinga Rusin coraz bardziej szokuje swoich fanów. Zaledwie kilka dni temu dziennikarka poinformowała, że po 15 latach współpracy rezygnuje z prowadzenia „Dzień Dobry TVN”, co motywowała odejściem ze śniadaniowego pasma stacji jej wieloletniego przyjaciela, Piotra Kraśki, jak również chęcią rozwijania się na innych polach zawodowych.  Chcę realizować swoje kolejne marzenia, wykorzystać swobodę i niezależność finansową, którą mam dzięki świetnie prosperującej firmie kosmetycznej - mojej dumie. Chcę współtworzyć nowe ciekawe projekty w kilku obszarach: telewizja, biznes, działalność społeczna. - pisała wtedy w swoim oświadczeniu na Instagramie, Kinga Rusin. Teraz celebrytka po raz kolejny wprawiła internautów w osłupienie. Prezenterka idąc za ciosem, postanowiła zacząć spełniać swoje marzenia i postanowiła w nieco kontrowersyjny sposób rozpropagować kultowy produkt swojej kosmetycznej marki Pat&Rub ,  którą założyła kilka lat temu.  Nie jest tajemnicą, że kluczem do marketingowego sukcesu jest starannie przemyślana strategia reklamowa, dlatego też Kinga od samego początku reklamuje swoje kosmetyki...

Przeczytaj
Sephora program Good For
mat. prasowe
Makijaż Good for you, good for planet – w Sephora rusza program na rzecz odpowiedzialnego piękna
Chcesz pięknie wyglądać, ale nie jest ci obojętny los planety? Sephora przygotowała coś specjalnego: eko-kosmetyki z zielonymi stemplami, możliwość zwrotu pustych opakowań i katalog produktów przygotowanych z szacunkiem dla środowiska.
Materiał partnera
październik 01, 2019

Zielone etykiety w Sephora Od października w perfumeriach Sephora oraz na sephora.pl możesz znaleźć produkty oznaczone zielonymi etykietami, które ułatwiają znalezienie eko-produktów.  Co oznaczają?  Etykiety są elementem nowego programu GOOD FOR – projektu na rzecz odpowiedzialnego piękna. Niektóre oferowane przez Sephora produkty mają jeden taki stempel, inne dwa, a są i takie, które mają aż trzy, np. GOOD FOR YOU, GOOD FOR VEGAN i GOOD FOR BETTER PLANET.   Recykling  opakowań w Sephora  Od października w ramach programu GOOD FOR możesz także zwracać w perfumeriach puste opakowania po zakupionych w Sephora i Sephora.pl produktach do pielęgnacji skóry i makijażu, a także po zapachach. Co się z nimi stanie? Zajmą się nimi specjaliści: dzięki współpracy firmy z wyspecjalizowanym centrum recycklingu CEDRE zostaną po przetworzeniu ponownie wykorzystane lub zmienione na energię.  E-katalog GOOD FOR   Etykiety i recykling to nie wszystko. Dzięki e-katalogowi GOOD FOR dowiesz się także w jaki sposób marki, które zostały zaproszone do współpracy w ramach projektu, działają na rzecz zminimalizowania swojego wpływu na środowisko. Wśród nich m.in: Calvin Klein, Givenchy, Glov, Origins oraz Phlov. Poza prezentacją ich produktów i akcji na rzecz środowiska, znajdziesz tu także porady i artykuły eksperckie dotyczące dbałości o planetę przygotowane we współpracy z Aretą Szpurą – ekoinfluencerką, propagatorką ruchu less waste i autorką książki „Jak uratować świat? Czyli co dobrego możesz zrobić dla planety”. Odpowiedzialna marka – Sephora Collection   Sephora Collection to marka wyjątkowo uważna w kwestii jakości produktów i odpowiedzialności za planetę. Już od 12 lat...

Przeczytaj