klub recenzentki wizaz klub recenzentki wizaz Wejdź
krem do twarzy
materiały PR, iStock
Pielęgnacja

Prawie 8 tysięcy kobiet czeka w kolejce na... krem z sieciówki! Dlaczego budzi takie pożądanie?

Na punkcie tego kosmetyku oszalały tysiące kobiet. Nie chodzi o ekskluzywny produkt za tysiące złotych, ale... krem z sieciówki.
Agata Kufel
maj 12, 2017

Była już histeria na punkcie balsamu, pisałyśmy o budzącym pożądanie połyskującym peelingu - teraz przyszła pora na krem do twarzy. Kosmetyk, który tym razem tak rozpala kobiecą wyobraźnię to... produkt z popularnej sieciówki Marks & Spencer. Co takiego ma w sobie, że chce go kupić prawie 8 tysięcy kobiet?

Chodzi o krem na noc Formula Absolute Ultimate Sleep Cream, który po raz pierwszy w sprzedaży pojawił się niecały rok temu. W jego bogatym składzie znajduje się m.in. nawilżający kwas hialuronowy, wspierająca walkę z przebarwieniami witamina B3, witamina E i olejek marula. Producent obiecuje, że dzięki jego stosowaniu o poranku będziemy wyglądały jak po przespaniu 8 godzin - piękne i zrelaksowane.

Kosmetyk najwyraźniej jest skuteczny, bo obecnie nie można go dostać ani w sklepie online, ani w punktach stacjonarnych. Lista oczekujących na dostawę obejmuje ponad 7,5 tysiąca kobiet (!). Ile kosztuje to cudo? Cena to ok. 110 zł (22 GBP) - nie jest to więc raczej bardzo wysoki próg. Zwłaszcza, jeśli krem jest naprawdę tak dobry, jak sugeruje to ilość zainteresowanych nim osób.

Niestety, Marks & Spencer wkrótce zniknie z naszego kraju - jeśli więc jesteście ciekawe tego produktu, na ewentualne poszukiwania macie już tylko kilka tygodni. Kto wie, może uda się go jeszcze zdobyć :)

Eliksir młodości istnieje! Możesz kupić go w aptece za kilka złotych

Co sądzicie o tym kremie? Ruszycie na poszukiwania?

Zobacz też: Czy peeling może... zatkać pory? Zobaczcie, co przydarzyło się temu chłopakowi!

Komentarze
Marks&Spencer wiosna-lato 2015
materiały PR
Moda Marks&Spencer wiosna-lato 2015 - trendy
Marks&Spencer wita sezon wiosna-lato 2015 żywiołową, eklektyczną kolekcją, inspirowaną stylem lat 70. Dominują w niej charakterystyczne, subtelne kwiatowe motywy, delikatne prążki, orientalne wzory i kroje, ponadczasowy dżins i miękki, aksamitny zamsz. Wzrok przykuwają piękne faktury tkanin, misternie opracowane detale i wysmakowane, harmonijnie dopasowane do kolekcji akcesoria.
Kasia Tolak
styczeń 26, 2015

Główne trendy w kolekcji Marks&Spencer wiosna-lato 2015: UNIFORMITY: wysmakowana, pełna prostoty kolekcja, wychodząca naprzeciw potrzebom współczesnych kobiet. Nowoczesne kroje, elegancja i minimalizm, skąpane w odcieniach brązu, czerni i bieli. MODERN ROMANCE: romantyczna opowieść, w której subtelność splata się ze zmysłowością. Misterne koronki, przykuwające wzrok detale i intrygujące przezroczystości składają się na nonszalancki i bardzo kobiecy look. INTO THE BLUE: utrzymana w szlachetnych odcieniach niebieskiego i granatu kolekcja, w której dominują prążki i ponadczasowy dżins. Wygodny styl casualowy w świeżym, kobiecym wydaniu. THE ORIENT: nowoczesne ubrania, osadzone w orientalnej estetyce, które można nosić jako total look lub łączyć z innymi kolekcjami. Kimonowe kroje, trójwymiarowe faktury tkanin i egzotyczne printy to główne motywy tej awangardowej linii. SUMMER OF LOVE: kwintesencja stylu retro -swobodny krój, aksamitny zamsz i subtelne motywy kwiatowe. Kolekcja, utrzymana jest w ciepłych odcieniach brązu i złota; przywodzi na myśl letni zachód słońca. Marks&Spencer wiosna-lato 2015 - bielizna Subtelność i nowoczesność to 2 filary bieliźnianej kolekcji M&S na sezon wiosna-lato 2015. Pełno w niej aksamitnych, przyjemnych w dotyku tkanin i łagodnie podkreślających sylwetkę krojów. Kolekcja przynosi ze sobą modę na bieliznę utrzymaną w stylu retro, a także naturalne kobiece kształty, stąd powrót Marks&Spencer do miękkich, nie usztywnionych staników oraz równie wygodnych, koronkowych gorsetów. Kolekcja utrzymana jest w palecie szlachetnych, naturalnych barw, urozmaiconych równie subtelnymi haftami i pięknie zaprojektowanymi koronkami. Przeciwwagą tej subtelnej kolekcji jest sekcja bielizny sportowej. Niezwykle nowoczesna w wyrazie, dynamicznie podkreślająca sylwetkę.

Przeczytaj
Pielęgnacja Jakich kosmetyków używa Anna Lewandowska? Wcale nie najdroższych:)
Na torebki potrafi wydać kilkadziesiąt tysięcy złotych. A na kosmetyki? Anna Lewandowska pokazała swoje ulubione produkty do ciała. Najtańszy kosztuje... 30 złotych.
Agnieszka Pulikowska
styczeń 27, 2017

Jakich kosmetyków używa ciężarna Anna Lewandowska? Trenerka niebawem urodzi swoje pierwsze dziecko, a jej brzuszek coraz wyraźniej się zaokrągla. Tymczasem w ciąży figura diametralnie się zmienia - tyjemy, skóra się rozciąga. Przyszłe mamy najbardziej boją się rozstępów oraz tego, że biust straci swój kształt (bo w ciąży i podczas karmienia potrafi zwiększyć się dwukrotnie!).  Anna Lewandowska - jak na sportsmenkę przystało, zawsze dbała o swoje ciało. Nie inaczej jest w ciąży. Mogło się wydawać, że skoro Anna Lewandowska wydaje 90 tysięcy złotych na torebkę , to jej kremy do pielęgnacji ciała zapewne też nie są dla większości z nas osiągalne. Tymczasem czeka nas zaskoczenie. Anna Lewandowska pokazała na swoim Instagramie, jak obecnie wygląda jej kosmetyczny niezbędnik . Najwięcej wśród nich oczywiście produktów przeznaczonych dla ciężarnych kobiet.  Oto kosmetyki, których używa:  Palmer`s, Cocoa Butter Formula, Massage Cream for Stretch Marks , który kosztuje ok. 30 zł.  Phenome, Hypoallergenic Mom & Baby Cream , Kojący krem do pielęgnacji wrażliwej skóry dziecka i matki, który kosztuje ok. 120 zł.  Pat&Rub, regenerujący żurawinowy olejek do ciała - kosmetyk firmowany przez Kingę Rusin   kosztuje ok. 65 zł. Olejki marki BaliBody- koszt jednego to ok. 100 zł. Mama mio, Pregnancy Boob Tube, krem chroniący biust w okresie ciąży, który kosztuje ok. 170 zł Jak widać, ceny kosmetyków używanych przez Anię Lewandowską są dość zróżnicowane. Czy miałyście okazję korzystać z któregoś z nich? My jesteśmy fankami olejków od Pat&Rub oraz balsamów marki Palmer's , które naprawdę doskonale uelastyczniają skórę, a przy tym obłędnie pachną.  Zobaczcie także:   Anna Lewandowska pokazała się w ciąży w... stroju kąpielowym! Foto: Instagram

Przeczytaj
ONS
Moda Meghan Markle w koszuli z popularnej sieciówki. Jest dostępna w Polsce!
Meghan Markle po raz pierwszy od dawna zdecydowała się wystąpić w koszuli z sieciówki. Efekt? Za granicą prawie się już wyprzedała, ale w Polsce nadal możecie ją kupić!
Ewelina Błeszyńska
październik 04, 2018

Księżna Kate ubrania z sieciówek nosi bardzo często (ostatnio pokazała się np. w spodniach z Zary za 139 złotych ), ale Meghan Markle dotąd nosiła ubrania wyłącznie z kolekcji sławnych domów mody. Wyjątkiem był jedynie jej sweter z kolekcji Marks&Spencer. Wydaje się, że księżna Meghan zdecydowała się wziąć przykład z żony księcia Williama i ostatnio pojawiła się w koszuli, którą kupimy w popularnej sieciówce. Meghan zdecydowała się na & Other Stories - szwedzką sieciówkę z grupy H&M, która ma kilka sklepów w Polsce. Meghan Markle w koszuli z sieciówki Zielona koszula Meghan Markle jest wykonana z jedwabiu, a jej cena to około 300 złotych. Drogo? Nie, jeśli weźmiemy pod uwagę ceny pozostałych części stylizacji Meghan . Jej spódnica od Hugo Bossa to wydatek około 2 tysięcy złotych, a zamszowe czółenka Stuart Weitzman to z kolei koszt około tysiąca złotych. Meghan w zielonej stylizacji pojawiła się w regionie Sussex, który zwiedzała wraz z księciem Harrym. Musimy przyznać, że to jedna z jej najlepszych stylizacji - nowoczesna, ale nadal bardzo elegancka. Poza tym butelkowa zieleń to kolor wręcz stworzony dla księżnej! Zobacz także: Figury mogłaby jej pozazdrościć niejedna modelka... Meghan Markle ma na to swoje sposoby!

Przeczytaj
Moda Meghan Markle zaprojektowała ubrania dla sieciówki. Ceny zaczynają się od 95 zł!
Księżna Sussex zaprojektowane kolekcję eleganckich ubrań i dodatków. A wszystko w słusznym celu...
Matylda Nowak
wrzesień 13, 2019

Nareszcie można zobaczyć efekty współpracy Meghan Markle z kilkoma popularnymi w Wielkiej Brytanii markami odzieżowymi. Długo na tę chwilę czekaliśmy i musimy przyznać, że jesteśmy trochę rozczarowani. Do sprzedaży w sklepach internetowych i stacjonarnych John Lewis & Partners, Marks & Spencer, Jigsaw i Misha Nonoo trafiło w sumie tylko siedem rzeczy. Na dodatek, nawet jak na warunki brytyjskie, nie są one zbyt tanie ... Wyświetl ten post na Instagramie. Post udostępniony przez The Duke and Duchess of Sussex (@sussexroyal) Wrz 12, 2019 o 5:08 PDT Kolekcja ubrań księżnej Sussex Meghan Markle to pracowita pszczółka! Nie wystarczała jej rola świeżo upieczonej mamy i niedługo po narodzinach synka rzuciła się w wir pracy. Niedawno przejęła obowiązki redaktora naczelnego brytyjskiego "Vogue'a" , a teraz została także projektantką. Do sprzedaży trafiła jej kolekcja ubrań stworzona we współpracy z kilkoma popularnymi w Wielkiej Brytanii markami. Na pomysł zaprojektowania  kolekcji "The Smart Set" (czyli "Elegancki Zestaw") księżna Sussex wpadła po tym, jak odwiedziła w styczniu siedzibę organizacji charytatywnej Smart Works .  Fot.: mat. prasowe Smart Works to fundacja opiekująca się kobietami szukającymi pracy. Podopieczne Smart Works mogą liczyć na bezpłatną poradę stylisty i zestaw szykownych ubrań, w których mogą pojść na rozmowę kwalifikacyjną . I właśnie tego typu ubrania znajdują się w stworzonej przez Meghan Markle kolekcji: klasyczna biała koszula Mishy Nanoo (za 125 funtów, czyli prawie 606 zł), czarne, garniturowe spodnie Jigsaw (za 120 funtów, czyli 582 zł), prosta sukienka w kolorze czarnym i niebieskim Marks & Spencer (za 19,50 funtów, czyli 95 zł), dopasowana marynarka Jigsaw (za 196 funtów, czyli 964 zł) oraz czarna i brązowa torba John Lewis...

Przeczytaj