klub recenzentki wizaz klub recenzentki wizaz Wejdź
Kampania coffeeheaven i Fundacji WWF
materiały PR
Przepisy

coffeeheaven i WWF przedstawiają nową CHAI Caffe Latte Panda!

coffeeheaven wraz z WWF Polska rozpoczęły w piątek 14.09 kampanię, której celem jest zebranie funduszy na działania związane z ochroną środowiska naturalnego. Z tej okazji wprowadzono do sprzedaży limitowaną CHAI caffe latte PANDA.
Katarzyna Mordalska
wrzesień 20, 2012
Kampania coffeeheaven i Fundacji WWF

Część dochodu ze sprzedaży w coffeeheaven kaw CHAI caffé latte zostanie przekazana na działania związane z ochroną środowiska. Projekt coffeeheaven, prowadzony przy współpracy z  Fundacją WWF, powiązany jest z orientalnymi, unikalnymi kawami CHAI caffé latte, których nazwy odwołują się do zagrożonych gatunków zwierząt: Tiger, Orca oraz Turtle. Dodatkowo specjalnie z okazji kampanii 14 września w kawiarniach coffeeheaven pojawi się nowy smak - Panda CHAI caffé latte. Będzie to kawa o charakterystycznej nucie korzennej, z orzeźwiającym smakiem mięty. Nazwa kawy z limitowanej edycji inspirowana jest charakterystycznym dla Fundacji WWF logiem w kształcie pandy.

Ambasadorką kampanii została znana podróżniczka Martyna Wojciechowska.

Kampania coffeeheaven i Fundacji WWF Polska trwa od 14 września do 5 listopada.

Kampania coffeeheaven i Fundacji WWF

Komentarze
tassimo
materiały PR
Przepisy Pierwszy ekspres, który potrafi czytać
TASSIMO to ekspres na kapsułki za pomocą którego przyrządzisz gorący napój dokładnie taki, na jaki masz ochotę. Gdy zażyczysz sobie latte macchiato, cappuccino, espresso, gorącą czekoladę czy może aromatyczną herbatę wystarczy wybrać odpowiednią kapsułkę i nacisnąć jeden przycisk. Inteligentna technologia kodów kreskowych zatroszczy się o całą resztę.
Katarzyna Mordalska
grudzień 07, 2012

Marzysz o chwili relaksu z kubkiem ulubionego napoju? Klasyczna angielska English Breakfast , zielona herbata o smaku mięty (Green Mint) lub indyjska Chai Latte pachnąca orientalnymi przyprawami – pozwolą oderwać się od codziennego zgiełku i zanurzyć w chwilach relaksu. Przygotowanie rozgrzewającego napoju może być jednak kłopotem – każdy koneser herbaty wie bowiem, że różne jej rodzaje wymagają określonych warunków przyrządzania: temperatury wody, czasu parzenia liści… W ekspresie Tassimo wystarczy nacisnąć tylko jeden przycisk , by inteligentne urządzenie dostarczyło nam perfekcyjnie przygotowany napój. Właściwym doborem wszystkich proporcji zajęli się bowiem wcześniej eksperci Kraft Foods i Bosch. Tak opracowali receptury, by użytkownik ekspresu miał w kubku lub filiżance napój, którego zaparzenie w tradycyjny sposób wymagałoby znacznie więcej czasu i wielu dodatkowych zabiegów.

Przeczytaj
materiały PR
Pielęgnacja Kampania Wdzięczności pod znakiem TENDERLY PROMISE od Oriflame
Nowy, cudownie kwiatowy zapach od Oriflame – woda toaletowa Tenderly Promise, budzi wrażenie czułości, przywodząc na myśl emocje, jakie ogarniają nas po przytuleniu dziecka. W sercu kompozycji rozkwita kremowa królewska biała lilia. Gdy postanowiliśmy wprowadzić nowy zapach z ideą wsparcia World Childhood Foundation, poczuliśmy, że właśnie Tenderly Promise będzie właściwym wyborem, ponieważ w naturalny sposób pasuje emocjonalnie do wyjątkowego charakteru organizacji charytatywnej, z którą współpracujmy od 1999 roku.
Materiał partnera
czerwiec 18, 2015

Tak narodziła się koncepcja Tenderly Promise: pełnego wdzięku zapachu, nawiązującego do dziedzictwa ogromnie popularnej wody toaletowej Tenderly, ale z nowym, silnym przesłaniem: bezwarunkowej miłości i obietnicy zebrania ponad miliona euro, by wspomóc potrzebujące dzieci. Aby dowiedzieć się więcej o tym zapachu, wejdź tutaj: Tenderly Promise Brand Page DLACZEGO JEST WYJĄTKOWY Inicjatywa charytatywna Od każdej zakupionej wody toaletowej Tenderly Promise przekażemy 0,75 euro na rzecz World Childhood Foundation, organizacji charytatywnej, założonej w 1999 roku przez Jej Wysokość Królową Szwecji Sylwię przy współudziale Oriflame. Aby dowiedzieć się więcej o naszej działalności charytatywnej, wejdź tutaj:  Oriflame social causes   Nuty zapachu Elegancka, kwiatowa kompozycja rozpoczyna się rześkimi nutami cytryny, słodyczą kwiatów brzoskwini i wibrującymi akordami różowego pieprzu, budząc skojarzenie z radosnym dźwiękiem dziecięcego śmiechu. Elegancki bukiet rozkwitający w sercu zapachu symbolizuje kobiecą grację: kremowe królewskie białe lilie, delikatne konwalie i peonie. Od tysięcy lat w wielu kulturach biała lilia jest symbolem macierzyństwa, narodzin i niewinności.  Nuty głowy:  cytryna / kwiaty brzoskwini / różowy pieprz Nuty serca:  królewska biała lilia / konwalia / peonia Nuty bazy:  drewno sandałowe / kaszmirowe piżmo / irys MOCNE STRONY PRODUKT WSPIERAJĄCY WORLD CHILDHOOD FOUNDATION  World Childhood Foundation, założona w 1999 roku przez Jej Wysokość Królową Szwecji Sylwię przy współudziale Oriflame, pomaga dzieciom z grup ryzyka, pozbawionym szczęśliwego i bezpiecznego dzieciństwa. Poprzez działania fundacji wspierającej ponad 100 projektów w 16 krajach docieramy do pokrzywdzonych dzieci, dając im szansę na lepsze życie. Teraz Jej Wysokość Księżniczka Magdalena idzie w ślady swojej mamy,...

Przeczytaj
kawy w coffeeheaven
Przepisy Zimowa odsłona coffeeheaven i COSTA by coffeeheaven
Już 6 listopada w kawiarniach coffeeheaven i COSTA by coffeeheaven wystartuje pierwsza odsłona zimowej kampanii. W jej trakcie zostaną zaprezentowane nowe, apetyczne smaki, a kilkanaście dni później zmieni się wystrój lokali i ruszy charytatywna sprzedaż ozdób pierniczkowych.
Katarzyna Mordalska
listopad 05, 2013

Motywem przewodnim zimowej kampanii będzie szeroko rozumiane ciepło, uwidocznione na trzech płaszczyznach: w ciepłej atmosferze kawiarni, przepysznych rozgrzewających kawach oraz cieple, jakie emitujemy pomagając innym. Wraz z zimową aurą w kawiarniach pojawią się elementy świątecznego wystroju, a prym będą wiodły trzy zimowe kawowe gwiazdy - Praline Latte, Chilli Chocolate Latte i Gingerbread Latte. Pobudzający aromat kawy, aksamitne, spienione mleko, słodycz pralinek, szczypta fantazji płynąca z połączenia czekolady i chilli oraz świąteczny smak latte pierniczkowego dodadzą energii i poprawią nastrój niezależnie od aury za oknem. Uzupełnieniem oferty napojów będzie grzany cydr – niezwykle aromatyczny napój na bazie jabłek i cynamonu. Najważniejszym wydarzeniem realizowanym w ramach kampanii zimowej będzie wyjątkowa akcja charytatywna, która wystartuje 22 listopada br. Blisko 50 000 uroczych ozdób pierniczkowych trafi do kawiarni. Klienci będą mogli je nie tylko kupić za zaledwie 1,50zł za sztukę – wspierając dzięki temu szczytny cel, ale również własnoręcznie udekorować w specjalnym, artystycznym kąciku dekoracyjnym przygotowanym na terenie wybranych kawiarni. Zysk uzyskany ze sprzedaży ozdób pierniczkowych zostanie przekazany Fundacji „Dr Clown”, która dzieląc się radością i śmiechem pomaga chorym dzieciom w szpitalach w całej Polsce.

Przeczytaj
Styl życia Kobiecy biust to nie tylko kobieca sprawa. Niezwykła męska akcja!
Każdego roku w Polsce blisko 19 tysięcy kobiet słyszy diagnozę – nowotwór piersi. Ponad 6,5 tysiąca z nich umiera. Wśród powodów zachorowań jest między innymi brak regularnych badań. Eksperci zgodnie podkreślają, że wczesne wykrycie choroby zwiększa szansę na pełne wyleczenie.
Materiał partnera
listopad 06, 2019

Najnowsze badanie sondażowe przeprowadzone w ramach kampanii „BreastFit. Kobiecy biust. Męska sprawa” w 2019 roku, pokazało, że zdecydowana większość (72%) Polaków nie wie, w jakim dniu cyklu miesiączkowego powinno się wykonywać samobadanie piersi. Zaledwie 7% wie, że powinno być ono wykonane między 5. a 10. dniem cyklu. Alarmujące jednak jest to, że prawie 50% ankietowanych kobiet nie bada regularnie swoich piersi. Wsparcie to podstawa 90% mężczyzn deklaruje, że zdaje sobie sprawę jak ważne dla kobiety zmagającej się z chorobą jest wsparcie rodziny. 64% mężczyzn podkreśla, że zachęcało kobiet do badań. Badanie pokazało, że nadal pozostało blisko 35% mężczyzn, którzy nie pamiętają, czy kiedykolwiek to robili, bądź przyznaje, że nie zachęca kobiety do badań. Badania przesiewowe zalecane dla kobiet, które nie są w grupie ryzyka, czyli samobadanie piersi, badania kontrolne przeprowadzone przez lekarza czy mammografia, pomagają wykryć zmiany już na wczesnym etapie, kiedy możliwości terapeutyczne są znacznie większe – mówi dr Agnieszka Jagiełło-Gruszfeld z Kliniki Nowotworów Piersi i Chirurgii Rekonstrukcyjnej w Centrum Onkologii w Warszawie. Po diagnozie – rak piersi – niezwykle ważny pozostaje aspekt wsparcia ze strony osób najbliższych, także bliskich mężczyzn. Mężczyźni stają przed nowym wyzwaniem! Już po raz czwarty 12 sportowców z całej Polski spotkało się w wyjątkowym miejscu – Gdańskiej Operze Bałtyckiej, przede wszystkim po to, aby podkreślić, jakie znaczenie ma wsparcie bliskich mężczyzn w chorobie. Poprzez udział w wyjątkowej sesji do kalendarza charytatywnego zwracają oni uwagę na to, jak ważne jest regularne przypominanie kobietom o badaniach oraz wsparcie w momencie, kiedy zmierzą się one z chorobą nowotworową. Efektem spotkania sportowców już po raz kolejny jest charytatywny kalendarz „Power of Community 2020”, z którego...

Przeczytaj