klub recenzentki wizaz klub recenzentki wizaz Wejdź
frugo
materiały PR
Przepisy

„Owoc kultury” – nowa kampania reklamowa FRUGO

Kulturotwórcza siła FRUGO to główny motyw najnowszej kampanii reklamowej kultowej marki napoju. FRUGO znów ma szansę podbić serca wszystkich amatorów kolorowej energii, a zarazem przywrócić dobre zwyczaje na osiedlach oraz w pałacach. No to FRUGO!
Katarzyna Mordalska
czerwiec 03, 2013

Kultowe reklamy FRUGO z lat 90tych przeżywają w internecie swój renesans. Nawiązując do ich popularności, marka wraca po latach do TV, by i tym razem powalczyć o umysły młodych i przeniknąć do ich języka. Na przekór wszechobecnej bylejakości, FRUGO proponuje powrót zacnych form i klimat wzajemnego szacunku. FRUGO kulturalnie gasi pragnienie i pragnie łagodzić obyczaje. Owocem kampanii powinna być lepsza kondycja Polaków i polszczyzny.

frugo

Hasła kampanii FRUGO: „Humanizm Wam w duszę” i „Kwiatek Ci w rękę Jadziu” wywołują pozytywne emocje, tam gdzie byśmy się tego nie spodziewali. W nieoczekiwany sposób znajdują też zastosowanie w sieci, uznawanej dotąd za siedlisko wszelkiej agresji werbalnej. FRUGO udowodni, że nadszedł koniec „mowy nienawiści”.

Komentarze
 żelki frugo
Przepisy Mix FRUGO żelek - owocowa eksplozja
Już pod koniec marca w sklepach w całej Polsce pojawi się multikolorowy mix FRUGO żelek w wyjątkowej, dwukrotnie powiększonej paczce!
Katarzyna Mordalska
marzec 25, 2013

Ile razy bałeś lub bałaś się, że twoje FRUGO wyjdzie? Od teraz nie ma takiej obawy. Pięć obłędnych kolorów zostało zamkniętych w wielkiej, dwustugramowej paczce. Zielone lulo, czarna pitahaya, czerwony granat, żółta papaja i pomarańczowa passiflora połączyły siły, aby każdy mógł poczuć unikalny mix smaków i to w konkretnej ilości. Dzięki wiosennemu combo żelek-butelek słoneczne poranki, długie leniwe popołudnia oraz beztroskie weekendy będą smakowały jeszcze bardziej. Kto wie, być może apetyt na egzotyczny smak FRUGO żelek pozwoli przenieść się ich miłośnikom do tropikalnych krain? Aby się o tym przekonać wystarczy ich spróbować. Mix FRUGO żelek cena - 4,99zł / 200g

Przeczytaj
frugo
Przepisy Nowa odsłona kultowego napoju: seledynowe FRUGO!
Finał wakacji to doskonały czas na zmiany i wprowadzenie świeżego klimatu w swoim otoczeniu. Poznaj seledynowe FRUGO w zupełnie nowej odsłonie i poczuj wspaniały smak mango, kiwi i soczystej gruszki!
Katarzyna Mordalska
wrzesień 04, 2013

Ostatni tydzień wakacji przyniósł totalnie świeżą wiadomość, która wywołała szeroki uśmiech na twarzy każdego miłośnika sił drzemiących w naturze. Seledynowe FRUGO przyszło. Głównodowodzącym w nowym smaku FRUGO jest wywodzący się z krain orientu mangostan. Współtowarzyszą mu egzotyczne owoce: mango, kiwi oraz soczysta gruszka . To połącznie naładuje energią wszystkich spragnionych poczuć raz jeszcze wakacyjne flow! To jednak dopiero początek atrakcji! Oprócz wspaniałego smaku i koloru seledynowe FRUGO wyróżnia się także formą – jego etykietę zdobi obszerne zdjęcie mangostanu, uzupełnione o zamknięty w okręgu figlarny napis „ upojne egzotyzmy ” oraz grafiki pozostałych owoców. Dzięki temu nowe FRUGO potrafi zawrócić w głowie każdemu! Seledynowe FRUGO o pojemności 750 ml dostępne jest w sieci marketów Biedronka. Cena : 3,49/750ml

Przeczytaj
Walka z Rakiem Piersi Estee Lauder
materiały PR
Makijaż Kampania na Rzecz Walki z Rakiem Piersi The Estée Lauder Companies
Polski oddział The Estēe Lauder Companies jak co roku realizuje Kampanię na Rzecz Walki z Rakiem Piersi w Polsce. Dzięki wsparciu Partnerów i poczuciu, że misja szerzenia świadomości o raku piersi, zainicjowana przez Evelyn Lauder powinna dotrzeć do jak najszerszego grona osób, Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi co roku rośnie i ma coraz większy zasięg. Do grona Partnerów włączają się firmy i instytucje z różnych branż.
Anna Jastrzębska
październik 03, 2014

Polski oddział The Estēe Lauder Companies jak co roku realizuje Kampanię na Rzecz Walki z Rakiem Piersi w Polsce. Dzięki wsparciu Partnerów i poczuciu, że misja szerzenia świadomości o raku piersi, zainicjowana przez Evelyn Lauder powinna dotrzeć do jak najszerszego grona osób, Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi co roku rośnie i ma coraz większy zasięg. Do grona Partnerów włączają się firmy i instytucje z różnych branż. Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi The Estée Lauder Companies w Polsce składa się z kilku obszarów działań, bardzo silnie ze sobą związanych. Realizowane są one dzięki różnego rodzaju Partnerstwom: Partnerzy Handlowi Partnerzy Wspierający Patroni płyty „PINK in PINK4” PARTNERZY HANDLOWI W tym roku do Kampanii ponownie włączyli się wszyscy nasi najważniejsi partnerzy detaliczni, czyli perfumerie: Douglas oraz Sephora. J ak co roku, w październiku 2014 roku, perfumerie te będą wspierać Kampanię poprzez sprzedaż limitowanych edycji produktów wiodących na polskim rynku marek kosmetycznych Estée Lauder, Clinique, oraz La Mer, Bobbi Brown, Lab Series, Tommy Hilfiger (wyłącznie w Perfumeriach Douglas) oraz Bumble and bumble (wyłącznie w perfumeriach Sephora). 20% ceny sprzedaży tych produktów firma Estée Lauder (Poland) przeznaczy na wsparcie badań nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1, prowadzonych pod kierownictwem profesora Jana Lubińskiego, założyciela i kierownika Ośrodka Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie. Jako dodatkowy element wsparcia Kampanii, już od 1 października we wszystkich Perfumeriach Douglas oraz Perfumeriach Sephora na terenie całego kraju przy kasach są rozdawane różowe wstążeczki, od których w 1992 roku zaczęła się Kampania. PARTNERZY WSPIERAJĄCY W tym roku do Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi włączyło się kilka bardzo dużych firm. Niektóre z nich po raz...

Przeczytaj
żelki frugo
Przepisy FRUGO żelki - nowe soczyście owocowe smaki
W laboratoriach FRUGO pomysł goni pomysł! Po ogromnym sukcesie czarnych, zielonych, czerwonych i pomarańczowych, na półki sklepowe trafiły nowe soczyście owocowe FRUGO żelki w kolorach żółtym i różowym.
Katarzyna Mordalska
luty 04, 2013

Żółte żelki skrywają w sobie odjazdowy, pozytywnie zakręcony mix tropikalnych owoców . W małych żelkach-butelkach zamknięto unikalne połączenie zabawnego mango, rozwydrzonej Papai i szalejącego ananasa. Z kolei  różowe żelki to wystrzałowa mieszanka soczystego grejpfruta i winogron , wzbogacona tajemniczą energią Grosse Lucuma, która z pewnością zachwyci wszystkich miłośników dobrej zabawy. Cena FRUGO żelek: 2,99zł / 100g

Przeczytaj