klub recenzentki wizaz klub recenzentki wizaz Wejdź
Okrasa Wellman Lidl
materiały PR
Przepisy

Nowa kampania Lidla i gest Doroty Wellman

Ruszyła nowa kampania sieci sklepów Lidl! Tym razem Kuchnia Lidla przybiera formę przyjaznej knajpki, do której zapraszają Dorota Wellman i Karola Okrasa oraz... ich goście! Talk show w połączeniu z gotowaniem? Dlaczego nie!
Katarzyna Mordalska
wrzesień 03, 2015

Lidl Polska rozpoczyna nową odsłonę kampanii marketingowej w zupełnie nowym formacie. Wraz z gospodarzami – Dorotą Wellman i Karolem Okrasą – marka zaprosi Polaków do swojej knajpki o znanej już nazwie „kuchnialidla.pl”, w której będzie inspirować do gotowania i poszukiwania nowych smaków w kuchni. W ramach kampanii powstanie innowacyjny format w konwencji talk show „Dorota, Karol i Goście”, gdzie znana dziennikarka i profesjonalny kucharz wraz z zaproszonymi gośćmi będą w kuchni gotować, a także o kuchni rozmawiać.

lidl kampania

„Kobieta ma wiele twarzy, a zwłaszcza taka jak ja. Nie lubię stać w miejscu i stale szukam nowych możliwości rozwoju. Gotowanie zawsze mnie pociągało, a teraz mam niezwykłą szansę odnaleźć się w zupełnie innej roli, a wręcz zarażać swoją pasją Polaków” – mówi Dorota Wellman.

Podczas konferencji inaugurującej nową odsłonę kampanii, dziennikarka poinformowała, że 300 tys. złotych wynagrodzenia z tytułu udziału w kampanii przekazuje na cele charytatywne, w tym na działalność Fundacji TVN Nie Jesteś Sam.

Głównym miejscem spotkań z konsumentami będzie niestandardowy format w konwencji talk-show „Dorota, Karol i Goście”. Będzie on emitowany w TVP1 w każdą sobotę o 17:15 oraz w każdą niedzielę ok. godziny 19:50.

Komentarze
materiały PR
Styl życia Złoto, srebro, brokat i gwiazdy. Weneckie inspiracje na pokazie 40-lecia Apart
28 lutego 2017 roku marka Apart świętowała swoje 40-lecie. Z tej okazji firma jubilerska zorganizowała galę i jedyny w swoim rodzaju pokaz mody, który bez wątpienia można nazwać jednym z najbardziej nowatorskich i zapierających dech w piersiach.
Materiał partnera
marzec 13, 2017

Od otworzenia pierwszego zakładu jubilerskiego w 1977 roku Apart stał się liderem na polskim rynku. Dziś jest najbardziej cenioną i rozpoznawalną marką na naszym rynku z największym wyborem najwyższej jakości produktów jubilerskich. Motywem przewodnim celebracji były Włochy . To miejsce nieprzypadkowe – właśnie tam zrodziła się idea Apart. Założyciele firmy, bracia Adam i Piotr Rączyńscy , zainspirowani bogatym światem biżuterii i ekspresyjnym stylem jej noszenia podczas wizyty na Półwyspie Apenińskim, postanowili wykreować nową kulturę noszenia biżuterii w Polsce. Dziś, po 40 latach istnienia Apart wiemy, że to marzenie udało się spełnić. Na miejsce kampanii także wybrano piękne Włochy. Do świętowania 40-leci marki Apart zaproszono cztery piękne Polki: Anję Rubik, Kasię Smutniak, Małgorzatę Sochę oraz Kasię Sokołowską . Wszystkie stanęły przed obiektywem Marcina Tyszki . Włoskie inspiracje w operze Kulminacją świętowania był wyjątkowa gala  La Notte Italiana , który marka Apart zorganizowała w jednym z najpiękniejszych wnętrz w Polsce – w  Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie . Goście zostali zabrani na niesamowitą wycieczkę po różnych regionach Włoch – Rzym, Mediolan, Wenecja, Jezioro Como... Oprawa artystyczna Włoskiej Nocy Apart była prawdziwą ucztą dla zmysłów. Weneckie gondole, słynne włoskie arie i orkiestra wykonująca muzykę na żywo, a pośród nich biżuteria Apart z najnowszej kolekcji, zaprezentowana na pełnym splendoru pokazie. Pokaz bez wątpienia robił wrażenie! Niesamowity efekt był wynikiem pracy nie tylko Kasi Sokołowskiej , reżyserki show, ale także stylistki Agnieszki Ścibior oraz makijażystów i fryzjerów, którzy stworzyli niezwykle oryginalne widowisko. Marianna Yurkiewicz  wraz z zespołem marki PUPA MILANO  byli autorami artystycznego makijażu...

Przeczytaj
pascal kontra okrasa
materiały PR
Przepisy Pascal kontra Okrasa w nowym projekcie Lidla
„PASCAL KONTRA OKRASA! – dwóch kucharzy, dwa pomysły na obiad, supercena. Co tydzień coś nowego!” To nowy, długofalowy projekt Lidla, który startuje w poniedziałek 30 lipca br.
Katarzyna Mordalska
lipiec 31, 2012

Po raz pierwszy w Polsce dwóch znanych kucharzy staje przed szansą, by zmienić sposób patrzenia Polaków na gotowanie i polską kuchnię. Polacy głęboko wierzą, że domowe posiłki są zdrowsze i tańsze od tych serwowanych w barach i restauracjach. Projekt odpowiada zatem na oczekiwania polskich konsumentów, by gotowanie w domu było szybkie, proste, tanie i zdrowe. Co tydzień Pascal Brodnicki i Karol Okrasa w kolejnych odsłonach projektu proponować będą dwa konkurencyjne, zdrowe i atrakcyjne cenowo dania, które każdy będzie mógł przygotować samodzielnie. A wszystko po to, by Polacy chętniej spotykali się przy wspólnym stole i odczuwali przyjemność z gotowania. Przedsięwzięcie z udziałem obu szefów kuchni nie obejdzie się bez ostrej i zabawnej walki na przepisy, złośliwych docinków i prób udowodnienia, że najlepszy kucharz jest tylko jeden! W każdym Lidlu dostępne będą przepisy wraz z listą składników w atrakcyjnych cenach. Ułatwi to skomponowane posiłków polecanych przez obydwu kucharzy. Akcja "Pascal kontra Okrasa" będzie trwała co najmniej rok - co tydzień będą proponowane dwa dania, które każdy będzie mógł przygotować sam w domu. Dzięki temu kuchnia polskich domów w ciągu roku wzbogaci się o 104 dobre jakościowo przepisy kulinarne. " Jesteśmy przekonani, że każdy może się zdrowo i niedrogo odżywiać, a przygotowanie posiłków może być łatwe i zajmować niewiele czasu. Na tych właśnie czterech przesłankach opiera się idea projektu „Pascal kontra Okrasa”. Zdrowe, atrakcyjne cenowo, łatwe i szybkie to cztery wartości, odnoszące się do jedzenia, które chcemy promować. " - mówi Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska.

Przeczytaj
anna kalczyńska
Styl życia Anna Kalczyńska pobita? 'Nie ma nic gorszego niż strach i przemoc'. Co się stało?
Anna Kalczyńska pokazała wstrząsające zdjęcie, na którym ma siniaki na twarzy i rozciętą wargę!
Agnieszka Pulikowska
listopad 27, 2017

Anna Kalczyńska pokazała zdjęcie, na którym wygląda jak ofiara przemocy domowej. Ma siniaki i zadrapania na twarzy. Co ciekawe, to zdjęcie polubiło ponad 5 tysięcy osób! Co się za tym kryje? Polecamy:   Pamiętacie Łukasz z "M jak miłość"? Teraz ma 24 lata i jest szalenie przystojny Anna Kalczyńska pobita? Dziennikarka umieściła niepokojące zdjęcia na Instagramie i podpisała je: "Bite i poniżane kobiety, które pozostają w patologicznych układach przekazują swój dramat całej rodzinie..ze strachu przed biedą i odrzuceniem udają normalność. Nie ma nic gorszego niż strach i przemoc. Kobieto, ratuj siebie i dzieci. Uciekaj od tego, który miał być dobrem a staje się katem #przemoc #kochamniebiję #kampaniaspołeczna".  Polecamy:   Widzieliście nową, świąteczną reklamę Allegro? Wzrusza do łez, ale... Post udostępniony przez Anna Kalczyńska (@annakalczynskam) 24 Lis, 2017 o 8:13 PST Spokojnie, dziennikarce nic się nie stało, a efekt obrażeń został uzyskany za pomocą makijażu. Zdjęcie powstało w ramach akcji "Kocham, szanuje", którą łącznie wspiera 12 ambasadorek, m.in. Danuta Stenka, Dorota Gardias, Maja Ostaszewska, Iza Kuna, Anna Karwan, Agnieszka Kaczorowska.  Post udostępniony przez Karolina Malinowska (@karolamalina) 25 Lis, 2017 o 3:16 PST Kampania społeczna "Kocham - szanuję" Pomysłodawcą i organizatorem kampanii jest fundacja Krajowe Centrum Kompetencji. Ma ona na celu uświadomienie kobietom doświadczającym przemocy w rodzinie, że można się od tego uwolnić oraz uwrażliwienie społeczeństwa na reagowanie, kiedy podejrzewamy, że w domu np. sąsiadów dzieje się coś niepokojącego.  Polecamy:   "Ryczałam jak bóbr" - wyjątkowo szczery wywiad Anny Lewandowskiej Pod postem Anny Kalczyńskiej, w komentarzach nie brakuje szczerych wyznań.  "Ja miałam troje dzieci i dwa psy i brak wsparcia rodziny. Nie miałam domu,...

Przeczytaj
materiały PR
Przepisy Electrolux Taste Center – nowo otwarte centrum kulinarnych inspiracji
Na wszystkich entuzjastów gotowania oraz tych, którzy stawiają pierwsze kroki w tej dziedzinie, czeka otwarte 13 września miejsce pełne smaku. Do ich dyspozycji oddane zostaje wyjątkowe studio kulinarne, w którym będzie można rozwijać swoją pasję do gotowania. Rusza pierwsze w Polsce Electrolux Taste Center – przestrzeń dla tych, którzy poszukują okazji do wspólnego spędzania czasu i przyjemnych doznań smakowych.
Agnieszka Pulikowska
wrzesień 22, 2016

Jak pokazują badania Code Design przeprowadzone na zlecenie Electrolux, 56 proc. Polaków uważa, że gotowanie sprawia im przyjemność. 62% badanych deklaruje, że gotuje w domu kilka razy w tygodniu. Na podstawie tych obserwacji stworzono miejsce pozwalające na rozwój kulinarnych umiejętności pod okiem doświadczonych szefów kuchni . W Electrolux Taste Center promowana będzie zdrowa i różnorodna kuchnia , a każdy odwiedzający pozna tajniki szybkiego i przyjemnego przygotowywania posiłków. Pasjonatki gotowania w Electrolux Taste Center Swoją wyjątkową pasją do gotowania zarażać będą dwie osoby blisko związane z Electrolux Taste Center. Stałą bywalczynią tego miejsca będzie Ambasadorka Electrolux - Anna Starmach, jurorka programów i autorka książek kulinarnych, a także bohaterka nowego programu kulinarnego on-line „ Życie pełną parą ”, w którym zobaczymy ją w zupełnie zaskakującej roli - nie tylko od kuchni. Za jakość przygotowywanych potraw, w Electrolux Taste Center odpowiadać będzie szefowa kuchni - Karina Zuchora, finalistka III edycji programu MasterChef . Wielkie zamiłowanie obu pań do gotowania oraz wyjątkowe umiejętności będą wielką inspiracją dla odwiedzających studio. Kuchnia to miejsce gdzie Polacy spędzają znaczą część swojego wolnego czasu. Coraz częściej jest to podyktowane świadomym wyborem, a nie przykrą koniecznością. Dlatego też stworzyliśmy miejsce, gdzie można rozwijać swoją kulinarną pasję , ucząc się od najlepszych, jak jeść smacznie i zdrowo - mówi Tomasz Sypytkowski , Dyrektor Generalny Electrolux Poland - Taste Center przy Karolkowej to przestrzeń do swobodnego eksperymentowania i realizacji kulinarnych pomysłów, a także czerpania radości z gotowania. Idealnym tego odzwierciedleniem jest współpraca z naszą ambasadorką Anią Starmach , która z ogromną pasją popularyzuje proste gotowanie pełne ciekawych smaków, a inspiracje...

Przeczytaj