klub recenzentki wizaz klub recenzentki wizaz Wejdź
różowa wstążka avon
Przepisy

Kuchenne akcesoria z Różową Wstążką Avon

Różowa Wstążka to rozpoznawalny na całym świecie symbol walki z rakiem piersi. Gadżety z Różową Wstążką już od 15 lat wspierają działania profilaktyczno-edukacyjne prowadzone w ramach kampanii Avon kontra Rak Piersi. Teraz Różowa Wstążka może zagościć także w Twojej kuchni. Do wyboru masz kubek, torbę na zakupy oraz foremki do ciasta. Dołącz do akcji!
Katarzyna Mordalska
październik 21, 2013

Celem Wielkiej Kampanii Życia – Avon kontra Rak Piersi jest przypominanie kobietom, że najskuteczniejszym sposobem na wczesne wykrycie i efektywne zapobieganie rozwojowi raka piersi jest regularne wykonywanie badań profilaktycznych. W ramach kampanii, która w tym roku obchodzi swoją okrągłą 15. rocznicę, prowadzone są takie inicjatywy jak Marsz Różowej Wstążki oraz Gabinety z Różową Wstążką.

różowa wstązka

Akcje dają kobietom możliwość skorzystania z badań USG. Wszystkie fundusze przekazywane na ten cel pochodzą ze sprzedaży produktów z Różową Wstążką.

Środki zgromadzone w ciągu 15-letniej historii Wielkiej Kampanii Życia – Avon kontra Rak Piersi to 15 milionów złotych. Zgromadzone fundusze umożliwiły przebadanie blisko 50 000 kobiet.

W skład serii produktów dedykowanych tegorocznej odsłonie kampanii znajdują się również akcesoria kuchenne: foremki do pieczenia, kubek, i torba na zakupy.

Wszystkie produkty oznaczone symbolem Różowej Wstążki dostępne są u Konsultantek Avon.

Ceny produktów z Różową Wstążką:

  • foremki do pieczenia/kubek/torba - 20 zł
Komentarze
materiały PR
Styl życia AVON kontra Rak Piersi zaprasza na Dzień Różowej Wstążki! Każdy krok ma znaczenie
Już 11 czerwca br. na Bulwarach Wiślanych Jana Karskiego w Warszawie odbędzie się jedno z najważniejszych wydarzeń dedykowanych profilaktyce raka piersi w Polsce – Dzień Różowej Wstążki. W tym dniu będziemy celebrować zdrowy styl życia poprzez treningi fitness, warsztaty kulinarne, czy spotkania z dietetykami. Wydarzenie będzie również wspaniałą okazją do promocji profilaktyki i uświadamiania Polkom, że wcześnie wykryty rak piersi to nie wyrok.
Materiał partnera
czerwiec 08, 2016

Podczas Dnia Różowej Wstążki uczestnicy będą mogli spotkać się z wieloma ekspertami:  lekarzami, przedstawicielami fundacji onkologicznych ,  dietetykami czy trenerami , którzy  opowiedzą, jak żyć, aby jak najdłużej cieszyć się świetnym zdrowiem i przeciwdziałać poważnym chorobom takim jak rak piersi. Spotkania z nimi poprowadzą znani i lubiani prezenterzy:  Dorota Wellman, Olivier Janiak i Filip Chajzer . Oprócz prowadzących, Dzień Różowej Wstążki świętować będzie razem z uczestnikami Ambasadorka AVON, wokalistka, skrzypaczka, kompozytorka – Justyna Steczkowska. W czasie wydarzenia na gości czekać będą ciekawe aktywności w strefach tematycznych, np. w strefie kulinarnej popularni blogerzy zdradzą tajniki na zdrowe i pyszne dania. Fani fitnessu będą mogli spróbować swoich sił podczas dwóch energetycznych treningów Nike Training Club, a zwolennicy biegania, jak również wszyscy planujący rozpoczęcie przygody z tym sportem, będą mogli dołączyć do sesji biegowych z trenerami Nike+ Run Club. Uczestnicy będą mogli także powalczyć o dodatkowe kilometry, które zostaną zamienione na badania USG piersi – dzięki ćwiczeniom na rowerach stacjonarnych. W strefie dla dzieci najmłodsi uczestnicy będą mogli sprawdzić, co można zrobić z różowego piasku, pobawić się z animatorami magiczną ciastoliną, puścić tysiące baniek mydlanych i posłuchać bajek czytanych przez znaną mamę Karolinę Malinowską. Profilatyka zdrowia nie dotyczy tylko kobiet, dlatego mężczyźni na Dniu Różowej Wstążki będą mogli dowiedzieć się więcej na ten temat oraz znaleźć też coś dla siebie – np. skorzystać z usług profesjonalnego barbera, czy włączyć się do gry w specjalnej strefie multimedialnej. W wyjątkowej strefie relaksu, goście będą mogli odpocząć na różowej trawie i posłuchać wywiadów z gwiazdami i ekspertami. Panie będą mogły poczuć się...

Przeczytaj
Walka z Rakiem Piersi Estee Lauder
materiały PR
Makijaż Kampania na Rzecz Walki z Rakiem Piersi The Estée Lauder Companies
Polski oddział The Estēe Lauder Companies jak co roku realizuje Kampanię na Rzecz Walki z Rakiem Piersi w Polsce. Dzięki wsparciu Partnerów i poczuciu, że misja szerzenia świadomości o raku piersi, zainicjowana przez Evelyn Lauder powinna dotrzeć do jak najszerszego grona osób, Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi co roku rośnie i ma coraz większy zasięg. Do grona Partnerów włączają się firmy i instytucje z różnych branż.
Anna Jastrzębska
październik 03, 2014

Polski oddział The Estēe Lauder Companies jak co roku realizuje Kampanię na Rzecz Walki z Rakiem Piersi w Polsce. Dzięki wsparciu Partnerów i poczuciu, że misja szerzenia świadomości o raku piersi, zainicjowana przez Evelyn Lauder powinna dotrzeć do jak najszerszego grona osób, Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi co roku rośnie i ma coraz większy zasięg. Do grona Partnerów włączają się firmy i instytucje z różnych branż. Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi The Estée Lauder Companies w Polsce składa się z kilku obszarów działań, bardzo silnie ze sobą związanych. Realizowane są one dzięki różnego rodzaju Partnerstwom: Partnerzy Handlowi Partnerzy Wspierający Patroni płyty „PINK in PINK4” PARTNERZY HANDLOWI W tym roku do Kampanii ponownie włączyli się wszyscy nasi najważniejsi partnerzy detaliczni, czyli perfumerie: Douglas oraz Sephora. J ak co roku, w październiku 2014 roku, perfumerie te będą wspierać Kampanię poprzez sprzedaż limitowanych edycji produktów wiodących na polskim rynku marek kosmetycznych Estée Lauder, Clinique, oraz La Mer, Bobbi Brown, Lab Series, Tommy Hilfiger (wyłącznie w Perfumeriach Douglas) oraz Bumble and bumble (wyłącznie w perfumeriach Sephora). 20% ceny sprzedaży tych produktów firma Estée Lauder (Poland) przeznaczy na wsparcie badań nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1, prowadzonych pod kierownictwem profesora Jana Lubińskiego, założyciela i kierownika Ośrodka Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie. Jako dodatkowy element wsparcia Kampanii, już od 1 października we wszystkich Perfumeriach Douglas oraz Perfumeriach Sephora na terenie całego kraju przy kasach są rozdawane różowe wstążeczki, od których w 1992 roku zaczęła się Kampania. PARTNERZY WSPIERAJĄCY W tym roku do Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi włączyło się kilka bardzo dużych firm. Niektóre z nich po raz...

Przeczytaj
Marsz Różowej Wstążki 2015
materiały PR
Pielęgnacja Marsz Różowej Wstążki - nie może Ciebie zabraknąć!
13 czerwca po raz 18. odbędzie się AVON Walk - Marsz Różowej Wstążki. Jest to inicjatywa powstała dzięki wspólnemu zaangażowaniu marki AVON oraz Stowarzyszenia Amazonki Warszawa-Centrum, które od wielu lat pomaga kobietom w walce z rakiem piersi. Celem działań jest szerzenie wiedzy na temat profilaktyki raka piersi i uświadomienie, że wcześnie wykryty nowotwór to nie wyrok.
Magdalena Borucińska
czerwiec 10, 2015

Działania w ramach kampanii podejmowane są przez cały rok, a Avon Walk - Marsz Różowej Wstążki jest ich ukoronowaniem. Wydarzenie to jest czymś więcej niż tylko wyrazem solidarności w walce z groźną chorobą, to także realna pomoc. Każde 2 osoby, które zdecydują się wziąć udział w AVON Walk, przyczynią się dofinansowania przez markę Avon 1 badania USG piersi. 13 czerwca przyjdź na Plac Teatralny, o godzinie 12.00 w stronę Pola Mokotowskiego, ruszy AVON Walk - Marsz Różowej Wstążki. Na Polu Mokotowskim, poza najważniejszym punktem programu, którym są bez wątpienia porady lekarskie specjalistów i badania USG, na uczestników czekać będzie wiele atrakcji, m.in.: Koncert Kayah Konkurs z atrakcyjnymi nagrodami Kursy zumby i jogi   Gry i zabawy dla dzieci Strefa dla mężczyzn Strefa piękna, gdzie każda kobieta będzie mogła skorzystać, m.in., z porad profesjonalnych brafitterek Sprawdź jak badać piersi , 5 sposobów na piękny biust oraz czy możesz zachorować na raka piersi

Przeczytaj
Styl życia Avon Polska włącza się do inicjatywy ONZ na rzecz równości płci
Avon jako pierwszy w branży w Polsce dołącza do inicjatywy ONZ, Women’s Empowerment Principles. WEPs określają siedem kroków, które firmy mogą podjąć w celu promowania równości płci i pełnego uczestnictwa kobiet na rynku pracy i w społeczeństwie. Firma Avon trzyma stronę kobiet od ponad 130 lat, nieustannie budując dla nich lepszą przyszłość. W ramach swoich działań wspiera kobiety z całego świata w wyrażaniu siebie, rozwijaniu kompetencji i pomaga im w drodze do spełnienia zawodowego.
Ewelina Błeszyńska
sierpień 02, 2019

18 lipca Zarząd Avon Worldwide oraz wszystkie spółki Avon w Polsce zadeklarowały poparcie dla inicjatywy ONZ, której celem jest wzmocnienie pozycji ekonomicznej kobiet. Podpisując Women’s Empowerment Principles (pod przewodnictwem UN Women i UN Global Compact), organizacje udowadniają, że równouprawnienie płci jest dla nich najwyższym priorytetem. WEPs skupiają się przede wszystkim na sprawiedliwym traktowaniu wszystkich kobiet i mężczyzn oraz szanowaniu  i popieraniu praw człowieka. Jednak wśród zasad znajdują się również: ustanowienie przywództwa korporacyjnego na wysokim szczeblu na rzecz równości płci, zapewnienie zdrowia, bezpieczeństwa i dobrego samopoczucia wszystkim pracownikom, promowanie edukacji, szkoleń i rozwoju zawodowego kobiet, a także promowanie równości poprzez inicjatywy społeczne  i popularyzowanie idei równości w miejscu pracy. Ostatnim z 7 proponowanych kroków jest natomiast przeprowadzenie przez firmy testów porównawczych i publiczne ogłoszenie postępów  w osiąganiu równouprawnienia. Celem takiego postępowania jest zmotywowanie  innych organizacji do podążania ich śladem i wprowadzania pozytywnych zmian. Podpisanie WEPs to kolejny rozdział w wieloletniej historii działalności Avon na rzecz kobiet. Poprzez przyłączenie się do inicjatywy, chcemy zainspirować inne firmy do wprowadzania pozytywnych zmian w ich kulturach organizacyjnych. Jednocześnie deklarujemy nasze pełne poparcie dla wartości, jakimi są równość płci i wzajemny szacunek w miejscu pracy. Od samego początku nasze działania podyktowane są troską o przyszłość kobiet. Nigdy nie mieliśmy wątpliwości, że wzmocnienie ich ekonomicznej pozycji odbije się korzystnie na całym świecie biznesu – mówi Ania Jakubowski, Dyrektor Generalna Avon Cosmetics Polska. Równość = Biznes Podpisanie WEPs to nie jedyna inicjatywa firmy na rzecz kobiet w tym roku. W marcu Avon rozpoczął program...

Przeczytaj