klub recenzentki wizaz klub recenzentki wizaz Wejdź
pascal kontra okrasa
materiały PR
Przepisy

Premiera książki „Pascal kontra Okrasa”

Książka kulinarna Lidla jest swoistym podsumowaniem dotychczasowego dorobku kucharzy w ramach współpracy z siecią. Jej zaletą jest to, że zawarte w niej aż 104 przepisy zostały przetestowane nie tylko przez kucharzy, ale też przez setki tysięcy klientów w Polsce. Książka dostępna będzie od 25 listopada wyłącznie w sklepach Lidl.
Katarzyna Mordalska
listopad 25, 2013
pascal kontra okrasa

19 listopada w Drukarni Praskiej w Warszawie odbyła się premiera pierwszej, wspólnej książki kucharskiej autorstwa Karola Okrasy i Pascala Brodnickiego.
Książka kulinarna została wydana przez sieć Lidl w rekordowo wysokim nakładzie 1 mln. sztuk, jako wynik rocznego podsumowania dorobku kucharzy w ramach akcji „Pascal kontra Okrasa”. Znajduje się w niej 104 przepisy (52 przepisy Karola i tyle samo przepisów Pascala).

Książki nie będzie można kupić, będzie przekazywana klientom jako prezent za przedświąteczne zakupy w sklepach Lidl. Akcja rusza już 25 listopada.

Komentarze
lidl tydzień tematyczny
materiały PR
Przepisy Tygodnie tematyczne wizytówką Lidla
Pierwszy tydzień tematyczny Lidla z kuchniami świata w roli głównej pojawił się w sklepach w Polsce w styczniu 2007 roku i był to Tydzień meksykański. Od tamtej pory Lidl przeprowadził już około 300 różnych akcji tematycznych, a do końca tego roku zaskoczy klientów kolejnymi. Polacy uwielbiają oferty produktów z odległych kuchni, a Lidl notuje wzrost sprzedaży i wzmożoną ilość klientów w sklepach.
Katarzyna Mordalska
czerwiec 09, 2014

Pierwsze tygodnie tematyczne Lidla W styczniu 2007 r., po pięciu latach obecności Lidla w Polsce, na podstawie obserwacji tendencji na rynkach europejskich oraz zwyczajów zakupowych Polaków, sieć postanowiła wprowadzić do oferty swoich sklepów Tydzień meksykański . Już wtedy w planach były kolejne kulinarne tygodnie tematyczne. W 2007r. było ich w sumie sześć, poza meksykańskim także azjatycki, włoski, hiszpański, amerykański i grecki. Wraz z ofertą meksykańską wydano broszurę z przepisami na dania meksykańskie i tym samym sieć rozpoczęła walkę o podniebienia Polaków, które nadal konsekwentnie zdobywa. Zainaugurowana w 2012 r. kampania „Pascal kontra Okrasa”, wydanie książki kulinarnej o tym samym tytule, projekt Kuchnia Lidla to działania otwierające Polakom drzwi do ciekawej i różnorodnej kuchni. Dziś akcje tematyczne przyciągają do sklepów zarówno stałych klientów, jak i tych, którzy odwiedzają sklepy specjalnie po to, by zakupić produkty prosto z Włoch czy Francji. Jakość i przybliżanie odległych smaków kluczem do sukcesu Akcje tematyczne to nasza wizytówka. Jako pierwsi w branży zainicjowaliśmy takie rozwiązanie – przyznaje Patrycja Kamińska, PR Manager Lidl Polskai dodaje: Produkty sprzedawane w ramach tygodni tematycznych to charakterystyczne dla danego kraju czy regionu przysmaki. Długoletni sukces akcji tematycznych w Lidlu definiują przede wszystkim następujące trzy parametry: wysoka jakość produktów, atrakcyjna cena i różnorodność. Ale naszym klientom proponujemy coś więcej niż tylko produkty. Wartością dodaną są przepisy Pascala i Okrasy, które odczarowują to, co czasami wydaje się być trudne i egzotyczne. Lidl odnotowuje stały wzrost sprzedaży produktów akcyjnych i planuje kontynuować tygodnie tematyczne. Klienci przyjmują je z cały czas rosnącą aprobatą. W ciągu 5 lat popularność akcji tematycznych w Lidlu...

Przeczytaj
książka Cukiernia Lidla Paweł Małecki
materiały PR
Przepisy Milion słodkich książek na Wielkanoc
Blisko dwie trzecie Polaków przyznaje, że najbardziej smakują im ciasta i desery przygotowywane w domu. Domowe wypieki lubimy trzy razy bardziej od tych kupowanych w cukierniach – tak odpowiedziało aż 62% respondentów biorących udział w badaniu na temat wypieków w Polsce przeprowadzonych przez IQS Group w lutym 2015 roku*. Dla fanów domowych słodkości Lidl wspólnie z Pawłem Małeckim, Mistrzem Cukiernictwa przygotował niespodziankę – książkę „Cukiernia Lidla”.
Katarzyna Mordalska
luty 25, 2015

Ciasto po mistrzowsku Paweł Małecki, Mistrz Cukiernictwa – jako jeden z 16-osobowego zespołu ustanowił rekord Guinessa w pieczeniu największego tortu weselnego, a w 2013 roku dołączył do zespołu dwóch znakomitych szefów kuchni Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy. Cukiernik znany jest także z kręcenia lodów, o czym przekonali się Włosi podczas Lodowego Pucharu Świata w Rimini. Mężczyzna z… babką – nie tylko wielkanocną 65% badanych piecze ciasta lub przygotowuje desery przynajmniej raz w miesiącu. Natomiast co piąta osoba przygotowuje słodkości co najmniej raz w tygodniu. Co ciekawe, w ostatniej grupie jest tyle samo mężczyzn co kobiet! Ponadto, aż 60% Polaków przyznaje, że co jakiś czas eksperymentuje podczas słodkich wypieków, sięgając po nowe przepisy i pomysły. Jednak Polacy są raczej tradycjonalistami, co potwierdziło się także w tym badaniu – ponad połowa, bo aż 56% uważa, że pieczenie ciast to rodzinna tradycja, a także sprawianie przyjemności swoim najbliższym – tak odpowiedziało 49% Polaków.   *Badania Omnibus na temat wypieków, przeprowadzone przez IQS Group na zlecenie Lidl Polska, luty 2015; N=800 w wieku 18-50 lat

Przeczytaj
iqchnia
materiały PR
Styl życia IQuchnia - kulinarna uczta dla duszy i ciała
Znana wokalistka i producentka muzyczna Anna Jurksztowicz odsłania swoje drugie oblicze. Od lat praktykuje jogę, dużo podróżuje, od lat jej pasją jest gotowanie, a urządzane przez nią przyjęcia ponoć nie mają sobie równych! Już w marcu ukaże się jej książka IQuchnia, czyli jak inteligentnie jeść i pić, w której zdradza swoje kulinarne sekrety i udziela praktycznych wskazówek jak mądrze i zdrowo kupować, gotować i pić.
Magdalena Borucińska
marzec 11, 2016

Umiejętności kulinarne Anny Jurksztowicz są znane w gronie jej rodziny, przyjaciół i współpracowników. Każde urządzane przez nią przyjęcie jest kulinarną ucztą dla duszy i ciała, co, jak zapewnia, może potwierdzić „co najmniej kilkuset wiarygodnych świadków”. To właśnie za ich namową postanowiła napisać książkę. Zamieściła w niej swoje autorskie przepisy na co dzień i od święta, a także wiele cennych, wręcz podstawowych zasad, które znały nasze babcie, a dziś już się o nich nie pamięta. Całość okraszona jest anegdotami z licznych podróży i życia towarzyskiego autorki oraz doprawiona szczyptą filozofii jogicznej i doświadczeń duchowych. Podróże nie tylko kulinarne Piosenkarka zdradza, że jej ulubiona metodą zwiedzania nowego miejsca jest wizyta na targu i w restauracji: Mam też jeszcze jeden nawyk. W nowym miejscu w restauracji zawsze zaglądam do kuchni (czasem niby przez przypadek, udaję że się pomyliłam, szukając toalety). No cóż, jestem ciekawska baba, ale prawie zawsze to, co widzę, jest fascynujące. I czasem żałuję, że muszę wracać do stolika, czuję się rozdarta, bo mój drugi świat, do którego tęsknię to kuchnia. W krajach arabskich nie raz, nie dwa narażałam życie doczesne, a nawet i wieczne, próbując dowiedzieć się, co aktualnie przygotowuje do jedzenia dwunastu krzątających się po kuchni facetów. Jej kuchnię śmiało można nazwać kosmopolityczną i nowoczesną, ale nie brak w niej tradycyjnych polskich akcentów i ciekawostek m.in. ponadstuletnich przepisów z książki kucharskiej Montanowej. Zdrowo, smacznie i z głową Zdrowie i równowaga są dla Anny Jurksztowicz najważniejsze, a jako joginka (mimo iż nie zrezygnowała z jedzenia mięsa i picia wina) do podróży kulinarnych dodaje sporą dawkę jogicznych mądrości, dzięki którym zachowujemy dobrą kondycję ciała, umysłu i duszy. Jej przepisy charakteryzuje prostota i dbałość...

Przeczytaj
promocja lidl
materiały PR
Przepisy W Lidlu…kroi się niezła akcja promocyjna na Święta
1 grudnia br. w sklepach sieci Lidl startuje akcja promocyjna, w której w zamian za zakupy będzie można otrzymać jeden z dwóch profesjonalnych noży szefa kuchni, które firmują Pascal Brodnicki i Karol Okrasa.
Katarzyna Mordalska
listopad 28, 2014

Dwa ostre argumenty, aby zakupy robić w Lidlu Mechanizm akcji promocyjnej jest podobny do zeszłorocznego, kiedy to za przedświąteczne zakupy w sklepach Lidl można było otrzymać pierwszą, autorską książkę Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy. Aby wziąć udział w tegorocznej akcji i odebrać nóż szefa kuchni, należy zrobić zakupy w którymkolwiek ze sklepów sieci Lidl. Za każde wydane 60 zł otrzymamy jedną naklejkę. Po zebraniu 10 naklejek i uiszczeniu symbolicznej opłaty w wysokości jednego grosza otrzymamy profesjonalny nóż szefa kuchni. Z akcji wyłączone są napoje alkoholowe w tym piwa, wyroby tytoniowe, produkty lecznicze, preparaty do początkowego żywienia niemowląt i przedmioty służących do karmienia piersią. Promocja będzie trwać od 1 do 24 grudnia lub do wyczerpania zapasów. „Zdecydowaliśmy się na podobny mechanizm jak w roku ubiegłym, ponieważ przekonało nas rzeczywiste powodzenie promocji książkowej. O naszej zeszłorocznej akcji słyszało 61% Polaków, a 75% z nich przyznało, że promocja bardzo im się podobała. Co więcej, aż 78% respondentów jest zdania, że powinniśmy realizować podobne akcje w przyszłości1– powiedziała Anna Biskup , PR Manager Lidl Polska. Dodaje, że  „upominek w postaci noża szefa kuchni jest kolejnym wtajemniczeniem w drodze do edukacji kulinarnej, jaką od kilku lat Lidl serwuje swoim klientom”. Ostry przedmiot pożądania Trudno przecenić znaczenie dobrego noża kuchennego. Aż 83% z nas przyznaje, że nóż kuchenny jest zdecydowanie ważnym wyposażeniem każdej kuchni, a niemal co drugi Polak jest zdania, że noże kuchenne mogą nam służyć nawet całe życie . Nasze przywiązanie do noży wyrażamy w liczbie posiadanych ostrzy. Większość z nas ma w swojej kuchni ponad 6 noży, a co trzeci szczyci się posiadaniem zestawu noży w liczbie 4–6 sztuk. Nóż, który będzie można otrzymać za zakupy w Lidlu,...

Przeczytaj