klub recenzentki wizaz klub recenzentki wizaz Wejdź
pascal kontra okrasa
materiały PR
Przepisy

Pascal kontra Okrasa w nowym projekcie Lidla

„PASCAL KONTRA OKRASA! – dwóch kucharzy, dwa pomysły na obiad, supercena. Co tydzień coś nowego!” To nowy, długofalowy projekt Lidla, który startuje w poniedziałek 30 lipca br.
Katarzyna Mordalska
lipiec 31, 2012
pascal kontra okrasa

Po raz pierwszy w Polsce dwóch znanych kucharzy staje przed szansą, by zmienić sposób patrzenia Polaków na gotowanie i polską kuchnię. Polacy głęboko wierzą, że domowe posiłki są zdrowsze i tańsze od tych serwowanych w barach i restauracjach. Projekt odpowiada zatem na oczekiwania polskich konsumentów, by gotowanie w domu było szybkie, proste, tanie i zdrowe.

Co tydzień Pascal Brodnicki i Karol Okrasa w kolejnych odsłonach projektu proponować będą dwa konkurencyjne, zdrowe i atrakcyjne cenowo dania, które każdy będzie mógł przygotować samodzielnie. A wszystko po to, by Polacy chętniej spotykali się przy wspólnym stole i odczuwali przyjemność z gotowania. Przedsięwzięcie z udziałem obu szefów kuchni nie obejdzie się bez ostrej i zabawnej walki na przepisy, złośliwych docinków i prób udowodnienia, że najlepszy kucharz jest tylko jeden!

W każdym Lidlu dostępne będą przepisy wraz z listą składników w atrakcyjnych cenach. Ułatwi to skomponowane posiłków polecanych przez obydwu kucharzy.

Akcja "Pascal kontra Okrasa" będzie trwała co najmniej rok - co tydzień będą proponowane dwa dania, które każdy będzie mógł przygotować sam w domu. Dzięki temu kuchnia polskich domów w ciągu roku wzbogaci się o 104 dobre jakościowo przepisy kulinarne.

"Jesteśmy przekonani, że każdy może się zdrowo i niedrogo odżywiać, a przygotowanie posiłków może być łatwe i zajmować niewiele czasu. Na tych właśnie czterech przesłankach opiera się idea projektu „Pascal kontra Okrasa”. Zdrowe, atrakcyjne cenowo, łatwe i szybkie to cztery wartości, odnoszące się do jedzenia, które chcemy promować." - mówi Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska.

Komentarze
lidl tydzień tematyczny
materiały PR
Przepisy Tygodnie tematyczne wizytówką Lidla
Pierwszy tydzień tematyczny Lidla z kuchniami świata w roli głównej pojawił się w sklepach w Polsce w styczniu 2007 roku i był to Tydzień meksykański. Od tamtej pory Lidl przeprowadził już około 300 różnych akcji tematycznych, a do końca tego roku zaskoczy klientów kolejnymi. Polacy uwielbiają oferty produktów z odległych kuchni, a Lidl notuje wzrost sprzedaży i wzmożoną ilość klientów w sklepach.
Katarzyna Mordalska
czerwiec 09, 2014

Pierwsze tygodnie tematyczne Lidla W styczniu 2007 r., po pięciu latach obecności Lidla w Polsce, na podstawie obserwacji tendencji na rynkach europejskich oraz zwyczajów zakupowych Polaków, sieć postanowiła wprowadzić do oferty swoich sklepów Tydzień meksykański . Już wtedy w planach były kolejne kulinarne tygodnie tematyczne. W 2007r. było ich w sumie sześć, poza meksykańskim także azjatycki, włoski, hiszpański, amerykański i grecki. Wraz z ofertą meksykańską wydano broszurę z przepisami na dania meksykańskie i tym samym sieć rozpoczęła walkę o podniebienia Polaków, które nadal konsekwentnie zdobywa. Zainaugurowana w 2012 r. kampania „Pascal kontra Okrasa”, wydanie książki kulinarnej o tym samym tytule, projekt Kuchnia Lidla to działania otwierające Polakom drzwi do ciekawej i różnorodnej kuchni. Dziś akcje tematyczne przyciągają do sklepów zarówno stałych klientów, jak i tych, którzy odwiedzają sklepy specjalnie po to, by zakupić produkty prosto z Włoch czy Francji. Jakość i przybliżanie odległych smaków kluczem do sukcesu Akcje tematyczne to nasza wizytówka. Jako pierwsi w branży zainicjowaliśmy takie rozwiązanie – przyznaje Patrycja Kamińska, PR Manager Lidl Polskai dodaje: Produkty sprzedawane w ramach tygodni tematycznych to charakterystyczne dla danego kraju czy regionu przysmaki. Długoletni sukces akcji tematycznych w Lidlu definiują przede wszystkim następujące trzy parametry: wysoka jakość produktów, atrakcyjna cena i różnorodność. Ale naszym klientom proponujemy coś więcej niż tylko produkty. Wartością dodaną są przepisy Pascala i Okrasy, które odczarowują to, co czasami wydaje się być trudne i egzotyczne. Lidl odnotowuje stały wzrost sprzedaży produktów akcyjnych i planuje kontynuować tygodnie tematyczne. Klienci przyjmują je z cały czas rosnącą aprobatą. W ciągu 5 lat popularność akcji tematycznych w Lidlu...

Przeczytaj
kobieta przy mikrofalówce
123rf
Przepisy Mikrofalówka – korzystać czy nie?
Choć kuchenka mikrofalowa w wielu domach stanowi nieodłączny element kuchennego wyposażenia, to oprócz zwolenników, ma wielu przeciwników, a zdania na temat tego czy jest szkodliwa dla zdrowia czy nie - są podzielone. Jak jest naprawdę?
Katarzyna Mordalska
styczeń 22, 2014

Fale elektromagnetyczne a organizm Wiele osób twierdzi, że kuchenki mikrofalowe wytwarzając pole elektromagnetyczne, szkodzą zdrowiu. Uważają, że mogą przyczynić się do wielu chorób, nawet do raka. Czy to prawda? Faktem jest, że mikrofalówki wytwarzają szkodliwe fale. Są to jednak takie same fale, jak te, które wytwarza telewizor, telefon komórkowy czy lodówka. Jeśli więc chcemy rozpatrywać szkodliwość fal elektromagnetycznych, w pierwszej kolejności warto zastanowić się, czy nie otaczamy się nadmierną liczbą urządzeń, które je wytwarzają. Jeśli jednak ciągle mamy obawy co do szkodliwości kuchenek mikrofalowych, wyjdźmy z kuchni i wejdźmy dopiero wtedy, gdy urządzenie skończy swoją pracę. Mikrofalówka a dzieci Przekonanie, że posiłki z mikrofalówki są niezdrowe upowszechniło się przez tezę mówiącą o tym, że dań podgrzanych w kuchence mikrofalowej nie wolno podawać dzieciom.  Nie wynika to jednak z jej szkodliwego wpływu na zdrowie, a z faktu, że mikrofale często bardzo mocno podgrzewają posiłek (ma on znacznie wyższą temperaturę, niż naczynie, w którym się znajduje). Zalecenie to wynika przede wszystkim z troski o to, żeby maluch nie poparzył się np. gorącą zupą. Oczywiście warto również pamiętać o tym, że najzdrowszym posiłkiem jest ten spożyty bezpośrednio po przygotowaniu i takie dania powinniśmy jeść najczęściej. Mikrofalówka a wartościowy posiłek Podczas podgrzewania posiłku w mikrofalówce, danie nieznacznie traci zawarte w nim witaminy i minerały. Jednak straty te są nie do uniknięcia podczas jakiejkolwiek obróbki termicznej (gotowanie, pieczenie). Co więcej, okazuje się, że w przypadku kuchenki mikrofalowej są one często najmniejsze! Badania wykazały, że po podgrzaniu posiłku w kuchence mikrofalowej zostaje w nim zachowane 30-50% więcej witaminy B1 niż podczas tradycyjnego gotowania,...

Przeczytaj
materiały PR
Styl życia AVON kontra Rak Piersi zaprasza na Dzień Różowej Wstążki! Każdy krok ma znaczenie
Już 11 czerwca br. na Bulwarach Wiślanych Jana Karskiego w Warszawie odbędzie się jedno z najważniejszych wydarzeń dedykowanych profilaktyce raka piersi w Polsce – Dzień Różowej Wstążki. W tym dniu będziemy celebrować zdrowy styl życia poprzez treningi fitness, warsztaty kulinarne, czy spotkania z dietetykami. Wydarzenie będzie również wspaniałą okazją do promocji profilaktyki i uświadamiania Polkom, że wcześnie wykryty rak piersi to nie wyrok.
Materiał partnera
czerwiec 08, 2016

Podczas Dnia Różowej Wstążki uczestnicy będą mogli spotkać się z wieloma ekspertami:  lekarzami, przedstawicielami fundacji onkologicznych ,  dietetykami czy trenerami , którzy  opowiedzą, jak żyć, aby jak najdłużej cieszyć się świetnym zdrowiem i przeciwdziałać poważnym chorobom takim jak rak piersi. Spotkania z nimi poprowadzą znani i lubiani prezenterzy:  Dorota Wellman, Olivier Janiak i Filip Chajzer . Oprócz prowadzących, Dzień Różowej Wstążki świętować będzie razem z uczestnikami Ambasadorka AVON, wokalistka, skrzypaczka, kompozytorka – Justyna Steczkowska. W czasie wydarzenia na gości czekać będą ciekawe aktywności w strefach tematycznych, np. w strefie kulinarnej popularni blogerzy zdradzą tajniki na zdrowe i pyszne dania. Fani fitnessu będą mogli spróbować swoich sił podczas dwóch energetycznych treningów Nike Training Club, a zwolennicy biegania, jak również wszyscy planujący rozpoczęcie przygody z tym sportem, będą mogli dołączyć do sesji biegowych z trenerami Nike+ Run Club. Uczestnicy będą mogli także powalczyć o dodatkowe kilometry, które zostaną zamienione na badania USG piersi – dzięki ćwiczeniom na rowerach stacjonarnych. W strefie dla dzieci najmłodsi uczestnicy będą mogli sprawdzić, co można zrobić z różowego piasku, pobawić się z animatorami magiczną ciastoliną, puścić tysiące baniek mydlanych i posłuchać bajek czytanych przez znaną mamę Karolinę Malinowską. Profilatyka zdrowia nie dotyczy tylko kobiet, dlatego mężczyźni na Dniu Różowej Wstążki będą mogli dowiedzieć się więcej na ten temat oraz znaleźć też coś dla siebie – np. skorzystać z usług profesjonalnego barbera, czy włączyć się do gry w specjalnej strefie multimedialnej. W wyjątkowej strefie relaksu, goście będą mogli odpocząć na różowej trawie i posłuchać wywiadów z gwiazdami i ekspertami. Panie będą mogły poczuć się...

Przeczytaj
materiały PR
Przepisy Sprawdź, czy wygrałaś urządzenie "smażące powietrzem" Philips Airfryer!
Poznaj Philips Airfryer - wielofunkcyjne urządzenie do smażenia, grillowania i pieczenia o niskim zużyciu tłuszczu. Brałaś udział w konkursie? Zobacz, czy wygrałaś!
Materiał partnera
grudzień 04, 2015

Philips Airfryer to wielofunkcyjne urządzenie do smażenia, grillowania i pieczenia. Dzięki wyjątkowej technologii opływu powietrza RapidAir zużywa do 80% mniej tłuszczu , zapewniając doskonały smak potraw. W urządzeniu Airfryer można więc przygotować  zdrowe jedzenie, które jest chrupiące na zewnątrz i delikatne w środku , używając bardzo małej ilości tłuszczu lub w ogóle z niego rezygnując. KONKURS Wygraj wielofunkcyjne urządzenie Philips Airfryer! 1. Odpowiedz na pytanie konkursowe:  Jakie danie przygotowałabyś w Philips Airfryer? 2. Dodatkowo napisz, dlaczego chciałabyś wygrać wielofunkcyjne urządzenie do smażenia, grillowania i pieczenia o niskim zużyciu tłuszczu Philips Airfryer. 3. Wyślij zgłoszenie. 4. Przed udziałem w konkursie, zapoznaj się z regulaminem . NAGRODY 2 x wielofunkcyjne urządzenie  do smażenia, grillowania i pieczenia o niskim zużyciu tłuszczu Philips Airfryer (model HD9240/30) Nie potrafisz zrezygnować ze smażonych potraw, choć masz świadomość, że ociekające tłuszczem frytki czy inne smażone w głębokim tłuszczu przekąski nie są zdrowe? Dzięki marce Philips nie musisz rezygnować ze swoich ulubionych dań - urządzenie Airfryer umożliwia smażenie na niewielkiej ilości tłuszczu lub całkowicie bez niego! W wielofunkcyjnym urządzeniu Philips Airfryer zastosowano wyjątkową technologię RapidAir , która umożliwia smażenie, pieczenie i grillowanie najsmaczniejszych przekąsek i posiłków przy użyciu powietrza . Dzięki temu potrawy są chrupiące na zewnątrz i delikatne w środku , a przy tym zdrowe i lekkostrawne. Teraz przygotowane przez Ciebie frytki mogą zawierać nawet do 80% mniej tłuszczu!   Wygoda i wielofunkcyjność Airfryer to również mniej nieprzyjemnych zapachów niż w przypadku zwykłej frytownicy,  łatwe czyszczenie (wszystkie wyjmowane części można myć w...

Przeczytaj