klub recenzentki wizaz klub recenzentki wizaz Wejdź
lidl
materiały PR
Przepisy

Azjatyckie przysmaki wracają do Lidla

Do sklepów Lidl powraca Vitasia – Tydzień azjatycki. To trzecia odsłona oferty w tym roku. Ciesząca się ogromną popularnością akcja to doskonały moment, by zasmakować w orientalnych daniach wyjątkowej kuchni Dalekiego Wschodu.
Katarzyna Mordalska
wrzesień 09, 2014

Kuchnia azjatycka to wciąż jedna z najbardziej różnorodnych kuchni świata. Stanowi inspirację dla wielu kucharzy, a bogactwo smaków i aromatów znajduje coraz więcej fanów na całym świecie. Także w Polsce rośnie ich popularność, czego dowodem był ogromny sukces Tygodnia azjatyckiego Vitasia w sieci Lidl, który odbył się w czerwcu tego roku. Właśnie dlatego już po raz kolejny klienci będą mieli możliwość wyboru azjatyckich smaków spośród prawie 90 produktów,  które znajdą się w ofercie sklepu.

lidl

Podczas najbliższego Tygodnia azjatyckiego każdy, kto chce zasmakować w niecodziennych daniach kuchni azjatyckiej, odkryje coś dla siebie. W ofercie znajdą się m.in.: makarony (np. chow mein, soba, sojowy 2,44 zł/ 1 opak.), sajgonki (7,99 zł/400 g), warzywa do woka (7,99 zł/600 g), jogurty w stylu azjatyckim (1,11 zł/150 g), sosy (np. Tikka Masala/Korma, 4,44 zł/1 opak.), pasta Wasabi (5,99 zł /43 g), azjatyckie przyprawy Bio (5,99 zł/50 g/60 g), mleczko kokosowe (3,99 zł/400 ml), chlebek naan (3,99 zł/260 g) czy produkty do sushi, w tym suszone, prażone wodorosty morskie nori (7,99 zł/5 sztuk), które pojawią się w asortymencie po raz pierwszy. Sieć Lidl proponuje również piwa (2,99 zł/330 ml) – dostępne w poprzedniej ofercie Tsingtao, Chang, Sapporo, a także nowe – Tiger oraz Kingfisher.

Komentarze
lidl tydzień tematyczny
materiały PR
Przepisy Tygodnie tematyczne wizytówką Lidla
Pierwszy tydzień tematyczny Lidla z kuchniami świata w roli głównej pojawił się w sklepach w Polsce w styczniu 2007 roku i był to Tydzień meksykański. Od tamtej pory Lidl przeprowadził już około 300 różnych akcji tematycznych, a do końca tego roku zaskoczy klientów kolejnymi. Polacy uwielbiają oferty produktów z odległych kuchni, a Lidl notuje wzrost sprzedaży i wzmożoną ilość klientów w sklepach.
Katarzyna Mordalska
czerwiec 09, 2014

Pierwsze tygodnie tematyczne Lidla W styczniu 2007 r., po pięciu latach obecności Lidla w Polsce, na podstawie obserwacji tendencji na rynkach europejskich oraz zwyczajów zakupowych Polaków, sieć postanowiła wprowadzić do oferty swoich sklepów Tydzień meksykański . Już wtedy w planach były kolejne kulinarne tygodnie tematyczne. W 2007r. było ich w sumie sześć, poza meksykańskim także azjatycki, włoski, hiszpański, amerykański i grecki. Wraz z ofertą meksykańską wydano broszurę z przepisami na dania meksykańskie i tym samym sieć rozpoczęła walkę o podniebienia Polaków, które nadal konsekwentnie zdobywa. Zainaugurowana w 2012 r. kampania „Pascal kontra Okrasa”, wydanie książki kulinarnej o tym samym tytule, projekt Kuchnia Lidla to działania otwierające Polakom drzwi do ciekawej i różnorodnej kuchni. Dziś akcje tematyczne przyciągają do sklepów zarówno stałych klientów, jak i tych, którzy odwiedzają sklepy specjalnie po to, by zakupić produkty prosto z Włoch czy Francji. Jakość i przybliżanie odległych smaków kluczem do sukcesu Akcje tematyczne to nasza wizytówka. Jako pierwsi w branży zainicjowaliśmy takie rozwiązanie – przyznaje Patrycja Kamińska, PR Manager Lidl Polskai dodaje: Produkty sprzedawane w ramach tygodni tematycznych to charakterystyczne dla danego kraju czy regionu przysmaki. Długoletni sukces akcji tematycznych w Lidlu definiują przede wszystkim następujące trzy parametry: wysoka jakość produktów, atrakcyjna cena i różnorodność. Ale naszym klientom proponujemy coś więcej niż tylko produkty. Wartością dodaną są przepisy Pascala i Okrasy, które odczarowują to, co czasami wydaje się być trudne i egzotyczne. Lidl odnotowuje stały wzrost sprzedaży produktów akcyjnych i planuje kontynuować tygodnie tematyczne. Klienci przyjmują je z cały czas rosnącą aprobatą. W ciągu 5 lat popularność akcji tematycznych w Lidlu...

Przeczytaj
masło orzechowe lidl
materiały PR
Przepisy Tydzień Amerykański w Lidlu
Od 30 czerwca w Lidlu trwa Tydzień Amerykański, podczas którego znaleźć będzie można wiele oryginalnych przysmaków zza oceanu. Syrop klonowy, orzechy pekan, masło orzechowe, pianki marshmallows i wiele innych! Wypróbuj je w kuchni i przygotuj dla najbliższych prawdziwą amerykańską ucztę.
Katarzyna Mordalska
lipiec 01, 2014

Kuchnia amerykańska odzwierciedla tygiel kulturowy mieszkańców Stanów Zjednoczonych Ameryki – specjały powszechnie uważane za pochodzące z USA to często adaptacje potraw różnych narodów. Masło orzechowe (8,88 zł za 454g/ 1 opak.) to kultowy amerykański specjał, bardzo lubiany zarówno przez dzieci jak i dorosłych. Doskonale dopełni smak grzanek, kanapek lub tostów. Zawiera aż 93% orzechów ziemnych i dostępne jest w dwóch wersjach: chrupiącej z kawałkami orzechów oraz gładkiej o bardzo kremowej konsystencji. Dla amatorów pachnących, chrupiących gofrów czy naleśników, w ofercie Tygodnia Amerykańskiego znajdzie się prawdziwy rarytas z Ameryki Północnej, czyli syrop klonowy (17,99 zł za 250 ml/ 1 opak.), który sprawdzi się jako dodatek do deserów. Kolejną słynną propozycją prosto z USA, będą słodkie pianki marshmallows (4,49zł za 300 g/ 1 opak.) idealne do opiekania przy ognisku lub na grillu. Domowy burger stanowi smaczną propozycję na letnie grillowanie z przyjaciółmi. Do sezamowej bułki typu hamburger (3,99 zł za 300g/ 1 opak.) wystarczy dodać mięso i warzywa, a całość uzupełnić aromatycznym sosem (4,99 zł za 480/490/500 ml/ 1 opak.). Natomiast na  letnie garden party smakowitą przekąską będą chrupiące nuggetsy z kurczaka w panierce (7,99 zł za 300g/ 1 opak.) lub mix snacków złożony z krążków cebuli, przekąsek z sera topionego z papryczką chili oraz paluszków z serem mozzarella (11,99 zł za 450 g/1 opak.). Letni wieczór z przyjaciółmi umili również pełna smakowitych dodatków pizza w stylu amerykańskim dostępna w dwóch kompozycjach: hawajska – z mozarellą, ananasem i szynką oraz supreme z serem mozarella, pieczarkami, salami i gotowaną szynką (5,55 zł za 450/460g/ 1 opak.) Propozycją na letni deser, będą wyśmienite lody w pysznych kompozycjach smakowych (8,49 zł za 500 ml/ 1 opak.): ciasteczkowe z...

Przeczytaj
oferta lidl
Przepisy Sol&Mar czyli różnorodność smaków południa w Lidlu
Odpowiadając na potrzeby polskich konsumentów Lidl idzie o krok dalej i poszerza swoją ofertę hiszpańsko – portugalską. W ramach tygodnia Sol&Mar, już 28 lipca, w sklepach sieci pojawi się około 120 produktów z tego regionu.
Katarzyna Mordalska
lipiec 28, 2014

Kulinarne tygodnie tematyczne organizowane w Lidlu cieszą się rosnącą popularnością. Wraz ze startem nowego tygodnia tematycznego liczba odwiedzin w sklepach sieci wzrasta. Polacy są ciekawi nowości i chętnie eksperymentują. Swoje upodobania kulinarne kształtują przede wszystkim dzięki podróżom, a także popularyzacji kuchni innych krajów m.in. w mediach. W najnowszej ofercie Sol&Mar pojawi się aż około 120 produktów z Hiszpanii i Portugalii . To sprawia, że akcja ta obok Vitasii, czyli Tygodnia azjatyckiego, jest już drugą tak szeroką ofertą. Znajdziemy w niej oryginalne smaki typowe dla kultury Półwyspu Iberysjkiego, m.in.  różne rodzaje wędlin, owoce morza, sery oraz oliwki i oliwy. Prawdziwą gratką dla miłośników smaków południa będą produkty premium, a wśród nich dojrzewająca przez 12 miesięcy wieprzowa szynka z kością Jamon Serrano Reserva w cenie 199 zł/1 szt. (około 6,5-7,5 kg) lub krewetki Vannamei w cenie 39,99 zł za 800 g/1 opak. Lidl nie zapomina także o wielbicielach win. W ramach oferty Sol&Mar w sklepach pojawi się nowa kolekcja win z Półwyspu Iberyjskiego , recenzowana przez Michała Jancika, Mistrza Polski Sommelierów współpracującego z siecią.

Przeczytaj
kobieta w czapce kucharskiej
Fotolia, materiały PR
Przepisy 15 nowości kulinarnych września
Jakie produkty przygotowali dla nas producenci na coraz bardziej jesienną aurę? Przedstawiamy 15 nowości kulinarnych, które pojawiły się na rynku we wrześniu.
Katarzyna Mordalska
wrzesień 28, 2015

Po nowościach kulinarnych sierpnia , które osładzały nam końcówkę wakacji, przyszedł czas na nowe produkty, które weszły na rynek w mijającym miesiącu. Zobaczcie, co nowego możecie wypróbować! belVita Tartinki z kremem o smaku mleczno-miodowym Wiemy, że poranne wstawanie nie zawsze należy do naszych ulubionych czynności. Możemy jednak wpłynąć na to, by stało się przyjemnością, a nie tylko codziennym obowiązkiem, np. dzięki rozpoczęciu dnia od apetycznego posiłku. Ciastka belVita zawierają 60% zbóż, w tym 23% pełnego ziarna. 4 ciastka pokrywają 15% referencyjnych wartości spożycia dla witaminy E, B1, magnezu oraz żelaza. Cena: ok. 8,99 zł/ 250 g Kawy Nespresso Tribute to Milano i Tribute to Palermo Tribute to Milano i Tribute to Palermo szczególnie przypadną do gustu miłośnikom kaw intensywnych. Swój włoski temperament najlepiej ujawniają w postaci czystej, czarnej kawy, ale ciekawe niuanse smakowe odkrywają także z dodatkiem mleka. Kawy  Tribute to Milano oraz Tribute to Palermo dostępne są w butikach Nespresso , w sklepie internetowym marki na nespresso.com oraz poprzez telefoniczną infolinię od 31 siepania 2015 roku do wyczerpania zapasów. Cena: 1,99 zł za kapsułkę Owocowy kubek Delecta Pyszny kisiel z kawałkami owoców aż w trzynastu soczystych smakach, w tym w trzech zupełnie nowych. Jesienią i zimą warto wypróbować rozgrzewające nowości z nutą imbiru, goździków i miodu. Cena: ok. 1,29 zł Powrót jesiennej, dyniowej latte w kawiarniach Strabucks Dla miłośników kawy na całym świecie pierwsze oznaki jesieni to zapowiedź sezonowego menu w Starbucks, a w nim kultowej Pumpkin Spice Latte! Jej sekret to receptura, w której Starbucks połączył wszystkie ulubione smaki tej pory roku - orientalne przyprawy, dyniowy syrop i aksamitną bitą śmietanę. Czym jeszcze zaskakuje...

Przeczytaj