Wejdź
pascal kontra okrasa
materiały PR
Przepisy

Premiera książki „Pascal kontra Okrasa”

Książka kulinarna Lidla jest swoistym podsumowaniem dotychczasowego dorobku kucharzy w ramach współpracy z siecią. Jej zaletą jest to, że zawarte w niej aż 104 przepisy zostały przetestowane nie tylko przez kucharzy, ale też przez setki tysięcy klientów w Polsce. Książka dostępna będzie od 25 listopada wyłącznie w sklepach Lidl.
Katarzyna Mordalska
listopad 25, 2013
pascal kontra okrasa

19 listopada w Drukarni Praskiej w Warszawie odbyła się premiera pierwszej, wspólnej książki kucharskiej autorstwa Karola Okrasy i Pascala Brodnickiego.
Książka kulinarna została wydana przez sieć Lidl w rekordowo wysokim nakładzie 1 mln. sztuk, jako wynik rocznego podsumowania dorobku kucharzy w ramach akcji „Pascal kontra Okrasa”. Znajduje się w niej 104 przepisy (52 przepisy Karola i tyle samo przepisów Pascala).

Książki nie będzie można kupić, będzie przekazywana klientom jako prezent za przedświąteczne zakupy w sklepach Lidl. Akcja rusza już 25 listopada.

Komentarze
lidl tydzień tematyczny
materiały PR
Przepisy Tygodnie tematyczne wizytówką Lidla
Pierwszy tydzień tematyczny Lidla z kuchniami świata w roli głównej pojawił się w sklepach w Polsce w styczniu 2007 roku i był to Tydzień meksykański. Od tamtej pory Lidl przeprowadził już około 300 różnych akcji tematycznych, a do końca tego roku zaskoczy klientów kolejnymi. Polacy uwielbiają oferty produktów z odległych kuchni, a Lidl notuje wzrost sprzedaży i wzmożoną ilość klientów w sklepach.
Katarzyna Mordalska
czerwiec 09, 2014

Pierwsze tygodnie tematyczne Lidla W styczniu 2007 r., po pięciu latach obecności Lidla w Polsce, na podstawie obserwacji tendencji na rynkach europejskich oraz zwyczajów zakupowych Polaków, sieć postanowiła wprowadzić do oferty swoich sklepów Tydzień meksykański . Już wtedy w planach były kolejne kulinarne tygodnie tematyczne. W 2007r. było ich w sumie sześć, poza meksykańskim także azjatycki, włoski, hiszpański, amerykański i grecki. Wraz z ofertą meksykańską wydano broszurę z przepisami na dania meksykańskie i tym samym sieć rozpoczęła walkę o podniebienia Polaków, które nadal konsekwentnie zdobywa. Zainaugurowana w 2012 r. kampania „Pascal kontra Okrasa”, wydanie książki kulinarnej o tym samym tytule, projekt Kuchnia Lidla to działania otwierające Polakom drzwi do ciekawej i różnorodnej kuchni. Dziś akcje tematyczne przyciągają do sklepów zarówno stałych klientów, jak i tych, którzy odwiedzają sklepy specjalnie po to, by zakupić produkty prosto z Włoch czy Francji. Jakość i przybliżanie odległych smaków kluczem do sukcesu Akcje tematyczne to nasza wizytówka. Jako pierwsi w branży zainicjowaliśmy takie rozwiązanie – przyznaje Patrycja Kamińska, PR Manager Lidl Polskai dodaje: Produkty sprzedawane w ramach tygodni tematycznych to charakterystyczne dla danego kraju czy regionu przysmaki. Długoletni sukces akcji tematycznych w Lidlu definiują przede wszystkim następujące trzy parametry: wysoka jakość produktów, atrakcyjna cena i różnorodność. Ale naszym klientom proponujemy coś więcej niż tylko produkty. Wartością dodaną są przepisy Pascala i Okrasy, które odczarowują to, co czasami wydaje się być trudne i egzotyczne. Lidl odnotowuje stały wzrost sprzedaży produktów akcyjnych i planuje kontynuować tygodnie tematyczne. Klienci przyjmują je z cały czas rosnącą aprobatą. W ciągu 5 lat popularność akcji tematycznych w Lidlu...

Przeczytaj

Nasze akcje